Jump to content

Iverica Express


Vedran Zeman

Recommended Posts

Ovo su foto kronike o teretnim vlakovima zvanim "Iverica Express".

Ime smo im nadjenuli 2041024 i ja, jer ovi vlakovi prevoze proizvode od iverice, a voze na relaciji Bjelovar- Kloštar.

 

Iverica je ujedno glavna sirovina koja se prevozi prugom Bjelovar - Kloštar, te na taj način popravlja teretnu sliku ove pruge.

 

Brojevi pod kojim voze ovi vlakovi su:

Bjelovar-Kloštar - 63437 ili 63439

Kloštar-Bjelovar - 63436 ili 63438.

 

Polasci iz Bjelovara su u pravilu po voznom, dok dolazak u Kloštar ovisi o tome kako je taj dan raspoložen Đuran.

Povratak iz Kloštra je nekad odmah, a nekad se ekipa malo zadrži u bircu na kolodvoru, na kavi. :wink:

 

 

Par podataka o tvrtki Iverica, bez koje ovih kronika ne bi ni bilo:

 

Tvrtka Iverica sagrađena je 1979. godine, iz sastava DI Česma izašla je 1996.g. kao samostalno dioničko društvo.

Od 2002. postaje d.o.o., dok 2005. godine postaje dio međunarodne grupacije Kronospan.

 

Iverica je jedini proizvođač sirove i oplemenjene iverice u Hrvatskoj, 94 posto sirovine i 85 posto tehničke nabave nabavlja na domaćem tržištu.

Isti je postotak i transportnih tvrtki koje tvornica koristi za prijevoz proizvoda pa iverne ploče transportira samo 15 posto inozemnih prijevoznika.

 

U ovih 85% prijevoza koji za Ivericu obavljaju hrvatske tvrtke, veliki udio nosi upravo HŽ sa "Iverica Expressom".

Na relaciji Bjelovar-Kloštar mjesečno, u prosjeku, idu 4 vlaka s ivericom ili oko 800 tona, izvozi se na istok, uglavnom u Srbiju i Makedoniju.

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pošto smo u zaostatku od 9 mjeseci, krećemo odmah.

Slijede slike Iverica Expressa u Kloštru od 24.08.2007., 8 Hbisa i 2041 024.

 

 

Počelo je dojavom 2041024 dan prije: sutra ide vlak s ivericom, da li bi ga mogao poslikati.

Naravno da sam otišao do kolodvora.

 

Nažalost malo sam zakasnio i 2041 024 je već bila na odlasku, no uhvatio sam jedan kadar, divite se legendi :mrgreen: :

DSCF5409.jpg

 

 

8 Hbisa smjestilo se na 5. kolosijek:

DSCF5411.jpg

 

 

Pogled na listicu govori nam da ovi vagoni idu za Novi Sad:

DSCF5412.jpg

 

 

Par detalja s kolodvora:

 

DSCF5419.jpg

 

DSCF5420.jpg

 

DSCF5425.jpg

 

DSCF5429.jpg

 

 

Iverica Express na 5. kolosijeku, Eas na 1.:

DSCF5421.jpg

 

 

Grafit na jednom od Hbisa:

DSCF5423.jpg

 

 

Ako se sjećate kemijski vlak je bio u Kloštru nepunih mjesec dana prije, to ovim koprivama očito nije problem:

DSCF5414.jpg

 

 

Za razliku od njih na prvom peronu došlo je do totalnog uništenja flore :mrgreen::

 

DSCF5431.jpg

 

DSCF5433.jpg

 

 

Ona "šuma" na šestom kolosijeku se većim dijelom posušila:

 

DSCF5436.jpg

 

DSCF5434.jpg

 

Eas je natovaren starim željezom, ostalo je i malo viška:

DSCF5437.jpg

 

Još jedan pogled na Iverica Express i to sve za danas:

DSCF5440.jpg

 

To su bile moje prve slike Iverica Expressa, nastavak slijedi, a kasnije će nam pridružiti 2041024 sa svojim slikama.

Netko je rekao da fali teksta, pa izvolite raspravljati, komentirati... :wink:

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Znači Podravskom prugom idu do Osijeka, pa onda na Strizivojnu, pa na Tovarnik?

Zakaj ne idu na Bogojevo?

