Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Nagibni ponovo udario u kamion


  • Please log in to reply
289 replies to this topic

#81 hyperion

hyperion
  • Članovi
  • 1,581 posts
  • Joined 16.01.2006.
  • LocationBrežice, Slovenija

Posted 25.11.2006. - 18:47

Baš gledam hyperionov avatar. I Brižita ima "nosić". Navodno je blok betona u njemu...


Pa dizajn Brizite je jedan od najuspjesnijih lokomotivskih dizajna uopce (i glede funkcionalnosti i glede izgleda). Sto se betona tice, tocno je; ali ne zbog sigurnosti, nego zbog rasporeda masa.

Znam da TGV ima nekakav sofisticirani sustav zastite za strojovodju, smjesten naravno u nosu naprijed.

pozdrav
toma

Slovenske strojovođe smatraju Brižitku najsigurnijom lokomotivom na slovenskim prugama, a je i najljepša, što se izgleda tiče. Ime je dobila po francuzinji Brigitte Bardot, malo stariji forumaši znat če, tko je ona bila.
Evo lokomotive Brižitke bez nosa:
http://www.vlaki.com...900&PictureID=4
http://www.vlaki.com...00&PictureID=36
i nos:
http://www.vlaki.com...900&PictureID=5

Malo smo otišli s topica.

#82 Jim

Jim
  • Članovi
  • 1,581 posts
  • Joined 08.01.2006.

Posted 25.11.2006. - 18:55

Moja iskrena sucut obitelji tragicno nastradalog kolege.

#83 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,532 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 25.11.2006. - 20:38

ipak mislim da je u slučaju sudara strojovođa trebao biti izguran iz upravljačnice kroz staklenu stijenu u putnički prostor, a ne poklopljen komandnim stolom....

u koji dio kamiona je bio udar?


I meni je u prvi mah bilo čudno kad ste tu napisali da su pok. Nevena našli na sjedalu poklopljenog pultom.
Neven je očito vjerovao da če vozač Iveca čuti sirenu vlaka i stati te nije odmah kočio svom snagom. Kada mu se unatoč sireni kamion našao na pruzi više nije bilo šanse niti zaustaviti vlak niti pobječi iz kabine.
Vlak je donjim dijelom odario u šasiju Iveca i izmakao ju ispod tereta koji je kamion vozio. Paleta s Knauf pločama je velikom kinetičkom energijom jednostavno zdrobila kabinu vlaka, te pala kraj pruge, a vlak je ispod sebe drobio šasiju kamiona. Udarac je očito bio strahovit kad se kabina Iveca odvojila od šasije što se gotovo nikada ne dešava pri čeonim sudarima kamiona.

I jedno pitanje strojovođama koji voze nagibni (ili onima koji znaju):
Da li strojovođa nagibnoga može u vožnji kod potrebe naglog kočenja naglo uključiti sve kočnice te pobječi iz kabine a da kočnice i dalje ostanu aktivirane, ili da bi vlak kočio strojovođa mora ostati u kabini?

I kad več pitam, koliki je zaustavni put Svingera pri 100 km/h a u idealnim uvijetima?

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#84 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 25.11.2006. - 20:47

strojovođa može aktivirati kočnice i pobječi, zaustavni put svingera kod 160km/ je manji od 700m, tako da bi kod 100 bio oko 350m,

teško je ostati pribran kod naleta, noge ti se odsječu i nemreš se pomaknut s mjesta,
neznam konfiguraciju terena na tom mjestu, ali imam osječaj da je pruga dosta ravna tako da je šleper morao izletit pred vlak...

vlak je stao po onim slikama niti 100 metara od prijelaza, ali to je mozda zbog udarca....

#85 crotram

crotram
  • Članovi
  • 4,348 posts
  • Joined 13.12.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.11.2006. - 20:49

I jedno pitanje strojovođama koji voze nagibni (ili onima koji znaju):
Da li strojovođa nagibnoga može u vožnji kod potrebe naglog kočenja naglo uključiti sve kočnice te pobječi iz kabine a da kočnice i dalje ostanu aktivirane, ili da bi vlak kočio strojovođa mora ostati u kabini?

