Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za vie informacija pogledajte iduu poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

TV Gredelj


  • Please log in to reply
857 replies to this topic

#841 Kupljenec

Kupljenec
  • lanovi
  • 1,362 posts
  • Joined 11.02.2016.
  • LocationKupljenovo

Posted 14.09.2018. - 21:15

E da je Drempa tu sad on bi znal pravi odgovor. ;-)

#842 zvonexp

zvonexp
  • lanovi
  • 17 posts
  • Joined 13.08.2018.
  • LocationRijeka-Zagreb-Split

Posted 18.09.2018. - 18:35

Neznam jeli pripada ovoj temi al moglo bi :

 

http://bur.com.hr/fo...-rijeckoj-luci/



#843 .Laurus.

.Laurus.
  • lanovi
  • 3,457 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 18.09.2018. - 18:56

U RIJEČKU LUKU STIGLE LOKOMOTIVE IZ IZRAELA

 

14.9.2018. u luku Rijeka brodom “Oney Z” stigle su dvije lokomotive iz Izraela. Lokomotive su polovne, stare oko 30 godina.

Za sada nije poznato koje je konačno odredište lokomotiva. Postoji nekoliko neslužbenih i nepotvrđenih priča, a jedna od njih kaže da su lokomotive došle u tvrtku Gredelj na obnovu, te da će nakon nje biti transportirane proslijeđene novom korisniku.

 

Fotografije s iskrcaja: Božo Pašalić / Liburnia pomorska agencija

lokomotiva1.jpg

 

lokomotiva2.jpg

 

lokomotiva3.jpg

 

lokomotiva4.jpg

 

lokomotiva5.jpg

 

http://bur.com.hr/fo...-rijeckoj-luci/

 

Navodno da će te lokse ići u Sloveniju.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#844 SPILE008

SPILE008
  • lanovi
  • 1,999 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 18.09.2018. - 19:04

Tu bi jedna od njih mogla biti naša Ličanka 2 062 048.



#845 josip

josip
  • lanovi
  • 5,745 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 18.09.2018. - 22:45

Tu bi jedna od njih mogla biti naša Ličanka 2 062 048.


2062 048 nije otišla u Izrael, odnosno niti jedna 2062 nije prodana u Izrael, samo 2063.

#846 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPoega

Posted 19.09.2018. - 10:18

Ovo su G26CW lokomotive, slične našim 2062. Imaju elektrodinamičku kočnicu.
Došle vjerojatno u sklopu NREC programa za Gredelj.

#847 Dudek

Dudek
  • lanovi
  • 1,071 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 28.09.2018. - 08:42

 

 

