Jump to content

Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Kontrolori

• Please log in to reply
792 replies to this topic

#1 Commendatore

Commendatore
  • Članovi
  • 40 posts
  • Joined 13.12.2006.

Posted 13.02.2007. - 14:55

Danas sam imao neobično iskustvo, u neobičnom danu. Jutros, oko 9.20 putovao sam na liniji 4, i negdje u Vlaškoj u tramvaj je ušao netko u ZET-ovoj uniformi i zamolio me za kartu. Zapravo, nisam ga vidio kako je ušao, odjednom se pojavio do mene. Kako sam protekla 24 sata proveo budan, i kako sam imao naporan vikend i prethodni tjedan, onako umoran i pospan primjetio sam da sa sobom imam samo iksicu. Pokazao sam mu tu legitimaciju i rekao da sam redovni student. On mi je počeo govoriti o nekoj životnoj filozofiji i o tome kako njega ZET plaća 28 kn po prijavi. Zamolio sam ga da mi vrati iskaznicu, što nije htio učiniti. Izišli smo na sljedećoj stanici na moj zahtjev, i ponovno mi nije htio vratiti iskaznicu koju u svoje ruke i nije dobio mojom privolom. Onda mi je objasnio da me mora zapisati i da s pokazom odem na remizu da to potvrdim. Ali, ja ovaj tjedan nemam vremena i moram ići kući i tako on meni da radikalan prijedlog - "Ili meni daj 8 kn za kartu." Kvragu, sa sobom nisam imao novca niti karticu za bankomat i tako nekako ja izbrojih 7.50 kn koje on pohlepno stavi u svoj džep i prekriži moje ime na popisu...