Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Visina žica ispred podvožnjaka


  • Please log in to reply
167 replies to this topic

#1 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 07.09.2006. - 10:04

Mislim da ovo zaslužuje svoju temu pa ju otvaram s citatima:

To više nije ni vijest :evil: Ja ne mogu shvatiti da ti idioti od kamiondžija (čast izuzecima) ne znaju koliko im je kamion visok i uvijek misle "ma provući ću se". U Austriji postoje fotoćelije prije takvih nadvožnjaka i ako registira visinu, automatski se pali crveno, a ponegdje spušta i rampa, uz prodoran zvučni signal. Ja bih im ovdje ugradio i one čelične šiljke koji bi izletjeli iz ceste i probušili im gume :puc


Slažem se u potpunosti s tobom :D

Ali moramo priznati i to da je netko nešto fulao s gradnjom ovog podvožnjaka, jer se iste stvari dešavaju upravo na ovom podvožnjaku i gotovo niti na jednom drugom u Zagrebu. Zaglavljene kamione i kidanja tramvajskih vodova kod Koturaške pamtim od pamtivijeka :(


_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#2 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 07.09.2006. - 10:04

Mislim da ovo zaslužuje svoju temu pa ju otvaram s citatima:

To više nije ni vijest :evil: Ja ne mogu shvatiti da ti idioti od kamiondžija (čast izuzecima) ne znaju koliko im je kamion visok i uvijek misle "ma provući ću se". U Austriji postoje fotoćelije prije takvih nadvožnjaka i ako registira visinu, automatski se pali crveno, a ponegdje spušta i rampa, uz prodoran zvučni signal. Ja bih im ovdje ugradio i one čelične šiljke koji bi izletjeli iz ceste i probušili im gume :puc


Slažem se u potpunosti s tobom :D

Ali moramo priznati i to da je netko nešto fulao s gradnjom ovog podvožnjaka, jer se iste stvari dešavaju upravo na ovom podvožnjaku i gotovo niti na jednom drugom u Zagrebu. Zaglavljene kamione i kidanja tramvajskih vodova kod Koturaške pamtim od pamtivijeka :(


_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#3 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 07.09.2006. - 10:06

Postojala su i pred našim podvožnjacima upozorenja (u obliku nekakvih metalnih ploča) - ne znam postoje li još uvijek.
Slažem se da nešto treba poduzeti, ali postoji i način, koji doduše neće spriječiti direktnu štetu, ali će (uz odgovarajuće informiranje preko medija) postupno ipak smanjiti broj takvih slučajeva.

Pretpostavljam da sada vozač (ako ne pobjegne kao u ovom slučaju :twisted: ) plati neku simboličnu kaznu zbog nepoštivanja prometnog znaka (500? 1000? kn).
Kad bi ZET (ili čak grad Zagreb?) tom vozaču ili vlasniku firme ispostavio račun za nastalu štetu u prometu (izgubljenu dobit, ili nešto slično) reda veličine 1.000.000 kn, sigurno bi dobro razmislili o visini kamiona... 8)


_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#4 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 07.09.2006. - 10:06

Postojala su i pred našim podvožnjacima upozorenja (u obliku nekakvih metalnih ploča) - ne znam postoje li još uvijek.
Slažem se da nešto treba poduzeti, ali postoji i način, koji doduše neće spriječiti direktnu štetu, ali će (uz odgovarajuće informiranje preko medija) postupno ipak smanjiti broj takvih slučajeva.

Pretpostavljam da sada vozač (ako ne pobjegne kao u ovom slučaju :twisted: ) plati neku simboličnu kaznu zbog nepoštivanja prometnog znaka (500? 1000? kn).
Kad bi ZET (ili čak grad Zagreb?) tom vozaču ili vlasniku firme ispostavio račun za nastalu štetu u prometu (izgubljenu dobit, ili nešto slično) reda veličine 1.000.000 kn, sigurno bi dobro razmislili o visini kamiona... 8)


_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#5 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 07.09.2006. - 10:10

