Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

vrhunac bezobrazluka hažea


  • Please log in to reply
935 replies to this topic

#921 Dudek

Dudek
  • Članovi
  • 1,071 posts
  • Joined 08.10.2009.
  • LocationPodravka i Hitri

Posted 12.10.2018. - 10:31

Osoblje kolodvora Vrbovec prestalo je obavještavati o kašnjenjima vlakova, ovo sam imao prilike svjedočiti zadnje 2 tjedna, niti jednom kad sam ja bio na kolodvoru nisam čuo obavjest da vlak kasni, a skoro svaki drugi dan kasni i to dosta, danas je hitri kasnio 26 minuta, nitko nije obavijestio putnike, jučer sam vidio da jedan gospodin otišao pitati u prometni ured pa su bili ljuti zašto ih on uznemirava na jutarnjoj kavici.


Željeznice su ogledalo države :deda:

#922 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,234 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 12.10.2018. - 13:31

Generalno je jako slabo to obavjestavanje putnika na svim nasim kolodvorima osim Glavnog.. Nekad se najavljuje sve, nekad djelomicno.... Cak i na Zapadnom je zvucnik preslab.


Pozdrav iz Stubaka

#923 74460

74460
  • Članovi
  • 460 posts
  • Joined 01.08.2017.
  • Location

Posted 12.10.2018. - 16:27


Generalno je jako slabo to obavjestavanje putnika na svim nasim kolodvorima osim Glavnog.. Nekad se najavljuje sve, nekad djelomicno...

 

Nije baš sve tak crno, treba pohvaliti Kolodvor u Koprivnici; vremena kašnjenja se ispisuju i na displejima i daju obavijesti preko razglasa... :palac:

 

teA2KCO.jpg

 

KLj4ltl.jpg

 

0YBe7fV.jpg



#924 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,666 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.10.2018. - 18:46



jučer sam vidio da jedan gospodin otišao pitati u prometni ured pa su bili ljuti zašto ih on uznemirava na jutarnjoj kavici.

 

Naravno, ti uhljebi su sami sebi dovoljni. :roll:

Najgore od svega je da niti mailovi s pritužbama ne pomažu. U najboljem slučaju se dobije povratni kurtorazni mail isprike s kojim se možda samo m0957.gif obrisati.



#925 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,699 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 12.10.2018. - 19:54

Ne znam kako bih ovo nazvao. Vrhunac bezobrazluka ne bih rekao da jest, da je u redu - nije, a nešto neuobičajeno sigurno nije.

Jutros sam putovao brzim vlakom broj 741 od Zagreba do Banove Jaruge. Odlučio sam se nakon puno godina provozati u prvom razredu. Vagon uredan i čist, nas putnika trojica. Nakon nekog vremena osjetim ja da mi je nekako hladnjikavo. Provjerim stanje rukopipatelnom metodom i utvrdim: a) da grijanje ne radi; b ) da klima uređaj ubacuje hladan zrak. Naravno, poznato je da na +7°C ljudi skapavaju od vrućine i treba ih rashladiti.

Epilog: kihavica i prehlada.


Serija 05 je zakon!

#926 74460

74460
  • Članovi
  • 460 posts
  • Joined 01.08.2017.
  • Location

Posted 13.10.2018. - 08:26

Ne znam kako bih ovo nazvao. Vrhunac bezobrazluka ne bih rekao da jest, da je u redu - nije, a nešto neuobičajeno sigurno nije.

Jutros sam putovao brzim vlakom broj 741 od Zagreba do Banove Jaruge. Odlučio sam se nakon puno godina provozati u prvom razredu. Vagon uredan i čist, nas putnika trojica. Nakon nekog vremena osjetim ja da mi je nekako hladnjikavo. Provjerim stanje rukopipatelnom metodom i utvrdim: a) da grijanje ne radi; b ) da klima uređaj ubacuje hladan zrak. Naravno, poznato je da na +7°C ljudi skapavaju od vrućine i treba ih rashladiti.

Epilog: kihavica i prehlada.

 

Koja "slučajnost" neki dan je tako bilo i u vlaku 783, dva sata me je tako isto klima grijala na +9°C, sve dok nismo došli u Čačince gdje je magla nestala i počelo je grijati sunce,

 

pa se u vagonu malo digla temp., ali klima se nije dala smesti nego je nastavila po svome... :ljut3

 

Inače taj vagon je s revizije izašao u 6. mj 2018... :ljut4



#927 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,234 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 13.10.2018. - 08:28

Da, slicno iskustvo sam ja imao u DMV 7023 pred par tjedana.. jos je bila vrucina, i od Zaboka do Glavnoga klima uopce nije radila. Sto je jos gore, prozori se ne daju otvoriti a popunjenost je bila tolika da je par ljudi i stajalo. Bilo je uzasno zagusljiv zrak.


