Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

BVE-večernja škola 2 - Projekt Ozalj


  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#1 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 13.08.2008. - 09:39

Za neko vrijeme zatvaram sovju japansku produkciju i vraćam se - doma. :lol:

U prvom dijelu pokušao sam objasniti princip pravljanja objekata. Metodološki je to možda bilo zamorno, ali mislim da je tako najlakše shvatiti bit. Luigijev spis je poput početnice za BVE kreiranje. Ako ste sami pokušali nešto napraviti, sigurno ste osjetili rezignaciju, beznađe, rekao bih i dosadu. BVE dodatci se uglavnom rade ručno (postoji doduše neki alati, ali rezultati su mizerni) i morate imati veliku volju, upornost i biti spremni na žrtvovanje sati i sati. No zato, kad dođe rezultat :P

Idemo sada učiti kroz samu kreaciju....

Prvo mali OT: zašto toliko ludujem za Erraserovim filmovima? Naravno, zato što imam pogled iz lokomotive i oduvijek me to interesiralo, ali sada na jednom mjestu imam neku trasu koju lako mogu pregledati. To je fantastično za BVE, neprocjenjiv izvor svih mogućih informacija.

Zadnji uradak Brisačev ide u railfan klasiku - ozaljska pruga.
8)

Pokušajmo i mi nešto, jednu kratku, ali izuzetno slatku dionicu te pruge:
Ozalj-Zaluka.

Tome bih prostupio vrlo seriozno, a želio bih i angažirati i vas.

- scanning trase preko filma (imaju ga bar 3 od 5 "učenika") - tu mislim na (približnu) detekciju dužine, broja i radijusa zavoja, uspona-padova
- već sada u svojoj kolekciji imam 50-70% objekata koji se mogu staviti, ali valja napraviti i neke specifične objekte: prije svega ozaljsku staničnu zgradu, portale tunela, dvorac Zrinjski, tvornnicu i skladište kod Zaluke, skretničke instrumente.

- valja napraviti i model šinobusa - prvo kao objekt, a potom i kao vlak
kojim ćemo voziti

Ovo zadnje bih prepustio našem Meštru od Sima i moderatoru, ali zazivam i vašu pomoć. Osobno bih volio da se netko od vas dobro služi grafičkim softverom i da se upravljačnica ili nacrta ili da se slika što je bolje moguće editira. Naravno, trebaju i drugi tehnički podaci o vlaku, a tu se ufam u pomoć strojovođa-forumaša iako i dosad se na forumu moglo dosta toga naći. Najbitnije od svega je zvuk i njega bi trebalo snimiti kao što je to nekoć radio misteriozno nestali Edgar Njari. Za prvu ruku bi zvuk mogao izvući sa filma, no to bi bio vražji posao jer bi trebalo puno čišćenja zapisa. Kako ne bih samo na Barneya želio strovaliti teret vlaka na nejaka mu leđa, možda se i netko od vas radije prepozna u stvaraocu vlaka, a ne rute.

http://www.roman-roa.../temp/tutorial/
Ovdje se nalazi vrlo dobar tutorijal za izradu vlaka, ali za BVE4. :x
No može se napraviti i u toj verziji pa potom prilagoditi za BVE2.
Ruta se odmah radi za obje verzije i tu nema problema.

Ovdje je čitav naramak tutorijala koji sam već stavio u BVE-čime izgraditi svoju rutuO rutama:
http://www.bve-croat...cz/BVE-RUTA.exe

O vlakovima:
http://www.bve-croat...cz/BVE-VLAK.exe

Jedniog dana kad ruta bude gotova, volio bih da je plasiramo na :
www.crotrainz.com/bveozalj/ :wink:


SKORO ZABORVAIH: ozaljskom prugom danas tutnje švedi, a Mađari nam olakšali posao jer su istoga . napravili :P :wink:

http://bveplusz.extra.hu/en/y1.html
(kada iz upravljačnice je uzet s moje Panorama rute :wink: )
Horvatsko-ugarska BVE suradnja :P :wink:

Na kraju, da vas čujem, jeste li za...molim vaše sugestije i sve ostalo.... :lol:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#2 Barney

Barney
  • Moderatori
  • 2,061 posts
  • Joined 10.06.2006.
  • LocationZagreb

Posted 13.08.2008. - 13:12

Prvo moram skinut taj film, da uopce vidim o cemu se radi, a onda, naravno, krecemo.

