Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Tramvaji u Zürichu


  • Please log in to reply
1320 replies to this topic

#1321 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,011 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.07.2019. - 08:16

Ljudi prihvate takve promjene preko noći, pogotovo ako im se ponudi održiva alternativa. Opet, Avenija Dubrava je imala 4 trake za cestovni promet i ponegdje izgladala kao sa strane jadna ali široka prigradska magistrala, izgrađena je Branimirova kao realna alternativa koja miče aute iz urbaniziranijeg područja, a uz terminale Dubrava i Dubec čak i postoji neki P+R koji nije nigdje tako reklamiran, ali funkcionira. I to je to, tko se žali? Na Av. Dubrava su gužve rijetke i ljudi ne misle potjerati tramvaj radi auta, i žute trake se poštuju. Mislim da uopće nije stvar u navodnom mentalitetu.

No u Bandićevom svijetu imamo slučaj da se recimo umjesto razvoja p+r u Novom Zagrebu, još boljeg utvrđivanja Mosta slobode za žute trake (eventualno i LGŽ jer je očito najbolja centralna pozicija za JGP) i gradnje Trnjanskog mosta koji bi malo zaobišao najgore zastoje što se tiče auta, dobijemo situaciju da se "uredi" na stotine neodrživih parkirnih mjesta uz sami centar, debelo reducira autobusne linije preko mosta, i izgradi fontane u kojima se uživa u smogu dodatnih vozila.

Ovdje se možda moglo do izgradnje novog mosta "stisnuti" aute na jednu traku, ali drugdje to definitivno ne ide bez prilagodbe popratnih cesta.
Recimo buduću Splitsku aveniju nitko nije ni taknuo desetljećima iako se Savska jednostavno sada ne može više smanjivat za aute bez takve paralele, ali zaista je na velikom potezu odavno izgradiva. No dotad se ne može bilo gdje samo zagraditi tramvaje na Savskoj (iako se negdje i može ali ni to se ne radi).
Ili recimo Vlaška treba neki razvoj s Martićevom itd, ni tu se ne može aute jednostavno istisnuti koliko god da zaustavljaju tram u smjeru zapada.
Ili recimo na Ilici, i sad se vozi ujutro 1 h od Vrapča do Kustošije, bez davno planirane paralelne ceste uz prugu i produžene Kranjčevićeve nema nikakvog smisla samo prebaciti pola traka autobusima jer ne postoji druga pristojna cesta prije Ljubljanske jer između su seoski puteljci kroz Oranice, četvrtina milijuna ljudi praktički ovisi o samo dvije normalne ceste.

Zagrebu previše nedostaje glavnih cesta koje zaglavljuju kroz Trnje i Trešnjevku itd., koje su čak i za pješake i urbani ugođaj bitne, nije zasad stvar u tome da se cestovni promet jednostavno stisne na manje traka, treba ga što više odvojiti od tramvajskih pravaca, ali za samo reduciranje na tim pravcima treba još raditi na manjkavoj prometnoj mreži na paralelnim pravcima koja posvuda ima uska grla i kad bi se promet autima prepolovio.

btw OT :)






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users