Kandidati za ulazak u tvornicu koja je prije odlaska u stečaj zapošljavala gotovo 1500 ljudi su hrvatsko-ruski konzorcij koji čine tvrtke KF Partners iz Zagreba i LocoTech iz Moskve te kanadska tvrtka Lincoln Transport LTD. Konzorcij je dao ponudu za ulaganje ili dokapitalizaciju TŽV-a Gredelj u iznosu od 47 milijuna eura s mogućim odstupanjima od plus-minus 10 posto, ovisno o rezultatima dubinske analize. TRIBINA GRADA Neka građani odluče što će biti na mjestu Gredelja Žele sačuvati proizvodnju Lincoln Transport LTD ponudio je 45 milijuna eura. No Kanađani nisu priložili bankarsku garanciju, nego dokaz o posjedovanju kapitala. Stečajni upravitelj TŽV-a Gredelj Tomislav Đuričin kaže da je rusko-hrvatski konzorcij zatražio dodatnu dubinsku analizu tvrtke za koju je odobren dodatni rok od 90 dana s dostavom obvezujuće ponude najkasnije do kraja rujna 2018. – Spomenuto dubinsko snimanje je u tijeku. O daljnjim koracima i zahtjevima konzorcija odlučit će se na sastanku Odbora vjerovnika koji će se održati u petak – kazao nam je Đuričin. Na javni poziv investitorima ili strateškim partnerima za iskazivanje interesa i davanje ponude za ulaganje ili dokapitalizaciju TŽV-a Gredelj u stečaju bilo je pristiglo ukupno sedam ponuda od kojih je jedna odbačena, i to ponuda češke tvrtke Locotrans jer nije bila u skladu s uvjetima javnog poziva odnosno ponuđena je bila samo kupnja pogona lokomotiva. Svi ostali ponuđači su nakon toga pozvani da provedu dubinsko snimanje tvrtke te da dostave obvezujuću ponudu s iskazanim iznosom ulaganja. Na kraju su pristigle dvije ponude. NASTAVAK SURADNJE Gredelj sklopio ugovor o proizvodnji sedam dizelskih lokomotiva Odbor vjerovnika je pak zaključio da ponuda konzorcija KF Partners – LocoTech više odgovara strategiji koja je zauzeta na početku stečaja zbog prisutnosti snažnog strateškog investitora. No stečajni upravitelj nastavio je razgovore i s Lincoln Transportom kako bi procijenio ostvarivost i te ponude. A vjerovnici Gredelja žele sačuvati tvrtku i njezinu proizvodnju. To nam je potvrdio stečajni upravitelj Gredelja. – Iz svih razgovora koje sam vodio s vjerovnicima proizlazi njihov zajednički stav i njihova procjena da održavanje djelatnosti stečajnog dužnika i nastavak poslovanja imaju tržišnu i gospodarsku perspektivu – kaže Đuričin. Iz dobro upućenog izvora pak doznajemo da su pripreme za transakciju odnosno ulazak konzorcija KF Partners i LocoTecha u Gredelj u uznapredovaloj fazi. Kaže nam da u konzorciju, u slučaju uspješne realizacije, vjeruju u snažnu poslovnu budućnost Gredelja. Objašnjava da je investicija velika, a transakcija iznimno kompleksna te da traži puno pažnje, suradnju i strpljenje svih uključenih. Osnivač tvrtke KF Partners je KF Finance, jedan od najvećih konzultanata za financije i ulaganja u regiji. 
LocoTech je ruska inačica TŽV Gredelja, ali u puno većim razmjerima. Kako se navodi na službenim stranicama te tvrtke, LocoTech pruža usluge održavanja, popravka, modernizacije i leasinga lokomotiva, a bavi se i proizvodnjom dijelova i komponenti za željezničku industriju. Grupa posluje s 10 postrojenja za popravak lokomotiva, a ima više od 90 servisnih deponija diljem Rusije. Konsolidirani prihodi LocoTecha u 2017. godini iznosili su oko 1,3 milijarde eura. Potkraj 2012., kad je pokrenut stečaj, prijavljene tražbine vjerovnika Gredelja iznosile su oko 900 milijuna kuna. Knjigovodstvena vrijednost imovine tvrtke je 30. lipnja ove godine bila 713,9 milijuna kuna. Projektiraju nova vozila Prema podacima koje smo dobili od stečajnog upravitelja, Gredelj u stečaju trenutačno zapošljava 410 radnika. Ta tvrtka sa 120 godina tradicije tijekom stečaja nastavila je poslovanje pa i dalje popravlja i modernizira vagone i lokomotive ne samo za domaće tvrtke poput HŽ Putničkog prijevoza nego i za naručitelje iz cijelog svijeta. Oko 40 posto ukupnog prihoda tvrtke dolazi iz izvoza. Gredelj je značajan za hrvatsku industriju jer se bavi i projektiranjem i proizvodnjom novih vozila, i to vagona, tramvaja, vlakova, lokomotiva... Prvi stečajni upravitelj Gredelja, Pero Hrkač bio je jedan od uhićenih potkraj 2017. u USKOK-ovoj akciji zbog navodnog pogodovanja u stečajnim postupcima.

Pročitajte više na: https://www.vecernji...nzorcij-1272460 - www.vecernji.hr

eljeznice su ogledalo drave :deda:

#848 .Laurus.

.Laurus.
  • lanovi
  • 3,457 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 01.10.2018. - 17:17

Dobio sam ovo da prenesem na forum:

 

"Poštovani zaposlenici, Kao što ste prethodno obaviješteni temeljem objavljenog Javnog poziva investitorima ili strateškim partnerima za iskazivanje interesa i davanje ponude za ulaganje ili dokapitalizaciju TŽV Gredelj d.o.o. u stečaju pristigle su dvije obvezujuće ponude koje su otvorene na 19. sjednici odbora vjerovnika i to ponuda tvrtke Lincoln Transport LTD i ponuda Konzorcija investitora sastavljenog od KF Partners d.o.o. iz Zagreba i LocoTech global tradeing LLC iz Moskve. Dubinsko snimanje tvrtke od strane Konzorcija investitora je u tijeku, a spomenuti konzorcij zatražio je dodatnih 30 dana za nastavak dubinskog snimanja s dostavom obvezujuće ponude najkasnije do kraja listopada 2018. godine. Sukladno spomenutom traženju dana 28. rujna 2018. održana je 20. sjednica odbora vjerovnika. Članovi odbora vjerovnika odobrili su novi krajnji rok dostave obvezujuće ponude najkasnije do 31.10.2018. godine, a sve temeljem činjenica da je konzorcij dosada uložio značajne resurse u proces, te da je strateški partner kompanija koja svojom djelatnošću i tržišnom pozicijom može osigurati nastavak poslovanja TŽV Gredelj d.o.o. u stečaju. U Gredelju su već započeti radovi na servisu i redovnom održavanju osam elektrolokomotiva serije BRC92, koji predstavljaju početak suradnje sa ruskim partnerom, a koja će se u dogledno vrijeme intenzivirati i omogućiti dodatne poslove za TŽV Gredelj d.o.o. S poštovanjem, Stečajni upravitelj."


