Jump to content

moj dan na poslu (II dio) puuuuuuno slika....


ErrAseR

Recommended Posts

i tako, ranom zorom, krenem ja teretnim put picok citya...

U D.Selu minuta do 7... ducan se poceo otvarat...

img2682mediumvn9.jpg

 

drugovi ZOP-ovci, pripremaju se također za posao...

img2691mediumtt8.jpg

 

ja cekam hitrog bjelovarca da proleti...

img2694mediumbz5.jpg

 

dok sam ja okidao makozu, onaj žuti mi je zbrisao u vidu magle koju je ostavljao za sobom

img2697mediumxc0.jpg

 

nakon makoze, put vrbovca jedan s bijelim vagonima...

img2700mediumao3.jpg

 

i nije pravo niti otisao kad eto jednog mađara iz Ivanića

img2705mediumdm4.jpg

 

ja se ponadao da cu za onim drugim put Vrbovca, ali sipak, osto ja zezat cucke uokolo... ovaj nekog trazi

img2713mediumeu4.jpg

 

kako nije nikog nasao, krenuo je skidat boju sa uskršnjih ....

img2717mediumpg2.jpg

 

jedan fučak i on skoci na noge...

img2719mediumcc2.jpg

 

nekim ljudima je 7 sati tako rano da hodaju ko zombiji

img2715mediumuf0.jpg

 

onda nakon pol vure pojavi se opet jedna struja

img2728mediumor4.jpg

 

i jos jena... prazna... i onda ja krenem nakon ukupno 53 min čekanja...

img2731mediumsd0.jpg

 

pred križevcima stoji crveni...

img2735mediumjg0.jpg

 

u križevcima "2041-024" raskuplava makoze :mrgreen:

k1mediumgj8.jpg

 

i koji minut kasnije piči put Zagreba...

k2mediumic8.jpg

 

prometnik, gazda sela, nezna kaj je pothodnik, on ce prek vagona...

img2748mediumfx3.jpg

 

a ja nisam mogao po plinu dok je prometnik na vagonu jer sam cekao jos jednog

img2754mediumxw2.jpg

 

i idem ja iz KŽ, kad najedamput nađem se u Istri??? vid boškarine, istarsko govedo :hm

img2759mediumph9.jpg

 

u brdima, putem prema lepavini uključujem autopilota i sad mogu pustiti volan...

img2767mediumvb2.jpg

 

u lepavini opet vagoni... al je prometno ovih dana...

img2774mediumcq2.jpg

 

pred koprivnicom, bio sam brži od žuće

img2777mediumtn4.jpg

 

a u koprivnici stoji natpis: DOBRO DOŠLI U ...

img2783mediumtr1.jpg

 

ma daj, koji "holivud", ovi podravci su toliko škrti da su išli ušparat boju pa tako imamo natpis na jednoj nasoj prehrambenoj industriji:

 

img3013mediumkz0.jpg

 

živjela "GETA" i "PORAVKA UHA" :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eh, ni nakon nekoliko rifreša, neće otprti tog hitrog bjelovarca... :hm

 

Mislim, to tebe prometnici manjerno usporavaju, da možeš čim više fotki okinut.. 8)

 

Je i kaj picoki su picoki dobili struju na kolodvor il si se pošteno zeletil? :kul:lol:

Link to comment
Share on other sites

Je i kaj picoki su picoki dobili struju na kolodvor il si se pošteno zeletil? :kul:lol:
Ne on picoke ni videl, eventualno je imal piceka za fruštuk. :wink::kul

 

A gdje su slike iz Đekenješa ili se čeka pretpremijera filma? :mrgreen:

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Majstore, koliko tražiš za prelazak u uredništvo mojeg kupusnog lista? :mrgreen:

Treba mi jedan takav, koji zna izabrati motiv, napraviti dobru fotku i sve to popratiti ležernim i duhovitim tekstom.

Svaka čast.

put picok citya...

Zakaj sam ja na početku pomislil da ti ideš u Đurđevac? :wink:

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

kao prvo fala na pohvalama...

 

eh da, promakao mi je jedan detalj s kojim vas nisam upoznao,

naime do prije neku godinu, na podravki je bio izvješen ogromni pijetao i zbog toga smo koprivničance isto prozvali picokima, jes da su oni na nekoj tromeđi, i da neznaš kaj su "nit vrit ni mimo", al ih najviše ljuti kad im veliš "picok" :mrgreen:

 

što se tiće đekenješa čekam da se ova stranica popuni, pa kad bude otvorena stranica "2" ovog topica uploadt cu slike...