Ja mislim da je to moguce. Naime vlak ima budnik, isto kao i tramvaj, ako budnik nestisnes kada pocne pistati vlak ili tramvaj koci... Iskreno nisam isprobavao jel tramvaj nastavi kociti nakon što pustiš budnik(ogi će bolje znati) ali vjerojatno vlak nastavlja kočiti do zaustavljanja.
EDIT:Brisac je bio brzi... :wink:
To je divlji badem; ništa nije tako lepo kao kad procveta, a ništa tako gorko kao kad se prvi put proba...

#86 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,532 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 25.11.2006. - 21:04


I jedno pitanje strojovođama koji voze nagibni (ili onima koji znaju):
Da li strojovođa nagibnoga može u vožnji kod potrebe naglog kočenja naglo uključiti sve kočnice te pobječi iz kabine a da kočnice i dalje ostanu aktivirane, ili da bi vlak kočio strojovođa mora ostati u kabini?

Ja mislim da je to moguce. Naime vlak ima budnik, isto kao i tramvaj, ako budnik nestisnes kada pocne pistati vlak ili tramvaj koci... Iskreno nisam isprobavao jel tramvaj nastavi kociti nakon što pustiš budnik(ogi će bolje znati) ali vjerojatno vlak nastavlja kočiti do zaustavljanja.
EDIT:Brisac je bio brzi... :wink:


Lijepo si to sročio ali tramvaj i vlak nemaju isti budnik, onaj na vlaku povremeno pritisneš i pustiš (ili ga držiš pa ga popustiš pa ga ponovno držiš stisnutog), a na 2200 koliko se meni čini ruku moraš stalno držati na ručici, stisnutog budnika.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#87 crotram

crotram
  • Članovi
  • 4,348 posts
  • Joined 13.12.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.11.2006. - 21:11

Lijepo si to sročio ali tramvaj i vlak nemaju isti budnik, onaj na vlaku povremeno pritisneš i pustiš (ili ga držiš pa ga popustiš pa ga ponovno držiš stisnutog), a na 2200 koliko se meni čini ruku moraš stalno držati na ručici, stisnutog budnika.

Ne nuzno, na 2100 i 2200 možeš pustiti gljivu pa kad pocne pistati stisnut ali se vozacima pistanje ide na zivce pa cijelo vrijeme drže gljivu, na 2100 se budnik može isključiti tako da se gljiva dovoljno odvije.
To je divlji badem; ništa nije tako lepo kao kad procveta, a ništa tako gorko kao kad se prvi put proba...

#88 Sukošanac

Sukošanac
  • Članovi
  • 420 posts
  • Joined 26.01.2006.

Posted 25.11.2006. - 22:02

strojovođa može aktivirati kočnice i pobječi, zaustavni put svingera kod 160km/ je manji od 700m, tako da bi kod 100 bio oko 350m,


Jel si potpuno lud? 350 metara pri brzini 100 km/sat je normalno kočenje.. Kočenje u sili je puno krače!! Ja sam siguran da bi ga u sili mogu zaustaviti u 200-250 metara. Kod ans u Sloveniji je zaustavni put u sili kod brzine 80 km/h 180-200 metara.

#89 Jim

Jim
  • Članovi
  • 1,581 posts
  • Joined 08.01.2006.

Posted 25.11.2006. - 22:18

Jel si potpuno lud? 350 metara pri brzini 100 km/sat je normalno kočenje.. Kočenje u sili je puno krače!! Ja sam siguran da bi ga u sili mogu zaustaviti u 200-250 metara. Kod ans u Sloveniji je zaustavni put u sili kod brzine 80 km/h 180-200 metara.[/quote]

Prijatelju,o cemu ti pricas ovdje,jesi li zbrojio 2+2!!! :oops: ,pozdrav

#90 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 25.11.2006. - 22:39

strojovođa može aktivirati kočnice i pobječi, zaustavni put svingera kod 160km/ je manji od 700m, tako da bi kod 100 bio oko 350m,