 

Razlog tomu je ugovor koji je sklopljen s Hžjom i Ivericom o prijevoznom putu koji glasi Bjelovar-Kloštar-Osijek-Striz. Vrpolje-Vinkovci-Tovarnik i dalje za ŽS ili MŽ, a razlog zašto se vozi na relaciji Bj-Kl je zbog osovinskog opterečenja koji iznosi 20t po osovini, za razliku od križevačke pruge koja iznosi 16t po osovini!

Link to comment
Share on other sites

Prometa preko bogojevskog mosta nema jer se navodno HŽ i ŽS nisu dogovorili o tome,no tko zna kakve su igre tu u pitanju... :roll::(

Tako da od otvorenja bogojevskog mosta nijedan vlak nije preko njega prešao. :(

Link to comment
Share on other sites

Dakle, Bogojevski most je ko Unska pruga...

Nije.

Most Erdut - Bogojevo je sređen k'o picino oko i Mandin guz, što bi rekao jedan moj prijatelj. Nikada nije izgledao bolje nego danas.

Isto tako sređena je pruga od kolodvora Bogojevo do mosta.

Vidjeti ćete fotke u jednom putopisu čim Portos sredi materijal, možda već večeras.

A zašto vlakovi ne idu prirodnom (puno kraćom) relacijom Kloštar - Osijek - Erdut - Bogojevo - Novi Sad, već idu okolo-naokolo? I zašto vlakovi s umjetnim gnojivom iz Kutine za Šebešić (kolodvor na pruzi Subotica - Sombor) idu preko Tovarnika, Novog Sada i Subotice? To je podulja priča.

Saznali smo ovih dana, boraveći u Vojvodini, da bi stvari konačno mogle krenuti na bolje. To nam je rekao i naš subotički forumaški kolega bjosip. Navodno teretni promet samo što nije krenuo, a u kolodvoru Bogojevo okuplja se carinska ekipa susjedne države.

Usput, reportaža je zgođušna, uključivo naravno i slike. Raduje svaka vijest o teretu na pruzi Bjelovar - Kloštar.

Jučer smo Portos i ja prozujali autom kroz Kloštar i u Kalinovcu dočekali brzi za Zagreb. I o tom-potom, biti će lijepih fotki.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Novi nastavak Iverica Expressa

Mjesto radnje: kolodvor Kloštar

Vrijeme radnje: 27.08.2007.

 

Ovaj put sam došao malo ranije na kolodvor, kad me tamo dočeka - Macosa.

Gledam na sat 13:51, hm po voznom redu preko sat vremena je prošlo od zadnjeg vlaka za Bjelovar, a do idučeg iz Bjelovara je isto tako preko sat i pol. :?

Macosa je bila upaljena, pa u tom trenu nisam ni pretpostavljao ono što sam saznao kasnije od 2041024, dotična macosa je krepala u Kloštru, pa je zbog toga vlak 2360 taj dan bio otkazan.

DSCF5654.jpg

 

Uskoro stiže i vlak 6808 u redovnom sastavu, šved 016. Razgovor ugodni dva kolege:

DSCF5655.jpg

 

Šved odlazi svojim putem:

DSCF5656.jpg

 

Par minuta nakon toga pojavljuje se razlog mog dolaska na kolodvor - Iverica Express, ovaj put sastavljen od Rilseva.

Jel tko očekivao 2041 024, e pa nemože, stigla je 019:

DSCF5658.jpg

 

Ne izgleda ni ova tako loše, kad uleti u krupni kadar.

Kaj mislite jel manevrista bulji u mene ili iskliznicu :mrgreen::

DSCF5659.jpg

 

Kompozicija se zaustavlja na 5. kolosijeku:

DSCF5662.jpg

 

Manevrista ima posla, pa više ne bulji u mene.

Treba otkopčati vagone:

DSCF5663.jpg

 

Oslobođen tereta Đuran izliječe:

DSCF5664.jpg

 

Idem ja pogledati kaj pise na listici, možda ima promjena u odnosu na zadnji put.

Ima, ima :wink:..

