Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Brzine na ŽS


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#21 eoseos

eoseos
  • Članovi
  • 1 posts
  • Joined 03.12.2008.

Posted 10.12.2008. - 20:29

13/14.12.2008.god. na zs pocinje novi red voznje 2008/2009. Sto se brizina tice tu je kolega iz sombora u pravu barem ovog dela Subotica-Novi Sad 40-50-60km/h.

#22 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,695 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 10.12.2008. - 20:44

Da, to je božja grehota. Nizinska pruga, ravna kao strijela, elektrificirana, međunarodni koridor... Kada sam ja zadnji put putovao (1986.) od Vrbasa do Novog Sada prašili smo preko 100 (110 ili 120?).
Serija 05 je zakon!

#23 sali

sali
  • Članovi
  • 1,229 posts
  • Joined 25.06.2007.
  • LocationZagreb

Posted 27.01.2009. - 17:11

zakaj meni ove brzine djeluju papirnato? jel stvar u meni ili sam u pravu?

Nažalost,uglavnom si u pravu...:oops: :cry:
Novitet je da će od novog Reda vožnje brzine na kraku koridora 10.od Subotice do Novog sada biti:
Od Subotice do Bačke Topole - 40km/h
Od Bačke Topole do Novog Sada - 50 km/h,uz par laganih vožnji
Sve u svemi-katastrofa.
Jedino gde se koliko-toliko pristojno vozi je drugi kolosek od Šida ka Beogradu do Nove Pazove Pazove gde je Vmax=120 km/h.


Stanley:
Da, to je božja grehota. Nizinska pruga, ravna kao strijela, elektrificirana, međunarodni koridor... Kada sam ja zadnji put putovao (1986.) od Vrbasa do Novog Sada prašili smo preko 100 (110 ili 120?).


Evo nešto prigodno uz ovu temu

Ajzliban brži od voza

11.prosinca 2008. godine navršilo se 125 godina od kako su prvi vlakovi prošli prugama Novi Sad - Zemun i Inđija - Sremska Mitrovica. Specijalna, slavljenička kompozicija i juče je prošla tim prugama. Organizator proslave bilo je Vojvođansko društvo za željeznicu, a pokrovitelji pokrajinski sekretarijat za privredu, općina Inđija i grad Sremska Mitrovica. Svojim otvaranjem i puštanjem u promet željeznica je stalno doprinosila privrednom razvoju Vojvodine, dok danas željeznica u Srbiji zaostaje, prema nekim procenama, čak 60 godina iza evropskih.
Prvi vlak iz Novog Sada za Zemun i iz Inđije za Sremsku Mitrovicu krenuo je 1883. god kada je izgrađeno čak 360 km pruge Ta mreža željezničkih pruga i dalje funkcionira.

Današnji vlakovi imaju brzinu vlakova kao i oni iz 1926. godine budući je vlaku na pruzi Subotica - Beograd danas potrebno jednako vremena da pređe tu relaciju, kao i one davne 1926. godine.
Te 1926. godine brzi vlak na relaciji od Subotice do Beograda putovao je 3 h.15 min, 1985. godine 2 sata,a danas relaciju između ta dva grada prevaljuje za 3 sata i 8 min, priopčeno je iz Vojvođanskog društva za željeznicu.
Prema procjenama ovog društva, brojne zakorovljene pruge u Vojvodini ne mogu se danas aktivirati iz tehničkih razloga, jer bi njima ''uz rizik" mogli da voze samo stari šinobusi, i to brzinom od jedva 40 kilometara na sat.
Putujući železničkim prugama Srbije, rukovodilac odjeljenja železničke fotografije Danilo Jerković uspio je da sakupi i zabilježi skoro 67 hiljada fotogafija. Povodom značajnog jubileja Jerkovićeve fotografije su izložene u prostoru novosadske Železničke stanice.
Međutim, jubilej je protekao manje-više u sjeni današnjeg stanja na vojvođanskim prugama, s obzirom na nedovoljne mogućnosti u putničkom i teretnom saobraćaju. U poslednja dva-tri decenija došlo je do ukidanja saobraćaja na mnogim linijama, da bi se kasnije ispostavilo da je učinjena greška o kojoj se tek sada razmišlja da se ispravi. Ali, osim dobre volje, sada nema dovoljno novca da se udovolji zahtjevima iz drugih vojvođanskih općina za obnovu železničkog saobraćaja.



