Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

51 – 032 / renoviranje


  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#1 Phalanx

Phalanx
  • Članovi
  • 616 posts
  • Joined 03.06.2006.

Posted 11.10.2007. - 14:21

Dakle, prolazim ja danas pored riječkog kolodvora i čujem nekakvo lupanje, osjetim miris brušenog željeza… I nije to ništa čudno za jedno mjesto poput kolodvora da me nije dočekalo iznenađenje. Naime, radnici su krenuli (kako sam u kratkom razgovoru doznao) sa preuređenjem riječke muzejske parnjače 51 – 032 koja se nalazi ispred kolodvorske zgrade. Skinuli su oznake, i pripremaju loksu za novo lakiranje…

Možda netko zna, radi li se o inicijativi HŽM-a ili…?

Posted Image

Posted Image

#2 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 14,954 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 11.10.2007. - 14:42

Mogao si im usput reći neka stave novi tekst na spomen-ploču:
''Ova je lokomotiva posebni raritet, jer su joj u ložioni umjesto vode natočili rakiju, pa je zalutala sve do Rijeke''. :mrgreen:
Serija 05 je zakon!

#3 Phalanx

Phalanx
  • Članovi
  • 616 posts
  • Joined 03.06.2006.

Posted 11.10.2007. - 17:52

Mogao si im usput reći neka stave novi tekst na spomen-ploču:
''Ova je lokomotiva posebni raritet, jer su joj u ložioni umjesto vode natočili rakiju, pa je zalutala sve do Rijeke''. :mrgreen:


Odlična ideja – da ispravimo povijest!

Inače, već su se neki cijenjeni Forumaši zabrinuli što će biti sa našim «strojovođom» iz lokomotive koji je u njoj godinama boravio… Valjda će mu naći zamjensku kabinu negdje u krugu riječkog kolodvora?!

#4 Pilot Babo

Pilot Babo
  • Članovi
  • 301 posts
  • Joined 27.08.2007.

Posted 11.10.2007. - 18:37

Ajde neka se nešto i obnavlja, a ne samo baca i zanemaruje. Tri put' hura za Riječane!
Bonus vir semper tiro

#5 Glažar

Glažar
  • Članovi
  • 519 posts
  • Joined 11.11.2006.

Posted 12.10.2007. - 20:57

Danas je već sakrivena, da se ne vidi što će joj raditi ... :?
Posted Image
"Nikada nemojte ljude uzimati zdravo za gotovo"

#6 Phalanx

Phalanx
  • Članovi
  • 616 posts
  • Joined 03.06.2006.

Posted 13.10.2007. - 07:37

Hm, možda i bolje da ne vidimo što rade... :mrgreen:

Tri put' hura za Riječane!


Tri put' hura za Koblera i riječki Konzervatorski odjel od kojega je krenula inicijativa :!:

P.S. Radove izvodi «Remont i proizvodnja željezničkih vozila d.o.o.» iz Broda na Savi.

#7 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,333 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 13.10.2007. - 12:36

Možda još nije kasno, ali bilo bi dobro kad bi netko od onih tko planira i izvodi radove na obnovi lokomotive u Rijeci pročitao priloge od Barbarpapa1 u ovoj temi o tome na što treba paziti (u pogledu zaštite od vlage, hrđe i sličnog) kad se postavljaju ovakvi "spomenici":
http://www.vlaki.inf...opic.php?t=1851
(vjerujem da jezik neće biti veći problem)
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#8 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,251 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.10.2007. - 13:02

Dakle, prolazim ja danas pored riječkog kolodvora i čujem nekakvo lupanje, osjetim miris brušenog željeza…


Dobro je da se radi!
Iako, ja bih volio vidjeti i realizaciju inicijative da se u Rijeci postavi originalno bojena JZ 362!

pozdrav
toma

#9 bubimir_1

bubimir_1
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 12.01.2007.

Posted 13.10.2007. - 13:14

Jel to sve kaj se može očekivati od Hž-a, kaj se tiče loksi iz doba pare.

