Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Tramvajska infrastruktura - razno


  • Please log in to reply
773 replies to this topic

#741 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,328 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 23.09.2017. - 05:07

 
i okretišta općenito se ne grade usred trgova).



Maa nemoj hahaha.

Samo cu reci.

Roman plaz, Karlsplaz, Maxweber plaz, Koningsplaz nekada veliko okretiste danas se tamo ne okrece nista no jos uvijek su tračnice oko one velike statue i tramvaji onuda normalno voze.
Nekada zagreb: Trg bana jelacica, danas jos uvijek Zapadni ti se okretiste nalazi na trgu.

Tako da nista cudno..

#742 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 23.09.2017. - 06:55

Nisi me shvatio.
Svi trgovi koje si naveo veličinom su minimalno dva puta veći od Kvatrića, tramvajske tračnice i tramvaji na "pauzi" između vožnji nisu ljudima prepreka, a na nekima koje si naveo tramvaji se okreću na rubu trga, a ne kroz trg. Za okretište Zapadni kolodvor ne možeš reći da je na trgu, jer pruga prolazi samo 20-ak metara kroz taj "trg" (koji je zapravo park, a parkovi se ne uspoređuju s trgovima). To što se to zove "Trg Francuske republike" ne znači da je to trg.
Imaš li sada, možda, još koji primjer? Alexanderplatz?

#743 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,256 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationValens SG (CH)

Posted 23.09.2017. - 08:10

Bhf. Enge (Tessinerplatz), Klusplatz, Hardplatz...

#744 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,117 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 23.09.2017. - 17:22

Linija 1 ali tu nema pravila. Zašto nešto staviti u okvire što nema okvira. Okretišta se rade tamo gdje treba i gdje ima dovoljno mjesta bili to trgovi, livade ili nešto treće. Ne može se reći da se okretišta ne grade ili nebi trebala graditi na trgovima ala Kvaternikov trg, ne postoji takvo pravilo struke, niti urbanizma niti išta što bi zahtijevalo tako strogu formulaciju.

Ne shvaćam što su uopće time htio reći, okretište na Kvatriću je za tebe problem ili što?



#745 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 23.09.2017. - 17:31

Pa meni je ponajviše problem to što je sam terminal linije 13 baš na trgu. Mogli su ga bar stavit malo izvan pješačke zone (trga). Zato sam i rekao da je bilo bolje da nisu gradili Namu, bilo bi puno više mjesta za sve sadržaje...

#746 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,063 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.09.2017. - 17:37

Pa preko pola trgova u Zagrebu služi uz rubove kao parkirališta a neki i polovicom plohe, ne vidim veliki problem u tome da jedan služi za stajanje jednog KT4.

Ionako se na Kvatriću rijetko što atraktivno događa, kamo li toliko da treba cijelu sadašnju plohu, a sama ploha trga, mislim da je urbanistički adekvatna.

#747 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,117 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 24.09.2017. - 02:43

Pa meni je ponajviše problem to što je sam terminal linije 13 baš na trgu. Mogli su ga bar stavit malo izvan pješačke zone (trga). Zato sam i rekao da je bilo bolje da nisu gradili Namu, bilo bi puno više mjesta za sve sadržaje...

 

Zašto je to za tebe problem? Ja tu uopće ne vidim problem. Kome osim tebi smeta okretište na Kvatriću (ako ti uopće smeta)?

Cijela Ilica i trg su pješačka zona pa voze tramvaji. Ne znači ako je nešto pješačka zona da je promet zabranjen svim vozilima osim bicikla.



#748 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 24.09.2017. - 06:20

Ajme, još mi samo nemoj reći da se ljutiš na mene. Smiri se, nigdje ne gori.

Ma uglavnom, zaboravi. Ništa mi ne smeta. Samo sam bio ukazao na to da je Kvatrić ipak malo stiješnjen i da (meni) nije prirodno vidjeti tramvajski terminal usred trga. No, ako moje mišljenje svima vama toliko smeta, u redu, neću dalje.