Srdačan pozdrav !

#24 milanj

milanj
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 08.06.2008.

Posted 05.08.2009. - 22:02

Ekonomija
Vozovi jure 30 na sat
T. SPALEVIĆ, 05.08.2009 20:26:06

Da bi železnička mreža Srbije, duga 3.809 kilometara, bila doterana, a to znači da vozovi saobraćaju projektovanom brzinom od 80 do 120 kilometara na sat, potrebno je više od šest milijardi evra. Država je odredila prioritete - železnički Koridor 10 i barska pruga.
Regionalne pruge još nisu u planu. Kako kaže za "Novosti" Slobodan Rosić, direktor Direkcije za železnice, nikada nisu urađeni ni projekti za remonte. Postojeće stanje nije snimljeno, tako da se precizno ne zna koliko bi ti radovi na regionalnoj mreži mogli da koštaju. Najgrublje procene govore da je reč o cifri od oko 1,4 milijarde evra.
I dok se Japanci na železničkoj liniji Tokio - Osaka voze brzinom od 300 kilometara na sat, u Nemačkoj ili Francuskoj brzinama koje premašuju 200, dok će Rusi relaciju od Moskve do Sankt Peterburga prelaziti za samo tri i po sata, u Srbiji na čak 585 kilometara imamo lagane vožnje između 10 i 30 kilometara na sat. Mreža železničkih pruga stara je više od jednog veka. Vozovi na polovini deonica saobraćaju brzinom manjom od 60 kilometara na sat, a na samo 95 kilometara mogu da gaze "stotku".
Nacionalni savet za infrastrukturu izdvojio je Koridor 10 kao prioritet. U prvoj fazi za modernizaciju železničke infrastrukture potrebno je oko 1,1 milijarde evra, a za celokupan završetak potrebno je oko 4,6 milijardi evra. Rok za završetak radova je osam godina, kaže Dejan Lasica, pomoćnik ministra za infrastrukturu. Pruga će na kompletnom Koridoru biti dvokolosečna, elektrifikovana i sa brzinama od 160 kilometara na sat.
U proteklih godinu dana urađena je projektna dokumentacija za tri deonice na Koridoru 10. Remont i modernizacija pruge Batajnica - Golubinci u dužini od 22 kilometara (završetak radova će biti u oktobru 2009. godine) - košta 38 miliona evra. Izgradnja mosta preko reke Morave i nove deonice pruge Gilje - Ćuprija u dužini od 10,5 km (tender za most u septembru mesecu, tender za prugu do kraja godine) - koštaće oko 54 miliona evra. Modernizacija pruge Ćele kula - Staničenje u dužini od 41 km (tender do kraja 2009. godine) koštaće oko 43 miliona evra.
- Kada Koridor 10 bude kompletiran, svi robni tokovi iz zapadne Evrope prema Bliskom istoku će se kanalisati preko Srbije, što će obezbediti veliki prihod od tranzita kroz našu zemlju - ističe Lasica. - Ako se remont ne završi u periodu od narednih desetak godina svi tokovi će nas zaobići i otići na Koridor 4. Danas je komercijalna brzina na Koridoru 10 između 50 i 60 kilometara na sat.

PRIHOD 40 MILIONA EVRA
SadaŠnji prihod od tranzita na pružnom Koridoru 10 je oko 40 miliona evra. Procena je, kako navode u Ministarstvu infrastrukture, da će najmanje tri puta više zarađivati godišnje kada ovaj koridor bude kompletiran.

BARSKA PRUGA
Osim Koridora 10, ulagaće se i na drugim delovima infrastrukture, pre svega na barskoj pruzi. Procena je da za modernizaciju pruge na delu kroz Srbiju treba oko 200 miliona evra. Plan je da se brzine na ovoj pruzi vrate na projektovani nivo, a one se kreću od 75 do 120 kilometara na sat, zbog geomorfologije terena.

http://www.novosti.r...
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!

