Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

644


  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#1 Edgar Njari

Edgar Njari
  • Članovi
  • 1,247 posts
  • Joined 11.09.2005.

Posted 14.09.2005. - 14:37

Jesu li se koristile ove lokomotive u Hrvatskoj poslije rata i kak se zvala serija?

#2 Krpan

Krpan
  • Članovi
  • 552 posts
  • Joined 23.07.2005.

Posted 14.09.2005. - 16:57

Jesu li se koristile ove lokomotive u Hrvatskoj poslije rata i kak se zvala serija?



Te koristi samo SŽ koji je ostavio 644.

#3 Edgar Njari

Edgar Njari
  • Članovi
  • 1,247 posts
  • Joined 11.09.2005.

Posted 14.09.2005. - 17:10

Ok hvala..

i hvala na slikama još jednom

#4 Darko

Darko
  • Članovi
  • 61 posts
  • Joined 12.04.2005.

Posted 14.09.2005. - 18:40

ZS je kupila 6 lok serije 644(od SZ) i one rade po Srbiji...

#5 Krpan

Krpan
  • Članovi
  • 552 posts
  • Joined 23.07.2005.

Posted 14.09.2005. - 21:34

ZS je kupila 6 lok serije 644(od SZ) i one rade po Srbiji...



Čije znakovlje imaju od SŽ-a ili ŽS-a?

Jesu li na njima napravljene neke modifikacije?

#6 Darko

Darko
  • Članovi
  • 61 posts
  • Joined 12.04.2005.

Posted 14.09.2005. - 22:47

Dosle su neobelezene. Znaci ne pise ni SZ ni ZS. Pretpostavljam da je i dalje tako. Nisu u BG pa nemam prilike da ih vidim.

Nikakve modifikacije nisu radjene koliko znam. Samo je valjda uradjen generalni remont.

Mozda Toma zna vise ali mislim da je to sve.

#7 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 15.09.2005. - 08:29

Dosle su neobelezene. Znaci ne pise ni SZ ni ZS. Pretpostavljam da je i dalje tako. Nisu u BG pa nemam prilike da ih vidim.

Nikakve modifikacije nisu radjene koliko znam. Samo je valjda uradjen generalni remont.

Mozda Toma zna vise ali mislim da je to sve.


Ja sam ih vidio kada su prelazile RK Zagreb, tada su bile bez ikakvih znakova. Te lokomotive je SZ prodala mariborskim radionicama (mislim da je rijec o TVT Nova) i jedna talijanska firma je financirala popravak; a ZS-u su iznajmljene s mogucnoscu kupnje.

pozdrav
toma

#8 Darko

Darko
  • Članovi
  • 61 posts
  • Joined 12.04.2005.

Posted 15.09.2005. - 11:40

Ovde sam na tv-u nekoliko puta gledao kad je direktor ZS nekoliko puta naglasio da su oni "kupili" doticne lok. :)

#9 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 15.09.2005. - 20:19

btw; svojedobno se pricalo da ce MIN raditi neku rekonstrukciju / modernizaciju 661 za ZS? Hoce biti sto od toga, ili....?

toma

#10 Darko

Darko
  • Članovi
  • 61 posts
  • Joined 12.04.2005.

Posted 16.09.2005. - 09:44

Na prici je i ostalo. koliko ja znam rade samo 461...

#11 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.09.2005. - 15:11

Na prici je i ostalo. koliko ja znam rade samo 461...


Rade i 441, koje pregradjuju u 444; pod supervizijom Koncara....
Dakle, od 661 nista... Steta...

toma

#12 Darko

Darko
  • Članovi
  • 61 posts
  • Joined 12.04.2005.

Posted 16.09.2005. - 17:34

Ovde od predloga pa do njegove realizacije moze dosta da prodje jer treba puno ljudi da se ugradi u cenu i namesti posao nekom svom. Nazalost. Juce su(ZS) proslavljali 121god zeleznice. I zbog toga je isao neki kao specijalni voz iz BG za Nis koji je vukla naravno, ponos ZS-a 444-001, i naravno kasnio u dolasku skoro 50min. Da nije smesno bilo bi tuzno. A mozes zamisliti onako crvenu lok. ukrasenu plavim i belim cvetovima...... :)

#13 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.09.2005. - 17:37

Ovde od predloga pa do njegove realizacije moze dosta da prodje jer treba puno ljudi da se ugradi u cenu i namesti posao nekom svom. Nazalost. Juce su(ZS) proslavljali 121god zeleznice. I zbog toga je isao neki kao specijalni voz iz BG za Nis koji je vukla naravno, ponos ZS-a 444-001, i naravno kasnio u dolasku skoro 50min. Da nije smesno bilo bi tuzno. A mozes zamisliti onako crvenu lok. ukrasenu plavim i belim cvetovima...... :)


Ta je od Koncara; zanima me kakva je 444 016, koja je od MiN-a....

toma

#14 Darko

Darko
  • Članovi
  • 61 posts
  • Joined 12.04.2005.

