Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

SPAVAĆA KOLA staro farbanje - originalna unutrašnjost


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#21 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 14.07.2007. - 22:34

Željko, odlične fotke. Takav vagon imaju i na SŽ, no posljednji put sam ga vidio prije 2-3 godine. Na JŽ ih ne fali.


Živjo

Ja jih isto dugo nisam vidio. Možda koji stoji u mostama ili Zalogu.

#22 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 14.07.2007. - 22:39

Bil sam to jutro na peronu u Splitu, sve je bilo puno turista .


Iako fotkam samo za novac, i mislio sam da si bio u Splitu, jer me bivsi prijatelj obasipa sa fotografijama s puta. :mrgreen:

pozdrav
toma

Budući da i ja fotkam za novac, poveo sam bivšeg prijatelja da odradi nešto besplatno jer ima ljudi koji to rade iz gušta i ljubavi i vole to podijeliti sa drugima koji to vole.
Neke moje slike iz Splita se mogu naći na netu, ali od zadnji puta nema još ništa jer nemam vremena to dizati, iako je bilo dobrih motiva. A ovo kad je slikan WL je bilo 20.6.07 i tad sam i ja tamo bio, kako sam već prije naveo.

#23 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 15.07.2007. - 09:46

Evo nekoliko slika sa prefarbanom unutrašnjošću. Promjenjene su jedino nočne svjetilke iznad svakog ležaja i možda još po koja sitnica. Ostalo je isto samo druge boje za razliku od totalnog preuređenja unutrašnjosti vagona (koji su onda i klimatizirani) kakve možemo vidjeti na Gredeljevim prospektima.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#24 polval

polval
  • Članovi
  • 166 posts
  • Joined 27.08.2006.

Posted 22.07.2007. - 16:55

Cool. Svetlije boje pomazu da kabina izgleda prostranije. Sjajno uradjen posao!

Pozdrav
Tino
MIBA i NCLight su krivi za sve © Torrente

#25 igorail

igorail
  • Članovi
  • 1,244 posts
  • Joined 18.01.2006.

Posted 30.07.2007. - 15:05

Cool. Svetlije boje pomazu da kabina izgleda prostranije. Sjajno uradjen posao!

Pozdrav
Tino


Pozdrav !

Da, ali pak tamna ili tamnija boja odaje luxsuz - nost u onoj mjeri u kojoj zelena boja odmara očni živac :wink:

igorail ! :wink:
Odbojnike na tramvaje !

"""""""""""""""""""""""""""""

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

pojavi ZELENO svjetlo !

#26 tiho

tiho
  • Članovi
  • 201 posts
  • Joined 07.10.2006.

Posted 30.07.2007. - 17:34

Jedno pitanje za znalce putničkog prometa: primjetio sam da se vagon za spavanje dosta često kvači skoro na samom kraju kompozicije, zašto?

Svakim novim voznim redom propisuju se i sastavi putničkih vlakova (pregled istih nalazi se u Prometno-transportnoj uputi za putn. promet).
Vagoni za spavanje uvrštavaju se obično na čelu ili kraju vlaka iz jednostavnog razloga,jer osim putnika spavačih vagona,drugim putnicima pristup nije dopušten.Takvi vagoni večinom su zaključani (prijelazi između vagona).Uz njih dodaju se poštanski vagoni,prateći vagoni za automobile.To što vlak iz Splita ima spavaći vagon na kraju vlaka,a iz Ogulina,na čelu,jednostavno je,jer se mijenja smjer vožnje.
TIHO

#27 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 31.07.2007. - 21:28

Prije 10 dana išao sam sa vlakom u Budimpeštu. Mađarska spavaća kola bila su na sredini kompozicije tj. moglo se kroz njih proći. Dosta su neuredna za razliku od naših te je smrdjelo kao u štali. Tih dana bile su velike vručine skoro pa 40 stupnjeva i još odvratan smrad. Tko može uopće izdržat na kratko u tim vagonima a kamoli spavati. Slično je bilo u kušetima.

#28 tiho

tiho
  • Članovi
  • 201 posts
  • Joined 07.10.2006.

Posted 01.08.2007. - 17:38

Prije 10 dana išao sam sa vlakom u Budimpeštu. Mađarska spavaća kola bila su na sredini kompozicije tj. moglo se kroz njih proći. Dosta su neuredna za razliku od naših te je smrdjelo kao u štali. Tih dana bile su velike vručine skoro pa 40 stupnjeva i još odvratan smrad. Tko može uopće izdržat na kratko u tim vagonima a kamoli spavati. Slično je bilo u kušetima.

I takav način uvrštavanja spavaćeg vagona je moguč,posebice kod stranih vagona.Sada u sezoni to je izraženjie,kada se prema moru upućuju strani vagoni (MAV i sl.),onda se grupe tih vagona uvrštavaju kako je najzgodnije.Često u sredine vlakova,jer Zagreb GK pokreče vlakove u koje uvrštava te pridošle iz vana,te direktne za Split,i direktne za Zadar,Šibenik.Ovi direktni za Zadar i Šibenik moraju biti zadnji,jer kako bi to izgledalo kada bi u Kninu cijelim vlakom manevrirali ili Perkoviću?!O smradu u tim vagonima ne treba trošiti puno riječi,jer su ti vagoni poznati kao takvi.
TIHO

#29 polval

polval
  • Članovi
  • 166 posts
  • Joined 27.08.2006.