Barney
Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara.

#3 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,388 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 13.08.2008. - 13:19

Ja teško da bi se već sad upustio u takav pothvat. Meni je sve to još negdje u oblacima kreiranje za BVE. Čak nemam ni taj film koji spominješ! A nemam ga iz razloga što nisam baš neki poklonik torenta.

Najmračniji krugovi pakla su rezervirani za one koji u vremenima moralne krize ostanu neutralni i suzdržani - Dante Alighieri


#4 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 13.08.2008. - 13:52

Dječki,no movie? Baš se čudim :kul Hm...malo je teža stvar raditi upload na rapidshare... :shock: ..niš...ja se priheftam na Shareazu pa skidajte, Vedran Z. i Erraser su tam.

S druge strane...jedino da probam isjeći nekako tih par min filma u konvertirati u slabiju kvalitetu... :?

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#5 Gogo

Gogo
  • Članovi
  • 1,534 posts
  • Joined 09.02.2007.

Posted 13.08.2008. - 16:03

Ja sam zauzet nekim drugim projektima ;), no u ovom ću sudjelovati koliko mogu...

Evo, mogu napraviti sliku za upravljačnicu kao što sam napravio sa macosom.

#6 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 13.08.2008. - 22:50

Početni relevantni (ali aproksimativni) podaci:

Ozalj 15300 m
tunel Ozalj 15670m, l=81m (u BVE 15675, 75m)
tunel Zrinjski 16242, l=33m (u BVE 16250, 25m)
Zaluka 17600 m

Vidite da BVE drukčije tretira udaljenosti/dužine tunela. To je zato što kao svoju osnovnu jedinicu dužine ima 25 m, zato dolazi do zaokruživanja na 25/50/75/100, nemoguće je napraviti tunel od 33m, ali od 25 ili 50 je moguće.

Podaci su kombinirani Gogovom Google Maps metodom i mojim snalaženjem prema tablici tunela.

Daklem, ruta ne doseže ne 2.5 km i baš je zato prilika napravit je što se bolja može. Ovisno o rezultatu ona će se i produžiti prema željama (može od Ka do Ozlja i od Zaluke do državne granice). Zato će početni metri i biti 15300, ostalo se lako nadopiše :wink:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#7 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 14.08.2008. - 11:34

http://img375.images...grasstj0.th.bmp

http://img375.images...rass3ok9.th.bmp

http://img105.images...67/gvqc9.th.bmp

http://img105.images...ivadawm7.th.bmp

http://img98.imagesh...rava0sz5.th.bmp

http://img105.images...ava7akr6.th.bmp

Posted Image


EDIT: Imageshack ne voli bmp, a ja nisam radio konverziju pa morate klikati na linkove.
:oops: :oops:


Sad se vi čudite, a nemate razloga :kul

Teksture..duh BVE-a, osobno sam spreman oprostiti neke nedostatke/nepreciznosti ako suz teksture uvjerljive.

U BVE -u tekstura je bitmap, PREPORUČA se 8-bitni jer manje opterećuje program i računalo. Dimenzije MORAJU biti višekratnici broja 2 (4,16,32,64,128,256,512,1024). Moguće su sve kombiunacije, no nikako nema smisla stavljati bilo špto većće od 1024.

A ovo pred vama su moje teksture trava koje sam do sada koristio u svojim rutama.

Čujmo, dakle, koja vam se najviše sviđa. Možete i predložiti neku svoju, ali imajte računa da će ona malo drukčije izgledati u simulaciji gdje će se stalno ponavljati i gdje "granice" moraju biti stoplejne i uvjerljive :wink:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#8 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 15.08.2008. - 10:53

Vidm da ste u strašnoj dilemi :shock: :kul ...javite mi kad odlučite, a ja idem dalje...

Posted Image

Mislim da ću uzeti tračnice s Vallis Auree, ali idem kopati po svojoj fotzo-arhivi, možda još što nađem...

Zbog realnosti, svakako ovo neću stavljati (zahvaljujem Renatu na ustupljenoj teksturi :D ) - to čuvam za Zg-Ka ili produžetak Vallis Auree.

Posted Image

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#9 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 15.08.2008. - 13:35

Evo kandidata za tračnice...a ili b :?:

A
Posted Image

B
Posted Image

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#10 Gogo

Gogo
  • Članovi
  • 1,534 posts
  • Joined 09.02.2007.