 

stanley, fala na pozivu u tvoju redakciju, al sumnjam da bi bio toliko produktivan u poslu koji uopce nepoznajem, (znam da marka ide u čošak, ali nikad nisam adresu pisal po tipskom standardu :kul )

 

i sad zadnje, da bi napunili topic do druge stranice,

čudi me da imam samo pohvale? očekivao sam i malo kritike, dakle "skinuo sam činove", raspali, da cujem, sigurno nekaj i ne valja ?

Link to comment
Share on other sites

i sad zadnje, da bi napunili topic do druge stranice,

čudi me da imam samo pohvale? očekivao sam i malo kritike, dakle "skinuo sam činove", raspali, da cujem, sigurno nekaj i ne valja ?

 

Nitko neće admine kritizirat, ja jesam pa sam skoro popušio ban :twisted::kul

Link to comment
Share on other sites

Ma, sve je OK.

Mogu samo ponoviti ono što sam već jednom napisao:

Do druge stranice bi se došlo brže da je recimo ovih dvadesetak slika podijeljeno u tri posta.

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Zakaj sam ja na početku pomislil da ti ideš u Đurđevac? :wink:

 

Točno to. Picok simbolizira Đurđevac.

 

Može Koprivnica imati 100 pijetlova na vrhu Podravke, ali zna se legenda o picoku i Đurđevcu.

 

Ali... slike su svejedno odlične.

 

Nego... prateći ove slike s poteza ZG-KC, ZG-VŽ, ZG-VK primjećujem da putnički vlakovi svi imaju min 4, a uglavnom 5 ili 6 vagona. Dakle, koliko više ljudi u tom djelu zemlje putuje željeznicom nego recimo u Istri, Dalmaciji, Lici, Primorju di je ustvari i jedan Šved previše koliko ima ljudi...

Link to comment
Share on other sites

Daj malo opisa te rute. Lepavina je najveci uspon? Koliko promila? Koliko tona? Slike?

 

najveci uspon, a i ti neznas citat uputu 52? ha? :mrgreen:

 

tona pišljivih 600t... 500m praznih vagona...

 

slike ? cega slike ?

Link to comment
Share on other sites

Daj malo opisa te rute. Lepavina je najveci uspon? Koliko promila? Koliko tona? Slike?

 

najveci uspon, a i ti neznas citat uputu 52? ha? :mrgreen:

 

tona pišljivih 600t... 500m praznih vagona...

 

slike ? cega slike ?

 

Pa slike te "planine" koja ogranicava teretne na 600 tona? :lol:

Jel voze sa zapregom ili stvarno od RK do Madjarske ide samo 600 tona?

Link to comment
Share on other sites

Jel voze sa zapregom ili stvarno od RK do Madjarske ide samo 600 tona?

Ako od Lokava ili Moravica prema Mađariji idu 24 krcata Eas-a (ili sličnih vagona), bilo bi više od 600 tona.

Puno puta vozio sam se tom dionicom i znam da je Francek za Osijek klizio po toj ''brdsko-planinskoj'' dionici, negdje od Vojakovačkog Kloštra do Mučne Reke, sa 90 km/h. A i nije baš neki uspon, iako se nekoliko kilometara istočno od pruge nalazi najviši vrh Bilogore (čak 388 m/nm! :mrgreen: ).

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Jel voze sa zapregom ili stvarno od RK do Madjarske ide samo 600 tona?

Ako od Lokava ili Moravica prema Mađariji idu 24 krcata Eas-a (ili sličnih vagona), bilo bi više od 600 tona.

Puno puta vozio sam se tom dionicom i znam da je Francek za Osijek klizio po toj ''brdsko-planinskoj'' dionici, negdje od Vojakovačkog Kloštra do Mučne Reke, sa 90 km/h. A i nije baš neki uspon, iako se nekoliko kilometara istočno od pruge nalazi najviši vrh Bilogore (čak 388 m/nm! :mrgreen: ).

 

Mislim da ti to sve ide prvo na RK a tek onda dalje. Sumnjam da ide direktno iz Bakra za Madjarsku.

Link to comment
Share on other sites

nema ograničenja... vozio sam ja tuda i 1800t...

ovaj vlak je imao 600 tona zbog granične dužine od 500m vagona...