DSCF5666.jpg

 

HŽ prodaje reklamni prostor na vagonima :twisted::

DSCF5669.jpg

 

Baš su se lijepo poredali:

DSCF5671.jpg

 

Bjelovarska Macosa i Đuran, jedan do drugog:

DSCF5672.jpg

 

Bjelovarsko osoblje iz macose ukrcava se u 2041:

DSCF5673.jpg

 

Odlazi Đuran preko 'brda', uz neizostavni dim:

DSCF5675.jpg

 

Ostali su još macosa i Iverica Express, pa red je da i njih zabilježim za povijest:

DSCF5679.jpg

 

DSCF5680.jpg

 

Mislio sam ja i na ljude koji skidaju teksture, nadam se da će biti sretni sa iduće dvije slike, ovo je najčišći Rils u kompoziciji u punom sjaju:

DSCF5681.jpg

 

DSCF5682.jpg

 

Ja slikam za teksure, kad Macosa po gasu i ode za Osijek, očito su je uspjeli skrpali.

Iz radione u Osijeku je izašla već drugi dan i vozila je u redovnom prometu:

DSCF5683.jpg

 

Još jedan pogled na Iverica Express, koji će već u noći koja slijedi otići u smjeru istoka:

DSCF5685.jpg

 

Slijedi nastavak za koji dan, ajd da vidimo hoćete li pogoditi koja 2041 će tada vući Iverica Express. 8)

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Novi nastavci Iverica Expressa...

Mjesto radnje je ostalo isto, vrijeme radnje 30.08.2007. oko 14 sati.

 

I ovih nastavaka ne bi bilo da nije bilo dojave 2041024 dan ranije da stiže Iverica Express, te da u Kloštru čeka 8 Easa s drvom za Bjelovar.

 

 

Dočekala me spuštena rampa, prolazi Iverica Express (vl. 63437):

DSCF5902.jpg

 

DSCF5903.jpg

 

Kao što vidite u odnosu na slike prije tri dana bilo je vrlo oblačno i tmurno vrijeme.

Pošto sam znatiželjan gdje idu ovi vagoni, odmah pogled na listicu... Skopje!

DSCF5904.jpg

 

Na 1. kolosijeku je 8 Easa sa drvom koje ide u pravcu Bjelovara, da bi se nakon nekog vremena vratilo kao - iverica.

DSCF5905.jpg

 

Prolazi 019 po 2. kolosijeku, ostao je isti Đuran kao i prije tri dana :wink:.

DSCF5906.jpg

 

Ovo je nekoć bi plavi Eas :):

DSCF5907.jpg

 

Pogled na kompoziciju Iverica Expressa, dok Đuran odlazi preko skretnica, pa na 1. kolosijek po Ease.

DSCF5908.jpg

 

Fino su se rasporedili; Đuran na 1., šved 012 na vlaku 6807 na 3. i Iverica Express na 5. kolosijeku:

DSCF5909.jpg

 

Eto ga na Easima:

DSCF5910.jpg

 

Treba ih zakopčati:

DSCF5911.jpg

 

I kad su povukli Ease, 4 se otkače. :mrgreen:

Naravno da nisu, samo 4 Easa idu za Bjelovar ovaj put, ovih 4 ostaje za drugi Iverica Express kasnije tog dana (vl. 63439).

DSCF5913.jpg

 

Pošto s 1. i 2. kolosijeka vlak ne može direktno za Bjelovar, manevrira se na 3.:

DSCF5915.jpg

 

Majstor se čudi, tko po ovakvom vremenu slika po kolodvoru:

DSCF5916.jpg

 

Spušta se rampa, pali se zeleno...

DSCF5918.jpg

 

...majstor po plinu...

DSCF5919.jpg

 

...i odlazi Đuro s Easima preko "brda" do Bjelovara:

DSCF5920.jpg

 

Jedna "u retrovizoru", nije Clio :mrgreen::

DSCF5922.jpg

 

Ovaj zamazani Rils baš paše u tmurnu atmosferu ovog kasnoljetnog dana:

DSCF5914.jpg

 

Otišao sam do Easa, pa opalio jednu s ove strane:

DSCF5924.jpg

 

Kad već zavirujemo po listicama :), evo jedne s Easa.

Još nisam uspio odgonetnuti što piše pod "Otpremni kolodvor", za razliku od onog na Iverica Expressu, ovaj je pisan šrakopisom :? :

DSCF5925.jpg

 

I za kraj pogled na Ease, narančasta makina u pozadini je tamić koji koriste ZOP-ovci :wink::

DSCF5926.jpg

 

Kasnije taj dan je stigao iverica Express (vl. 63439), sa još 4 Rilsa, znači sveukupno 8 taj dan za Skopje, ali nisam imao volje ići do kolodvora. :)

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Dan kasnije u odnosu na prethodni post, 31.08.2007. išla su još dva Iverica Expressa sa ivericom za Skopje, svaki se sastojao od 4 Rilsa.