Pozdrav iz Stubaka

#928 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 364 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 13.10.2018. - 11:34

trebali bi klimatizirane vagone opskrbiti kladivcima, batovima i čekičima da si putnici samoreguliraju klimu manualno-fizikalno, da lio radila ili ne automatska klima 


zglajzan

#929 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 364 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 25.07.2019. - 08:33

Prije 2 dana zaželio sam se odpeljati prigradskim vlakom do stanice Sutla da sa Stanlyjem popijem kavu. U selu Šenkovcu ne treba snižavati PDV na pića i turizem jer je tamo puna cijena pola do trećine one u centru beloga Zagreba grada. Ali krenimo od prvog koraka: malog za mene a velikog za HŽPP! Inače bi za putnika bilo obrnuto, karta otvara putovanju vrata.... I da se razmemo najprofitabilnija trasa HŽPPa je Dugo Selo-Savski Marof-Hramica... još kad bi se bolje vršile kontrole, jer veli i sada ali i prošle godine (putnici, kondukteri i kontrolori) da se karte ne gledaju a kamo li izvanredno pregledavaju.

Međutim treba kartu prvo kupiti. Na moje traženje karte i za bicikl, prodavačica na Gl kol mi je rekla da između Zaprešića i Zaboka vozi bus?! Kad sam rekel da je Sutla na prugi za Sloveniju, rekla mi je odmah da onda trebam na međunarodnu blagajnu. Opsaka: ako je i trasa meliorirane Sutle problematičan međudržavni spor, stanica Sutla to sigurno nije... Zatim sam rekao da je to na relaciji iza Savskog marofa, pa je onda se konzultirala sa kolegicom do, ali čini mi se da obje nisu mogle iz topa se snaći gdje je ta Sutla, a kamo li da nabroje sve stanice barem na zagrebačkom području.

Nedaj bože da sam tražio kartu Zagreb Gl kol-Novska, povratna iz Virovitice. Ekspert na blagajni mi ju je odmah svojedobno izdao a da nije se pitao kako ću putovati između Novske i Virovitice... Očito da zahtjevni prodavači karata traže školovane putnike-kupce karata, koje neće smesti bezvezna informacija koja nema veze sa stvarnošću....barem bi mogli te svoje stanice naučiti a ne da se čude da između Zaprešića i Zaboka ne teče ni jedna Sutla....

Ili ak nas Kranjci i Dolenjci ne zeznu s mejom (pa Sutla poteče poleg Krapine), barem na pola onak kak Horvati zezneju sami sebe tri put na trejtju vu jednom mandatu vlade.


zglajzan

#930 DB

DB
  • Članovi
  • 11,635 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 25.07.2019. - 08:52

.. Na moje traženje karte i za bicikl, prodavačica na Gl kol mi je rekla da između Zaprešića i Zaboka vozi bus?! Kad sam rekel da je Sutla na prugi za Sloveniju, rekla mi je odmah da onda trebam na međunarodnu blagajnu. Opsaka: ako je i trasa meliorirane Sutle problematičan međudržavni spor, stanica Sutla to sigurno nije... Zatim sam rekao da je to na relaciji iza Savskog marofa, pa je onda se konzultirala sa kolegicom do, ali čini mi se da obje nisu mogle iz topa se snaći gdje je ta Sutla, a kamo li da nabroje sve stanice barem na zagrebačkom području.

...

 

Nekad su blagajne na Glavnom imale tiskarsku mašinu s nazivima svih službenih mjesta na JŽ.

U današnja vremena bi trebali imati adekvatan popis (s tražilicom) u kompjutoru ...

Al su ih možda skupili u Zvonimirovoj 15, jer nisu imale afiniteta otić na Jadran pospremat cimerfraje il prat tanjure ...?



#931 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 364 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 29.07.2019. - 18:12

I u kompjutoru na šalteru se ima popis stajališta, ali problem je što prodavačica karata ne može memorirati “ robu” koju prodaje. Kako bi tek onda iskopala prijevozni put koji postoji na više pravaca. I još sa presjedanjima. Kak bi osoba istog znanja radila na međunarodnoj blagajni? Neki dan tražim kartu do “Plasa” i vidim reakciju nerazumijevanja kaj to hoću. Mijenjam pitanje i koristim nominativ “Plase”. Sad sam bio puno jasniji jer očito nije im u uhu. Čak je prodavačica skužila na kojem je to pravcu pa mi je dala jeftiniju opciju karte sve do Rijeke.
zglajzan

#932 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,832 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 29.07.2019. - 23:34

 

Nekad su blagajne na Glavnom imale tiskarsku mašinu s nazivima svih službenih mjesta na JŽ.