Jel si potpuno lud? 350 metara pri brzini 100 km/sat je normalno kočenje.. Kočenje u sili je puno krače!! Ja sam siguran da bi ga u sili mogu zaustaviti u 200-250 metara. Kod ans u Sloveniji je zaustavni put u sili kod brzine 80 km/h 180-200 metara.


onda ti brižitku ili mjeh zaustavi u sili pri 80km/h pa reci kolko joj treba

#91 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 26.11.2006. - 01:44

strojovođa može aktivirati kočnice i pobječi, zaustavni put svingera kod 160km/ je manji od 700m, tako da bi kod 100 bio oko 350m,

teško je ostati pribran kod naleta, noge ti se odsječu i nemreš se pomaknut s mjesta,
neznam konfiguraciju terena na tom mjestu, ali imam osječaj da je pruga dosta ravna tako da je šleper morao izletit pred vlak...

vlak je stao po onim slikama niti 100 metara od prijelaza, ali to je mozda zbog udarca....

Evo slike prelaza koja je slikana 28.5.05. Vidi se da je dobra preglednost, jedino što treba okrenuti glavu u desno i STATI!
Posted Image
slikano iz Swingera vlak 520. Ovaj skretničar je tu da da ulaz u stanicu Kosovo, a ne da štiti prelaz, ali obično tu stanu kad ide vlak iz Splita. Kad ide vlak iz Zagreba onda je on na drugoj strani stanice.

#92 1141301

1141301
  • Članovi
  • 213 posts
  • Joined 13.11.2006.

Posted 26.11.2006. - 03:27

Ako je ovo nekome nepregledan prijelaz onda mu treba uzet vozačku i proglasit ga sljepim jer se vidi bar kilometar dalje od prelaza.Očigledno je ova budala od vozača izletio na prijelaz bez primisli u glavi da pogleda da li možda vlak ide.

#93 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,594 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 26.11.2006. - 06:23

Točno, ova fotka pokazuje da je čovjek poginuo isključivo radi bahatosti vozača kamiona, koja se apsolutno ničim ne može pravdati.

#94 Ante

Ante
  • Članovi
  • 456 posts
  • Joined 06.04.2005.

Posted 26.11.2006. - 10:50

Istina da je preglednost dobra ali takoder mislim da je ovdje potrebno postaviti polubranike zbog toga sto ova tvornica radi 24h na dan i dnevno tu prode oko 150kamiona,svaki s 25-30t knauf ploca na sebi,a vecinom su to pevecovi kamioni koji vracaju turu u zg i dalje,znaci vozaci cu vecinom umorni i to im je povratna tura tako da je bilo samo pitanje vremena kada ce se nesto dogoditi,nije ovo opravdanja ali davno je dokazano da covjek je sklon pogreškama i treba prepustiti automatici dio posla pa nek ona radi za njega iako i onda ima budala pa prolazi između brklji ali mislim da ovdje to nebi bio slučaj......sigurno bi i tvornica sudjelovala u dijelu troska postavljanja polubranika,mislim cak da sam negdje procitao da je tvornica htijela sama to osigurati ali su odustali zbok zakomplicirane administracije,ali sigurno bi pristali da plate bar pola troska osiguranja prijelaza,to je Austrijska firma koja je 4-5 god obnavljala i gradila tu tvornicu,ulozila ogromne novce i danas ima veliki broj zaposlenika s solidnim primanjima,mislim tu idu i ljudi umorni s posla doma nakon radnog vremena i oni su takoder velika potencjalna opasnost da naprave slicno pa predu preko prijelaza bez gledanja i zaustavljanja,a vidio sam to dosta puta.....a malo naprijed,neznam tocno kliko ali oko 500m ima zasticeni prijelaz preko pruge polubranicima i svijetlosnim i zvucnim signalima i mislim da bi se ovo ovdje moglo zastiti tako da se samo razvuce instalacija i postave brklje s onoga prijelaza a iskljucna i ukljucna tocka samo malo pomakne i moze se vrlo jeftino to rijesiti,inace nisam elektronicar ali mislim da je to moguce izvesti i da nebi zahtijevalo velika sredstva kao kada se instalira novi zcp s pripadajucom opremom....

