Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Zagorski cug...


  • Please log in to reply
548 replies to this topic

#1 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 13.11.2007. - 13:07

Naletil sam na jednu kolumnu o željeznici, pa da to podijelim s vama... :D

http://www.zagorje.c.../4204/show.aspx

8)

#2 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,694 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 13.11.2007. - 13:26

Zakaj mi se čini da prepoznajem ovaj stil pisanja?
Vidi ti našeg bena, i on se del h novinare. Bravo!
Serija 05 je zakon!

#3 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 13.11.2007. - 13:30

Zakaj mi se čini da prepoznajem ovaj stil pisanja?
Vidi ti našeg bena, i on se del h novinare. Bravo!


Namjerno nisam htio imenovati, čekao sam da ga netko prepozna... :D

A i kad se sam nije htel pohvaliti da je nekaj napisal, videl sam u tome svoju građansku dužnost.. :kul

#4 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 13.11.2007. - 14:30

Zakaj mi se čini da prepoznajem ovaj stil pisanja?
Vidi ti našeg bena, i on se del h novinare. Bravo!


ben se več 20 ljet bavi novinarstvom

#5 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,694 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 13.11.2007. - 14:32

ben se več 20 ljet bavi novinarstvom


Odavno si ti meni sumnjiv. :mrgreen:
Serija 05 je zakon!

#6 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,773 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 13.11.2007. - 21:29

Ivog, čim sam zgledal ime teme odmah sam pomislil da ste organizirali kakvu parnjaču....

#7 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 14.11.2007. - 01:15

ben se več 20 ljet bavi novinarstvom


svaka čast! Jedino da je možda malo više kritički nastrojen članak :P
Ali inače, super!
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#8 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,661 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 14.11.2007. - 05:26

Jedino da je možda malo više kritički nastrojen članak :P

Misliš da bi u idućem članku mogao objaviti odabrane postove s foruma ? :mrgreen:

Članak je fakat super. Baš sam se nasmijao kad sam čitao "prednosti" promjene loksi u Zaboku. :lol:

#9 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 14.11.2007. - 11:30

Zakaj mi se čini da prepoznajem ovaj stil pisanja?
Vidi ti našeg bena, i on se del h novinare. Bravo!


ben se več 20 ljet bavi novinarstvom


E, pa, dragi kolega - prvo čestitke na kolumni!

Onda, malo informacija. Promjena lokomotive ne bude u Zaboku. Daljinski vlakovi više ne buju putnički (samo brzi) i vozil bu ih full dizel. Lokalni vlakovi od strane Konjšćine i Varaždina ne budu putovali dalje od Zaboka, a lokalni promet prema Zagrebu bude se dalje odvijal elektromotornim garniturama. Sve bu to moguće kad se kupi još novih cugi.

To isto tak pričaju stručni ljudi - veliš, treba im verovati! :mrgreen:

Živi bili pa to sve skoro i vidli!

Bok!

Ante

41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#10 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 14.11.2007. - 12:35

Zakaj mi se čini da prepoznajem ovaj stil pisanja?
Vidi ti našeg bena, i on se del h novinare. Bravo!


ben se več 20 ljet bavi novinarstvom


E, pa, dragi kolega - prvo čestitke na kolumni!

Onda, malo informacija. Promjena lokomotive ne bude u Zaboku. Daljinski vlakovi više ne buju putnički (samo brzi) i vozil bu ih full dizel. Lokalni vlakovi od strane Konjšćine i Varaždina ne budu putovali dalje od Zaboka, a lokalni promet prema Zagrebu bude se dalje odvijal elektromotornim garniturama. Sve bu to moguće kad se kupi još novih cugi.

To isto tak pričaju stručni ljudi - veliš, treba im verovati! :mrgreen:

Živi bili pa to sve skoro i vidli!

Bok!

Ante


upravo je to bit svega. potegnula se bu struja, a nema se s čim ta struja koristiti. kaj bu vozilo?? emv-i? kojih i ovak fali. smiješno.

