Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Tragovima Guce (zagrebačko-slavonska ekipa u potrazi)


  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#1 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,594 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 26.04.2008. - 14:30

UVOD (by Stanley)
Zagrebačka ekipa 3S+P već dulje vrijeme pripremala se za obilazak ostataka trase i objekata na bivšoj uskotračnoj željeznici u Slavoniji (kolosijek 1,00 m), popularno zvanoj Guco.
Napokon smo odredili termin koji svima odgovara - subota 26. travnja 2008. - i krenuli na put. Sastav: Portos, seabral, Stanley i STIB.
U Čačincima su nam se po dogovoru pridružili Anton, dnovakovic i 1142-007, a u Belišću i Jura.
Raspored obilaska predložio je STIB, koji se naoružao zemljovidima, precizno proračunao itinerer i vodio nas kao ''navigator''. S obzirom na duljinu putovanja i potrebu ekonomiziranja vremenom morali smo se ograničiti samo na manji dio nekada vrlo razgranate mreže Gucinih pruga.
Bili smo unaprijed svjesni da naše istraživanje neće donijeti spektakularne rezultate. Ipak je riječ o prugama koje su ukinute za promet prije više od četrdeset godina. U međuvremenu se puno toga promijenilo, a i sve manje je ljudi koji se sjećaju Gutmannove željeznice. Stoga je svaka pronađena relikvija ujedno i dragocjena dopuna svjedočanstvu o davno prohujalom vremenu.
Našli smo poneki trag nekadašnje Gutmannove pruge (infrastruktura i vozila), pa neka o tome govore slike i popratni komentari.

Javljanje s terena - drugi put

Susret istoka i zapada, slavonski susret bratstva i jedinstva, sraz generacija ...


Posted Image

Ekskluzivno javljanje s terena iz Pizzerije Gutmann:

Posted Image

#2 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 26.04.2008. - 20:48

Prolog (malo povijesti):
Prije nego počnemo objavljivati slike i tekst putopisa, svi moraju pročitati ovaj tekst:
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image Posted Image Posted Image

Moraju
je naravno šala, ali korisno može biti svima :wink:
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#3 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,533 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 26.04.2008. - 20:52

ZG ekipa (3S+P) sretno stigla kućama nakon uspješno obavljene expedicije po Slavonskoj ravnici. Molimo da se strpite dok ne objavimo cijeli putopis, treba napisati text (Stanley), te probrati, obraditi i dići slike na net, doraditi karte terena...
Ipak smo mi putopisci-profesionalci i ne želimo zbrda-zdola samo nabacati fotke.
Hvala na domačinstvu Slavonskoj ekipi!

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#4 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,594 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 26.04.2008. - 20:57

Hvala domaćinima i u moje ime. Bilo je sjajno .... može opet !!! :D

#5 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,319 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 26.04.2008. - 21:00

Iščekujem s velikim nestrpljenjem :P

Ako je suditi po prvoj slici, čeka nas prava poslastica :lol: :P

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#6 dnovakovic

dnovakovic
  • Članovi
  • 3,228 posts
  • Joined 24.11.2006.
  • LocationOsijek

Posted 26.04.2008. - 22:35

Sažetak:
Zagrebačko-slavonska ekipa na slici slijeva na desno : Stanley, dnovakovic, Portos, Seabral, 1142007, Anton, i STIB koja je pošla u nepoznato : Tragovima Guce.
Posted Image


Za one koji ne znaju Guco je naziv za tzv. Gutmanovu uskotračnu željeznicu (širina kolosjeka 1 m) ili službeno Slavonsko-podravsku željeznicu. Mreža ovih pruga se prostirala od Osijeka preko Belišća, Donjeg Miholjca do Slatine i drugim krakom do Voćina, Slatinskog Drenovca odnosno Orahovice. Pored ovoga postojalo još mnogo tzv.šumskih pruga. Kompletna ova mreža, služilo je prvenstveno radi prijevoza drveta, iz šumom bogatog brdskog dijela Slavonije do Belišća na Dravi gdje bila velika tvornica za preradu drveta. Sve ovo, bilo je u vlasništvu baruna Gutmanna, po kome je željeznica u narodu i prozvana Gutmannova željeznica.
Od 1966 pa do 1970 ove pruge su sukcesivno ukidane. Kolosjeci povađeni, vagoni i lokomotive izrezani u staro željezo tako da danas jedva da još postoje bilo kakvi tragovi o postojanju ove nadasve interesantne željeznice.

