Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Zagorski cug...


  • Please log in to reply
548 replies to this topic

#21 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 15.11.2007. - 10:22

Ne znam, ali meni se taj vaš "model" nikako ne sviđa i teško me bute uspjeli uvjeriti da je bolji od mojega. Znam da se je svima vama skoro nemoguće staviti u poziciju nekog tko putuje iz Konjšćine - Hrašćine - Budinšćine - Podruta, ali prekidanje vlaka u tom komadu *ne* dolazi u obzir.


najbolje bi bilo da iz svake vukojebine vozi direktan cug za zagreb

#22 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 15.11.2007. - 10:24

najbolje bi bilo da iz svake vukojebine vozi direktan cug za zagreb


no dobro, činjenica je da se ostali dijelovi zagorja zanemaruju u korist poteza Zabok - Krapina ali ovakva primjedba je ispod svake razine.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#23 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 15.11.2007. - 10:29

najbolje bi bilo da iz svake vukojebine vozi direktan cug za zagreb


no dobro, činjenica je da se ostali dijelovi zagorja zanemaruju na uštrb poteza Zabok - Krapina ali ovakva primjedba je ispod svake razine.


hočeš reči da je bolje putovati s jednim cugom 2,5 vure, nego s 2 cuga vuru??
niti bu tebe gdo pital kaj misliš o tome pa da moreš reči da nekaj ne dolazi u obzir, niti bu gdo mene pital pa da velim da ja mislim da je ovak bolje.

i još nekaj - u zagorju nema vukojebina!!

#24 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 15.11.2007. - 10:41

hočeš reči da je bolje putovati s jednim cugom 2,5 vure, nego s 2 cuga vuru??


ak cug putuje 2,5 vure, onda niti sa dva nebuš niš prije došel. A ak je pruga remontirana (a to valjda treba za tu jenu vuru sa dva cuga) onda i onaj prvi dojde za vuru.

niti bu tebe gdo pital kaj misliš o tome pa da moreš reči da nekaj ne dolazi u obzir, niti bu gdo mene pital pa da velim da ja mislim da je ovak bolje.


je al mi smo kaktiga interesna skupina i još k tome članovi ovog foruma pa ima smisla da raspravljamo o tome

i još nekaj - u zagorju nema vukojebina!!


oke - izvukel si se :pivo
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#25 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 15.11.2007. - 10:50

na bilo kakav spomen željeznice meni se moja žena smije i samo veli
kakav doministar - takve željeznice (skupa su odrasli i išli h školu)

#26 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 15.11.2007. - 14:13

Da i ja iznesem svoje mišljenje, vidim da ste daleko otišli u raspravi...

Sad vidite kak je nama Krapincima koji uvijek moramo presjedat, bunimo se, al putujemo...

Po meni, ak će se već ić na elektrifikaciju do Zaboka, onda i do Zaboka voze prigradski, a jedan ili 2 para DMV-a voze cijeli dan na relaciji Zagreb - Zakok - (Krapina, Budinšćina), tak da svi imaju direktan vlak, ali malo manje puta na dan, dok bi u ostala vremena vozili na relaciji Zabok - Krapina -> i Zabok - Budinšćina...
Par puta dnevno, recimo 3-put (ujutro, popodne i navečer), vozi direktan putnički Zagreb - Kotoriba - Zagreb, a u međuvremenu brzi Zagreb - Čakovec - Zagreb, recimo još 3-4 puta...
A kaj se tiče druge strane Budinšćina ili Konjšćina - Varaždin kao lokalac s vezom na one za Zabok (Zagreb)...

#27 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 15.11.2007. - 17:22

Sad vidite kak je nama Krapincima koji uvijek moramo presjedat, bunimo se, al putujemo...


ja sam za za da svi imaju direktne cuge. Na pristojnim brzinama :D
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#28 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,661 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 15.11.2007. - 18:49

Sad vidite kak je nama Krapincima koji uvijek moramo presjedat, bunimo se, al putujemo...