Znači u dva dana sveukupno 16 vagona s ivericom za Makedoniju.

 

Taj dan nisam imao previše vremena, pa sam samo otišao ispratiti 2041 u odlasku iz Kloštra, na drugoj turi tog dana oko 18 sati.

 

2041 019 se baš odmarao na kolodvoru nakon napora preko Bilogore, ekipa je u bircu :wink::

DSCF5997.jpg

 

Iverica Express i Đuran:

DSCF6000.jpg

 

Nakon što su se namirili spremni su za polazak.

Đuro, U-tz i bjelovarska ekipa vračaju se Bjelovar...

DSCF6006.jpg

 

...čeka ih duga noć i radni za Križevce :wink::

DSCF6007.jpg

 

Ovo je prizor zbog kojeg sam došao, svih 8 Rilseva na hrpi, čekaju noć da odu u smjeru istoka:

DSCF5992.jpg

 

Za par dana slijedi novi nastavak Iverica Expressa, sa nekom drugom 2041 :wink:.

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Ma naravno da može povuče on i 450t, ali čemu ga mučiti kad se išlo još jednom, onda je jednostavnije 4 po 4 šta ne?

Evo da se i ja malo uključim u kronike Iverica expressa!

Stiže prva tura easa sa vlakom 63436 na 3. kolosijek, a na 4. ostatak rilsova čeka polazak negdje oko 16.30h !

P8300206.jpg

Stari đuro polagano ali sigurno ide okolo po drugom kolosijeku na nove manevarske zadatke prije nove ture Iverica expressa!

P8300207.jpg

Nakon 18h evo njih ponovno sa brda sa još 4easa koji su stizali iz SARVAŠA, isto kao i prva 4.

P8300212.jpg

P8300213.jpg

Majstor ima zanimljivog suputnika!!! :mrgreen:

P8300214.jpg

I još malo manevre da vagoni ne smetaju na prolaznom kolosijeku. P8300215.jpg

P8300216.jpg

P8300217.jpg

Toliko od mene za ovaj puta!

Link to comment
Share on other sites

Malo smo zapostavili ovu temu, sad ćemo to popraviti. :wink:

 

Vidim da je 2041024 stavio svoje fotke, super.

Bila su to dva zanimljiva i dinamična dana na ovoj prugi, sa po dva Iverica Expressa dnevno.

Još kad su uletili ovi Easi, sve zajedno to je puno tona koje život znače za svaku prugu.

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Dana 24.09.2007. išao je sljedeći Iverica Express, ovaj sam zabilježio, pa idemo...

 

Po običaju zakasnio sam na kolodvor, no ipak sam uspio uloviti dva iznenađenja za taj u jednom kadru.

Drezinu od ZOP-ovaca i Đuru:

DSCF7106.jpg

 

Đuro je bio iznenađenje, jer je u odnosu na prethodni Iverica Express uslijedila zamjena, umjesto 019 došao je 010:

DSCF7107.jpg

 

Ubrzo je zdimio u smjeru Bjelovara :mrgreen::

DSCF7108.jpg

 

Najprije par fotki Drezine i Kgs vagona, Iverica Express ćemo kasnije poslikati:

DSCF7109.jpg

 

Nisam je ulovio baš savršeno za teksturu, nadam se da će i ovakva biti dobra :wink::

DSCF7112.jpg

 

Odšetao sam u smjeru istoka, na petom kolosijeku - lijevo smjestio se Iverica Express, 5 Habbinssa:

DSCF7143.jpg

 

Na 1. kolosijeku je Eas za staro željezo, na 5. Iverica Express:

DSCF7141.jpg

 

Evo i listice...Smederevo

DSCF7133.jpg

 

Pogled na Iverica Express i negdašnju ložionu

DSCF7145.jpg

 

Eas po kandelabrom:

DSCF7146.jpg

 

U međuvremenu je izašao Mjesec i upao u ovu panoramu:

DSCF7169.jpg

 

Zlatne zrake Sunca na zalazu kupaju zgradu kolodvora:

DSCF7172.jpg

 

U svom oproštaju od današnjeg dana Sunce nam je priredilo simfoniju kolorita:

DSCF7180.jpg

 

Odlučio sam pričekati još par minuta i ispratiti vlak 782.