Slavonski dio ekipe u sastavu dnovakovic, Anton i Tomislav krenuo je sa osječkog kolodvora.
Prije polaska ja sam napravio nekoliko snimaka.

Pogled na osječki kolodvor u rano jutro :
Posted Image


Dolazi putnički vlak iz Dalja sa jednin vagonom, vrijedi zabilježiti :
Posted Image


Pogled na prostor bivšeg Gutmanovog kolodvora prekriven travom :

Posted Image


Slika iz prošlosti da dočara kako je sve to izgledalo :

Posted Image


Slika snimljena na istom mjestu danas, zgrada označena strijelicom je ista zgrada koja se vidi iza lokomotive :

Posted Image



Današnji izgled kolodvora :

Posted Image


Tužno i zapušteno :

Posted Image


Još jedan pogled na kolodvor :

Posted Image


Stižemo u Čačince i tu se sastajemo sa zagrebačkim dijelom ekipe. Otkriven je prvi materijalni dokaz.
Ostaci starog vagona :

Posted Image



Oznake na vagonu :

Posted Image


Dok slikamo vagon u stanicu ulazi Macosa iz pravca Slatine :
Posted Image


Ovdje je nekada bila pruga izlaz iz Čačinaca u pravcu Orahovice :


Posted Image

Orahovica, iznenađujuće dobro očuvana lokomotiva :

Posted Image


Iz ove ploče možemo saznati tko je zaslužan za to :

Posted Image


Današnji izgled kolodvora Orahovica koji poslije ukidanja pruge postao autobusni :

Posted Image


Prolazimo preko pruge Osijek-Koprivnica i zastajemo u stanici Zdenci-Orahovica :
Posted Image


Ostaci željezničkog mosta preko rijeke Karašice :

Posted Image



Stanica Moslavina-Crnac dans je stambena kuća :

Posted Image




Ulaz u stanicu Moslavina-Crnac iz pravca D.Miholjca :
Posted Image



Ovdje nekada bila pruga prema Donjem Miholjcu :
Posted Image


Kolodvor Donji Miholjac :
Posted Image



Željeznički most u Črnkovcima, pretvoren u cestovni :

Posted Image


Ovdje je prolazila pruga pored Črnkovaca :
Posted Image


Kolodvor Črnkovci :

Posted Image


Kolodvor Belišće pretvoren u autobusni :

Posted Image


Pizzeria Gutmann u Belišće. Tu smo prekinuli ekspediciju, ručali i nastavili ugodno druženje.
Ovdje nam se iz Osijeka pridružio i Jura.

Posted Image


Slike sa novog kolodvora u Belišću :

Posted Image

Posted Image


Ekspedicija je završila na tramvajskoj okretnici u Osijeku (Višnjevac) odakle je zagrebački dio ekipe krenuo za Zagreb.

Tragova ove pruge je zaista malo ostalo, ali vrijedlio je pokušati. Navodno u Belišću postoji lokomotiva i nekoliko vagona ali su sklonjeni zbog vanadalskog uništavanja u krug tvornice. U tvornicu nismo mogli bez dozvole. I što reći na kraju. iako nismo otkrili mnogo, bilo je to jedno nadasve prijatno druženje zaljubljenika u željeznice.

Pozdrav iz Osijeka !


#7 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,279 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 27.04.2008. - 13:15

Što reći, kada je skoro sve napisano. :)
Bilo je odlično i nadam se da ćemo uskoro ponoviti ovakvu ekspediciju, još jednom pozdrav cijeloj zagrebačkoj ekipi, kao i slavonskoj. ;)
Evo i mog skromnog doprinosa u slikama:

Posted Image

Početak ekspedicije je bio obećavajući, s obzirom da smo našli jedan vagon u Čačincima, doduše bez podvozja.

Posted Image

Adekvatno zaštićena parnjača u Orahovici.

Posted Image

Rijedak prizor, šest vezanih osovina, i k tome još na uskotračnoj željeznici.

Posted Image

Kolodvor u Orahovici, danas pretvoren u autobusni kolodvor.