Rijeka - Mađarska... tuda idu vlakovi bez "presjedanja"...

jedino u Lokvama ili Moravicama "spoje" dva-tri lakša...

iz Koprivnice za Rijeku idu razdjeljeni vlakovi po 1400t...

e sad, 2000t more ici do Karlovca, međutim pošto na željeznici plaća i rang pojedinog kolodvora ovisi o broju otpremljenih vlakova tako ovi od 2 vlaka rade 4 po 1000t...

zato mi i ponekad nemamo dovoljno lokomotiva jer su neiskorištene po pruzi...

 

zapregu ne koristimo ni na težim prugama, redovitu zapregu teretnih vlakova možete naći samo na Riječkoj pruzi i na pruzi Volinja-Majur...

Link to comment
Share on other sites

ajmo mi u MAV ...

 

Napustam koprivnicu, i bacam pogled na koncentracioni logor...

img2788mediumfs2.jpg

 

i nisam se ni snašao, kad evo mosta na dravi i mađarske...

img2792mediumtt6.jpg

 

tu negdje na ničijoj zemlji, sekcionar... razdvaja struju iz Hr i Mađarije...

uočavate usput i drvene pragove !!!

img2799mediumeo4.jpg

 

pod sekcionarom, drveni pragovi najedanput postaju betonski... dobro došli u hungary...

img2802mediumak3.jpg

 

prvo mi upada u oko neko čudno stvorenje živih boja, kako se kočeperi po kolodvoru...

img2803mediumwl7.jpg

 

normalno, nisam niti očekivao da se mađari potrude navrijeme postaviti znak za dozvoljenu vožnju, ipak smo mi iz neEU...

ko nas šiša... nek čekamo...

img2805mediumfv7.jpg

 

dok čekamo, ulovio sam tipični ovdašnji land-rover granične policije... vjerojatno zaostao iz bivših sovjetskih manipulacija,

u pozadini landrovera vidi se jedan teretnjak kako piči nekam prema zapadu...

img2810mediumzu3.jpg

 

ja sam se malo osvrnuo, da vidim kud cu zbrisati ak zagusti...

img2812mediumxp4.jpg

 

napokon... smilovali se i upalili neku kombinaciju... dva mirna žuta svjetla... kud sam zametnuo pravilnik mav-a :hm

img2814mediumhc5.jpg

Link to comment
Share on other sites

nema ograničenja... vozio sam ja tuda i 1800t...

ovaj vlak je imao 600 tona zbog granične dužine od 500m vagona...

Rijeka - Mađarska... tuda idu vlakovi bez "presjedanja"...

jedino u Lokvama ili Moravicama "spoje" dva-tri lakša...

iz Koprivnice za Rijeku idu razdjeljeni vlakovi po 1400t...

e sad, 2000t more ici do Karlovca, međutim pošto na željeznici plaća i rang pojedinog kolodvora ovisi o broju otpremljenih vlakova tako ovi od 2 vlaka rade 4 po 1000t...

zato mi i ponekad nemamo dovoljno lokomotiva jer su neiskorištene po pruzi...

 

zapregu ne koristimo ni na težim prugama, redovitu zapregu teretnih vlakova možete naći samo na Riječkoj pruzi i na pruzi Volinja-Majur...

 

Tko su ovi koji od 2 vlaka rade 4 po 1000 tona? Karlovac?

Dobro, o riječkoj pruzi manje vise vec sve znamo. Ajde ti sad ispricaj o dionici Volinja - Majur... sto i kako?

Link to comment
Share on other sites

vidim dvije zanimljivosti, dok se kod nas plavi ranžirni signali ukidaju i zamjenjuju crvenim,

mađari sve manevrske signale koji zabranjuju vožnju imaju plavo obojane,

a kad imate ulaz vlaka glavnim signalom, svi manevarski pokazuju stoj...