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#849 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 14.10.2018. - 15:13

http://novilist.hr/V...ta_refresh=true

 

 

Sve će se znati do kraja mjeseca: U Tvornicu željezničkih vozila Gredelj ulazi ruski kapital?

Čeka se obvezujuća ponuda hrvatsko-ruskog konzorcija, u kojem su domaći KF Partners i moskovski LocoTech global tradeing LLC

ZAGREB Hoće li Tvornica željezničkih vozila Gredelj (TŽV Gredelj), nakon šest godina stečaja, dobiti strateškog partnera moglo bi biti poznato do kraja rujna. Upravo je to krajnji rok do kad bi hrvatsko-ruski konzorcij, u kojem su domaći KF Partners i moskovski LocoTech global tradeing LLC, trebali dostaviti obvezujuću ponudu za TŽV Gredelj. Naime, taj konzorcij kao i tvrtka Lincoln Transport LTD jedini su, nakon provedenog dubinskog snimanja poslovanja Gredelja dostavili obvezujuće ponude. No, konzorcij je zatražio dodatni rok od tri mjeseca za analizu poslovanja TŽV-a što mu je i odobreno. Prema odgovoru koji smo dobili iz TŽV Gredelj, dubinsko snimanje upravo traje.

 Koncem prošle godine objavljen je javni poziv investitorima ili strateškim partnerima za iskazivanje interesa i davanje ponude za ulaganje ili dokapitalizaciju TŽV-a Gredelj. Pristiglo je sedam ponuda, a Odbor vjerovnika odbacio je ponudu HŽ Putničkog prijevoza, vlasnika TŽV-a Gredelj, jer nije bila u skladu s uvjetima javnog poziva. Preostalih šest zainteresiranih ulagača do kraja svibnja ove godine trebalo je obaviti dubinsku analizu i predati obvezujuće ponude s iskazanim iznosom ulaganja. U tom krugu samo su Lincoln Transport i konzorcij investitora KF Partners i LocoTech dostavili obvezujuće ponude za ulaganje ili dokapitalizaciju.

Prema podacima iz kvartalnog izvješća koje stečajni upravitelj dostavlja Trgovačkom sudu, ponuda Lincoln Transporta teška je 45 milijuna eura, ali ta kompanija nije dostavila bankarsku garanciju, već je navela da ranije dostavljeni dokaz o posjedovanju kapitala i dalje vrijedi. Konzorcij, pak, nudi iznos od 47 milijuna eura. No, taj bi iznos mogao biti umanjen ili uvećan za deset posto, što ovisi o rezultatima dodatne dubinske analize koja traje. 

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#850 mali.ivica87

mali.ivica87
  • lanovi
  • 148 posts
  • Joined 06.05.2008.
  • LocationKrapina

Posted 07.11.2018. - 08:44

Da li ima kakav info o strateškim partnerima za Gredelj?


i ja bum jednom eljezniar ak Bog da....

#851 ja sadanji

ja sadanji
  • lanovi
  • 13 posts
  • Joined 31.07.2015.
  • LocationZagreb

Posted 08.11.2018. - 19:10

Zasada nema nikakvih saznanja o kupnji ili strateškim partnerima u Gredelju ako netko nešto zna neka napiše.



#852 .Laurus.

.Laurus.
  • lanovi
  • 3,457 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 08.11.2018. - 22:23

FOTO: GREDELJOVE NOVE LOKOMOTIVE USKORO IDU PUT TANZANIJE

 

Bude li sve prema planiranom rasporedu, za desetak dana u Rijeku će stići brod za prijevoz teških tereta te sa sobom odvesti dvije nove lokomotive, proizvedene u Gredelju.

Lokomotive su dopremljene u Rijeku iz Zagreba. U luci je izvršeno i njihovo sastavljanje te će čekati otpremu.

Naručitelj je iz Tanzanije, a luka u koju će biti dopremljene je Dar es Salaam.

Fotografije je omogućio Božo Pašalić.