Posted 15.08.2008. - 18:01

Moj izbor bi bio B ;)

#11 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 15.08.2008. - 18:10

Moj izbor bi bio B ;)


Dobro, a ostali? :P :?:
Ne zaboraviti i trave :wink:

BTW...ovu ću teksturu (B) ubaciti u velički kolodvor...tako da ne budeš tužan 8) , nek ispadne kao da je bio lagani remont :kul

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#12 Barney

Barney
  • Moderatori
  • 2,061 posts
  • Joined 10.06.2006.
  • LocationZagreb

Posted 15.08.2008. - 18:57

Meni je svejedno. Ovdje ucimo kako se nesto radi, pa onda ovakvi izbori (koliko god simpaticni bili) zapravo smetaju. Ucitelj naprosto treba odrediti. Tako i tako, kad jednom naucimo kako se radi mozemo mijenjati teksture kako nam pada na pamet. ;)

Barney
Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara.

#13 bubimir_1

bubimir_1
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 12.01.2007.

Posted 15.08.2008. - 18:59

da, obe su dobre... zgodno izgledaju..

#14 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 15.08.2008. - 23:04

Gle, nema viša markiranja, ha :kul :P

Zezam... :P

Dobro, nametnut ću svoj izbor i usput pokušati objasniti princip stvaranja rute...

Već vam dadoh dosta toga od uputa, no...istaknuo boih još dva specijalizirana za izradu BVE ruta:
http://coxster.co.uk...csvcommands.htm
i
http://www.freewebs.com/dennislance/

Svakako preferiram prvi link, jer u drugom se radi o izradi ruta samo za BVE4.

Sutra ću biti nešto konkretniji, a sad vam dajem jedan zadatak: nađite sliku dvorca Zrinjski u Ozlju. Pretpostavka je da će slike biti u manjoj rezoluciji i s njih nećemo moći izdvajati teksture, a to znači da ćemo ih sami crtati po modelu. Paint, Paint.Net, Paint Shop Pro, Photoshop...programi su u kojima se to može raditi. Vjerujem da su neki od vas u tome dobri pa probajte...

PS: Kad crtate, možete crtati u bilo kojoj veličini, no kasnije se to mora pretvoriti u bmp i prebaciti u max 256*256 rezoluciju (ili manju). Kako bi se izbjegle kričave i umjetne crtičke boje, koristite smudge, dodge alate, lagani blur i noise... :wink:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#15 Gogo

Gogo
  • Članovi
  • 1,534 posts
  • Joined 09.02.2007.

Posted 16.08.2008. - 00:15

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

I, šećer na kraju ;)

http://www.zeljeznic...hp?image_id=162

http://www.zeljeznic...hp?image_id=370

Treba još? :)

#16 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 16.08.2008. - 10:12

Bravo, bravo, bravo... :D :P :jup :bend :pivo

Bravo za sve slike, a posebno za prvu sliku i zadnji link jer se dvorac gleda s istočne strane :wink:

Evo, kako rekoh, slike imaju premalu rezoluciju i ostali objekti smetaju da bi se dobila čista tekstura (osim možda ovog bijelog dijela). Crijepova nešto imam pa to ni problem, ali zidove bi trebalo raditi ručno..crtati... :) :meh


Što se same rute tiče, javim se za sat-dva... :wink:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#17 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 16.08.2008. - 14:02

Prvi metri su postavljeni, ovo bi trebao biti ozaljski početak...mislim da neće trebati raditi kolodvorsku zgradu jer se ne vidi ni na filmu (raditi ćemo je ako će se raditi skroz od Karlovca).

Posted Image

Sad ću citirati i komentirati zapis rute:

with train
.folder Y1
Route.Comment - Projekt BVE Ozalj - dionica Ozalj-Zaluka
Route.Gauge - 1435
Route.Timetable - Putnički vozni red
Route.Runinterval 200

.rail(0) 0,
.rail(1) 0,
.rail(2) 0,
.rail(3) 0,
.rail(4) 0,

with structure

.rail(0) ozalj\pruga\ravno.csv
.rail(1) ozalj\pruga\700l.csv
.rail(2) ozalj\pruga\700.csv
.rail(3) ozalj\pruga\1000l.csv
.rail(4) ozalj\pruga\1000.csv
.rail(30) ozalj\pruga\null.csv ; nevidljiva pruga