Posted Image

Ostaci mosta, malo prije ulaska u nekadašnji kolodvor Moslavina-Crnac.

Posted Image

Magazin ( skladište ) u tadašnjem kolodvoru Moslavina-Crnac.Ovaj kolodvor je bio pravo malo čvorište, i možda je jedini i dan-danas gdje se poprilično jasno vide ostaci nekadašnje pruge, ponjaviše zbog pratećih objekata, ali i same trase koja se može relativno dobro razaznati na livadi gdje su nekada bili kolosijeci.

Posted Image

Skretnička kućica u Moslavini-Crnac.

Posted Image

Posted Image

Pogled na mjesto gdje su nekada prolazili kolosijeci kao i na trasu pruge.

Posted Image

Kolodvorska zgrada, danas malo dorađena.

Posted Image

Malo bolji uvid u arhitekturu kolodvorske zgrade.

Posted Image

Kolodvorska zgrada u Donjem Miholjcu.

Posted Image

Kolodvorska zgrada u Črnkovcima.

Posted Image

Kolodvorska zgrada u Belišću, gdje je i trebala biti kulminacija naše ekspedecije, koja se nažalost nije ostvarila bzgo nemogućnosti ulaska u kombinat, gdje se nalazila kompozicija Guce, lokomotiva i vagoni.

#8 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 27.04.2008. - 16:39

Što reći, kada je skoro sve napisano. :)

Bez brige, ima još toga sasvim dosta.
Kao što je Stanley napisao u uvodu, ja sam predložio redoslijed i proračunao koliko nam treba vremena za pojedini segment. Na kraju se pokazalo da je računica bila najvećim dijelom točna, iako smo povremeno odstupali i više od dva sata od planiranog vremena.
Taj plan je izgledao ovako:
Posted Image

Kao što ćete vidjeti, opisi i slike su podijeljeni u cjeline, uglavnom prema (sadašnjim ili bivšim) kolodvorima ili drugim objektima. Koncentrirali smo se na tzv. "glavnu prugu" Voćin-Čačinci-Moslavina/Crnac-D.Miholjac-Belišće, na odvojak u Orahovici i na prugu Belišće-Osijek.
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#9 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 27.04.2008. - 16:51

Za početak kratki pregled mreže koju je trebalo obići

Posted Image

I etapa - Slatina i pruga prema Noskovcima

Posted Image

Pruga Barcs-Noskovci-Slatina je, kako smo već utvrdili tu na forumu isprva sagrađena s kolosijekom 1435mm. Tokom I svj. rata srušen je most preko Drave prema Mađarskoj te je ostao crvuljak pruge koji je prerađen na kolosijek 1000mm, kao takva pruga je postojala do ukidanja.
Krajem 80-ih godina XX stoljeća na trasi ukinute pruge sagrađen je odvojak 1435mm pruge za potrebe Slatinskog silosa. Niti taj dio više se ne koristi.
Posted Image

Prema karti, ovdje je bio početak pruge prema Noskovcima, izvidnica kreće:
Posted Image
i nailazimo na tragove (relativno nove, normalni kolosijek):
Posted Image

ista skretnica s druge strane:
Posted Image

izvlačni kolosijek završava bikom:
Posted Image
Posted Image

Ulazak u silos:
Posted Image

Pragovi ex pruge u novoj namjeni:
Posted Image

i bandera je tu:
Posted Image


Trasa prema Noskovcima
Posted Image

Posted Image

Dalje je nasip prekriven gustim žbunjem. Usprkos intenzivnom traženju, nismo našli nikakav ostatak pa krećemo dalje.
Posted Image

Pogled natrag prema Slatini:
Posted Image
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#10 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 27.04.2008. - 17:05

II dio - triangl kod Humljana
Kako je dogovor bio da se sa Slavonskom ekipom nađemo u Čačincima iza 10h imali smo vremena obići južni odvojak pruge odnosno pokušati pronaći triangl iza mjesta Vojlovica (na nekim kartama označen kao Humljani) gdje su se odvajale pruge prema Slatinskom Drenovcu i Voćinu
Posted Image

Vrlo brzo smo pronašli nasip bivše pruge na ulazu u Vojlovicu (pogled prema jugozapadu)
Posted Image