#749 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,256 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationValens SG (CH)

Posted 24.09.2017. - 08:50

Nitko se ne ljuti, samo ne kuzimo gdje je problem s tramvajskim terminalom usred trga? Sad je sasvim ok kad samo 13 okrece, pa se ne natrpava, a pogotovo ako usporedimo sa situacijom prije obnove, kad je na samom trgu jos bio i plac. 



#750 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 24.09.2017. - 09:25

Nitko se ne ljuti, samo ne kuzimo gdje je problem s tramvajskim terminalom usred trga?


Da se citiram?

Samo sam bio ukazao na to da je Kvatrić ipak malo stiješnjen i da (meni) nije prirodno vidjeti tramvajski terminal usred trga.



#751 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,256 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationValens SG (CH)

Posted 24.09.2017. - 09:36

A kaj je tocno stijesnjeno? Ako krenemo od strane name, siroki nogostup, 3 trake ceste, pruga za 7icu, siroko stajaiste za 13, pruga za 13, ploha trga koja nije pretrpana (vincek i cvjecarne na sjeveru, fontana na jugu), cak i kad vincek ima terasu vani, vise od pola plohe je slobodno, opet pruga, terasa kafica i siroki nogostup, na sjeveru i jugu trga isto, nogostup, cesta i pruga. Tako da stvarno ne vidim sto je tocno stijesnjeno u cijeloj prici? 

 

A sto se prirodnosti i neprirodnosti tice, nije ni meni prirodno vidjeti jednokolosijecnu tramvajsku prugu, sto ne znaci automatski da se jednokolosijecne tram pruge ne grade... 



#752 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,117 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 24.09.2017. - 14:29

1-ca dobro je, pitam samo čovječe nhf.
Nego inače mene smeta i među stručnim krugovima što se tramvaj uvijek planira i predlaže za široke avenije i ulice. Ili pak uz svaki prijedlog uvođenja tramvaja planira se i široka ulica.
Mislim da takav način rezoniranja usporava razvoj JGP-a te da se tramvaj ne treba vezati isključivo uz razvoj cesta.

Zadnjih 13 postova prebačeno iz teme Stare slike iz Zagreba (III. dio) u prikladniju temu.



#753 Dark Lord

Dark Lord
  • Članovi
  • 705 posts
  • Joined 11.06.2009.

Posted 24.09.2017. - 21:15

Oh mein Gott!  :ljut3



#754 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,673 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 07.06.2019. - 19:34

USKORO KREĆE MILIJUNSKI PROJEKT: Samo prva faza koštat će 260 milijuna, ni lipa neće iz gradskog poračuna!
 
Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, direktorica ZET-a Ljuba Žgela i Tomislav Petric, ravnatelj SAFU-a (Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije) potpisat će u ponedjeljak Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za prvu fazu projekta modernizacije tramvajske infrastrukture u Zagrebu.

Projekt modernizacije obuhvaća 11 dionica tramvajske pruge ukupne dužine oko 8 kilometara, modernizaciju tri ispravljačke stanice te izradu Studije razvoja tramvajskog prometa Zagreba.
Ukupna vrijednost projekta je nešto manje od 260 milijuna kuna, od čega je 85 posto bespovratnih sredstava iz Kohezijskog fonda EU (178,5 milijuna), a ostalih 15 posto iz državnog proračuna RH.

Ovaj projekt ne uključuje nabavku novih tramvaja koji se za Zagreb najavljuju već nekoliko godina, nego samo obnovu infrastrukture.

 
https://www.zagreb.i...poracuna/217990



#755 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,063 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.06.2019. - 08:55

To je lijepo s uskličnikom, još će se i hvaliti koliko su uspješni da su to dobili, dok ostali gradovi istočne i južne Europe, a i neki u zapadnoj, od fondova EU grade cijele mreže gradskih željeznica i cesta. :) Ali za to kod nas uopće i ne postoji projekt pa je teško prijavit kad sva energija ide u rad na krivim projektima koje treba svake godine revidirati, prepravljati i preplatiti...
Ah...

