Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Tramvaji i uspinjača u Pragu


  • Please log in to reply
176 replies to this topic

#41 krtekCZ

krtekCZ
  • Članovi
  • 24 posts
  • Joined 09.07.2011.
  • LocationPrag, Republika Češka

Posted 11.07.2011. - 07:14

Da, samo sa razlikom da normalno se reci "vana" ale ovde sa reci "wana" .)
Kad ide souprava sa T3R.P LF, uradeno je da prvi vagon je T3R.P LF i drugi T3 R.P. Najnovie T3 R.P sa radili u srebrno-crvenej, ale prije sa radili u belo-crvenej. Cerveno-srebrne T3 R.P sa prezivaju "wlk", i ponovo, normalno sa reci vlk .)
Kad sa dostanem za konpjuter, napisam nesto vyse i pokazem neke fotografie kod prvog dana prometu 15T :)

#42 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,690 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 11.07.2011. - 07:29

17 je sa linijemi 9 i 22 "metrolinija", sta znaci da ide dva puta vyse neko normalna linija.

Izgleda da je "moda" metrolinija zahvatila i Pragu.
Znači li to da će uskoro te tri linije biti preimenovane u nešto tipa M1, M2, M3 (kao što je to napravljeno u npr. Berlinu)?

Dobrodošao na forum, krtekCZ, i hvala na obilju korisnih informacija! :pivo:
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#43 krtekCZ

krtekCZ
  • Članovi
  • 24 posts
  • Joined 09.07.2011.
  • LocationPrag, Republika Češka

Posted 11.07.2011. - 07:42

Myslim, da sa necu zovati Mx. Slusao som, da dalsa pruga za metrolinkizaciju ce da je 26.
U pruge 17 je to zanemavo. U spici radnich dana idu metrolinije svakich 4 minuta. U 17 je razlik, da jedan put idu dva vagone u Sidliste Dablice i deugi spoj ide sa jednim vagonom u Vystaviste i dale ponovo dva vagone na Sidliste Dablice i tako...

#44 krtekCZ

krtekCZ
  • Članovi
  • 24 posts
  • Joined 09.07.2011.
  • LocationPrag, Republika Češka

Posted 11.07.2011. - 08:24

Evoga neke slike 15T:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Edited by krtekCZ, 11.07.2011. - 08:24.


#45 gripen

gripen
  • Članovi
  • 476 posts
  • Joined 01.12.2008.
  • Location...

Posted 11.07.2011. - 16:21

Hvala, slike su prva liga :palac:

To je 100% Skoda proizvod (15T) ili kooperacija kao kod auto Skoda?

Pozdrav!

#46 krtekCZ

krtekCZ
  • Članovi
  • 24 posts
  • Joined 09.07.2011.
  • LocationPrag, Republika Češka

Posted 11.07.2011. - 16:52

Automobili Škoda nie maju mnogo similarno sa Škoda Plzeň, koji radi vozovi i tramvaje. 15T je najvyše Češka produkcija, izbog nekych komponenta. Šta ja znam, da dvere su radeni u Austrii u proizvodače IFE Austria. Sutra idu da uradim neke fotografie i videa, uradiću i neke slike u stazi Hlubočepy - Sídliště Barrandov, što je najbolja staza u Pragu ;-)

#47 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,592 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 11.07.2011. - 19:55

Po koncepciji je Škoda 15T slična našem niskopodnom EMV. Volio bih znati da li su pogonska samo postolja kod vozača i stražnje postolje ili sva 4. Osobno mi 15T nije lijep ali njegova konstrukcija je rješila glavni problem kod Škode 14T a to je kruta veza između sanduka i okretnog postolja koja je bila uzrok dosta neudobnoj vožnji i velikom trošenju tračnica u zavojima. 14T je lukavo dizajniran tramvaj koji je djelomično niskopodan ali ima klasična postolja sa osovinama koja ne omogućavaju niskopodnost. 15T ima najvjerovatnije niskopodna postolja Jacobs tipa sa klasičnim osovinama ali i sa vrlo malim promjerom kotača što s jedne strane omogućava jeftinije održavanje samog ogibljenja, udobnu vožnju kroz zavoje, no i vrlo uske prolaze u zglobovima te relativno kratak vijek trajanja bandaža (cca 100000km ili 2-2,5 godine). U svakom slučaju sviđa mi se da se vozni park modernizira i obnavlja i to vozilima domaće proizvodnje. Osobno su mi super vlakovi od niskopodnog T3+klasičan T3 a jako mi se sviđaju i tramvaji KT8, posebno oni modernizirani sa srednjim niskopodnim dijelom.
@Krtek: koristi li se igdje druga upravljačnica tramvaja KT8?

