Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Proba vagona


  • Please log in to reply
292 replies to this topic

#281 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 07.11.2017. - 15:01

ali postoji majstroski način dobivanja na vagi ,taj dotićni ima puno više iskustva u vganju pa njemu više vjerujem nego tebi tako da čenmu radit nepotreban pritisak na opruge i federe bez potrebe preše tako da postoji način kako dobit ono fino ugođvanje bez da ostale konpnete trbe i i bilo bi kulturno ne ponižvat i guštat i onako svi znamo da je Končar bio na rubu da nije dobio nedavni posao jer plače ne dolaze od praznih hala a bit če mi još draže kad Gredelj izađe iz Stečaja i kapne otppremnina a u međuvrenu radit u struci za stalno , moj staž na interijeru je večinom uništen ne održvanjem i lošim održvanjem jer vozni park mi je previše puta prošao kroz ruke i ne zaboravi moju struku trebaš da napravi uloške od šperploče za postolja a d anisi nikad vago putničke vagone pa neznaš o čemu pričam 



#282 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 07.11.2017. - 15:52

Kolko me pamet služi - bila informacija da se vratima vagona može upravljati iz lokomotive. Al da se to nikad nije koristilo. I druga stvar po sjećanju, vrata se na vagonima automatski zatvaraju na 5 km/h (ili 10), ne na 20.

 

@Renato - poznat mi je taj zvuk. Ko da se neka opruga napinje pa zapne pa uz jaki tresak otpušta. Mislim da isključivo na wegmann postoljima i, kaj je najveća sramota - najviše na wegmannima na klimatiziranim vagonima. Prvi put došel u kontakt s takvim postoljem na noćnom za st, točnije kursnom Bl-u za zd friško izašlom s revizije (davno je to nekad biiiilooo :)). I od onda ništ do pred par godina kad je bila pošast tih glasnih postolja na klimatiziranim, pogotovo na današnjem 771/770. Odgovor kaj je s postoljima nisam dobil.

 

Točno to, dobro si opisao zvuk.



#283 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 07.11.2017. - 15:54

 

Ponašanje postolja mjeriš akceleratorima koje montiraš na neogibljene mase (kućišta osovinskih ležajeva), i na ogibljene mase (okvire okretnih postolja). Također se akceleratorima mjeri i udobnost vožnje, u tom slučaju isti se montiraju negdje na podu vagona ili ispod vagona na šasiju. Mogu se montirati i mjerači pomaka pa se njima snimaju hodovi primarnog i sekundarnog ogibljenja, bočni pomaci i slične veličine.

Postoje razni tipovi mjerne opreme kojom se mjere tlakovi u kočnicama, njima se snimaju kočni dijagrami dok vagon stoji u mjestu, a također se kočnica može snimati i tokom vožnje.

Prema mojim saznanjima Gredelj nema dovoljnu količinu mjerne opreme kojom bi opremio vagone da snima njihovo ponašanje u vožnji (prvenstveno mislim na akceleratore) ali njima se uglavnom snimaju nova vozila a ne vozila koja se vraćaju sa servisnih pregleda ili izvanrednih popravaka.

Da zaključimo: na probama se uglavnom vrše vizualni pregledi te se na osnovu subjektivne procjene procjenjuje kvaliteta izvedenih popravaka.

Je, znači, u Zagrebu smo zakopčali 11 vagona i ako ih je svih 11 u Slavnoskom Brodu to je to... :)

Prošli smo probu.



#284 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 07.11.2017. - 16:05

i ako je koji neispravan mora sve vratit u zagreb pa u radionicu zašto bi neporebno isključili koji vagon kad sve mogu vratit nazad na doradu i poslje  izađu u promet ,nije isto za putničkim vgaonim akao isa putničkim vlakovima , ida ispravi mPortosa svaki vagon po pitanju bili to bio izvradi poravak ili SP oni rade dijakgram kočnice te rade test sa kuglicama u galvnom i pomoćnom vodu te kočnice u slučaju opasnosti tze ih po testu blombiraju sve kaoi ručice za ulazna vrata jer i njih testiraju u sva 3 položaja jer je to normalna procedura za sigurnost vozila 



#285 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 07.11.2017. - 18:30

ali postoji majstroski način dobivanja na vagi ,taj dotićni ima puno više iskustva u vganju pa njemu više vjerujem nego tebi tako da čenmu radit nepotreban pritisak na opruge i federe bez potrebe preše tako da postoji način kako dobit ono fino ugođvanje bez da ostale konpnete trbe i i bilo bi kulturno ne ponižvat i guštat i onako svi znamo da je Končar bio na rubu da nije dobio nedavni posao jer plače ne dolaze od praznih hala a bit če mi još draže kad Gredelj izađe iz Stečaja i kapne otppremnina a u međuvrenu radit u struci za stalno , moj staž na interijeru je večinom uništen ne održvanjem i lošim održvanjem jer vozni park mi je previše puta prošao kroz ruke i ne zaboravi moju struku trebaš da napravi uloške od šperploče za postolja a d anisi nikad vago putničke vagone pa neznaš o čemu pričam 

 

Dragi naš Drempa.