Iverica Express, drezina i 782:

DSCF7182.jpg

 

Po ondašnjem voznom redu 782 i Podravka se križahu u Đurđevcu, tako da je brzo 2044 013 sa svojim vlakom pohitala u tom smjeru:

DSCF7183.jpg

 

Sve se više spušta mrak i Mjesec se vidi sve jasnije, vrijeme je za odlazak kući:

DSCF7187.jpg

 

Još jedan pogled na kolodvor iz auta i odoh ja doma:

DSCF7188.jpg

 

Do idućeg nastavka Iverica Expressa...

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Iako sam prošli nastavak ovih avantura postao prije 6 dana, u stvarnosti su prošla samo 2, stoga idemo vremeplovom do 26.09.2007.

Za razliku od dva dana ranije vrijeme je bilo dosta nepovoljno za fotkanje, sa svih strana osim sjeverne (u koju treba uperiti fotić) nadvila se naoblaka, dok je od sjevera bilo praktički vedro.

Svi koji se imalo ozbiljnije bave fotkanjem znaju kako na takve uvjete reagiraju svetlomjri na fotićima.

Tako da sam se premišljao bi li išao fotkati ili ne, u zadnji čas sam odlučio da idem i malo zakasnio...

 

Loksa je već otkačena i vraća se po 4. kolosijeku:

DSCF7203.jpg

 

DSCF7204.jpg

 

Bez brige manevrista nije krenuo na mene, već ide po završni:

DSCF7205.jpg

 

Kao što sam rekao bilo je to burno vrijeme sa Đuranima u Bjelovaru, prije samo dva dana bio je tu 010, a sad je ovaj:

DSCF7208.jpg

 

Bez previše zadržavanja odlazi ekipa put Bjelovara:

DSCF7209.jpg

 

Majstor me zahebao, pustio je loksu lagano, pa tek kasnije opalio po gasu, kad se već sakrio iza borova:

DSCF7210.jpg

 

Ovo je sa maksimalnim zoomom, loksa je već prošla ulazne signale i odmakla nekih 800 metara od mjesta gdje ja stojim:

DSCF7211.jpg

 

Znam da vas zanima gdje idu ova 4 Habbinssa, ovaj put je to Nova Pazova:

DSCF7212.jpg

 

Pogled na Iverica Express u punoj dužini:

DSCF7214.jpg

 

Habbins i ZOP-ova kuća u pozadini:

DSCF7213.jpg

 

Tu je i onaj Eas od prije dva dana, sad je već nakrcan starim željezom, što znači da će i on sljedeće noći na put:

DSCF7226.jpg

 

Malo sam isprobavao širokokutnu predleću, pa evo dvije fotke:

DSCF7206.jpg

 

DSCF7207.jpg

 

Natpisi na Habbinssu, to su oznake pod kojim sve željezničkim upravama može prometovati :mrgreen::

DSCF7232.jpg

 

Na jedan tren pojavio se tračak sunca kroz oblake, pa je nastala ova fotka.

DSCF7229.jpg

 

Bila je to i zadnja fotka taj dan, oblaci su ponovno sakrli sunce. :(

 

Pozdrav svima koji prate ove kronike, do nekih drugih avantura Iverica Expressa, nadam se uskoro...

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Prošlo je već tjedan dana otkako sam stavio zadnju avanturu.

Idemo stoga odmah na slijedeći nastavak, datum je 28.09.2007., prošla su dva dana od prethodnog Iverica Expressa.

Sve je počelo dan ranije, kad je 2041024 javio: Sutra ide dupla tura Iverica Expressa i još povrh toga preko Kloštra dolaze češki Hbisi za Bjelovarsku "Ivericu".

Meni su odmah potekle sline k'o na buncek, oni zadrti railfanovi među vama znaju kako je to, Pfaff? :D

Zato sam odlučio otići na kolodvor prije dolaska prvog Iverica Expressa, kako bi u miru poslikao češke vagone.

Čak se i vrijeme posve promijenilo u odnosu na dva dana ranije, na bolje naravno, jedino je vjetar bio prilično jak.