 

Lokomotive-Tanzanija-Bo%C5%BEo-Pa%C5%A1a

 

Lokomotive-Tanzanija-Bo%C5%BEo-Pa%C5%A1a

 

Lokomotive-Tanzanija-Bo%C5%BEo-Pa%C5%A1a

 

Lokomotive-Tanzanija-Bo%C5%BEo-Pa%C5%A1a

 

Lokomotive-Tanzanija-Bo%C5%BEo-Pa%C5%A1a

 

Lokomotive-Tanzanija-Bo%C5%BEo-Pa%C5%A1a

 

Lokomotive-Tanzanija-Bo%C5%BEo-Pa%C5%A1a

 

Lokomotive-Tanzanija-Bo%C5%BEo-Pa%C5%A1a

http://bur.com.hr/fo...-put-tanzanije/


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#853 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.11.2018. - 12:51

https://www.vecernji...-u-igri-1281800

 

 

KF Partners odustao, LocoTech još u igri
Raspao se konzorcij koji je bio najozbiljniji ulagač

Hrvatska tvrtka KF Partners odustala je od ulaganja u TŽV Gredelj u stečaju, no u igri za ulazak u tu tvornicu željezničkih vozila i dalje je ruska tvrtka LocoTech. KF Partners i LocoTech udruženi u konzorcij zajedno su iskazali interes za dokapitalizaciju ili ulaganje u Gredelj te su ponudili 47 milijuna eura s mogućim odstupanjima od plus-minus 10 posto, ovisno o rezultatima dubinske analize. No konzorcij je dva put zatražio dodatno vrijeme za dubinsku analizu i za dostavu konačne ponude.
Prvi rok istekao je krajem rujna kad su iz konzorcija zatražili dodatnih 30 dana. Odbor vjerovnika im je izašao u susret oba puta jer su Odboru smatraju da ponuda konzorcija KF Partners – LocoTech više odgovara strategiji koja je zauzeta na početku stečaja, a to je održanje proizvodnje u TŽV-u Gredelj.
Po isteku drugog roka, krajem listopada konačna ponuda od konzorcija ipak nije stigla. Stečajni upravitelj Gredelja, Tomislav Đuričin kaže da je KF Partners pismeno obavijestio da odustaje od ponude, sukladno procjeni da je trenutno potrebno značajnije dodatno investiranje u opremljenost TŽV Gredelj. No Rusi su zatražili još jedno produženje roka za dostavu konačne ponude.
– S obzirom na to da je iskazan interes tvrtke LocoTech za ulaganje u TŽV Gredelj članovi odbora vjerovnika odobrili su krajnji rok dostave obvezujuće ponude najkasnije do 15. prosinca 2018. uz osiguranje ulaganja u obliku bankarske garancije na ukupan iznos ulaganja ili deponiranje sredstava u visini ukupnog iznosa transakcije s rokom važenja do 30. lipnja 2019., a sve uzimajući u obzir činjenicu da je strateški partner kompanija koja svojom djelatnošću i tržišnom pozicijom može osigurati nastavak poslovanja TŽV Gredelj – objašnjava Đuričin. Uz rusko-hrvatski konzorcij ponudu za Gredelj dala je i kanadska tvrtka Lincoln Transport LTD i to u iznos od 45 milijuna eura. No Kanađani nisu priložili bankarsku garanciju, nego dokaz o posjedovanju kapitala. Na javni poziv za iskazivanje interesa za ulaganje ili dokapitalizaciju Gredelja bilo je pristiglo ukupno sedam ponuda od kojih je jedna odbačena. Svi ostali ponuđači su pozvani da provedu dubinsko snimanje i da dostave obvezujuću ponudu. Na kraju su pristigle dvije navedene ponude.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#854 Dudek

Dudek
  • lanovi
  • 1,071 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 04.01.2019. - 09:21

Izgleda da su ponuđači za Gredelj odustali, ali ima još nade:
Kak je krenulo OBB će na kraju kupiti cijele naše željeznice, najprije zauze veliki dio kargo prometa, sada uzeo 3 hž lokomotive, govori se da su zainteresirani za putnički promet, sad još i Gredelj ...

 

ZAGREB - Ruska tvrtka LocoTech koja je slovila kao najozbiljniji kandidat za kupnju Tvornice željezničkih vozila (TŽV) Gredelj u stečaju odustala je definitivno od tog posla. 

Rusi su imali rok da do sredine prosinca prošle godine pošalju svoju obvezujuću ponudu za Gredelj, no ta ponuda na adresu stečajnog upravitelja TŽV-a Tomislava Đuričina nije stigla. 

