Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

EMU/EMV/EMG - 411/415 - ŽFBH/ŽRS/ex. ŽTP Sa (Mađar/Olimpik)


  • Please log in to reply
154 replies to this topic

#101 Bo Bo

Bo Bo
  • Članovi
  • 62 posts
  • Joined 02.02.2008.

Posted 21.03.2009. - 12:29

Pozdrav kondukter,

s obzirom da se radi na čišćenju "EMG-a" u cjelini, da li postoji ikakva mogućnost njihovog vanjskog pranja
ili možda novog bojenja kako unutrašnjosti tako i vanjskog dijela.

Puno pozdrava Bo Bo :lool .

#102 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 21.03.2009. - 14:59

Ovo "trakasto" bojenje je bilo mislim izvorno bojenje Olimpika. I još se sa strane nalazil logo ZOI '84.

#103 radeZ

radeZ
  • Članovi
  • 535 posts
  • Joined 29.10.2006.
  • Locationnegdje uz prugu

Posted 21.03.2009. - 15:56

Posted Image

Posted Image

Pozdrav
Posted Image

#104 kondukter

kondukter
  • Članovi
  • 224 posts
  • Joined 20.02.2009.
  • LocationSarajevo, Bosna i Hercegovina

Posted 22.03.2009. - 09:04

Pozdrav Bo Bo-u. :wink:


Stanica Sarajevo je prilikom priprema za održavanje Olompijskih igara
(ovdje u Sarajevu), je dobila jednu od najsavremenijih strojeva za pranje
kola,odnosno,željezničkih mobilnih sredstava. Ono što se kaže, sve auto-
-matika i isto postrojenje je prestalo sa radom početkom 1992.godine.

Pokušat ću to fotografirati da se uvjeriš u kakvom je stanju danas, a
naravno Ti češ razumjeti iz kojih razloga to ne funkcionira.

Ipak, uposlenici Tehničke stanice za održavanje kola to rade ručno,
što znači šmrkom i sapunjavim četkama.Nekada si i svjedok da Ti je
prozor kupea u kome sjediš "zamagljen", a u stvari, ostao tanki film
sredstva (kiselina i sl.) i nije dobro sapran.

Eto toliko i nadam se da si zadovoljan sa odgovorom.

Pozdrav. :mrgreen:

Kondukter sa pruga ŽFBiH photogalerija.com


#105 Bo Bo

Bo Bo
  • Članovi
  • 62 posts
  • Joined 02.02.2008.

Posted 22.03.2009. - 10:04

Kondukter, hvala Vam na brzom odgovoru, situacija mi je u potupunosti jasna, zbog cega ne funkcioniše,
unaprijed se zahvaljujem za slike koje će te nam postaviti na forum, to bi u sustini znacilo, da ce garniture
dobro srediti za ponovno trčanje na relaciji Sarajevo - Zenica.

Puno pozdrava Bo Bo :mrgreen: .

#106 Bo Bo

Bo Bo
  • Članovi
  • 62 posts
  • Joined 02.02.2008.

Posted 23.03.2009. - 18:12

Danas sam bio na radnom zadatku u Rajlovcu. S obzirom da sam bio u blizini depoa, zabiljažio sam nekoliko fotki.
Nisu nekog kvaliteta, jer sam slikao iz daljine. Koliko sam mogao primjetiti na pomenutim garniturama se
radi punom parom.

Puno pozdrava Bo Bo :wink:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#107 emkoo

emkoo
  • Članovi
  • 9 posts
  • Joined 19.01.2009.

Posted 23.03.2009. - 19:58

Cao raja,

moze li mi neko reci sta to rada na tim "EMG".
Jeli ih samo ciste ili ce dobiti novo opremu?

hvala

p.s. sorry za losu gramatiku! :D

#108 igorail

igorail
  • Članovi
  • 1,244 posts
  • Joined 18.01.2006.

Posted 23.03.2009. - 23:58

Cao raja,

moze li mi neko reci sta to rada na tim "EMG".
Jeli ih samo ciste ili ce dobiti novo opremu?

hvala

p.s. sorry za losu gramatiku! :(


Izgleda da za sad idu samo gruba sređivanja, dezinfekcija, dezinsekcija, deratizacija, pranje, ... , valjda da
zadovolje za saobraćanje ElektroMotornihGarnitura do Zenice i nazad, pošto su stigle te "čuvene" kočione
papuče
, pa će da prorade :D . Za nešto krupniji remont i modernizaciju će, ako se uprava na to odluči,
najvjerovatnije ići u Končar ili Gredelj u Zagrebu :wink:

Inače pozdrav emkoo, vidio sam da si još ranije citirao one članke iz novina, o modernizacije 3 željezničke
stanice-kolodvora u BiH
. Tada ti nisam stigao zaželjeti dobrodošlicu :D , pa to sad činim/o :D

btw vidim da se javljaš iz Njemačke :kul


Bo Bo, pozdrav i tebi i dobrodošao :D . Da li radiš na ŽFBH ili si rail entuzijasta :( - vidim da je nick stručan 8)

igorail ! :D
Odbojnike na tramvaje !