 

Pogled na kompoziciju od 8 raznoraznih čeških Hbill(n)sa:

DSCF7266.jpg

 

Listica:

DSCF7269.jpg

 

Škljocao sam vagone i tek u zadnji čas skužio da se došuljao šved na vlaku 6808:

DSCF7273.jpg

 

Još dva pogleda na šarenilo vagona:

DSCF7277.jpg

 

DSCF7278.jpg

 

Dolazi Iverica Express (vl. 63437):

DSCF7286.jpg

 

Đuro 030 i 3 Habbinsa, prolaze po 3. kolosijeku:

DSCF7288.jpg

 

Sve do drugog kraja kolodvora:

DSCF7289.jpg

 

Pa u rikverc na 5. kolosijek:

DSCF7292.jpg

 

Otkačuje se loksa, koja odlazi preko skretnica:

DSCF7293.jpg

 

Vraća se po 4. kolosijeku:

DSCF7294.jpg

 

I praktički odmah odlazi put Bjelovara...

DSCF7301.jpg

 

...jer treba stići prije polaska vlaka 2363:

DSCF7302.jpg

 

Pošto je bio lijep dan odlučio sam pričekati još 20-ak minuta križanje 981 i 702, pa sam vrijeme kratio slikajući, evo par motiva:

DSCF7304.jpg

 

DSCF7308.jpg

 

DSCF7312.jpg

 

Vrijeme je brzo prošlo, dolazi 981, za petak redovnih 6 vagona:

DSCF7318.jpg

 

DSCF7320.jpg

 

2044 023 je bila još prilično svježe boje:

DSCF7325.jpg

 

Dolazi 702, na čelu već legendarna 028, koju nemam na puno slika, ali zato imam na filmićima :wink::

DSCF7327.jpg

 

Odlazi 981 prma Osijeku:

DSCF7329.jpg

 

Dolazi druga tura Iverica Expressa (vl. 63439):

DSCF7333.jpg

 

Par riječi sa prometnikom

DSCF7334.jpg

 

Drugi Iverica Express dana, došao je i U-tz:

DSCF7335.jpg

 

Odlaze po 3. kolosijeku, pa u rikverc na 5.

Ovdje ide po prvi puta u avanturama Iverica Expressa, čudo moderne tehnologije, YouTube filmić. :mrgreen:

 

Svih 6 Habbinsa je tu, čekaju noć da odu put istoka:

DSCF7337.jpg

 

Đuran već pići po 4.:

DSCF7338.jpg

 

Odlazi po službeni vagon:

DSCF7339.jpg

 

DSCF7340.jpg

 

Pa na 5., prikačiti češke vagone, koji idu za Bjelovar:

DSCF7341.jpg

 

 

DSCF7342.jpg

 

Jedna izbliza:

DSCF7345.jpg

 

Uslijedila je kavica sa 2041024...

 

Pošto Bjelovarska ekipa štedi gorivo, loksu je trebalo ponovno upaliti:

DSCF7347.jpg

 

Odlaze 2041024 i 2041 030 put Bjelovara:

DSCF7348.jpg

 

Đuran (030 naravno :mrgreen:) je pošteno zadimio:

DSCF7349.jpg

 

Još jedna fotka za kraj jednog prilično lijepog jesenjeg dana:

DSCF7351.jpg

 

Za kraj napomena onima kojima teksture život znače, imam još slika ovih čeških vagona, no nisam htio opterećivati ovu temu, pa slobodno šaljite PM-ove. :mrgreen:

 

Pozdrav do idućeg nastavka Iverica Expressa. :wink:

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Novi nastavak Iverica Expressa, vrijeme radnje: kasno popodne 09.10.2007.

 

Odmah da napomenem, ovo nije klasični nastavak Iverica Expressa.

Naime ovaj put Đuro nije dovezao ivericu iz Bjelovara, već je strojno došao po vagone sa ivericom koji su noć prije došli iz Češke.

Na listici piše isto polazište kao i za onih 10 čeških Hbisa s ivericom iz prošlog nastavka.

 

Krenuo sam na kolodvor nešto ranije i taman potrefio putničkog iz Koprivnice i spuštenu rampu.

Stajem na rampi, i iz auta lovim svoju prvu sliku jednog od 4 "nova" šveda.

Šved 032 na vlaku 6807:

DSCF7614_crop.jpg

 

Kad sam došao na svoje mjesto, šved je već odlazio put Pitomače:

DSCF7615_crop.jpg

 

Pogled na kompoziciju od 8 čeških vagona.