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#48 krtekCZ

krtekCZ
  • Članovi
  • 24 posts
  • Joined 09.07.2011.
  • LocationPrag, Republika Češka

Posted 11.07.2011. - 20:34

14T je u Pragu 60 komada, design by Porsche. I ja som jedan put 14T vozio .)
Problem sa konstrukcijou 14T je kako si recio, i u kad krene, radi veliky šum. Kad neidu u školu sa vozom ali uzmu tramvaj, najbolje što mi može da dolazi je 14T (15T neprometa na liniji 9), zatošto ima najvyše sedališta i onda nemoram da 30 minuta stanem. 15T je za mene FENOMENALNA i jesom ponosan za češke konstruktere O:-). Škoda sat radi super stvari, po nedosljedanej 14T i vozovima 471 uradili su 15T i lokomotive 109E (ČD380), što su vrchovine u svojom polju.
KT8D5 ima u Pragu samo rekonstrukciju na typ KT8D5.RN2P, jesu dve serie. Prvu radilo Pars nova a.s., drugu radi GSP Prage. Razlike su u techničkej stranke grijanije i nekych drugich stvari. Unutra su u drugoj serii različne sedaljiště održive kao u 15T i nove dvere.

Edited by krtekCZ, 11.07.2011. - 20:35.


#49 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 12.07.2011. - 00:46

@Krtek: koristi li se igdje druga upravljačnica tramvaja KT8?


Nije ti Krtek odgovorio, ali ja hoću: da, koristi se. Naime, tramvaji KT8 koriste se u slučajevima da je dio pruge zatvoren radi obnove. U tom slučaju, umjesto da se čitav taj dio mreže isključi iz prometa, a linije preusmjere drugamo (kao u Zagrebu), pruga se ostavlja u prometu dokle ide (tj. do mjesta gdje počinju radovi), a na tom mjestu polaže se prelazni kolosijek, te se onda na tu krnju liniju šalju dvosmjerni KT8. Sjećam se da je tako bilo pred 3 godine, zbog radova u Milády Horákove na liniji...e sad, ne znam više kojoj, znam samo da sam ušao na stajalištu Ke Stírce i vozio se do tog improviziranog okretišta, a onda se tramvaj tamo vraćao natrag.

#50 krtekCZ

krtekCZ
  • Članovi
  • 24 posts
  • Joined 09.07.2011.
  • LocationPrag, Republika Češka

Posted 12.07.2011. - 09:18

Nie som to schvatio korektno, izvinite ;-)
Ali recio si sve ljepo, mislim, da zadnji to bilo u rekonstrukcije stazi Anděl - Sídliště Řepy na liniji 9.

#51 železocestnik

železocestnik
  • Članovi
  • 2,282 posts
  • Joined 22.08.2010.
  • LocationLjubljana

Posted 30.09.2012. - 11:48

U Pragu sam proveo samo jedan dan. Tako, da nije bilo vremena za fotkanje. Što sam uradio fotki, to je iz .... :meh :rolleyes:

Nekoliko fotki... kde je to neznam, jer me je vodio Garmin...

Posted Image


Posted Image


Posted Image


Posted Image


Posted Image


Posted Image



Nekoliko fotki iz okoline Olšanskog groblja u Pragi...

Posted Image


Vinohradska ulica...

Posted Image


Pređem do ulice...
Pogled na jednu stranu...

Posted Image


i na drugu...

Posted Image


Ništa. A ja vremena na gubljenje nemam...
"Problem sa činjenicama je u tome što ih ima tako mnogo." Samuel McChord Crothers

#52 železocestnik

železocestnik
  • Članovi
  • 2,282 posts
  • Joined 22.08.2010.
  • LocationLjubljana

Posted 01.10.2012. - 01:28

Olšansko groblje ima još sporedan ulaz i Olšanskog trga...

Posted Image

Tramvaja nema...ali barem da se zna, koliko je ura...


Fotografiram ispred crkve sv. Roka...

Posted Image


Pogled po Jičinskoj ulici...

Posted Image

Tramvaja nema na vidiku...vremena za gubljenje nemam...


Sa Jičinske je sporedni ulaz na Olšansko groblje...

Posted Image


Pogled unutra...na najstariji dio...

Posted Image


Posted Image


Treba da nađem neki nagrobnik...kolega iz Prage ga je tražio već par puta i ne pronašao...

Na starom djelu sahranjen je Franz Kafka, na novijem Jan Palach...

Vključim u pretragu sve radnike na groblju (trojicu, ali na kraju me pošalju u kancelariju na drugu stranu, na glavni ulaz, kde sam već bio.
Na kraju pronađem tablu raziskovalnog puta...

Posted Image


Nemogu iz kože, da ne pomognem ljudima, koji skupljaju podatke. Dakle ova Sagar je Žagar, ali nije iz hrvatskog sela bez imena nego iz slovenske vasi Damelj. Da, stvarno je pobegao od kuće i u Hrvatskoj počeo sa učenjem da bi na kraju u Beču postao doktor medicine.

Posted Image


Nagrobne ploće nemogu pokazati dok je rođaci ne urede, jer je oštećena.



A sada u Tehnički muzej.Vodi me Garmin. Kad dođem do tamo, šok: danas je zatvoreno.
Dobro, idem u tehničku biblioteku u blizini.Kako izgleda?

Obujam: 263 metara...

Posted Image


Visina? 21 metara...

Posted Image


Koja je sad to veza sa tramvajima?