"""""""""""""""""""""""""""""

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

pojavi ZELENO svjetlo !

#109 emkoo

emkoo
  • Članovi
  • 9 posts
  • Joined 19.01.2009.

Posted 24.03.2009. - 00:37

Znaci samo ih "ciste" :( Bilo bi dobro da ih modernizuju kao one u HR...ali bice i to mozda :wink:

hehe da jesam iz njemacke iz berlina i hvala za dobrodoslicu :D

#110 igorail

igorail
  • Članovi
  • 1,244 posts
  • Joined 18.01.2006.

Posted 24.03.2009. - 12:49

Zgodna je prilika da ovdje prikažem jedno pitanje, koje sam Eli postavio u vezi Mađara/Olimpik ekspresa,
negdje polovinom veljače/februara ove godine kao i njegov odgovor na moje pitanje:


* Htio sam te pitati nešto stručno Ela > naime bila su 2 tipa "Mađara" u BiH:

- Luksuzni, tkzv. Olimpik express, sa televizorima, hostesama, lanč paketima i svim drugim luksuznim
pogodnostima
, kao i onaj

- obični Mađar, tkzv. elektrošinobus (kakvim su išli ribići zorom na Jablaničko
jezero
, potom "lokalci"do Zenice, Bihaća i sl.)

Da li su oba modela tipa imali seriju 411, ili i neki dodatni drugi broj :mrgreen: (ili se to označavalo kroz podseriju
kao npr.: 411-001÷012 i, druga serija npr. lupam 411-200÷210 ?! )

Negdje sam viđao i oznaku 415, pa me baš interesuje za koje tipove "Mađara" je ovaj broj bio rezerviran :?

Kao da su se i bojenjem razlikovali:

JEDNO:
http://www.railfaneu...u/zbh415215.jpg
ili:
Posted Image

i

DRUGO:
Posted Image

Da li je bio i neki treći "naj-neluksuzniji" :?: :!:

Ovo stoga da saznam, a i da pokušam srediti postove i napravim 2 nove teme i rasporedim
postojeće postove. Izvini, ako je ovo već bilo objašnjeno negdje na forumu :oops:

Ako smatraš za potrebno, možemo ove razgovore poslije prenijeti i na forum ili ću ja to prekopirati :shock:

igorail ! :bla:



na koje mi je Ela odgovorio :D sa:

Gledaj ovo, ŽTP Sarajevo je imao 26 EMV/EMG, od toga 10 EMV 2 razreda, koji su u to vrijeme imali
žuta vrata, po dva para u savakom trodijelnom odjeljku i 16 EMV 1 razreda, sa plavim vratima. Ti
EMV-i 1 razreda, su imali 1 par vrata na upravljačkim kolima i po dva para vrata na srednjim >>
>>> pogonskim kolima
!

- EMV 2 razreda nosili su oznake podserije 411-000 > pogonska srednja kola, a upravljačka kola
su nosila oznake 415-000.

- EMV 1 razreda nosili su oznake 411-100 > srednja pogonska kola, a upravljačka kola su nosila oznake
415-200. U tim EMV, kojih danas imamo 5 garnitura na ŽFBiH su postojali TV, bife i sjedišta za 1 razred,
stjuardese i vozile su pretežno poslovne vozove.

Kasnije, sredinom 80-tih preuređivana je jedna po jedna garnitura 1 razreda, u skroz
svijetlo plave graniture
, ove sa slike i na početku rata ŽTO Sarajevo ih je imao 5 garnitura:

411-101, 411-108, 411-110, 411-111, 411-113.


Imale su drugačije uređen pult i razmještaj sjedala i bile su puno komfornije i udobnije, baš
ono IN za to vrijeme.

Ako te još šta bude interesovalo i zanimalo povodom toga slobodno se javi, pa ako budem znao,
nema problema...


igorail ! :wink:
Odbojnike na tramvaje !

"""""""""""""""""""""""""""""

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

pojavi ZELENO svjetlo !

#111 Bo Bo

Bo Bo
  • Članovi
  • 62 posts
  • Joined 02.02.2008.

Posted 24.03.2009. - 18:21

Pozdrav igorail,

zahvaljujem se na toploj dobrodošlici,nisam zaposlen na željeznicama FBiH, veliki sam rail fan.

Puno pozdrava Bo Bo :cry: .

#112 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,618 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 24.03.2009. - 21:29

... .Za nešto krupniji remont i modernizaciju će, ako se uprava na to odluči,
najvjerovatnije ići u Končar ili Gredelj u Zagrebu

Končar viče ne radi remonte na MAĐARIMA. Sada to radi samo Gredelj.