 

ovo je neki visoki...

img2817mediumiy8.jpg

 

a ovo je mali malcati... moro sam ga slikati u macro modu :mrgreen:

img2820mediumzy1.jpg

 

opet ona zvjerka (ima di FAQ o ovome :hm )

img2822mediumma2.jpg

 

a ovo je neki park u kolodvoru, neznam jel teretni il putnički :wink:

img2826mediumku7.jpg

 

al kad bolje pogledam, kaj ovi vagoni ne liće na naše beteje ?

img2829mediumze0.jpg

 

zanimljiva slika... ovo je postavnica, a gore su sovjeti instalirali opremu za praćenje satelita ???

al po azimutu antene ona pići ravno u RH ??? kog oni prisluškuju? posao je to za POA-u ne za željezničare...

img2831mediumku1.jpg

 

eto, napokon se nazire kolosijek na koji ćemo se smjestiti...

img2835mediumcs2.jpg

 

pokušao sam uloviti "skije" inaće imam dojam da je njihova mreža malo prebokata žicama... kak se oni tu snađu ?...

img2836mediumia7.jpg

 

pogled na kolodvorsku zgradu

img2840mediumlw9.jpg

 

i još jednu zvijerku ... neee, ne mislim na vlak, već na bager, isto je žut ko i naši... :kul

img2842mediumqa1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast... :jup

 

Stvarno, bilo bi lijepo upoznati se s mađarskim signalima....

 

A kakva je kominkacija (govorna)? Znaš li koju magjarsku ili oni horvatsku riječ (osim čipka i Beč :mrgreen: )?

 

Pretrpostavljam da ni avi ni daleko :wink:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

MAV M47 - rumunjska proizvodnja

Podserija 1 - 700 KS nema grijanje vlaka

Podserija 2 - 950 KS sa elektricnim grijanjem vlaka

 

Ove na slici si podserije 13 koje imaju 850 KS i nove motore.

Sve su sa hidraulicnim prijenosnikom i brzinom 35/70 km/h.

Link to comment
Share on other sites

ebi ga decki... mogu ja to zavrsiti sa the end pa onda pitajte...

 

 

opet jedna mala koliko nelogičnost, toliko i logičnost...

naime ovaj čika Ištvan, maše po naški "nazad" :shock: na mađarskom to znači "približi mi se" :?:

img2843mediumvw8.jpg

 

ali kad smo ga prošli, počeo je mahati po naški naprijed, a na mađarskom "makni se od mene" (udalji se )

slikano u retrovizoru...

img2844mediumop9.jpg

 

pogled na izlazni dio kolodvora...

img2848mediumim4.jpg

 

heeeh... ne svjetli crveno? normalno.. ovaj signal je ujedno i manevarski signal...

zato svjetli bijelo na pola koplja...

img2850mediumtd0.jpg

 

pazi račvanje ...

img2853mediumvb0.jpg

 

ovi su bili na učenju kod naših... neznaš ko radi a ko je šef...

img2854mediumgs8.jpg

 

lijevo je Budimpešta, u sredini je za Kloštar (Pecsz), a desno je izvlačni manevarski kolosijek na koji mi idemo :mrgreen:

img2855mediumsm0.jpg

 

ma da? piše nekaj na kineskom... (di je egerke ?)

img2857mediumgt9.jpg

 

sad smo okrenuli kabinu u onom desnom kolosijeku...

img2860mediumas7.jpg

Link to comment
Share on other sites

krenusmo nazad opet na drugi kraj kolodvora...

sada gledamo ove minijature po zemlji...

img2867mediumcc3.jpg

 

ovo je nekad bio blok II ? a otkud mađarima rimsko pismo ???

img2869mediumjz9.jpg

 

osim rimskog pisma, bome bogati su i ovim višestrukim skretnicama popularnim "englezerima"

img2871mediumts2.jpg

 

motka za uzemljenje u funkciji...

ovdje bi nekoliko crtica naveo:

1. izgleda ko motka iz križarskih pohoda :mrgreen:

2. pohranjene su uz kolosijek, a ne kao kod nas bog zna di sve ne

3. stavljaju se na točno označeno mjesto na kontaknom vodu (ona četvrtasta alka)

img2876mediumdb8.jpg

 

ova "vrata" su za mjerenje tovarnog profila... dakle zatvoriš ih i ako je vagon u profilu ona se neće otvoriti

dok provlačiš vagon kroz njih...

img2879mediumgn1.jpg

 

ovi peroni su lijepši od naših... crveno i bijelo polje...

još uvijek možemo učit neke stvari od mađara

img2881mediumqb9.jpg

 

BMX - brdski bicikl... kaj BTX? kaj to nije delal tomos ?

img2887mediumyo9.jpg

 

jel to :

a) motorni vlak

B) puš-pul

img2889mediumad8.jpg

 

pola radi, pola zjake prodaje

img2890mediummn2.jpg

 

ovo bijelo, jel to "zebra" ???

ovo lijevo je postrojenje za električno predgrijavanje vagona, malo kasnije više o tome...

img2891mediumcf3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...