Uvijek se nađe neka isprika...
"Problem sa činjenicama je u tome što ih ima tako mnogo." Samuel McChord Crothers

#53 železocestnik

železocestnik
  • Članovi
  • 2,282 posts
  • Joined 22.08.2010.
  • LocationLjubljana

Posted 01.10.2012. - 01:51

U foajeu biblioteke je rastava studenata...

Posted Image


I tamu nađem jednu sliku tramvaja... :grin:

Posted Image


A sada opet na drugi kraj Prage...vodi me Garmin...

Vidi se nešto od tramvaja....

Posted Image


Posted Image


Posted Image


Posted Image


Posted Image


Posted Image


Posted Image


Još malo, pa ćemo stići do Manesovog mosta...

Posted Image
"Problem sa činjenicama je u tome što ih ima tako mnogo." Samuel McChord Crothers

#54 železocestnik

železocestnik
  • Članovi
  • 2,282 posts
  • Joined 22.08.2010.
  • LocationLjubljana

Posted 01.10.2012. - 21:59

Posted Image


Posted Image


Evo nas na mostu preko Vltave...

Posted Image


Posted Image



Trg Jana Palacha...
Posted Image


Posted Image



Ovu fotku trebamo za dokaz koliko je ura...

Posted Image



Ne mogu iz kože da ne fotografiram "zapažene fotografe" :wink:

Posted Image


Posted Image


Posted Image
"Problem sa činjenicama je u tome što ih ima tako mnogo." Samuel McChord Crothers

#55 železocestnik

železocestnik
  • Članovi
  • 2,282 posts
  • Joined 22.08.2010.
  • LocationLjubljana

Posted 03.10.2012. - 00:30

Da završimo...

Šta to tamo piše? Šta treba da se pazi?

Posted Image


Još jedno, ovaj put malo veće...

Posted Image

To ne važi za mene...


Kad nekoga zanimaju srednjevekovni instrumenti za mućenje, ima ovdje muzej...

Posted Image


Bolje bi bilo, da bi gledao na svoju instrument tablu nego naokolo. Nestaje mi benzina...

Posted Image


Posted Image


Posted Image


Opet jedan most preko Vltave (most Legii)...Garmin hoće da skrečem. Neću! Nemože on znati više od mene :rolleyes:

Posted Image


Posted Image


Posted Image


Posted Image
"Problem sa činjenicama je u tome što ih ima tako mnogo." Samuel McChord Crothers

#56 železocestnik

železocestnik
  • Članovi
  • 2,282 posts
  • Joined 22.08.2010.
  • LocationLjubljana

Posted 03.10.2012. - 01:07

Posted Image


Neznam, dali staro i novo ide zajedno? (Jiraskov most)

Posted Image


Posted Image


Opet jedan most preko Vltave (Palacki)...

Posted Image
Garmin traži da krenem natrag. Neću!


Mogao bi u Pariz...

Posted Image


Opet jedan most preko Vltave. Ovaj put željeznički...

Posted Image



A koliko je ura?

Posted Image

Skoro pola ure za pređene 3 km :rolleyes:

A ni sa tramvajem ne ide mnogo brže...


I zadnja...Garmin ustraje da skrenem. E sad hoću...

Posted Image


Barem si možete ustvariti mišljenje, koliko je novih a koliko starih tramvaja u Pragu.
"Problem sa činjenicama je u tome što ih ima tako mnogo." Samuel McChord Crothers

#57 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,661 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.10.2012. - 05:03

Hvala ti za ove zanimljive fotke :palac:

Barem si možete ustvariti mišljenje, koliko je novih a koliko starih tramvaja u Pragu.

Još uvijek je previše starih ČKD-ova (sorry, tram4 :mrgreen:)

http://shrani.si/f/G/xa/456WH6TH/img8978.jpg


Efektni su mi ovakvi tramvajski prolazi kroz zgrade. Je li to jedini u Pragu ?

#58 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,592 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 03.10.2012. - 07:01

Još uvijek je previše starih ČKD-ova (sorry, tram4 :mrgreen:)
Efektni su mi ovakvi tramvajski prolazi kroz zgrade. Je li to jedini u Pragu ?

Previše? Starih? Ima ih taman i svi su oni noviji od zagrebačkih a k tome vjerovatno ih je 95% modernizirano. "stari" su ili kasirani ili prodani u S.Koreju. Nego lijepo je vidjeti da Škoda "štanca" nove Škode T15 koji su mi fascinantni tramvaji.
Da li je to jedini prolaz kroz zgradu ne znam drugog nisam vidio.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#59 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,607 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.10.2012. - 09:05

Pitanje je vjerojatno glupo, al ajd: zakaj je na škodi pantograf okrenut u suprotnom smjeru od smjera vožnje?

#60 mikiza

mikiza
  • Članovi
  • 924 posts
  • Joined 14.12.2006.
  • LocationNovi Sad

Posted 03.10.2012. - 09:06

Da li me ovi njihovi pantografi varaju, ali čini mi se da su nekako jako istegnuti, tj. da je žica više nego u Zagrebu.
Ima li neko informaciju da li je to tačno ili samo optička varka?
Čekajući tramvaje...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users