#113 igorail

igorail
  • Članovi
  • 1,244 posts
  • Joined 18.01.2006.

Posted 24.03.2009. - 22:31

Pozdrav igorail,

zahvaljujem se na toploj dobrodošlici, nisam zaposlen na željeznicama FBiH, veliki sam rail fan.

Puno pozdrava Bo Bo :) .


Ha, ha odlično Bo Bo :D , znaći ima nas u Šeheru i šire :hm

Da te planiramo onda na malim susretima railfanforumaša, s vremena na vrijeme u auli Ž.st Sarajevo 8) ,
a ako još imaš afiniteta za narrow gauge rails & arheology onda
:D

igorail ! :lool
Odbojnike na tramvaje !

"""""""""""""""""""""""""""""

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

pojavi ZELENO svjetlo !

#114 Great Cornholio

Great Cornholio
  • Članovi
  • 1,720 posts
  • Joined 17.01.2007.

Posted 25.03.2009. - 00:43

Dovoljno sam star (na moju zalost) da se dobro sjecam Olimpika.
TV-i upitanju su bili srebreni Telefunkeni.
Olimpici koje su poslije prepravili u obicne motornjake su na mjestima gdje su stajali Telefunkeni imali samo nosace,
Telefunkeni su netragom iscezli, pitam se gdje :kul

Inace kao sto sam vec ranije rekao i Olimpici i Madjari su meni ostali u lijepoj uspomeni.
Bili su puno tisi i udobniji od ondasnjih putnickih vagona.
Cuo sam za price da su se kvarili, ovo i ono ali ja se ne sjecam da je iti jednom kasnio radi kvara,
kamo li da sam nekada bio svjedok kvara jednog od njih.
Steta sto ih vise nema na pruzi Sarajevo-Ploce

#115 68847

68847
  • Članovi
  • 3,333 posts
  • Joined 10.04.2008.
  • LocationTravnik

Posted 25.03.2009. - 13:51

Cuo sam za price da su se kvarili, ovo i ono...


I da su madjarski za ravnice i da nisu za nasa brda i krivine.
Sub sole aut pluvia ducemus ea.

#116 Great Cornholio

Great Cornholio
  • Članovi
  • 1,720 posts
  • Joined 17.01.2007.

Posted 25.03.2009. - 22:45

68847

I da su madjarski za ravnice i da nisu za nasa brda i krivine


Da, izmedju ostalog i ovo.
Naravno ovo je cista glupost (nidje veze sto se kaze u Mo :shock: ), vozovi se rade po narudzbi,
ovi su gradjeni za JZ i specifikacije su bila za nase uslove, ne madjarske.
Madjari prave sebi za svoje ravnicarske pruge, za nas su radili za nase brdske i krivudave.
Po ovoj logici SAAB i Volvo nisu dobri za arapskih zemalja jer je tamo vruce, a oni se prave u hladnoj zemlji :wink:

Jos jedna stvar koja mi je ostala u lijepoj uspomeni, to su vrata na madjarima/olimpicima.
Za razliku od vagona koji su imali uska vrata sa stekom (koje su obicno bile uzasne za otvoriti), madjari su imali siroka hidraulicna vrata.
Podovi su im takodje bili nizi od vagona pa se iz madjara/olimpika nije morala iskakati kao padobranac.

#117 68847

68847
  • Članovi
  • 3,333 posts
  • Joined 10.04.2008.
  • LocationTravnik

Posted 25.03.2009. - 23:36

Drama, brato.
(sto se kaze u Mo :wink: )
Sub sole aut pluvia ducemus ea.

#118 Ela

Ela
  • Članovi
  • 1,400 posts
  • Joined 30.08.2007.
  • LocationMostar BiH

Posted 26.03.2009. - 10:01

GC,otvaranje i zatvaranje vrata ide preko vazduha...
Pozdrav iz MOSTARA

#119 Bo Bo

Bo Bo
  • Članovi
  • 62 posts
  • Joined 02.02.2008.

Posted 29.03.2009. - 17:00

S obzirom da sam se danas malo vrtio po željeziničkoj stanici Sarajevo, naletio sam na Mađara. Koliko mogu zaključiti počeli su ponovno trčati na relaciji Sarajevo- Zenica.

Pozdrav Bo Bo :kul .

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#120 Bo Bo

Bo Bo
  • Članovi
  • 62 posts
  • Joined 02.02.2008.

Posted 04.05.2009. - 17:18

EMG u Rajlovcu u iscekivanju boljih dana ako ikad dodju. Slike nisu bas nekog kvaliteta a ni polozaja :wink: . Pozdrav Bo Bo :wink: .

Posted Image
Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users