Posted 07.08.2007. - 14:37

I ja sam cuo za pravilo da se spavaca kola uvrstavaju na kraju voza i da trebaju biti zakljucana i zabranjena za prolaz. Kuseti se u tom slucaju stavljaju ili na samom kraju voza ili izmedju spavacih kola, ali u svakom slucaju i kroz njih je prolazak po pravilu zabranjen.

Pozdrav
Tino
MIBA i NCLight su krivi za sve © Torrente

#30 tnardel

tnardel
  • Članovi
  • 431 posts
  • Joined 06.03.2007.
  • LocationMaksimir - zapadni

Posted 18.08.2007. - 21:27

Pozdarv svima, upravo sam se vratio sa godišnjeg.
Na isti sam išao vlakom 825, 27. 07. s polaskom u 22.55. Vlak u polasku je kasno 55 minuta jer se čakao vlak iz Budimpešte da se prikači na 825.
Sada jedno pitanje prvenstveno strojovođama i/ili prometnicima. Da li taj "Mađar" rdovito kasni u dolasu u Zagreb ili je to bila iznimka?
Inače i jedna mala kritika na spavači vagon. Naime pregrade ili možda bolje reći obloge pregrada između kupea su ne baš kvalitetno postavljene i u vožnji vibriraju te stvaraju neugodne zvukove i (bar ja) nisam mogao zaspati dok se nisam koliko-toliko priviknuo na taj (ipak iritirajući) zvuk...

Djeca i luđaci su iskreni u svojim kreacijama

Mes


#31 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 19.08.2007. - 07:58

imaš sreće da je kasnio samo 55 minuta... znao je on i po 120, 150, 190...
imam osječaj da čeka vezu iz rusije...

#32 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,563 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 19.08.2007. - 08:26

I ja sam cuo za pravilo da se spavaca kola uvrstavaju na kraju voza i da trebaju biti zakljucana i zabranjena za prolaz. Kuseti se u tom slucaju stavljaju ili na samom kraju voza ili izmedju spavacih kola, ali u svakom slucaju i kroz njih je prolazak po pravilu zabranjen.

Pozdrav
Tino


Istina, ja sam nedavno prova prošetat cijelim vlakom, moga san kroz sve vagone, al ne i spavaća kola

#33 tnardel

tnardel
  • Članovi
  • 431 posts
  • Joined 06.03.2007.
  • LocationMaksimir - zapadni

Posted 19.08.2007. - 11:04

imaš sreće da je kasnio samo 55 minuta... znao je on i po 120, 150, 190...
imam osječaj da čeka vezu iz rusije...



Hura za kratko kašnjenje... :skok :jup :jup :jup

Djeca i luđaci su iskreni u svojim kreacijama

Mes


#34 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 20.08.2007. - 21:23

imaš sreće da je kasnio samo 55 minuta... znao je on i po 120, 150, 190...
imam osječaj da čeka vezu iz rusije...


moguće ali veći utjecaj na neredovitost imaju granične formalnosti. za udarnih vikenda se nakupi i po 60 minuta kašnjenja. ok, epizode sa 120 i više minutnim kašnjenjem su kombinacija nekakvog peha i granice.

#35 Alen

Alen
  • Članovi
  • 751 posts
  • Joined 28.11.2005.

Posted 25.09.2007. - 13:42

Pitanjce: kakvi su novi, renovirani spavaci vagoni. Idem sa Lisinskim 22.12. in Münchena za Zagreb, pa me interesira da li se u njemu moze spavati. Osim toga sam ja 1,90 visok. Da li ima dosta "duzine" za mene?

#36 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 25.09.2007. - 14:26

Kaj se dužine tiče, može. Ja sam iste visine i uopće nisam imal problema.
Meni su ti vagoni bili izuzetno udobni.

#37 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,527 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 06.10.2007. - 21:43

POTPUNO PREUREĐENA I KLIMATIZIRANA SPAVAČA KOLA

Vračajući se iz Splita noćnim vlakom 19.08.2007 vozio sam se u potpuno preuređenim klimatiziranim spavaćim kolima. Dok nisu prikopčali lokomotivu tj dok nije radila klima bilo sparno ali sveukopni dojam je dobar.

- Interjer je ljepši i praktičniji.
- Kreveti su udobni
- Jedina je veča zamjerka, što više nema police za prtljagu, koja se prije nalazila na pregradnoj stjeni. Ne vidim razloga zašto je nema jer tako onda dio prtljage ostane na podu.
- Pohvalno je što je gornji krevet u jednom komadu. Prije je bio u dva komada koja obično nisu bila u istom nivoju pa ste imali stepenicu. Vjerojatno je to rađeno zato da se može podignuti ali smatram da je to nepotrebno.
- osobno ne volim kada ne mogu otvoriti prozor kao što je slučaj kod klimatiziranih vagona


Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Dosta se teško uz veliku škripu otvara ovaj stol ali on nije ni potreban

Posted Image
Posted Image
Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users