Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Podforum "Literatura" - promjene na stranici


  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#1 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 10.09.2006. - 19:25

U časopisi:
Dodani su stari brojevi željezničara, oni do kojih smo uspjeli doći...

U promet:
Dodana je uputa 42 o radu sabirnih vlakova, ažururan je pravilnik 2...

U časopisi:
dodana je prezentacija sa Zagreb transport show 2005 - okrugli stol na temu željeznice na X koridoru

#2 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 10.09.2006. - 19:25

U časopisi:
Dodani su stari brojevi željezničara, oni do kojih smo uspjeli doći...

U promet:
Dodana je uputa 42 o radu sabirnih vlakova, ažururan je pravilnik 2...

U časopisi:
dodana je prezentacija sa Zagreb transport show 2005 - okrugli stol na temu željeznice na X koridoru

#3 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 18.09.2006. - 20:13

U časopisi:

dodan srpanjski broj glasila Sindikata strojovođa Slovenije - "Budnik"

#4 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 18.09.2006. - 20:13

U časopisi:

dodan srpanjski broj glasila Sindikata strojovođa Slovenije - "Budnik"

#5 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 30.09.2006. - 17:20

u promet:

Uputa 52 - normativi za izradu voznog reda...
Ovo je uputa čudnog naziva, koju bi svaki ozbiljniji fan željeznice trebao imati i pročitati.
Uputa sadrži sve željezničke informacije o prugama, kolosijecima, vučnim i vučenim vozilima, tablicama opterečenja, usponi i padovi, vrste osiguranja kolodvora... uglavnom index svega
240 stranica a samo 1,5 mb....

#6 ivancrnkoci

ivancrnkoci
  • Članovi
  • 1,230 posts
  • Joined 27.08.2005.

Posted 30.09.2006. - 19:28

Imam ja svih 411 Str skenirano ak očeš da ti dam?
Posted Image

#7 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 30.09.2006. - 20:02

Imam ja svih 411 Str skenirano ak očeš da ti dam?


može, al pogledaj bolje odkada moja vrijedi....

#8 ivancrnkoci

ivancrnkoci
  • Članovi
  • 1,230 posts
  • Joined 27.08.2005.

Posted 30.09.2006. - 23:24

Opa, svaka čast!!! Moja je još od JŽ-a
Posted Image

#9 ikar

ikar
  • Članovi
  • 577 posts
  • Joined 16.06.2006.

Posted 01.10.2006. - 08:09

Lažu da je najveći uspon od Sušaka do Škrljeva 26 promila, ja osobno vidio na znakovima više.
Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:
http://www.autobusi.org/

#10 Fabi

Fabi
  • Članovi
  • 441 posts
  • Joined 26.03.2005.

Posted 01.10.2006. - 11:29

u promet:

Uputa 52 - normativi za izradu voznog reda...
Ovo je uputa čudnog naziva, koju bi svaki ozbiljniji fan željeznice trebao imati i pročitati.
Uputa sadrži sve željezničke informacije o prugama, kolosijecima, vučnim i vučenim vozilima, tablicama opterečenja, usponi i padovi, vrste osiguranja kolodvora... uglavnom index svega
240 stranica a samo 1,5 mb....


Jesi stavio nove izmjene?
S uputom su dosle i izmjene.
Mislim da su u pitanju stamparske greske.
Pokrenuti vlak je vazno, ali je puno vaznije zaustaviti ga. (Lj. Simunovic)

--
. [Fabi]

#11 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 01.10.2006. - 16:51

Lažu da je najveći uspon od Sušaka do Škrljeva 26 promila, ja osobno vidio na znakovima više.


Ako laže koza...

Pokraj Škrljeva
Posted Image

Bok!

Ante

41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#12 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 01.10.2006. - 17:39

:prof :

Kao mjerodavan nagib neke pruge odnosno pružne dionice za kočenje uzima se najveći
uzdužni nagib (uspon ili pad) na toj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku duljine
1000 m ili veće.
Ako je najveći uzdužni nagib na nekoj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku kraći
od 1000 m, onda se kao mjerodavni nagib pruge za kočenje uzima prosječni uzdužni nagib
između dviju točaka na pruzi udaljenih 1000 m s najvećom međusobnom visinskom razlikom.


dakle vaših 200 metara se ne racuna.... :lol:

molim da prije pljuvanja pročitate upute....