Usput, negdje su ranije bile citirane tri IS koje bi se trebale rekonstruirati, Patačićkina, Daničićeva i Zvijezda, ne znam kad je s njima bilo problema osim što su stare no ne sjećam se da praktički rade ikakve probleme, a akutni problemi su i dalje s drugim IS, na relaciji Jarun-Prečko je i dalje nekoliko puta tjedno zastoj a od Maksimirske nadalje također unatoč rekonstrukcijama, na Savskoj južno od Vukovarske i dalje par puta dnevno struja ispada (srećom obično se vraća bez intervencije), nevjerojatno da se zapostavljaju takvi operativno nepodnošljivi nedostaci.

#756 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,117 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 04.07.2019. - 15:22

Na pruzi prema G. Dolju produljuju se stajališta za veće tramvaje. To je već netko napisao.
No osim samog produljenja radi se i na izmještanju nekih od stajališta. Tako će npr. novo izlazno stajalište na Mihaljevcu biti prije ulaska u samo okretište. Sama lokacija nije najsretnije rješenje za presjedanje sa 15 na druge linije. U biti ovakva lokacija stajališta ide u prilog produljenju linije 8.

#757 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,063 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.07.2019. - 16:02

To je definitivno bedasto... Bit će samo tako protrčavanja među tramvajima, a i to nije ni jako kratak potez. Još bi onda i veći tramvaji trebali izgledati smiješno na tom ficleku od linije, čemu...

A sve što se o ovoj trasi može napisati barem još od nabavke KT4 ide u prilog spajanju 8 i 15, možda čak i 14 i 15 ako budu duge stanice i ako se recimo kojim čudom organizira i autobusni terminal Dolje :P ali "odgovorni" se ne daju i sve ide po starom pa se bojim da ništa od toga, koga briga ako je lošije i za putnike i za njihovo planiranje smjena...

#758 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,701 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 13.09.2019. - 16:50

Ovakve naljepnice su na mnogim stajalištima. 14ba3a8e0d83bc5ae08d039a9be6a7cf.jpg
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#759 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,063 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.09.2019. - 10:59

Još jedna potvrda da semaforski lobi ne popušta, niti se modernizira kad već čupa pare od grada, nit je koga briga...

Zaživio je semafor na Runjaninovoj -.- , naravno, ima vrlo malo smisla i još je čisti primitivac od semafora što se tiče programiranja, nema veze što tu prođe 5 auta po satu a jedini problem su bili krajnji idioti koji ne stanu na stop na izlasku iz tako sporedne ulice.

Na kraju ni iz sporedne ulice koja ne doživljava zastoj nikako i nikad, nitko se ne bi sjetio probati namjestiti nekakve osnovne senzore i barem prioritiziranje tramvaja u prolasku (ako ne već i svih ostalih koji prometuju glavnom cestom).

p.s.
Ili kad su od Runjaninove već napravili bitnu cestu, mogli su preusmjeriti aute sa Savske prema Zelenom valu i da čekaju na kraju Marulićevog trga u 2-3 trake uključenje, umjesto da se u kolonama u jednoj traci zakrčuje na uskom grlu prije skretanja na Mažuranićev trg tramvajsku prugu na Savskoj.

#760 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,662 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 18.09.2019. - 12:50

Još jedna potvrda da semaforski lobi ne popušta, niti se modernizira kad već čupa pare od grada, nit je koga briga...

Umjesto da se smanjuje količina nepotrebnih semafora i količina nepotrebnih raskrižja... U gradu se postavlja više semafora i više glupavih raskrižja... Ne znam što više reći...


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users