.ground(0) ozalj\trava\trava.csv

.freeobj(1) ozalj\pruga\lijevo.csv
.freeobj(2) ozalj\pruga\desno.csv

.freeobj(3) ozalj\znakovi\stanica.b3d
.freeobj(4) ozalj\znakovi\staj.b3d

.freeobj(5) ozalj\skretnice\rucnaskrLPS.csv
.freeobj(6) ozalj\skretnice\rucnaskrDPS.csv


Texture.Background(0) ozalj\pozadina\ozalj.bmp

with track
0
.accuracy 3
.ground 0
.background 0
.railstart 1;-4;0;0 ; prvi kolosijek
.railstart 2;4;0;0 ;drugi kolosijek
.Sta OZALJ;10.0500;10.0600;0;-1;;;;;70;
15200
.stop
15225
.freeobj 0;3;2
15400
.railend 1
15425
.railend 2
15500
.curve -1000;15
.railtype 0;3
15775
.curve 0;0
.railtype 0;0
17100
.freeobj 0;4;2;-1
.Sta ZALUKA;10.0800;L;0;-1;;;;;70;
17600
.freeobj 0;3;2
.stop


Prvi dio je počeo s WITH TRAIN, tu se daju neke opće informacije, u folderu je upisan vlak kojim će se voziti, to je Y1 (šveđanin) - sjećate se linka :P Tu su i komentar rute, naziv voznog reda, određivanje je li pruga uskotračna ili širokotračna. Dijelovi za signale su izostavljeni jer ih jednostavno ovdje nema. Run Interval ima broj koji odgovara broju sekundi otkako je otišao prethodni "duh" vlak. On je uveden u simulaciju zbog signala. Znači, ispada da je taj PRETRAIN 200 sekundi ispred našeg vlaka.
Primjećujete i rail(0) 0 - to je povezano sa zvukovima vlaka, npr. 0 označava običan zvuk po otvorenoj pruzi, 1 zvuk prolaska preko mosta, 2 zvuk prolaska kroz tunel itd. To je povezano s wav datotekama u direktoriju zadanog vlaka (Run0, Run1...može ih bit i do 7 ili 10, a minimalno ih ima od 0 do 3).

Sljedeći odjeljak počinje sa WITH STRUCTURE, tu se upisuju objekti koji će biti korišteni u ruti. Osvrnut ću se samo na ovo iz priloženog teksta:

Rail - poziva određeni tip tračnica, ravne, zavojite, tračnice za tunele, mostove i slično. Postoju i Null rail....o čemu je riječ. To je NEVIUDLJIVA tračnica a pomoću nje se vodi i konfigurira teren na trasi.

Ground - označava koji tip terena će biti upotrijebljen.

Freeobj - slobodni objekti, ono što se postavlja i ispunjava rutu. Nema toga što se ne može staviti...to je i najčešća naredba.Tu se upisuje točno u kojem se direktoriju nalazi.

Backgorund - samo u ovom slučaju se poziva sama tekstura - bmp file pozadine, a ne sam objekt (csv, b3d).

Ima još naredbi, no o njima kad ih budemo koristili.

Treći dio je samo modeliranje rute, počinje s WITH TRACK.
Preporučljivo je početi s 0, a odmah potom skočiti na željenu udaljenost.
Postoji više načina pisanja, no meni je najzgodniji i najpregledniji ovaj:

0 (metar trase)
.ground 0 (naredba - pozivanje terena, trave)

Objekti koji se stalno ponavljaju najčešće su 25 m dugi jer bilo bi besmisleno za svakih 25m upisivati .ground 0.Ta se naredba opoziva s nekim drugim .ground (1 ili 2)...

.accuracy...označava kvalitetu tračnica, 1-najbolje, 4- najgore

.background...poziva pozadinu

.railstart... početak pruge, ali ne ove kojom vozimo (nju uvijek indeksiramo s 0) već nekih drugih pa tako...

.railstart 1;-4;0;0 ; prvi kolosijek
.railstart 2;4;0;0 ;drugi kolosijek

Prvi je smješteno 4m lijevo (-4) i na istoj visini (0) kao i naš kolosijek.
Zadnja znamenka označava tip pruge (isto je 0 kao i naša).