#11 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 14.11.2007. - 16:21

Daljinski vlakovi više ne buju putnički (samo brzi) i vozil bu ih full dizel. Lokalni vlakovi od strane Konjšćine i Varaždina ne budu putovali dalje od Zaboka


ak budu drastično smanjili broj daljinskih vlakova (a valjda nažalost budu) onda bude se drastično smanjil i broj daljinskih putnika za Zagreb... Situacija bu jedino pasala onima koji idu u\iz Zabok\a
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#12 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,694 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 14.11.2007. - 16:51

ak budu drastično smanjili broj daljinskih vlakova (a valjda nažalost budu) onda bude se drastično smanjil i broj daljinskih putnika za Zagreb... Situacija bu jedino pasala onima koji idu u\iz Zabok\a


To je nažalost točno. Već je negdje napisano (na Forumu) da je elektrifikacija Zaprešić - Zabok obična pušiona i da će samo luđak ići vlakom iz, recimo, Bedekovčine u Zagreb s presjedanjem.
Ili neka elektrificiraju cijelu dionicu Zaprešić - Kotoriba, ili neka se ostave ludih ideja.
Pametnije bi im bilo da najprije upristoje cijelu zagorsku željezničku mrežu, koja je u komatoznom stanju.
Serija 05 je zakon!

#13 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 14.11.2007. - 18:12

elektrifikacija Zaprešić - Zabok obična pušiona i da će samo luđak ići vlakom iz, recimo, Bedekovčine u Zagreb s presjedanjem.
Ili neka elektrificiraju cijelu dionicu Zaprešić - Kotoriba, ili neka se ostave ludih ideja.
Pametnije bi im bilo da najprije upristoje cijelu zagorsku željezničku mrežu, koja je u komatoznom stanju.


Posted Image

to i ja tvrdim i cijelo vrijeme se zalažem za mnogo bolju ideju:
- puno direktnih putničkih za Krapinu iz Zagreba
- vlakovi koji idu u\iz Varaždina da budu ubrzani do\od Zaboka, te da stoje samo u Zaprešiću a između Zaboka i Varaždina da budu putnički
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#14 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 14.11.2007. - 21:07

ak budu drastično smanjili broj daljinskih vlakova (a valjda nažalost budu) onda bude se drastično smanjil i broj daljinskih putnika za Zagreb... Situacija bu jedino pasala onima koji idu u\iz Zabok\a


"Daljinskim" vlakovima koji sad imaju vozno vrijeme Vž - Zg 2:45 ionak nitko ne putuje "daljinski", učinak takvih vlakova u smislu daljinskog prometa je 0!!!

Kad bi (teoretiziram) vozno vrijeme Vž - Zg bilo cca 90 min, bilo bi dovoljno možda šest pari daljinskih vlakova (u neko pametno vrijeme) na relaciji Čk - Zg - Čk da zadovolji sve potrebe tog kraja. Autobusni promet na istoj relaciji tad bi pal možda na četvrtinu današnjeg.

Svi drugi vlakovi na liniji bili bi lokalci, ali bi vozili na kraćim relacijama (Zagreb - Zabok, Zabok - Konjšćina, Konjšćina - Varaždin, Varaždin - Kotoriba) da lakše odgovaraju lokalnoj gravitaciji prema Zagrebu, Zaboku, Varaždinu i Čakovcu.

Nadam se da budeš to ovaj put skužil jer smo (sam) to opisivali barem pet puta do sad! :twisted:

Bok!