Tako se priča oko TŽV Gredelja koji je u stečaju od kraja 2012. godine dodatno zakomplicirala nakon što je od ulaganja u tu tvrtku odustao i zadnji potencijalni strateški partner koji se odazvao na javni poziv upućen investitorima za ulaganje ili dokapitalizaciju te tvrtke. Na taj javni poziv pristiglo je ukupno sedam ponuda od kojih je jedna odbačena. Ostali kandidati bili su pozvani da provedu dubinsko snimanje Gredelja i da nakon toga daju obvezujuće ponude.

A te ponude na kraju su poslali rusko-hrvatski konzorcij koji su činili LocoTech i KF Partners te kanadska tvrtka Lincoln Transport. Ponuda konzorcija za ulaganje ili dokapitalizaciju Gredelja bila je “teška” 47 milijuna eura s mogućim odstupanjima od plus-minus 10 posto, ovisno o rezultatima dubinske analize. Kanađani su pak ponudili 45 milijuna eura, ali nisu pri tome priložili bankarsku garanciju, nego dokaz o posjedovanju kapitala.

Odbor vjerovnika Gredelja u stečaju sredinom je prošle godine pak zaključio da ponuda konzorcija KF Partners – LocoTech više odgovara strategiji koja je zauzeta na početku stečaja zbog prisutnosti snažnog strateškog investitora. LocoTech je, naime, ruska inačica TŽV Gredelja, ali s puno većim kapacitetima. Ruska tvrtka ima 10 postrojenja za popravak lokomotiva te više od 90 servisnih deponija diljem Rusije. Konsolidirani prihodi LocoTecha u 2017. godini iznosili su oko 1,3 milijarde eura. 

No već sredinom prošle godine počele su se komplicirati stvari oko interesa rusko-hrvatskog konzorcija za Gredelj. Konzorcij je, naime, krajem lipnja zatražio dodatnih 90 dana za dubinsku analizu, što mu je Odbor vjerovnika odobrio. Po isteku tog roka, krajem rujna, zatražili su dodatnih 30 dana za slanje svoje obvezujuće ponude. I to im je odobreno. A po isteku tog drugog roka KF Partners izašao je iz konzorcija s Rusima i odustao od ulaganja u Gredelj jer su odlučili da bi za to trebala znatna sredstva s obzirom na opremljenost tvornice. Rusi su pak zatražili dodatni rok za dostavljanje obvezujuće ponude, što im je Odbor vjerovnika Gredelja opet odobrio. No nakon toga od LocoTecha, kako neslužbeno doznaje Večernji list, više nije bilo ni glasa. 

Ipak, u međuvremenu se javio novi mogući investitor u Gredelj. Prema neslužbenim informacijama, radi se o Austrijskim saveznim željeznicama (ÖBB) koje su za Ruse radili tehnički dio dubinske analize Gredelja pa su dobro upoznate sa stanjem tvrtke. Osim Austrijanaca, na stolu je i dalje, kako doznajemo, samostalna ponuda KF Partnersa, ali sa znatno nižim iznosom mogućeg ulaganja, i to oko 30 milijuna eura. O sudbini Gredelja, koji je prije odlaska u stečaj zapošljavao 1500 radnika, a sad u toj tvornici radi njih oko 400, više će se znati sredinom ovog mjeseca. Ako pregovori s potencijalnim ulagačima propadnu, onda vjerojatno slijedi najgori scenarij za tu tvrtku, a to je prodaja njene imovine i likvidacija.

 


eljeznice su ogledalo drave :deda:

#855 Danchibald

Danchibald
  • lanovi
  • 1,526 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 04.01.2019. - 10:57

OBB vraca pod sebe ono sto je sagradio 😁😁 ajmo to tako reci
Poslana slika

#856 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Iskljueni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 26.04.2019. - 09:30

Gredelj danas ima prezentaciju u izgradnji lokomtiva , morate  to popratit mogli bi i mediji biti tu 



#857 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Iskljueni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 13.05.2019. - 18:56

Gredelj traži Stolare za rad na putničkim vagnima i vlakovima obavezno iskustvo godinu dana , isto za elketričare rad na Lokomtivma , i CNC operatore za rad u 2 smjena https://hr.jooble.or...u-stečaju?comp



#858 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Iskljueni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 14.05.2019. - 19:14

Da ponvimo jer drugari očito ne žele pustii Gredelj traži Stolare ,Elketričare i CNC operatere https://hr.jooble.or...E_9lISU5KJtLyVc  za rad na putničkim vagnima i vlakovima i Lokomtivma  minimlno iskustvo je godinu dana 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users