 

Ja doista NIKAD nisam vagao putničke vagone, međutim vagao sam nekoliko lokomotiva, barem 15 tramvaja, sve prototipove EMV i DEMV te neke EMV iz serijske proizvodnje. Ne petljam se u ono što ne znam niti sumnjam u znanje tvog kompića koji sigurno NIKAD nije vagao niti jedan tramvaj ili EMV/DEMV.

 

Tvoj kompić kao niti ti nema pojma o načinu kako se podešavaju postolja tramvaja i vlakova pa se suzdrži od komentiranja onoga o čemu nemaš pojma.

 

Svako postolje koje sam osobno podesio, a bilo ih je 114 za EMV i DEMV te 27 komada za TMK 2200 nakon što je podgrađeno ispod EMV i TMK te nakon što je vozilo izvagano nije trebalo apsolutno nikakvo podešavanje pa bi ta činjenica trebala značiti da ja ipak znam svoj posao te da u Končaru vaga znači samo službenu provjeru dobro obavljenog posla na umjeravanju i uparivanju opruga, preciznoj montaži gumeno-metalnih elemenata te na podešavanju samih postolja u mjernoj napravi koju su projektirali, konstruirali i izradili te montirali, podesili i pustili u pogon sami djelatnici Končara.

 

Nemoj se ti brinuti oko Končara i Končarevaca, poslovi su osigurani na duže vrijeme, plaća je redovita i takva će i ostati, hale i kolosijeci unutar kruga prepuni su vozila u raznim fazama radova, obnove i modernizacije, ne pamtimo kada smo imali toliko posla.

 

i ako je koji neispravan mora sve vratit u zagreb pa u radionicu zašto bi neporebno isključili koji vagon kad sve mogu vratit nazad na doradu i poslje  izađu u promet ,nije isto za putničkim vgaonim akao isa putničkim vlakovima , ida ispravi mPortosa svaki vagon po pitanju bili to bio izvradi poravak ili SP oni rade dijakgram kočnice te rade test sa kuglicama u galvnom i pomoćnom vodu te kočnice u slučaju opasnosti tze ih po testu blombiraju sve kaoi ručice za ulazna vrata jer i njih testiraju u sva 3 položaja jer je to normalna procedura za sigurnost vozila 

 

Nemoj ti ispravljati mene jer ja nigdje nisam napisao ništa zbog čega bi me trebalo ispravljati.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#286 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 07.11.2017. - 22:16

Sigurnost moraju radit bilo koji poprvak bio zato je onaj posebni za Gredelj certifikat za kočnicu bez toga ni jedno vozilo nejde u promet ili bi i to trebalo končaru dati ili nema kapacitete za to , brze poprvke svega ili hogeligaciju , Sigurnost je najvažnija stvka u cjeloj priči i doživio sam da pukne feder na svježe sastvljenom postolju zbog prevelike sile kod stiskanja u preši i dobivanja  tog finog uravonteženja na postolju a sve zgog jedne podloške od šperploće 



#287 033

033
  • Članovi
  • 456 posts
  • Joined 14.05.2005.
  • LocationVaraždin/Obrovac

Posted 08.11.2017. - 08:18

Što je to hogeligacija?
mismotunavek

#288 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,575 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 08.11.2017. - 15:25

Što je to hogeligacija?


Homologacija na Drempinsko-Klingorškom jeziku

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#289 Silver

Silver
  • Članovi
  • 972 posts
  • Joined 20.06.2007.
  • LocationZaprešić

Posted 08.11.2017. - 20:05

Homologacija na Drempinsko-Klingorškom jeziku

:lool -mene zanima kak se to ipak na horvatskom jaziku kaže.


samoborcekver1_zps9440815b.gif


#290 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 08.11.2017. - 20:50

:lool -mene zanima kak se to ipak na horvatskom jaziku kaže.

Kad si se i ti javio imam 1 pitanje za tebe. Da li ste vi imali kakve probne vožnje na Samoborčeku? Ne mislim samo na vagonske probe nego općenito DMV i lokomotive. Možeš odgovoriti na uskotračnoj temi o Samoborčeku.



#291 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 11.11.2017. - 17:28

Čekam odgovor za kaj se radi na testu za Sigurnost kaj sve se gleda?



#292 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,912 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 30.10.2018. - 16:38

Danas su na probi bila četiri vagona: 61 78 20-70 094-7 Bee, 61 78 20-70 072-3 Bee, 50 78 21-07 016-0 Beet i 50 78 21-07 020-2 Beet.

r9r52c.jpg


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#293 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,912 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 28.12.2018. - 10:14

Proba vagona jučer 27.12. - vagoni Bee 074, 069 i 085 te Beet 012 i 015:

2yv9nbn.jpg


Quod licet Iovi, non licet bovi.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users