#25 wiz011

wiz011
  • Članovi
  • 84 posts
  • Joined 26.07.2009.

Posted 07.08.2009. - 22:44

Ćiflik - Pirot - Dimitrovgrad 100 km/h

Kad sam poslednji put tuda putovao na mnogim mestima ograničenje je bilo 20 km/h. Ne znam kako je sad?

Nego, neko je pitao za cene karata... Na ŽS izbegavajte 1. razred kad god možete. Ja sam maltene pao u nesvest kad sam video da je za voz Beograd - Sofija sedenje u 1. razredu znatno skuplje nego 2. razred + doplata za ležaj (tzv. turistički, pošto je voz mahom prazan dobijete ceo kupe).

#26 dnovakovic

dnovakovic
  • Članovi
  • 3,230 posts
  • Joined 24.11.2006.
  • LocationOsijek

Posted 28.06.2010. - 20:43

Zanimljiv članak sam pronašao danas u beogradskim "Večernjim novostima" :

Po šinama 160 na sat

Master plan za železničku mrežu Srbije do 2027. planira ulaganje od 7,446 milijardi evra. Prvi prioritet izgradnja drugog koloseka na deonici Stara Pazova - Subotica

Srbija bi prema usvojenom Transport master planu u svoju železničku mrežu do 2027. godine trebalo da uloži 7,446 milijardi evra. Od toga, na investicije odlazi 5,1 milijarda, a ostatak od 2,346 milijardi planiran je za održavanje srpskih pruga. Inače, prema oceni stručnjaka u najvažniji železnički pravac, Koridor 10, koji bi trebalo da bude osposobljen za brzine od 160 kilometara na sat, utrošiće se 3,5 milijardi evra. To znači, dvokolosečnu i elektrificiranu prugu duž cele trase.

Na listi projekta prvo mesto zauzima izgradnja drugog koloseka na deonici Stara Pazova - Subotica. Master plan predviđa i modernizaciju deonica Velika Plana - Stalać, Đunis - Trupale, Stara Pazova - Šid. Drugi kolosek gradiće se i od Resnika do Velike Plane, od Stalaća do Đunisa, od Niša do Preševa i od Niša do Dimitrovgrada.

Regionalne pruge povratiće projektovanu brzinu, a izgradiće se konačno i deonica Valjevo - Loznica. Barska pruga biće osposobljena za brzine od 120 kilometara na sat, a istom brzinom saobraćaće vozovi i na delu od Beograda do Vršca. Realizacija ovog master plana, koji mnogi ocenjuju kao spisak lepih želja, moguća je samo ako država obezbedi finansiranje iz pretpristupnih fondova EU, kredita i republičkog budžeta.

Na nekim projektima “Železnice Srbije” već rade. Tako je obezbeđen kredit Evropske investicione banke od 80 miliona evra za modernizaciju 93 kilometra pruge na Koridoru 10. Reč je o deonicama Batajnica - Golubinci, Ćele Kula-Staničenje, i Gilje - Ćuprija - Paraćin. U modernizaciju pruge Batajnica - Golubinci, uključujući i izgradnju nove pruge duge sedam i po kilometara između Stare Pazove i Golubinaca, uloženo je 33 miliona evra. Modernizacija te pruge završena je krajem prošle godine i ova deonica prva je u Srbiji kojom vozovi mogu da saobraćaju brzinom od 160 kilometara na sat. U ovoj godini “Železnice”očekuju dalju realizaciju kredita i početak radova na deonicama Gilje - Paraćin i Ćele Kula-Staničenje.

U 2011. godini plan “Železnica Srbije” je da obezbedi zajam Evropske banke za obnovu i razvoj od 100 miliona evra. Deo, od 35 miliona evra biće iskorišćen za nabavku kolosečnog materijala, pa će se broj laganih vožnji prepoloviti. Preostalih 65 miliona evra biće iskorišćeno za nabavku elektro lokomotiva.Od Evropske investicione banke srpske železnice planiraju da pozajme 150 miliona evra i taj novac namenjen je za modernizaciju i izgradnju dvokolosečne pruge na relaciji Stara Pazova - Novi Sad, za brzine do 160 kilometara na sat.