Znači samo postojeće lokomotive prefarbati....!!??

Čini mi se da se te lokse nebudu pokrenule još duuugo vremena s mjesta...
Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku...

#10 Kobler

Kobler
  • Članovi
  • 362 posts
  • Joined 01.03.2007.
  • LocationRijeka

Posted 13.10.2007. - 15:01

Možda još nije kasno, ali bilo bi dobro kad bi netko od onih tko planira i izvodi radove na obnovi lokomotive u Rijeci pročitao priloge od Barbarpapa1 u ovoj temi o tome na što treba paziti (u pogledu zaštite od vlage, hrđe i sličnog) kad se postavljaju ovakvi "spomenici":
http://www.vlaki.inf...opic.php?t=1851
(vjerujem da jezik neće biti veći problem)

Mein liebe STIB...!!!
Kasno Janko ... k'o da ide vlakom.
Sad sam uživo rekonstruirao što se dogodilo & događa:
prvo sam, u nekoj vrsti dogovora sa Željezničkim muzejem, poslao dopis na g. Pešuta. Bilo je to u travnju. Potom ponovio 12. 7. U dopisu stoji po prilici da su kao vlasnici lokomotive dužni osigurati financije za njemo održavanje u skladu sa zakonom o čuvanju kulturne baštine (čl. 20-22, iako dvojim da to nekog interesira).
Po dobrom poslovnom običaju nisam dobio ni riječi u odgovor.
U međuvremenu, g. Pešut daje moje dopise proslijediti muzeju, te oni odlučuju da će riječka 51 biti renovirana sada, a ne iduće godine, kako su planirali.
Opet sve bez riječi.
Tad se pojaviše momci sa slika s početka ovog topica & the rest is history.
Spomenute podatke dobio sam usmeno od Helene Bunijevac, koja pak nije sretna što sve plaća HŽ, dok su riječke strukture (recimo komunalci otklonili mogućnost da i oni participiraju).
Meni čudno samo to da HŽ, kao vlasnik očekuje nečiju participaciju, a još više da mu fali novca za nešto takvo.
Sponzore, vajda, nisu ni tražili.

#11 Kobler

Kobler
  • Članovi
  • 362 posts
  • Joined 01.03.2007.
  • LocationRijeka

Posted 13.10.2007. - 20:24

Evo pregršt fotki s popodnevnog posjeta radilištu. Danas su dečki koji rade pjeskarili na smjenu lokomotivinu lijevu stranu. Poslikao sam i dijelove koji još nisu bili čišćeni. U svemu je 16 fotki, nadam se da nije previše.

Posted Image
Ovo je poglled u upravljačnicu.

Posted Image
Isto. Ima dosta pijeska od čišćenja, no treba zamijetiti i priličnu zapuštenost.

Posted Image
Limena ploča u podu upravljačnice posve je propala/nestala!

Posted Image
Pogled u tender.

Posted Image
Upravljački mehanizmi.

Posted Image
Pogled kroz okno strojovođe.

Posted Image
Desni bok, još nečišćen. Čišćenje slijedi sutra.

Posted Image
Stanje nije slavno: ruzina je temeljito načela cijevi...

Posted Image
Sad prelazimo na lijevu stranu, onu u čišćenju.

Posted Image
Lim je temeljito načet.

Posted Image
Kotači i prijenos se dobro drže.

Posted Image
Ali cijevi su dale svoje...

Posted Image
I izolacija cijevi ...

Posted Image
L-profili - ista stvar.

Posted Image
Pogled na veću cjelinu.

Posted Image
I oproštajni pogled na upravljačnicu.

Sutra & preksutra slijedi nastavak.

#12 Glažar

Glažar
  • Članovi
  • 519 posts
  • Joined 11.11.2006.