U današnja vremena bi trebali imati adekvatan popis (s tražilicom) u kompjutoru ...

Al su ih možda skupili u Zvonimirovoj 15, jer nisu imale afiniteta otić na Jadran pospremat cimerfraje il prat tanjure ...?

Nije bilo svih kolodvora u tadašnjim šalter mašinama. Bila su 2 tipa tih strojeva. Manji od 300 relacija i veći od ako se sjećam 500 ili 600 relacija. U tih 300 ilo drugigh 500-600 relacija nije bilo toliko kolodvora. Imao si naprimjer Rijeka 1R, 2R, 90% P4, ,50%, dodatna za brzi vlak RVC, dodatna sa popustom 90%  itd. Tako si imao i manji broj relacija. Ona isto tako ako si tražio kartu iz Zagreba za Mostar (ovo je primjer) onda si dobio kartu nekog kolodvora na pruzi za Dubrovnik. To je bilo iz razloga jer se Mostar nalazio u tom tarifskom razredu ili grupi (ne znam kako drugačije napisati). Takve karte si dobijao i kad je pruga za Dubrovnik bila ukinuta.

Veliki kolodvori ZGK, Beograd, Niš, Ljubljana, Vinkovci i drugi su imali velike šalter mašine. Kolodvori tipa Savski Marof (Zaprešić nije imao), Zagreb Zapadni i drugi su imali male. Tko je to određivao da li će kolodvor imati šalter mašinu? Šef kolodvora! Tako je u Zaprešiću šef bio protiv i karte su iz terniona prodavane. Nije bila neka u ŽTP-u služba ili ekipa koja bi odlučila da ti i ti kolodvori moraju imati to i to itd. Tako čak šef kolodvora u Zaprešiću nije ne mogu napisati dozvolio uvođenje tekuće vode nego se koristio bunar, ali ga se slušalo. Tek kad su u bunaru pronašli drek (možda je netko i namjerno bacio) je došla tekuća voda ali ne u prometni ured nego na pumpi ispred kolodvora.



#933 DB

DB
  • Članovi
  • 11,635 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 30.07.2019. - 08:25

... Tek kad su u bunaru pronašli drek ...

 

Metoda tog pronalaska mi je prava enigma.  :mrgreen:



#934 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 364 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 30.07.2019. - 10:23

Lakše je bilo vu željezničkom zdencu najti dreka neg se belostencu vu gnoji nameriti na bisera
zglajzan

#935 okucani1

okucani1
  • Članovi
  • 30 posts
  • Joined 29.03.2008.

Posted 10.08.2019. - 15:19

10.8.2019. isti vagon prvog razreda u sastavu vlakova 741/746

741:
- desetak putnika s kartom drugog razreda, kondukter napomene da je to vagon prvog razreda, ali neka slobodno sjede jer nema gužve; jedan toalet zaključan, kondukter kaže da ne može razvaliti vrata da ih otvori; sadržaj prepunjene školjke drugog toaleta pliva do vrha, a idući toalet susjednog vagona drugoga razreda - zaključan

746:
u istom vagonu prvoga razreda ne radi klima, temperatura cca 50C; kondukter s vratiju na ulasku precvikao kartu i do Zagreba se pojavljivao nije u vagonu

Na ZGK u Putničkoj službi djelatnica me na zamolbu za očitovanjem oko nastale situacije i nepojavljivanjem konduktera još i ukorila jer da "što ja imam s tim"

#936 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,940 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 10.08.2019. - 19:36

Ili slučaj od danas na vlaku 211 (Villach - Vinkovci, iz Zagreba ide u 17:42). Dodani su vagoni na Glavnom, među njima i Mimara 20-70 012 Beemt. U vagonu vruće, no klima je ubrzo počela raditi, ali samo na kratko nakon čega je crkla! Pa je naravno unutra bilo nepodnošljivo, putnici su se preznojavali.

Vrijedi napomenuti da je navedeni vagon izašao sa srednjeg popravka 29. srpnja ove godine - dakle vagon je friški s revizije i već mu klima ne radi!


Quod licet Iovi, non licet bovi.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users