Vlada Nemačke daće 45 miliona evra za modernizaciju i elektrifikaciju pruge Pančevo - Vršac - državna granica. Od Češke eksportne banke očekuje se zajam od 120 miliona evra za prugu Niš - Dimitrovgrad.

RUSKI KREDIT

PREGOVORI sa Ruskom Federacijom oko realizacije dogovorenog kredita u iznosu od 800 miliona dolara za železnicu biće nastavljeni naredne godine. Saobraćajni institut CIP i “Železnice Srbije” do kraja 2010. treba da dopune idejni projekat za završetak Beogradskog železničkog čvora i gradnju pruge Valjevo - Loznica.


Pozdrav iz Osijeka !


#27 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,063 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 29.06.2010. - 22:14

Prvo je bilo reči o svemu ovome za 8 godina, ali očigledno su uvideli koliko je to nerealno za tako malo vreme. A to što pričaju da se na remontovanoj deonici Batajnica - Golubinci vozi 160km/h, bolje da ne lupetaju, jer je na remontovanoj deonici od remonta na snazi lagana vožnja od 100km/h, a negde čak i 80km/h.

#28 dnovakovic

dnovakovic
  • Članovi
  • 3,230 posts
  • Joined 24.11.2006.
  • LocationOsijek

Posted 31.05.2011. - 16:48

Jedan zanimljiv članak objavljen danas u beogradskoj "Politici" pod naslovom :

Železnica u Banatu na sporednom koloseku

Šinobusi kojima se prevoze putnici u ovom delu Vojvodine, zbog lošeg stanja pruga, kreću se brzinom od 30 do 80 kilometara na čas

Posted Image

Zbog dotrajalosti šina događaju se iskliznuća vozova (Foto Đ. Đukić)

Zrenjanin–„U saobraćaju su šinobusi koji su stariji od mene, a ja sam pred penzijom”, kaže Milana Boškan, šef sekcija za infrastrukturu zrenjaninskog čvora „Železnica Srbije“. Stanje u železničkom saobraćaju nametnulo se kao tema zbog povećanog interesovanja, pa postoji realna šansa da on uđe u međunarodne projekte. Problem je i sa vozilima i sa prugom. Za vagone i lokomotive zbog zastarelosti više nema originalnih rezervnih delova jer se odavno ne proizvode.

– Ipak, nikada nije došlo do ugrožavanja bezbednosti saobraćaja jer ili smanjujemo brzine, ili ljudski faktor nadomesti tehnički nedostatak – kaže Boškanova, ali tvrdi da bi tek sa novim garniturama mogli da se pokriju svi pravci za koje su zainteresovani putnici, posebno đaci i studenti. Kako se moglo čuti na skupu u gradskoj kućipredstavnika lokalnih samouprava više banatskih opština i železnice, stanje u banatskom železničkom saobraćaju je očajno, ali bi moglo da se poboljša.Šinobusi kojima se prevoze putnici u ovom delu Vojvodine, zbog lošeg stanja pruga, kreću sebrzinom od 30 do 80 kilometara na čas. Linije su redukovane paza Beograd postoje svega dve dnevno, a za Novi Sad nijednazbog nedostatka garnitura, kao i zbog toga što„Železnice Srbije“ ne prihvataju da putnike prevozenesigurnim kolosekom.

Krajem februara su nedaleko od glavne železničke stanice u Zrenjaninu sa šina skliznule dve vagon-cisterne u kojima je prevožena zapaljiva smesa nezasićenih i zasićenih ugljovodonika. Tada je upozoreno da je kolosek star i dotrajao. Železnica razmatra mogućnost revitalizacije ovdašnjih pruga, a u planovima je i izgradnja nove pruge između Zrenjanina i Žablja. Ova vrsta saobraćaja posebno je pogodna za prevoz tereta, a banatska železnica karakteristična je po prevozu hemijskih materija, građevinskog materijala i poljoprivrednih proizvoda, odnosno žitarica.