Ante

41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#15 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 14.11.2007. - 22:36

@Avž: ma znam ja da si ti tvrrrd orah za rasprave, ali uzmimo infrastrukturu koja je na primjer slučajno remontirana... Recimo da je brzina 120 km/h cijelim putem a ne ova kakva je sada 30-70-80-55-60.....60-80....80-45..............45-80

Recimo da dobro poznajem (demografske) prilike u kraju Konjšćina - Budinšćina - Podrute i mogu ti reći da je katastrofa prekidati vlak u Konjšćini. U Budinšćini je već malo bolje ali opet nije ni približno dobro. Di god da ga prekineš ne bu dobro. Zato ga je najbolje ne prekidati. Zašto bi uopće to bile odvojene linije? Zato kaj nema balansa u broju putnika na jednu odn. drugu stranu? Više ljudi putuje prema Zaboku jer brže dođu a ne moraju se taljigati 0:45 - 1:00 do Varaždina, makar je udaljenost tu negdje. Ja sam najviše za protiv tog prekidanja. A ako već nešto vozi Vž - Zabok, onda može i skočiti i do Zagreba na tih 2x20 minuta.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#16 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 14.11.2007. - 22:45

Recimo da dobro poznajem (demografske) prilike u kraju Konjšćina - Budinšćina - Podrute i mogu ti reći da je katastrofa prekidati vlak u Konjšćini. U Budinšćini je već malo bolje ali opet nije ni približno dobro. Di god da ga prekineš ne bu dobro. Zato ga je najbolje ne prekidati. Zašto bi uopće to bile odvojene linije? Zato kaj nema balansa u broju putnika na jednu odn. drugu stranu? Više ljudi putuje prema Zaboku jer brže dođu a ne moraju se taljigati 0:45 - 1:00 do Varaždina, makar je udaljenost tu negdje. Ja sam najviše za protiv tog prekidanja. A ako već nešto vozi Vž - Zabok, onda može i skočiti i do Zagreba na tih 2x20 minuta.


Ljudi putuju iz Bronxa prema Long Islandu podzemnom i ne brine ih kaj moraju presjedati nekoliko puta. Bitno da su veze dobre i da se putuje pristojnom brzinom. Isto bi vrijedilo i za Zagorje!

Tak ja mogu reći da mi se ne da moju finu guzicu dizati iz Bt-jca na Zg GK i da hoću s njim direkt do Šibenika! :twisted:

No, šalu na stranu. U cilju kvalitetnijih putovanja, bolje ponude i lokalnih i daljinskih vlakova neki su kompromisi nužni. Nemoguće je svima izaći u susret baš u svim detaljima.
Pouzdano znam da Vuča i Putnički u Varaždinu godinama ne mogu mijenjati vozni red jer tegle dizel s pullmanima od Kotoribe do Zagreba - onda treba promijeniti vozni red par minuta zbog nekih đaka koji iz Bedekovčine putuju u Zabok. Ali ta promjena lančano uzrokuje promjene voznog reda još barem pet vlakova na trasi koji onda ne odgovaraju nekim drugim putnicima. To je začarani krug!
Same promjene voznog reda ne budu donijele previše bez obnove infrastrukture. Proces unaprijeđenja jednog i drugog mora početi paralelno.

Bok!

Ante

41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#17 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 14.11.2007. - 23:00

Same promjene voznog reda ne budu donijele previše bez obnove infrastrukture. Proces unaprijeđenja jednog i drugog mora početi paralelno.


Ja nemam niš protiv lokalnih linija. Pače, takve linije već donekle i postoje - nekoliko linija Konjšćina - Varaždin i nekoliko linija Zagreb - Budinšćina. Ali ove "cijele" trebaju ostati u sličnoj količini ko danas. A da je remont pruga nužan, o tome ti i ja ne trebamo uopće raspravljat, ne? :wink:

Čak i da nema remonta (osim GK - Zabok) nego da vlakić dopiči za 20 minuta iz Zaboka na glavni, vozno vrijeme pada na 2 sata što je već relativno prihvatljivo (sada brzi toliko vozi), dok brzome vlaku vozno vrijeme pada na 1:35 što već nadmašuje brzinu čak i sadašnjeg Hitrog (a da ne govorimo o kemijanju sa elektrama uskoro)
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#18 Deelka

Deelka
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 18.06.2007.
  • LocationHamburg