#95 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 26.11.2006. - 12:26

Istina da je preglednost dobra ali takoder mislim da je ovdje potrebno postaviti polubranike zbog toga sto ova tvornica radi 24h na dan i dnevno tu prode oko 150kamiona,svaki s 25-30t knauf ploca na sebi,a vecinom su to pevecovi kamioni koji vracaju turu u zg i dalje,znaci vozaci cu vecinom umorni i to im je povratna tura tako da je bilo samo pitanje vremena kada ce se nesto dogoditi,nije ovo opravdanja ali davno je dokazano da covjek je sklon pogreškama i treba prepustiti automatici dio posla pa nek ona radi za njega iako i onda ima budala pa prolazi između brklji ali mislim da ovdje to nebi bio slučaj......sigurno bi i tvornica sudjelovala u dijelu troska postavljanja polubranika,mislim cak da sam negdje procitao da je tvornica htijela sama to osigurati ali su odustali zbok zakomplicirane administracije,ali sigurno bi pristali da plate bar pola troska osiguranja prijelaza,to je Austrijska firma koja je 4-5 god obnavljala i gradila tu tvornicu,ulozila ogromne novce i danas ima veliki broj zaposlenika s solidnim primanjima,mislim tu idu i ljudi umorni s posla doma nakon radnog vremena i oni su takoder velika potencjalna opasnost da naprave slicno pa predu preko prijelaza bez gledanja i zaustavljanja,a vidio sam to dosta puta.....a malo naprijed,neznam tocno kliko ali oko 500m ima zasticeni prijelaz preko pruge polubranicima i svijetlosnim i zvucnim signalima i mislim da bi se ovo ovdje moglo zastiti tako da se samo razvuce instalacija i postave brklje s onoga prijelaza a iskljucna i ukljucna tocka samo malo pomakne i moze se vrlo jeftino to rijesiti,inace nisam elektronicar ali mislim da je to moguce izvesti i da nebi zahtijevalo velika sredstva kao kada se instalira novi zcp s pripadajucom opremom....


Ako su vozači kamiona umorni već tu na izlazu iz tvornice onda na ovaj prijelaz treba staviti betonske blokove tako da kamioni zuvijek ostanu na parkingu i ne ugrožavaju ostale sudionike prometa cijelim putem do Zagreba i dalje. Ili možda da se sagradi još jedna autocesta do Zagreba samo za njih jer su umorni pa da lakše i brže stignu. A možda bi se mogla premjestiti i pruga da ne ugrožava umorne radnike tvornice kad idu s posla... :roll:

Ili možda zaplijeniti Pevecu&društvu svaki kamion&teret koji se na cesti zatekne sa vozačem koji je prekoračio zakonom dozvoljenu dnevnu satnicu pa bi vrlo brzo razni Peveci zaključili da im je jeftinije voziti Knauf vlakom do Zagreba.

#96 2062 036

2062 036
  • Isključeni korisnici
  • 1,353 posts
  • Joined 23.06.2006.
  • LocationSplit

Posted 26.11.2006. - 12:39

-



#97 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,640 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 26.11.2006. - 12:41

Ili možda zaplijeniti Pevecu&društvu svaki kamion&teret koji se na cesti zatekne sa vozačem koji je prekoračio zakonom dozvoljenu dnevnu satnicu pa bi vrlo brzo razni Peveci zaključili da im je jeftinije voziti Knauf vlakom do Zagreba.

To, :jup
Ne samo Pevecu, naravno.
I ne samo Knauf, naravno :roll:
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#98 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 26.11.2006. - 20:20

bio sam u kolodvoru kosovo... rvr-ovac čuva vlakić i neda fotkat, kaže da je još friško...
zato je knin bio blizu moj kolega "baja mali kninđa" kako ga od milja zovem, mi je pri ruci imao neke fotografije nagibnog, slikane u subotu....
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

#99 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 26.11.2006. - 20:24

još malo...

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

#100 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 26.11.2006. - 23:13

Odlične fotografije

Od čega je toliko stakala popucalo?

Koliko se vidi, sam okvir nije pretrpio nikakva iskrivljenja. Da li je vozački modul samo od aluminija ili ima i ukrute od čelika?

Hvala




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users