(pogled prema istoku):
Posted Image

Vozili smo se i sa ceste pratili nasip:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Na kraju Vojlovice skrenuli smo sa ceste i pronašli trasu na kojoj je sada cesta. Pogled prema Čačincima

Posted Image

Posted Image

Ravno trasa prema Slatinskom Drenovcu njome kreću Seabral i STIB:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

pogled unatrag - s lijeve strane dolazi krak triangla kojim se moglo doći direktno iz Voćina u Slat. Drenovac:
Posted Image

Ne vidi se baš dobro na slici, ali ovdje postoje udubine na razmaku pragova:
Posted Image


Portos i Stanley su išli desno (oba ljevičari :wink: )
Posted Image

i došli do zapadnog vrha triangla (spoj Voćin-Slatinski Drenovac)
Posted Image

lijevo Čačinci desno Slatinski Drenovac
Posted Image

Stanley na mostu za kojeg još ne znamo da li je ex željeznički
Posted Image

Sada smo 100% sigurni da je to ex željeznički most
Posted Image

Zahvaljujući ovom fotografu:
Posted Image

U blizini je i pola praga :D
Posted Image

Idemo dalje... (prema Čačincima)
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#11 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 27.04.2008. - 17:13

III dio -Čačinci
Prilazimo Čačincima, nasip ex Guce je sa lijeve strane ceste:
Posted Image

pogled prema Vojlovici
Posted Image

pogled prema istoku (danas je tu asfalt umjesto tračnica):
Posted Image
Ex kolodvor u Čaćincima
Posted Image

i pomoćne zgrade kolodvora
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Anton slika vagon ("viđen fotograf" :wink:):
Posted Image
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#12 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 27.04.2008. - 17:33

IIIa - Čačinci danas
Malo se iz prošlosti prebacujemo u današnjicu.
Na današnjem kolodvoru Čačinci (normalno, normalnog kolosijeka) ima svašta za vidjeti:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Čujemo zvuk rampe koja se spušta - nešto dolazi:
Posted Image

Posted Image

Macosa u pokretu:
Posted Image

Ipak idemo dalje (prema istoku, tražeći tragove iz prošlosti)
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#13 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 27.04.2008. - 17:45

IV dio - "izgubljeni" kolodvor Mislavac :(
Dakle, u proširenom sastavu krećemo pokušati pronaći mjesto gdje je trasa Guce sijekla/prelazila preko 1435mm pruge Os-Koprivnica, u blizini je bio i triangl/spoj pruge sa trasom prema Orahovici

Na istočnom kraju Čačinaca vidi se trasa pruge:
Posted Image
ali nismo sigurni da ovaj put nije prekinut nekim vodotokom, pa idemo malo okolo.
Nasip sa lijeve strane:
Posted Image

Autima dolazimo na trasu, neprohodan nasip je lijevo:
Posted Image

i vozimo po trasi:
Posted Image

Nažalost mjesto na kojem su se pruge križale nismo našli, moguća lokacija tog mjesta je uvodna slika sa nas 7 na pruzi.
Tu smo se pitali "A gdje smo to zapravo?":
Posted Image

Posted Image

Izgleda da je jedan dio nasipa, pa onda i sve što je nekada bilo kolodvor Mislavac danas ovaj skup oranica:
Posted Image

Posted Image

U svakom slučaju, ovaj komad će trebati detaljnije istražiti još jednom - možda tako da se dođe sa sjeverne strane pruge (zapadno od Bara Slavonskih). Ostaje za neku drugu prigodu.
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#14 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 27.04.2008. - 17:57

V dio - Orahovica

Ex kolodvor u Orahovici:
Posted Image

i s druge strane:
Posted Image

Posted Image

Slike lokomotive su stavili i dnovaković i Anton, ali evo još par detalja:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

U parku se još dobro vidi kud je išla pruga - danas je šetalište:
Posted Image

Posted Image

Nakon slikanja obnovljene i zaštićene lokomotive 80-81 i kolodvora, napravili smo krug oko grada bezuspješno tragajući za trasom prema kamenolomu, te produžili dalje na sjever prema kolodvoru Moslavina- Crnac.
Usput smo na kolodvoru Zdenci-Orahovica prešli današnju prugu i napravili još par slika.
Jedna je skupna:
Posted Image

a slijedeće dvije pokazuju da je i ovdje vrtna ograda napravljena od tračnica Gutmanovih pruga:
Posted Image

Posted Image
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#15 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 27.04.2008. - 18:15

VI dio - kolodvor Moslavina-Crnac
Kolodvori s dvostrukim imenima su u ovim krajevima vrlo česti. Nalazili su se obično na pola puta između dva mjesta čija imena nose. U ovom slučaju, između Podravske Moslavine i Crnca.
Kolodvor je bio mjesto gdje se, dolazeći od Belišća, prema jugu odvajala pruga prema Čačincima, Orahovici, Voćinu, Slatinskom Drenovcu, a ravno nastavljala prema Čađavici, Noskovcima (i Slatini).