Otežavajuća okolnost je to što banatske pruge pripadaju regionalnom i lokalnom saobraćaju, a međunarodne organizacije i država imaju svoje strategije i prioritete pri ulaganjima. U ovom trenutku to je Koridor 10. Ipak, šanse postoje u planovima da se prugom povežu Temišvar i Zrenjanin. Od Temišvara do Kručenija, rumunskog mesta udaljenog šest kilometara od Jaše Tomića, postoji pruga koja je u funkciji. Od Kručenija do Jaše je nema, jer je demontirana, ali je sačuvana trasa, dok, nadalje, od Jaše do Sečnja postoji pruga koja je van funkcije. Od Sečnja do Zrenjanina železnički saobraćaj radi. Obnavljanje cele ove trase značilo bi i oživljavanje železničkog saobraćaja u Banatu pa bi se ovim projektom moglo konkurisati pred međunarodnom zajednicom, za šta bi već sada trebalo da se kandiduje studijom izvodljivosti.

Đ. Đukić
objavljeno: 31.05.2011.

Pozdrav iz Osijeka !


#29 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 01.06.2011. - 23:32

Evo i karta dozvoljenih brzina na ZS-u

Beogradski cvor:
http://www.dodaj.rs/...vor-2010-20.jpg

Srbija i Crna Gora:
http://www.dodaj.rs/...cg-2010-201.jpg

preuzeto sa: http://www.railserbi...&t=132&start=60

Edited by Politikolog, 01.06.2011. - 23:35.


#30 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,695 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 02.06.2011. - 15:50

Evo i karta dozvoljenih brzina na ZS-u

Pregled dozvoljenih brzina pokazuje da stanje u najmanju ruku nije baš sjajno.
Za prugu Novi Sad - Subotica znam da je u komi i da vapi za remontom, tim prije jer se radi o međunarodnom koridoru s izrazito jakim prometom. Pomalo me iznenađuje pruga Bogojevo - Sombor - Subotica, tamo se prije 25 godina prašilo 100 km/h dok je sada, kako vidim, 80 km/h.
Serija 05 je zakon!

#31 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 02.06.2011. - 17:21

Verujte mi dobro je da je na pruzi Bogojevo - Sombor - Subotica dozvoljena brzina 80km/h, koliko se u proslosti (ne)ulagalo u zeleznicu :kul3
ma brzine su katastrofa, ne racunajuci od NBG pa do Sida gde je solidnih 120 km/h i bas se oseti kad ubrza - na trenutak zaboravim da sam u Srbiji :mrgreen: ostalo je katastrofa a tek Novi Sad - Subotica... Od Beograda do Subotice ima 200 km a putuje se 4 sata, pritom na prvih 50 km pruge je dozovljenja brzina 100 - 120 km/h :cekic:

Edited by Politikolog, 02.06.2011. - 17:31.


#32 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,063 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 06.06.2011. - 07:51

Što je najcrnje, prikazane su redovne brzine. Kada se na to dodaju lagane vožnje kojih ima milion to postaje užas...Dodao bih da je pruga Beograd - Niš u sasvim solidnom stanju osim dela kod Beograda. Kada ideš iz Niša do Beograda i taman misliš da si stigao dolazi se do ovog zadnjeg dela koji traje kao večnost, a već si na teritoriji Beograda.

#33 dnovakovic

dnovakovic
  • Članovi
  • 3,230 posts
  • Joined 24.11.2006.
  • LocationOsijek

Posted 18.07.2011. - 16:37

Za osam godina željeznicom 160/h
Izvor: Novosti
Beograd - Željeznice Srbije u narednih osam godina trebalo bi da imaju elektrificiranu prugu za brzine od 160 do 200 kilometara na sat, plan je Vlade Srbije.

http://www.b92.net/b...8&nav_id=526193

Pozdrav iz Osijeka !


#34 gripen

gripen
  • Članovi
  • 476 posts
  • Joined 01.12.2008.
  • Location...

Posted 18.07.2011. - 17:59

Osam godina znaci, 2-3 puta izbori. Rezultat, za osam godina B92 pise "za osam godina ce ZS.... 160km/h... itd....." :wink:
Kao famozne izjave srpskog vrha "jos malo i autocesta gotova!"
Necu da pretjerujem, ali mi smo negdje 8 puta u 8 godina trebali uci u EU po izjavama naseg vrha i velikog vode :lool
Razlike u metanlitetu eksSFRJ politicara gotovo ne postoje. Slika je zakon!