Posted 16.09.2005. - 17:39

Ako saznam nesto, javim ovde.

Pozdrav.

#15 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.09.2005. - 22:53

Jesu li se koristile ove lokomotive u Hrvatskoj poslije rata i kak se zvala serija?


btw; zna li netko da li su lokomotive 644 dolazile na pruge u Istri; i do Zaboka, odnosno Cakovca za vrijeme JZ-a?
Znam da su u Istri vozili slovenski sinobusi (812) i 'Mercedes' (711); ali ne znam da li su vozile i druge serije....
Fiati (813) su dolazili redovito preko Kumrovca do Zagreba; a 713 do Zaboka i, mislim, Cakovca...
Ako netko zna vise o interoperabilnosti u doba JZ-a izmedju ZG-a Ljubljana i ZTP-a Zagreb; super!

pozdrav
toma

#16 Darko

Darko
  • Članovi
  • 61 posts
  • Joined 12.04.2005.

Posted 16.09.2005. - 23:42

Ja se secam kad sam bio mali, kad odem kod babe i dede u Donji Kraljevec, uvek je ponedeljkom(u 16h) na stanici stajao na stanici 813 DMU. Rekli su mi da ide za Maribor. To je bilo negde 88/89. Sledeci put kad sam dosao 08/95 vise nije dolazio. Toga se otprilike secam, bio sam ipak mali da bih tada znao sta je 644, 664... itd. A taj DMU sam zapamtio po bojama. U Cakovcu sam ih cesce vidjao.

#17 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,340 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 18.09.2005. - 14:31

813 vozili su redovito jedan par vlakova na dan na relaciji Celje - Zabok. Još dva para vlakova vozili su 712/714 (HŽ 7121) - sjećam se jer me stari vozil u Celje. 8) To je bilo tako potkraj 80-tih (do čini mi se 91.) Danas više nema direktnih vlakova na toj relaciji. I Slovenci i Hrvati voze do Đurmanca.

813 su također vozili do Čakovca od Maribora i obrnuto. Osim njih bilo je prije 91. prilike i vidjeti klasičnu garnituru u Čakovcu. 664 ili 644 s Baat vagonima, također na relaciji Čakovec-Maribor - pravi r'n'r!
712/714 (HŽ 7121) i 812/818 (HŽ 7221) vozili su u ono vrijeme do Ormoža.

Danas na toj relaciji (Ormož - Čakovec) vozi dva para vlakova dnevno i to SŽ 711. Dolazi u Čk u 5:14 i 17:04. Polasci iz Čakovca su u 5:25 i 17:13.
HŽ radnim danom vozi još i par vlakova do Macinca (stajalište odmah do slovenske granice) i natrag i to uglavnom s 7122.

Prije 91. na dionici Murakeresztur - Pragersko teretne vlakove vozile su 645 (HŽ 2044) i 664 i 644 (ŽTO Ljubljana). Danas SŽ vozi do Čakovca (zajednički i carniski kolodvor) i to 664 lokomotivama (rijetko i 644 i 643), a do Murakeresztura vozi HŽ i to s 2063 i 2044. U Međimurju se rijetko zatekne i 2062 lokomotiva. Bil je to slučaj ovo proljeće kad su u Vž na ispomoći bile splitske 2062 - 029 i 2062 - 056.

Pozdrav!

#18 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.09.2005. - 17:08

Danas više nema direktnih vlakova na toj relaciji. I Slovenci i Hrvati voze do Đurmanca.
Prije 91. na dionici Murakeresztur - Pragersko teretne vlakove vozile su 645 (HŽ 2044) i 664 i 644 (ŽTO Ljubljana). Danas SŽ vozi do Čakovca (zajednički i carniski kolodvor) i to 664 lokomotivama (rijetko i 644 i 643), a do Murakeresztura vozi HŽ i to s 2063 i 2044.


bok!
slovenci ne voze do Đurmanca, ne znam kada su prestali voziti... Voze do Sv. Roka ob Sotli. Nisu vozili niti do Kumrovca, vec samo do Imena. Koliko znam, SZ su zainteresirani voziti do Đurmanca i Kumrovca, ako HZ popravi prugu od granice do tih stanica; a ne vidim bas da to HZ radi, ili ce skoro raditi :(
mislim da su SZ vozili (nakon osamostaljenja) do Murakeresztura; u sklopu nekakvog ugovora o interoperabilnosti.

pozdrav
toma

#19 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,340 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 18.09.2005. - 22:34

Nisam znal da je veza Đurmanca i Rogateca prekinuta.

Kaj se tiče ovoga da Slovenci voze do Murakeresztura, to je trajalo vrlo kratko, možda dvije-tri godine još devedesetih ako se ne varam.

Bok!

#20 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 19.09.2005. - 23:20

713 su dolazili u Karlovac, a 644 i sad dolaze u Čakovec




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users