#13 ikar

ikar
  • Članovi
  • 577 posts
  • Joined 16.06.2006.

Posted 01.10.2006. - 17:52

:prof :

Kao mjerodavan nagib neke pruge odnosno pružne dionice za kočenje uzima se najveći
uzdužni nagib (uspon ili pad) na toj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku duljine
1000 m ili veće.
Ako je najveći uzdužni nagib na nekoj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku kraći
od 1000 m, onda se kao mjerodavni nagib pruge za kočenje uzima prosječni uzdužni nagib
između dviju točaka na pruzi udaljenih 1000 m s najvećom međusobnom visinskom razlikom.


dakle vaših 200 metara se ne racuna.... :lol:

U kojoj to uputi piše 278???

molim da prije pljuvanja pročitate upute....


Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:
http://www.autobusi.org/

#14 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 01.10.2006. - 18:59

to piše u toj istoj uputi 52....

#15 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 01.10.2006. - 21:40

:prof :

Kao mjerodavan nagib neke pruge odnosno pružne dionice za kočenje uzima se najveći
uzdužni nagib (uspon ili pad) na toj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku duljine
1000 m ili veće.
Ako je najveći uzdužni nagib na nekoj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku kraći
od 1000 m, onda se kao mjerodavni nagib pruge za kočenje uzima prosječni uzdužni nagib
između dviju točaka na pruzi udaljenih 1000 m s najvećom međusobnom visinskom razlikom.


dakle vaših 200 metara se ne racuna.... :lol:

molim da prije pljuvanja pročitate upute....


Pa, čuj, čovek je graknul da 26 promila nije najveći uspon na toj prugi, a fakat nije, pa sam se i ja malo zaletil! :oops:

Bok!

Ante

41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#16 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 01.10.2006. - 21:59

:prof :

Kao mjerodavan nagib neke pruge odnosno pružne dionice za kočenje uzima se najveći
uzdužni nagib (uspon ili pad) na toj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku duljine
1000 m ili veće.
Ako je najveći uzdužni nagib na nekoj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku kraći
od 1000 m, onda se kao mjerodavni nagib pruge za kočenje uzima prosječni uzdužni nagib
između dviju točaka na pruzi udaljenih 1000 m s najvećom međusobnom visinskom razlikom.


dakle vaših 200 metara se ne racuna.... :lol:

molim da prije pljuvanja pročitate upute....


Pa, čuj, čovek je graknul da 26 promila nije najveći uspon na toj prugi, a fakat nije, pa sam se i ja malo zaletil! :oops:

Bok!

Ante

mislil sam na buduće postove da ne grakčete odma nek da prvo pročitate kaj piše...
inaće da pojasnim zakaj se ne računa najveći uspon... smanjila bi se ukupna težina vlakova koju more vuč pojedina lokomotiva, a zbilja nekaj kaj je kraće od 500-1000 metara ne utjeće pretjerano na brzinu vlaka jel već imaš neki zalet...

#17 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 05.10.2006. - 21:50

U putnički i teretni prijevoz dodana Uputa 182 sa uzorcima tiskanica (9mb)

#18 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 07.10.2006. - 19:52

u časopise dodan novi željezničar.... 09-2006

#19 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 09.10.2006. - 06:15

Jesi stavio nove izmjene?
S uputom su dosle i izmjene.
Mislim da su u pitanju stamparske greske.


Da uputa 52 je ispravljena verzija, štamparske greške su se odnosile na brojeve grafikona pojedine pruge (str 5-10) i kočne mase 7121-100...
tako da se ne brinete,

#20 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 10.10.2006. - 23:04

U literaturi novi podforum Knjge


u knjigama:
Tehničko eksploatacijski pokazatelji i značajke vučnih vozila Hrvatskih željeznica --- 220stranica --- 18mb...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users