Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bojanje (pranje) krova na vagonima


  • Please log in to reply
168 replies to this topic

#21 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 01.10.2008. - 13:24

Izgleda da Bt vagone više uopće ne bojaju na reviziji. Danas se nakon što je mjesec dana bio na reviziji, pojavio Bt vagon 014 sa starom bojom, krovom punim smeđih naslaga i naravno vriškim datumom revizije.

Valjda si misle što ćemo ih bojati kad voze kroz Zagorje. :evil:

#22 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 01.10.2008. - 15:34

Onda je valjda bio u grabi na reviziji jer u gredelju ga nije bilo.

#23 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 20.10.2008. - 20:33

http://i465.photobuc...pa/IMG_0095.jpg i http://i465.photobuc...pa/IMG_0096.jpg i http://i465.photobuc...pa/IMG_0097.jpg http://i465.photobuc...pa/IMG_0094.jpg .Slikano sa ifonom u petak

#24 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 30.10.2008. - 20:10

Danas se s SP-a vratio Bt vagon 024, koji je kompletan friško ofarban. Nakon šest mjeseci konačno da se i to desi. :P

#25 GostGANZ VMS_*

GostGANZ VMS_*
  • Gosti
  • Joined --

Posted 03.11.2008. - 21:12

Evo još jedne zanimljivosti.

Bt vagon 002 već drugi put zaredom nije obojan na reviziji, i to je prvi takav slučaj od kad ja pratim vagone.

Zadnji put je obojan na reviziji u svibnju 2005. Na slijedećoj reviziji od studenog 2006. do siječnja 2007. nije bojan ni vagon ni krov.
Na zadnju reviziju otišao je 16.07.2008. i vratio se u promet 30.07., a na njemu je i datum revizije 30.07.2008.
Vratio se sa par zakrpa na krovu, a krov ne može biti smeđiji nego što je. Na njemu boja izblijedila, jednom riječu izgleda katastrofalno.

Nije mi jasno, kako mogu napraviti reviziju za dva tjedna, ako naprave sve što trebaju.

Reče mi jedan prijatelj koji radi u HŽ-u da se pola stvari ne napravi, samo se udari žig da je vagon prošao reviziju i nakon nekog vremena sve padne u zaborav. Time se direktno krši pravilnik o sigurnosti putnika (mislim da se tako zove).

Činjenica je da već sedam Bt vagona koji su došli s revizije u zadnjih par mjeseci nije oobojano.

Neki moji Zagorci će i u ovoj činjenici vidjeti degradaciju Zagorja, kao zašto bi bojali Bt vagone, pa oni i onako voze kroz Zagorje, mada ja ne želim vjerovati u to.

Ako Zagorci imaju sreće otrasit če se jednog BT-a :twisted:

#26 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 03.11.2008. - 21:29

Ako Zagorci imaju sreće otrasit če se jednog BT-a :twisted:


Daj pojasni malo. :P

#27 GostGANZ VMS_*

GostGANZ VMS_*
  • Gosti
  • Joined --

Posted 03.11.2008. - 21:57

Ako Zagorci imaju sreće otrasit če se jednog BT-a :twisted:


Daj pojasni malo. :P

Pa vidiš da BT-Kramp 002 samo krpaju nije bio na 2 revizije pa mogao bi uskoro na Prijedlog za Kasaciju i onda meni dođe u ruke :twisted:

#28 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 03.11.2008. - 22:01

Neče jer od iduče godine svi bet vagoni planiraju se prenacit u push-pul sistem i doč u gredelj na taj poravak.

#29 GostGANZ VMS_*

GostGANZ VMS_*
  • Gosti
  • Joined --

Posted 03.11.2008. - 22:03

Neče jer od iduče godine svi bet vagoni planiraju se prenacit u push-pul sistem i doč u gredelj na taj poravak.

Znači još bumo se drockali u tom neudobnom shanju :evil: :evil: :evil:

#30 Mili

Mili
  • Članovi
  • 2,486 posts
  • Joined 09.11.2007.
  • LocationNova Gradiška

Posted 05.11.2008. - 19:05

Neče jer od iduče godine svi bet vagoni planiraju se prenacit u push-pul sistem i doč u gredelj na taj poravak.


Aha, a kakva će izgledati upravljačnica vodećeg upravljačkog vagona (sa push strane)?

Hoće li imati komande kao i neki 20xx? Ili kao neka 14x? Ili nešto totalno novo?

Jesu li GM dizelke uopće sposobne za push-pull? Za Brene i ASEA-e znam (a opet, neke su nekompatibilne međusobno. :kul ). Jel se to misli napokon nešto i standardizirati glede push-pull tehnologije?

Hoće li i 1061 još modernizirati za push-pull? Malo glupo ovo zadnje pitanje. :kul :mrgreen:

#31 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 05.06.2009. - 20:41

Na MP se farbaju samo kockice di je kitan krov .Vagonima se pre čitav krov sa kiselinom bez obzira na koji popravak je došao osim na IP popravku se ne pere krov sa kiselinom.


Evo jednog žlajfera koji je bio na MP i lijepo se vidi da nije bio bojan, i da mu je krov opran sa kiselinom. :roll:

Posted Image

#32 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 18.02.2011. - 16:41

Moje pitanje HŽ-putničkom prijevozu:

Već godinu dana navodno zbog štednje, vi ne želite da Gredelj pere vaše vagone koji dođu na P-12 ili P-18, nego to činite sami. Pogledajte na što to liči.