Da, ali uvijek postoji od zla gore. Ekipa iz Kumrovca, Klanjca i okolice isto presjeda i putuje ... ali u "Štef-toursu" u organizaciji HŽ-a. A njihova pruga je ipak u znatno gorem stanju od zabočke i krapinske ...

#29 xman345

xman345
  • Članovi
  • 80 posts
  • Joined 01.02.2006.

Posted 15.11.2007. - 19:09

Zagorski cug je postao smrtno opasan. Ginu ljudi na prijelazima, na peronima u Zaboku, Konjšćini...

Još samo da počnu ginuti i oni u vlaku, a nismo daleko od toga...

#30 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 15.11.2007. - 23:24

@Ben - Ovo s vukoj....nom je istina i podržavam ovakav stav! Nerealno je očekivati da stajališe s 10.000 otpremljenih putnika godišnje ima direktne vlakove za Zagreb - to košta! Svako zaustavljanje i pokretanje vlaka povećava troškove eksploatacije i treba ih odabrati stručno - prema pokazateljima prometa, potencijalima i sl.

@Dr. Stoka - e baš ga sereš - no hard feelings! Malo razmišljanja na razini kvalitetnijeg putničkog prometa u regiji ne bi te ubilo. U skladu s time, nažalost, tome jednostavo ne idu u susret direktni vlakovi na relaciji Podrute - Zagreb GK.

Btw, evo nešt slično ovoj temi - neki dan sam išel u Pitomaču. Pričam svom starom, prekaljenom strojovođi u mirovini koji je podravsku prugu preplazil tisućama puta, kak u Pitomaču idem s brzim 783.
Pita moj stari: "To je brzi Zagreb - Osijek!?"
Velim ja: "Yes!"
Stari doda: "Kakav je to brzi kad stane u jednoj Pitomači!??"
Opet ja: "U Pitomači staju svi putnički na prugi."
Stari: "I Podravka?!"
Pa ja: "I Podravka..."
Stari više nije ništ rekel. Dovoljno je govorilo njegovo tužno lice starog prekaljenog strojovođe i velikog zaljubljenika u željeznicu.

Bil ja u Pitomači - šef kolodvora se sa sjetom sjećal kak je "Podravka" prije rata bila u sastavu s duplim Fracuzom i da je stajala samo u Virovitici i Koprivnici...

Bok!

Ante

41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#31 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,661 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.11.2007. - 06:09

Bil ja u Pitomači - šef kolodvora se sa sjetom sjećal kak je "Podravka" prije rata bila u sastavu s duplim Fracuzom i da je stajala samo u Virovitici i Koprivnici...

To je tužna priča ... :(

Čini se da svi ovi "brzi" vlakovi sada staju posvuda jer nema više ljudi koji bi se vozili od prve do zadnje stanice. Pobjegli su na autobuse ili se voze autima. Pa onda HŽ ovaj način dobija putnike za koje bi inače trebali uvesti još jedan dodatni vlak, a to nemaju računicu. To nam je nažalost realnost naše željeznice.

#32 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 16.11.2007. - 09:36

@Dr. Stoka - e baš ga sereš - no hard feelings! Malo razmišljanja na razini kvalitetnijeg putničkog prometa u regiji ne bi te ubilo. U skladu s time, nažalost, tome jednostavo ne idu u susret direktni vlakovi na relaciji Podrute - Zagreb GK.


jelda? Bježe ljudi sa vlaka na bus\aute. Budu još i više. Budu, budu. :wink:
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#33 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 16.11.2007. - 09:48

jelda? Bježe ljudi sa vlaka na bus\aute. Budu još i više. Budu, budu. :wink:


s tim se u potpunosti slažem. a taj broj bu sve veči i veči jer kak se krenulo još malo pa nebu lokomotiva, nebu vlakova, nebu pruga,...