Naravno da ih nije zakupio Drittes Reich, netko se igrao sa sprejom :evil::

DSCF7653.jpg

 

I ovaj put ima ih više vrsta...

DSCF7644.jpg

 

..većina su plavo obojani:

DSCF7645.jpg

 

Jedan sa grafitima:

DSCF7646.jpg

 

I Kloštar svoju hrpicu pragova ima :mrgreen:, točnije imao je, jer su ih kasnije odvezli u nepoznatom smjeru:

DSCF7633.jpg

 

ČD i HŽ:

DSCF7623.jpg

 

Vratili su se Falsi iz Vinkovaca kamo su vozili šljunak.

Primjećujem tri friško ofarbana u kompoziciji, pa idemo to malo pogledati:

DSCF7616.jpg

 

Kad je boja ovako friška, izgleda sasvim solidno:

DSCF7655.jpg

 

Stvarno friška roba, ofarban prije 10 dana u Čakovcu:

DSCF7659.jpg

 

Slikam False, kad skužim svjetla u daljini, to je ona sitna bijela točkica na ovoj fotki u produžetku perona :wink::

DSCF7661.jpg

 

Loksa je odmah otišla na peti kolosijek, na vagone.

Kao što možete vidjeti na donjim slikama vratila se legendarna 024, popravili su je nakon bliskog susreta sa iskliznicom u Sisku:

DSCF7664.jpg

 

Još da ju vozi 2041024, to bi bila fotka za povijest. :D

DSCF7667.jpg

 

DSCF7673.jpg

 

Još malo friškog bojanja, promijenjen je plug na kraćem kraju:

DSCF7674.jpg

 

Dosta slikanja po kolodvoru, odlučio sam otići :mrgreen:...

DSCF7675.jpg

 

...do mjesta gdje se razilaze pruge za Bjelovar i Koprivnicu, nekih 1100 metara od kolodvora.

Pogled u smjeru kolodvora:

DSCF7676.jpg

 

Lijevo je Podravska pruga, desno Bjelovarska, do ulaznih signala ima cca. 400 metara:

DSCF7709.jpg

 

Zanimljiv detalj s pružnog prijelaza, koji se nalazi kod samog razdvajanja pruga.

Originalni znak je očito postavljen između 1968 i 1995, a nakon obnove pruge prema Bjelovaru, samo je dopunjen:

DSCF7677.jpg

 

Evo i famoznog razdvajanja pruga, lijevo prema Bjelovaru, desno prema Koprivnici:

DSCF7709.jpg

 

Pogled s Podravske pruge uz smjeru kolodvora:

DSCF7685.jpg

 

Đuro sa 8 čeških vagona kreće iz Kloštra i odlazi u smjeru Bjelovara.

Ovo sam ovjekovječio u vidu filmića:

1.jpg2.jpg

 

Na Podravskoj prugi prije zavoja postoji mazalica:

DSCF7701.jpg

 

No izgleda da nije napunjena :(:

DSCF7703.jpg

 

Usporedba šinja na dvije pruge, u ovoj uglancanoj se vidi moj fotić :D.

Pogodite koja je s Bjelovarske, a koja s Podravske pruge?

DSCF7706.jpgDSCF7707.jpg

 

Još jedan pogled u smjeru kolodvora,...

DSCF7708.jpg

 

...jedan u smjeru razdvajanja i to je to za ovaj put, jer postaje sve mračnije, ipak je jesen :mrgreen::

DSCF7716.jpg

 

Do idućeg nastavka....

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

U svakom pogledu prošlo je tjedan dana od prošlog nastavka, vrijeme je za slijedeći nastavak. :wink:

Datum je 16.10.2007., pred kraj jednog lijepog i sunčanog dana.

 

Došao je još jedan Hbis iz Češke:

DSCF8136.jpg

 

DSCF8134.jpg

 

Na 1. kolosijeku je kompozicija od 10 Falsa i Easa, o njima malo kasnije :wink::

DSCF8135.jpg

 

Ne čekam samo ja...

DSCF8137.jpg

 

Dolaze!:

DSCF8138.jpg

 

Idu po trećem kolosijeku..