No, prije kolodvora, pruga je prelazila Karašicu. Danas se vide samo stupovi relativno velikog mosta:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Pogled prema jugu:
Posted Image

Posted Image

i prema sjeveru - kroz šumu. Vidi se samo puno korova, potpuno neprohodno:
Posted Image

Kad smo stigli do kolodvora, spustio se i pljusak pa su slike malo mračne...
Trasa prema Noskovcima, Slatini, lijevo skreće trasa prema Orahovici, Čačincima...
Posted Image
Posted Image

Iza ove kućice je skoro pod pravim kutem skretala pruga prema Čačincima:
Posted Image

Trasa prema Viljevu-Kapelni i Donjem Miholjcu
ispred bijele zgrade nekada je bila lokomotivska okretaljka, pokraj nje i vagonska vaga
Posted Image

Kućica nadzornika pruge
Posted Image

i ex kolodvorska birtija
Posted Image[/quote]

U bivšoj kolodvorskoj zgradi i u okolnim kućama još ima ljudi koji se dobro sjećaju Guce i posebno njegovog ukidanja. Nitko danas zbog tog ukidanja nije sretan :cry:

(nešto slika ima i u ranijim postovima od Antona i dnovakovića)
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#16 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,485 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2008. - 18:17

Tu smo se pitali "A gdje smo to zapravo?"

Samo za informaciju znatiželjnima: ova fotka snimljena je (kao i ona skupna u uvodu topica) na ŽCPR stotinjak metara od predsignala kolodvora Zdenci-Orahovica u smjeru Čačinaca.
Serija 05 je zakon!

#17 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 27.04.2008. - 18:32

VII dio - D. Miholjac - Belišće
Posted Image

Ja sam u izvidničkom pohodu tjedan dana ranije otkrio lokaciju bivšeg kolodvora u D. Miholjcu što nam je ovaj puta dobro došlo - nismo morali puno tražiti. Vrijeme je i dalje bilo nestabilno, s povremenim pljuskovima. Vozači su bili zahvalni jer su auti bar malo oprani.
Donji Miholjac:
Posted Image

Posted Image

Ovdje je pruga išla prema Belišću:
Posted Image

Što nam je još preostalo? (Črnkovci, Belišće, Osijek)
Posted Image

Črnkovci
trasa prema Moslavini-Crncu
Posted Image

Posted Image
Most ima originalne upornike, ali novu betonsku ploču:
Posted Image
i ovdje pragovi i tračnice imaju novu namjenu
Posted Image
Posted Image

Vahtarnica i kućica čuvara prijelaza u Črnkovcima
Posted Image

zgrada skladišta pokraj ex kolodvora Črnkovci
Posted Image

Ulaz u Belišće - današnja cesta je bivša pruga prema Normancima/Prandauovcima, desno je nasip pruge prema D. Miholjcu:
Posted Image
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#18 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 27.04.2008. - 18:52

VIII dio - Belišće, pa još do Osijeka
Posted Image

Ex objekti Gutmann-ove željeznice
Posted Image

Posted Image

Kolodvor, danas autobusni:
Posted Image

Tu smo se okrijepili i dočekali JURU
Posted Image

Slika "krivca" za cijeli ovaj pohod - grofa Salomona Gutmana:
Posted Image

Današnji kolodvor Belišće služi uglavnom za potrebe kombinata, ali ima i putničkog prometa (do Bizovca):
Posted Image

Kao što je netko već napisao, nismo uspjeli vidjeti glavnu atrakciju - jedinu sačuvanu kompoziciju :(

Na putu prema Osijeku, još ima nekoliko ostataka.
Iza Petrijevaca, nasip s desne (južne) strane ceste:
Posted Image