Freeobj.
prva namenka označava na koju se prugu odnosi (0-naša)
druga označava objekt koji se poziva (3-tabla za stajalište)
X-udaljenost od pruge (3 metra lijevo)
Y-udaljenost od pruge (visina, ako je nema, izostavlja se)
kut (ako ga nema, izostavlja se)

Railend označava kraj neke pruge.

Napokon, ono vrlo bitno:zavoji
na 15500 metru sam pozvao radijus -1000. Vidite i brojku 15 ona bi trtebala označavati nagib i razliku u visini izmešu lijeve i desne tračnice.
Na 15775 sam opozvao zavoj i ponovno stavio ravnu prugu. Vidite da sam mijenjao i tip tračnica (railtype). I to sam pozvao iz with structure.
Zavojite tračnice rade se softverski u nekim pomoćnim BVE programima jer ih je ručno raditi jako teško (ima puuuno matematike).

Napokon - kako vlak zna gdje su stanice: po naredbi .sta i .stop
.sta se stavlja 1km ili 500 prije samog .stop (mjesta zaustavljanja) i ima puno parametara:

*ime stanice - OZALJ
*vrijeme dolaska - 10.0500 (10 sati 45 minuta nula sekundi)
*vrijeme polaska - 10.0600
*alarm - izostavljen (nema ga)
*strana na kojoj se otvaraju vrata na peronu (-1 lijevo, 1 desno)
*signal - izostavljen (nema ga). Inače se stavlja 1 ako se želi imati crveno svjetlo, a 0 ako se želi imati zeleno)
*sigurnosni sustav i njegova aktivacija - izostavljeno (nema ga)
zvuk prilikom ulaska u stanicu - ako ga nema izostavlja se (kao u ovom slučaju)
*minimalno vrijeme zaustavljanja u sekundama - nema ga (izostavljeno)
popunjenost vlaka 0-nema nikog, 250 dupkom pun. Vlak je teže pokrenuti kad je puno putnika.
*zvuk prilikom zatvaranja vrata (nema ga - izostavljeno)

Eto, zasad toliko....danas ću probati trasirati prugu..zavoji i ravnine...a onda ću svako malo objavljivati da vidite i sami kako to ide.

Za denes dosti :kul

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#18 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 16.08.2008. - 15:49

Dovršeno polaganje tračnica i skretnica, preostaje trasiranje pruge između stajališta:

OZALJ
Posted Image

ZALUKA
Posted Image

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#19 bubimir_1

bubimir_1
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 12.01.2007.

Posted 17.08.2008. - 15:29

SKORO ZABORVAIH: ozaljskom prugom danas tutnje švedi, a Mađari nam olakšali posao jer su istoga . napravili :P :wink:


dobar je, samo ide 100 najvise, ima blokadu valjda :mrgreen:
na 100 ide tdd tdd tdd, 99, 100, 99, 100 lol :)

#20 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 19.08.2008. - 11:24

Gospodo, tu sam je, tu 8)

Polaganje trase je dovršeno, štoviše - dajem vama mogućnost testiranja.
Osobno mi se neki zavoji čine preblagi, no to nije problem kasnije korigirati, a tu treba doći dosta objekata pa će dojam sigurno biti drugačiji.

U ovoj 0.1 verziji je:
-kompletna trasa
-svi signali, osim glavnog i likovnog predsignala

Skretnice su postavljene, no zvuk prelazaka preko njih još nećete čuti jer za to treba kreiranje posebnih nevidljivih tračnica što provocira "klapanje" vlaka. To je moj sljedeći zadatak.Vidjet ćete da su postavljene i tračnice za tunele. Trebam još staviti mostić ispred tunela, no to će isto doći kasnije.

Nekako najradije nekim redoslijedom: prugu, teren, tunele, ceste, vegetaciju, a potom tek kuće. Dosta me brine kako imitirani onaj travom obrasli ind. kolosijek kod Zaluke...

Gogo mi pomogao oko ozaljskog dvorca, thomcro poslao kvalitetne teksture tunela, a Barneyu su poslane dvije teksture drveća kako bi imali što bolju vegetaciju (a on to radi najbolje od svih) 8)

Posted Image

Hotlink download (oko 1.7 MB):
http://www37.tok2.co...box/ozalj01.exe

Instalacija je jednostavna i sve ide na svoje mjesto, ali morate imati instaliran Y1 vlak. (link sam prije postao)

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users