DSCF8139.jpg

 

DSCF8140.jpg

 

DSCF8141.jpg

 

Ja sam najviši :mrgreen::

DSCF8145.jpg

 

U rikverc na 5., gdje smještaju Iverica Express:

DSCF8147.jpg

 

Gdje ima Đure, ima i dima. :mrgreen:

DSCF8148.jpg

 

Uslijedilo je odbacivanje službenog vagona na 4. kolosijek, na slijedećm filmiću vidi se kako U-tz klizi po 4. kolosijeku.

Samo odbacivanje sam nažalost propustio snimiti :(:

 

Loksa odlazi na prvi kolosijek i gura gore spomenutu kompoziciju od Falsa i Easa u mom smjeru, kako bi se olakšao utovar u onaj Eas na kraju:

DSCF8155.jpg

 

 

DSCF8156.jpg

 

Nakon toga treba otići po 3. na skroz drugi kraj kolodvora...

DSCF8158.jpg

 

Pa natrag po 4. po U-tz:

DSCF8159.jpg

 

Kako se piči po kolodvoru na filmiću:

 

Još treba otići na 5. i zakačiti onaj Hbis za Bjelovar:

DSCF8163.jpg

 

Pogled duž 5. kolosijeka:

DSCF8164.jpg

 

Jedan detalj:

DSCF8171.jpg

 

Pogled na listicu na Habbinssima:

DSCF8181.jpg

 

Odlazak u smjeru Bjelovara zabilježio sam u vidu filmića:

 

U međuvremenu je zašlo sunce i obojalo jesenje nebo.

Vrijeme je za odlazak doma.

DSCF8188.jpg

 

To je sve za danas, do idućeg puta. :wink:

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Daj otkrij još jednu tajnu: vagoni koji dođu u Kloštar, oni se ne vraćaju prazni (koliko sam do sada shvatio!), gdje se ukrcava roba u njih? Jel ih što prevlači do tvornice? Ako da, što? Ili se tovare odmah tu na kolodvoru? Ali sudeći po slikama ne jer nema nikakve utovarne rampe! :mrgreen:

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Moram priznati da ovaj topic pratim s posebnim guštom.

Uvijek je lijepo vidjeti vlakove koji prometuju tzv. malim prugama. Dobro je da na relaciji Bjelovar - Kloštar ima bar nešto tereta, a Đuro mi je među dizelkama bio i ostao zakon (reminiscencije na mlade dane).

Još kad bi se jednog dana vidjelo i snimilo križanje teretnjaka u Mišulinovcu, to bi bio doživljaj, samo što taj film nećemo gledati.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Isprike zbog kašnjenja sa odgovorima. :oops::oops:

 

Daj otkrij još jednu tajnu: vagoni koji dođu u Kloštar, oni se ne vraćaju prazni (koliko sam do sada shvatio!), gdje se ukrcava roba u njih? Jel ih što prevlači do tvornice? Ako da, što? Ili se tovare odmah tu na kolodvoru? Ali sudeći po slikama ne jer nema nikakve utovarne rampe! :mrgreen:

U Kloštar dolaze Eas vagoni u koje se tovare trupci i ono što je svojevrsni hit u zadnje vrijeme - staro željezo.

Tu se također tovari pijesak i šljunak, zato oni Falsi, par puta su došli i Eamosi.

Sve se tovari na otvorenom stovarištu, a za detalje bi mogao otvoriti poseban topic. :wink:

 

...

Uvijek je lijepo vidjeti vlakove koji prometuju tzv. malim prugama. Dobro je da na relaciji Bjelovar - Kloštar ima bar nešto tereta, a Đuro mi je među dizelkama bio i ostao zakon (reminiscencije na mlade dane).

Još kad bi se jednog dana vidjelo i snimilo križanje teretnjaka u Mišulinovcu, to bi bio doživljaj, samo što taj film nećemo gledati.

Slažem se, uvijek govorim da svaka prevežena tona za ovakvu prugu znači puno.

Đure su zakon za ovakve namjene, samo da ih je više u u voznom stanju, a ovi koji rade da su ispravniji, no dosta jamranja.

Što se tiče Mišulinovca to će biti 'malo' teže, dobro je ako dočekamo promociju Sv. I. Žabno u kolodvor. :wink:

 

Baš sam o statusu Mišulinovca razgovarao sa 2041024. Zaključili smo da je za početak dovoljan jedan skretničar i imamo otpremništvo/odjavnicu, a kasnije budemo našli nekakvog Kalmetu i eto nam kolodvora. :mrgreen:

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...