#34 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 16.11.2007. - 12:48

jelda? Bježe ljudi sa vlaka na bus\aute. Budu još i više. Budu, budu. :wink:


Ma, da - sigurno idu na te šeme zato jer čitaju ovaj forum i sad buju se nafurili jer netko veli da ovaj vozni red ne valja. 8)

Surprise - fakat ne valja! Naravno, ne valja niti infrastruktura, kapaciteti i sl. I dok god se ne krene u modrenizaciju sveg toga skupa vozni red se ne bude mijenjal, osim manjih detalja, a Podrute budu i dalje direkt povezane s metropolom - happy??

Bok!

Ante

41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#35 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 16.11.2007. - 15:23

jelda? Bježe ljudi sa vlaka na bus\aute. Budu još i više. Budu, budu. :wink:


Ma, da - sigurno idu na te šeme zato jer čitaju ovaj forum i sad buju se nafurili jer netko veli da ovaj vozni red ne valja. 8)

Surprise - fakat ne valja! Naravno, ne valja niti infrastruktura, kapaciteti i sl. I dok god se ne krene u modrenizaciju sveg toga skupa vozni red se ne bude mijenjal, osim manjih detalja, a Podrute budu i dalje direkt povezane s metropolom - happy??

Bok!

Ante


S postojećim voznim parkom i infrastrukturom se može organizirati puno bolji vozni red na području Zagorja. I dalje s direktnim vlakovima Podrute - Zagreb. Samo kaj se onda nebre iz voznog reda u vozni red samo prepisivati... (čitaj: mora se nekaj radit, tj. vozni red se nebu mijenjal tak dugo dok se ne počne raditi)

#36 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 16.11.2007. - 23:29

al, da, Ante, u pravu si... nebu promjena tak dugo dok se nekaj epohalnog ne dogodi. Ko, kapitalni remont, novi vlakovi, strani/privatni operateri...

#37 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 26.11.2007. - 19:41

Ja sam čudotvorac, smislio sam način kako smanjiti vozno vrijeme putničkim vlakovima na relaciji Zagreb - Zabok bez ulaganja i lipe u infrastrukturu ili vozni park...

Jednostavno se ukine stajanje putničkih vlakova na relaciji Zagreb - Zabok na usputnim stanicama od Zagreba Glavnog do Zaprešića i ušpara se čak 6 minuta, što bi dovelo do trajanja vožnje od 48-54 minute, ovisno o vlaku, a svi oni koji idu na usputnim stanicama dolje, čekaju u Zaprešiću prigradski ili obrnuto u drugom smjeru..

Još bi jedino eventualno uveo stajanje na Zapadnom, jer tamo puno ljudi ulazi u vlak..

Tim načinom bi se izbjegle gužve što ih stvaraju prigradski putnici na zagoskim vlakovima... :wink:

#38 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,661 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 26.11.2007. - 20:11

a svi oni koji idu na usputnim stanicama dolje, čekaju u Zaprešiću prigradski ili obrnuto u drugom smjeru..

Pod uvjetom da se uspiju ugurati u prigradski :mrgreen:

#39 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 26.11.2007. - 20:39

Pod uvjetom da se uspiju ugurati u prigradski :mrgreen:


Kaj misliš zakaj bi dopustil da uvedu 20 iskusnih kineza, može i japanaca ugurivača u vlakove.. :mrgreen:

#40 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 27.11.2007. - 11:30

Jednostavno se ukine stajanje putničkih vlakova na relaciji Zagreb - Zabok na usputnim stanicama od Zagreba Glavnog do Zaprešića i ušpara se čak 6 minuta, što bi dovelo do trajanja vožnje od 48-54 minute, ovisno o vlaku, a svi oni koji idu na usputnim stanicama dolje, čekaju u Zaprešiću prigradski ili obrnuto u drugom smjeru..


a kaj ja drugo cijelo vrijeme tvrdim, osim kaj je moja još malo radikalnija varijanta: putnički vž - zg između Zaboka i glavnog stanu samo u Zaprešiću i na glavnom a iz Krapine se ide direkt putničkima do glavnog... rješenje i pol. Sa tim da ovi iz Krapine onda mogu ne stajat između Zaprešića i zapadnog.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users