Zivi bili pa vidjeli! :cola:

#35 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 18.07.2011. - 23:35

Ne samo to, nego ispade da sad nemamo elektrificiranu prugu :kul3 zavrsice isto kao i Zlobin projekat ,,Brze pruge Srbije", izgradis par nadvoznjaka pred izbore i tu stanes - duze se putuje nego 1910. godine, pola pragova ni nema - jer su istrulili ali sad voz ne mora da stane na PP :sred:

Edited by Politikolog, 18.07.2011. - 23:35.


#36 gripen

gripen
  • Članovi
  • 476 posts
  • Joined 01.12.2008.
  • Location...

Posted 19.10.2011. - 09:52

No comment :kul3

http://www.b92.net/b...8&nav_id=550364

hebi ga nije rus za manekena ;-)
Ja sam daleeeekooo od strucnjaka ali taj novinar je legenda po slikama :ves:

Edited by gripen, 19.10.2011. - 09:57.


#37 hadzibane

hadzibane
  • Članovi
  • 2,793 posts
  • Joined 16.08.2006.
  • LocationSombor,Vojvodina

Posted 19.10.2011. - 12:18

Pregled dozvoljenih brzina pokazuje da stanje u najmanju ruku nije baš sjajno.
Za prugu Novi Sad - Subotica znam da je u komi i da vapi za remontom, tim prije jer se radi o međunarodnom koridoru s izrazito jakim prometom. Pomalo me iznenađuje pruga Bogojevo - Sombor - Subotica, tamo se prije 25 godina prašilo 100 km/h dok je sada, kako vidim, 80 km/h.


Do pre 2-3 godine vozovi sa pomoćnim prevoznim putem koji su pod brojevima 15XXX saobraćali su sa V max = 100 km/h prugom Subotica-Sombor-Bogojevo.

Mogli su i redovni vozovi,ali 80 km/h je bilo uvedeno zbog šinobusa.

A i ne treba da Te čudi što je brzina opala 40 godina se nije skoro ništa investiralo u prugu,osim remonta dela pruge od Prigrevice do Bogojeva 1988/89 .
Druže Stari,skrenuo sam s' puta...
Sad me jaše i Kurta i Murta.......

#38 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,695 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 19.10.2011. - 13:42

A i ne treba da Te čudi što je brzina opala 40 godina se nije skoro ništa investiralo u prugu,osim remonta dela pruge od Prigrevice do Bogojeva 1988/89 .

Putovanja tom dionicom se jako dobro sjećam. Prije remonta tamo se plazilo s nekih 40 km/h, a kotači su na šinama kloparali kao da će se svaki čas sve raspasti. A od Sonte do Prigrevice (8-9 km) nikako stići. Gotovo da se moglo usput pecati po onim ribnjacima uz prugu. :mrgreen:
Serija 05 je zakon!

#39 hadzibane

hadzibane
  • Članovi
  • 2,793 posts
  • Joined 16.08.2006.
  • LocationSombor,Vojvodina

Posted 28.10.2011. - 12:23

No comment :kul3

http://www.b92.net/b...8&nav_id=550364

hebi ga nije rus za manekena ;-)
Ja sam daleeeekooo od strucnjaka ali taj novinar je legenda po slikama :ves:


A i ta obilaznica oko Ćuprije je smejurija par ekselans...Em se peru pare kroz tu investiciju već skoro dekadu,em Ćuprija najverovatnije neće imati žel. stanicu. Bilo bi im bolje da su napravili drugi most preko Velike Morave kod Ćuprije i otklonili usko grlo,nego što se za.ebavaju sa ovim projektom...

Balkanska posla...

A o novinskom članku... NO COMMENT. No,navikli smo i oguglali na novinarske budalaštine(ČAST izuzecima).
Druže Stari,skrenuo sam s' puta...
Sad me jaše i Kurta i Murta.......

#40 HijenA

HijenA
  • Članovi
  • 1,326 posts
  • Joined 21.12.2007.
  • LocationPoljanica, Donja Bistra

Posted 28.10.2011. - 12:32

odlicna je slika u clanku :-D
Hej haj, bas nas briga,
vozamo se na taljiga!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users