Posted 13.10.2007. - 20:36

Kobler, čestitam na angažmanu i trudu!
Hvala što si nam približio kakvo je sadašnje stanje!
Ovo što si pokazao je tek prava konferencija o Našoj Industrijskoj Baštini i govori nam o njenoj pravoj situaciji i koliko nam je svima stalo do nje.
Neka je svih nas, a prije svega odgovornih sram!
"Nikada nemojte ljude uzimati zdravo za gotovo"

#13 Jim

Jim
  • Članovi
  • 1,571 posts
  • Joined 08.01.2006.

Posted 13.10.2007. - 20:37

Kolega Glazar jesmo li opet u staroj sekciji :lol: lijep pozdrav

#14 Glažar

Glažar
  • Članovi
  • 519 posts
  • Joined 11.11.2006.

Posted 13.10.2007. - 20:43

Opet, ili ponovno, kako hoćeš, vozim kao riječki str. Neka, drago mi je!
"Nikada nemojte ljude uzimati zdravo za gotovo"

#15 Kobler

Kobler
  • Članovi
  • 362 posts
  • Joined 01.03.2007.
  • LocationRijeka

Posted 15.10.2007. - 21:02

Drugi dan, nedjelja, 14. 10. 2007.
Pjeskarenje lijeve strane.
Nekoliko fotki.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#16 Kobler

Kobler
  • Članovi
  • 362 posts
  • Joined 01.03.2007.
  • LocationRijeka

Posted 15.10.2007. - 22:42

Treći dan - pjeskarenje dimnjaka i gornjeg dijela. Došao na kraj, kad su dečki već završili.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Sutra više.

#17 Phalanx

Phalanx
  • Članovi
  • 616 posts
  • Joined 03.06.2006.

Posted 16.10.2007. - 17:03

Ovo se zove iscrpno praćenje radova... A dečkima, uz Koblera ne treba nikakav dodatni nadzor! :D

Hvala ti što si nam svima približio kako radovi napreduju!

#18 Kobler

Kobler
  • Članovi
  • 362 posts
  • Joined 01.03.2007.
  • LocationRijeka

Posted 16.10.2007. - 21:25

Četvrti dan: pjeskarenje upravljačnice.

Pogled u upravljačnicu.
Posted Image

Pogled kroz okno strojovođe.
Posted Image

Ručica nečega. (ne propagiram neznanje, nego me je sram bubnuti).
Posted Image

Ložište.
Posted Image

Pogled na rešetku ložišta: tragovi stanara.
Posted Image

Rupa umjesto srednjeg lima poda upravljačnice.
Posted Image

Ni preostala dva lima nisu puno bolja.
Posted Image

Dug od jučer: to su jučer pjeskarili.
Posted Image

Donji dio kotla: pokrivni limje posve truo, izolacija je na mjestima probijena, vjerojatno ni kotao nije netaknut. Nažalost, bez dizanja se nemože vidjeti.
Posted Image

Isto.
Posted Image

Još dalje, armatura. Stanje isto.
Posted Image

I, na koncu, pločica jednog manjeg kotla (posude, što li).
Posted Image

Nastavak sutra (temeljna boja).

#19 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 14,954 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 17.10.2007. - 09:51

Sve je to super, divno i krasno, ali se pitam nije li umjesto ove krivotvorine (serija 51 u prometu nikada nije vidjela Rijeku) tamo trebalo postaviti preživjelu lokomotivu 361, koja danas hrđa u depou HŽM-a?
Serija 05 je zakon!

#20 thomcro

thomcro
  • Članovi
  • 9,060 posts
  • Joined 30.12.2005.
  • LocationRijeka

Posted 17.10.2007. - 10:38

Možda je sad trebalo krenuti sa inicijativom da se parnjača zamijeni za nešto boje, veće i prepoznatljivije, primjerenije ovome kraju. Npr. jednom Big Yellow :mrgreen: . A parnjaču dati nekom drugom.

Možeš kako hoćeš, al ne možeš dokle hoćeš pa bude po onoj našoj: Bog će da ti sudi!





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users