U Josipovcu, most koji je možda ostatak pruge, ali nismo sasvim sigurni:
Posted Image

Ali zato ovaj u Višnjevcu, usprkos naknadnim dodacima (ogradi) definitivno jest pravi:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Slavonski dio i zagrebački dio, oprostili su se jedni od drugih na ulazu u Osijek - a gdje drugdje nego na okretištu tramvaja:
Posted Image

Posted Image

Toliko za sada. Uživajte u čitanju, slobodno komentirajte i pitajte. Slika sigurno ima još...
Opaska:
Najveći dio postova je nastao u suradnji 3S+P (autore slika možete prepoznati po photobucket adresi, moje su na imageshacku).

Ja ću kasnije pokušati staviti još neke karte iz pedesetih godina (koje svojedobno na forum stavio vor118 i na njima označiti točne lokacije pojedinih slika.
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#19 Jura

Jura
  • Članovi
  • 2,962 posts
  • Joined 14.06.2007.
  • LocationOsijek

Posted 27.04.2008. - 20:04

Kao što ste pročitali,ekipi sam se nažalost pridružio tek u Belišću...pa evo što sam tamo zabilježio...

Macosa u Belišću,inače u Belišće dnevno stignu samo dva putnička i dva teretna vlaka,prugom se vozi 30 i 20 km/h,a putnika je toliko da sam od Ladimirevaca do Belišća bio sam u vlaku,a u polasku iz Belišća nitko nije ušao u vlak,znači Macosa je prazna išla do Osijeka jer ne staje nigdje do Osijeka osim ako netko nije ušao u Bizovcu gdje mijenja smjer...zaista tužno... :(
Posted Image

Posted Image

Macosa odlazi sa dvoje ljudi u vlaku-strojovođom i kondukterom :(
Posted Image

No,tereta ima jer se u Belišću nalazi ogromni kombinat.
Posted Image

Posted Image

Ovo je brzina od Belišća do Bizovca...:lool
Posted Image
(šala,to je maksimalna brzina preko vage) :mrgreen:

Kolodvorska zgrada,ako se tako može nazvati...
Posted Image

...i još jedan pogled na kolodvor
Posted Image

Zatim sam otišao naći se s ostatkom ekipe u restoranu Guttman,gdje smo se ugodno družili i razgovarali... :D
Posted Image

Zatim smo se svi uputili na kolodvor(predvođeni velikim maršalom,generalissimusom i vođom-menom :mrgreen: :lol: )
Posted Image

Na ovoj slici možemo zapaziti razmišljanje te međusobni dogovor i plan ekipe kako najbolje i najefikasnije zauzeti i opsadirati kolodvor... :mrgreen:
Posted Image

I to bi bilo to...od mene. :D
Druženje je bilo ugodno i lijepo,našlo se mnogo zanimljivih tema i razgovora,sve je uglavnom već opisano a sa svima dijelim isto mišljenje. :D
Drago mi je što je zagrebačka ekipa poharala i naše krajeve,uz želju da još koji put zalutaju u slavonske ravnice! :D

#20 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,533 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 27.04.2008. - 20:17

Prošli put, na Crnoj Mlaci, ja sam zadnji dorađivao postove pa je bilo najviše mojih slika :twisted:
Sada je Seabral svoje slike poslao STIB-u ali ja sam prvi pisao postove i ubacio opet najviše svojih slika. :twisted:
Ali STIB je objavio sve postove pa je tu profitirao :wink:
Zato eto i mog posta i nekoliko mojih, neviđenih slika :mrgreen:

most kod Viljevine dok sam se pokušavao spustiti u korito rječice

Posted Image

Guttmanov kolodvor u Čaćincima slikan sa sjeverne strane

Posted Image

1 macosa ali 6 fotografa :twisted:

Posted Image

vagončić iz drugog kuta

Posted Image

Macosa iz Osijeka prema Križevcima (optički + digitalni zoom)

Posted Image

vjerojatni ostaci nasipa i triangla plizu Čaćinaca

Posted Image

stražnji kraj 80-81 na 1000mm pruzi

Posted Image

jedna od Guttmanovih zgrada u Belišću u kojoj je pizzerija u kojoj smo ručali

Posted Image

i most u Višnjevcu iz drugog kuta

Posted Image

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users