Posted 15.11.2007. - 01:04

Citam ja ovu vasu raspravu i nekako mi se cini da su i drstoka i ante-vz u pravu. Svaki na svoj nacin.
drstoka gleda na situaciju iz kuta "linija manjeg otpora-zasto da presjedam kada sam godinama putovao direktno" i uproan je u podrzavanju ideje da vlakovi voze od Kotoribe do Zagreba kao direktni zato sto je tako jednostavnije putovati. Moje je misljenje da je takav koncept jako zastario.
Ante-vz podrzava stavove koji su moderni i pasu na danasnje potrebe putnika.
Moj je "prijedlog":
Putnicki vlakovi
Zagreb-Zabok (takt 60 minuta, u spicama 30 minuta)
Zabok-Krapina (takt 30/60 minuta)
Zabok-Gornja Stubica (takt 60 minuta, u spicama 30 minuta)
Zabok-Konjscina-Varazdin (takt 120 min / do Konjscine 60 minuta)
Ubrzani vlakovi:
Zagreb-Zapresic-Zabok-Bedekovcina-Zlatar-Konjscina-Budinscina-Novi Marof-Varazdin-Cakovec-Kotoriba (Takt- 120 minuta)
Zagreb-Zabok-Krapina ( u spicama)
Brzi vlak
Zagreb-Zabok-Varazdin-Cakovec (takt - 240 minuta)
Tako se nudi putnicima mogucnost putovanja od Zagreba do Zaboka dva do tri puta u satu (ovisno o dijelu dana), od Zaboka do Krapine svakih 30-60 minuta sa direktnim vlakovima iz/za Zagreba u spicama, na relaciji Zabok-G.Stubica svkih 30-60 minuta, izmedju Zaboka i Konjscine svakih 30-60 minuta, Zabok- Varazdin svakoga sata, u satima kada vozi brzi i dva puta.
Lokalni putnici bi imali mogucnost koristiti mnogobrojne vlakove za putovanje i mogli bi za zadovoljenje svojih potreba (put na posao u kupovinu, u kino i slicno) planirati put vlakom a ne kao danas svoje potrebe prilagoditi voznom redu zeljeznice...
Putnici koji putuju na duljim relacijama profitiraju od skracenog voznog vremena i mogucnosti (ante-vz je to vec ispravno zakljucio) prilagodjavanja voznog reda na potrebe lokalnog stanovnistva.
Sto vise vlakova vozi to ce veci biti broj putnika.

Jos jedna mala napomena: Kroz benov odgovor u jednoj drugoj temi mi je postalo jasno da moj nickname Deelka dovodi do zabune - Deelka se odnosi na moje inicijale kada se izgovore D(e)(e)LK(a) na njemackom, kada sam se registrirao na hrvatskom forumu nisam razmisljao o tome da je Deelka na hrvatskom zenskoga roda :oops:
Iza Deelka "skriva" se jedan Darko :kul

A sada me zanimaju vase kritike i primjedbe za moju "viziju" prometa na zagorskoj pruzi...
Naravno, uvjet je da je pruga modernizirana!

#19 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 15.11.2007. - 09:22

več sam negde napisal da po mojemu između varaždina i zagreba nemreju prometovati putnički vlakovi. ta dva grada se mogu povezati vlakovima koji bi stajali u zaprešiću, zaboku, budinšćini. sve ostalo lokalnim vlakovima između tih kolodvora.
između zagreba i zaprešića tak i onak vozi prigradski. i uvede se putnički zaprešić - zabok, zabok - budinščina i budinščina - varaždin.
i u tome nema 5,6 presjedanja nego samo jedno, maksimalno dva.

#20 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 15.11.2007. - 10:18

Ne znam, ali meni se taj vaš "model" nikako ne sviđa i teško me bute uspjeli uvjeriti da je bolji od mojega. Znam da se je svima vama skoro nemoguće staviti u poziciju nekog tko putuje iz Konjšćine - Hrašćine - Budinšćine - Podruta, ali prekidanje vlaka u tom komadu *ne* dolazi u obzir.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users