Vagon opran u Gredelju:

Posted Image

Vagoni oprani u HŽ-u (netom nakon P-18):

Posted Image

Posted Image

Mislim da je razlika očita. Pogledajte samo kako su vaši djelatnici oprali krovove na tim vagonima. I zamislite sad da takvi prljavi vagoni s tamno smeđim i crnim krovovima voze još najmanje godinu i pol. Pa kakvu sliku dobiju strani turisti kad dođu na zagrebački Glavni kolodvor i ugledaju hrpetine vagona s tamno-smeđim krovom. Pogledajte malo vagone na slovenskim željeznicama, kako su uvijek čisti i kako im se krovovi blistaju. Razmislite malo dali se na tome isplati štediti.


Odgovor HŽ-putničkog prijevoza:

U tijeku su razgovori sa određenim tvrtkama za uslugu pranja krovova putničkih vagona. Jedan od glavnih problema je cijena koja nije realna, a sredstva za održavanje vagona su ograničena i svake se godine smanjuju. Fotografije koje ste dostavili su fotografije vagona nakon srednjeg ili velikog popravka, jer se u sklopu P-12 i P-18 ne obavlja pranje krova, niti bojanje krova ili sanduka vagona već samo popravak boje na oštećenom dijelu oplate. Ista situacija je sa lokomotivama i motornim vlakovima. Vagon sa zadnje fotografije nije prikaz stanja cijelog voznog parka već je riječ o nekoliko vagona koji će biti u upotrebi još neko kratko vrijeme do završetka projekta modernizacije Bt vagona serije 21-00.


Kako serendaju. Ovaj prvi vagon (s čistim krovom) je 51 78 20-00 089-4, slikan dvije godine nakon VP-a i netom nakon dolaska s ondašnjeg MP-a koji je isto što i sada P-18. :twisted:

Ali ako se pranje krova ne radi na P-18, pa zar po takvom vagon mora 6 godina (do slijedećeg SP-a) čekati na čisti krov. :?: :?: :?:

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#33 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 25.02.2011. - 19:35

Danas sam se nemalo iznenadio kad sam na 3012 vidio vagon s čistim i svijetlim krovom.

Riječ je o sivo-plavom Bl-u 50 78 20-00 201-6.

Budući da sam ga vidio iz daljine nisam mogao provjeriti na kakvom je popravku bio, ali poduzete su određene aktivnosti s ciljem rješenja tog misterija. ;)

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#34 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 26.02.2011. - 00:23

Vagon sa zadnje fotografije nije prikaz stanja cijelog voznog parka već je riječ o nekoliko vagona koji će biti u upotrebi još neko kratko vrijeme do završetka projekta modernizacije Bt vagona serije 21-00.


Jel to oni misle porezati preostale originalne Bl vagone? :sta: :ljut3 :ljut2 :shock:
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#35 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 26.02.2011. - 07:58

Jel to oni misle porezati preostale originalne Bl vagone? :sta: :ljut3 :ljut2 :shock:


Na 'originalne' misliš na vagone proizvodnje 1965. - 1971. g.?

I meni je itekak žal starih 'originalnih' papučara, al zar ne misliš da im je, sad već nakon 40 godina, vrijeme da odu u penziju?
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#36 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 26.02.2011. - 09:01

Na 'originalne' misliš na vagone proizvodnje 1965. - 1971. g.?


Na originalne mislim koji nisu modernizirani sa novim sjedalima.

I meni je itekak žal starih 'originalnih' papučara, al zar ne misliš da im je, sad već nakon 40 godina, vrijeme da odu u penziju?


Ako nema tehničko-sigurnosnih prepreka njihovoj daljnjoj exploataciji, ne vidim razloga njihovom rezanju iliti "penzioniranju". Ipak su to sa (mog) korisničkog stajališta jedni od boljih HŽ vagona. Dodatno, HŽ-u opako fali vagona a novih nema na vidiku.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#37 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 26.02.2011. - 15:09

Posted Image

REV 16.12.10./16.06.12.
Sređen je bil na reviziji u prosincu.

Usporedba:
Posted Image
Posted Image


Treba li napomenuti da je vagon s druge strane pošaran u Osijeku?

“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#38 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 26.02.2011. - 16:08

E sad, revizija je i SP i P-18. O kakvoj vrsti je u ovom slučaju riječ. :?:

Meni se čini da je vagon kompletno obojan, tak da je to najvjerojatnije bil SP.

Kaj se tiče šaranja po vagonu, zasigurno je pošaran u Osijeku, jer je taj vagon skoro mjesec dana bio tamo u pričuvi i manje više vozio vlakove 6125/6126.

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#39 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 26.02.2011. - 17:57

E sad, revizija je i SP i P-18. O kakvoj vrsti je u ovom slučaju riječ. :?:

P-18 jer nema u tablici uvršten novi SP, već samo onaj iz '07.
Posted Image

Meni se čini da je vagon kompletno obojan, tak da je to najvjerojatnije bil SP.

I vagon je bil prefarbavan, ali ne cijeli već dijelovi.
Posted Image

A i oko vrata se vide smeđi/sivi talozi tak da nije sigurno cijeli ofarban.
Posted Image

(Slike vise jer su to izrezani dijelovi :oops: )

“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#40 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,241 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 26.02.2011. - 18:21

Super. :-D

To mi nekak daje nadu da bu još koji vagon nakon P-18 imal svijetli krov.

Kad mi je HŽ odgovoril da se u sklopu P-12 i P-18 ne obavlja pranje krova, niti bojanje krova ili sanduka vagona, već samo popravak boje na oštećenom dijelu oplate, bil sam totalno razočaran. :-(

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users