Slažem se u potpunosti s tobom :D

Ali moramo priznati i to da je netko nešto fulao s gradnjom ovog podvožnjaka, jer se iste stvari dešavaju upravo na ovom podvožnjaku i gotovo niti na jednom drugom u Zagrebu. Zaglavljene kamione i kidanja tramvajskih vodova kod Koturaške pamtim od pamtivijeka :(


Moguće je da najviše problema ima na Koturaškoj, ali slično je i na Tratinskoj, bilo je i na Držićevoj, ali se tamo nakon rekonstrukcije nešto napravilo (mislim da je netko nešto o tome i pisao) pa ih sada ima manje.
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#6 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 07.09.2006. - 10:10

Slažem se u potpunosti s tobom :D

Ali moramo priznati i to da je netko nešto fulao s gradnjom ovog podvožnjaka, jer se iste stvari dešavaju upravo na ovom podvožnjaku i gotovo niti na jednom drugom u Zagrebu. Zaglavljene kamione i kidanja tramvajskih vodova kod Koturaške pamtim od pamtivijeka :(


Moguće je da najviše problema ima na Koturaškoj, ali slično je i na Tratinskoj, bilo je i na Držićevoj, ali se tamo nakon rekonstrukcije nešto napravilo (mislim da je netko nešto o tome i pisao) pa ih sada ima manje.
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#7 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 07.09.2006. - 10:16


Slažem se u potpunosti s tobom :D

Ali moramo priznati i to da je netko nešto fulao s gradnjom ovog podvožnjaka, jer se iste stvari dešavaju upravo na ovom podvožnjaku i gotovo niti na jednom drugom u Zagrebu. Zaglavljene kamione i kidanja tramvajskih vodova kod Koturaške pamtim od pamtivijeka :(


Moguće je da najviše problema ima na Koturaškoj, ali slično je i na Tratinskoj, bilo je i na Držićevoj, ali se tamo nakon rekonstrukcije nešto napravilo (mislim da je netko nešto o tome i pisao) pa ih sada ima manje.


Hm, možda je podvožnjak na Koturaškoj najniži od svih? Ili se nalazi na jače tranzitnoj ruti od ostalih podvožnjaka, pa je samim tim frekvencija nepažljivih kamiondžija veća ?

#8 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 07.09.2006. - 10:16


Slažem se u potpunosti s tobom :D

Ali moramo priznati i to da je netko nešto fulao s gradnjom ovog podvožnjaka, jer se iste stvari dešavaju upravo na ovom podvožnjaku i gotovo niti na jednom drugom u Zagrebu. Zaglavljene kamione i kidanja tramvajskih vodova kod Koturaške pamtim od pamtivijeka :(


Moguće je da najviše problema ima na Koturaškoj, ali slično je i na Tratinskoj, bilo je i na Držićevoj, ali se tamo nakon rekonstrukcije nešto napravilo (mislim da je netko nešto o tome i pisao) pa ih sada ima manje.


Hm, možda je podvožnjak na Koturaškoj najniži od svih? Ili se nalazi na jače tranzitnoj ruti od ostalih podvožnjaka, pa je samim tim frekvencija nepažljivih kamiondžija veća ?

#9 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 07.09.2006. - 10:20

Hm, možda je podvožnjak na Koturaškoj najniži od svih? Ili se nalazi na jače tranzitnoj ruti od ostalih podvožnjaka, pa je samim tim frekvencija nepažljivih kamiondžija veća ?


Ovo s tranzitnom rutom zvuči vjerojatnije.
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#10 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 07.09.2006. - 10:20

Hm, možda je podvožnjak na Koturaškoj najniži od svih? Ili se nalazi na jače tranzitnoj ruti od ostalih podvožnjaka, pa je samim tim frekvencija nepažljivih kamiondžija veća ?


Ovo s tranzitnom rutom zvuči vjerojatnije.
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#11 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 07.09.2006. - 10:45

Radi se o tome da je nivo Savske (pričao mi bivši kamiondžija) od ranije do danas "rastao", odnosno nekada je kolnik bio nešto niži. Svakom novom rekonstrukcijom malo su podigli kolnik, a podvožnjak je tamo gdje je i bio kad je napravljen. Naime, taj isti čovjek je s istim kamionom prolazio prije jedne od rekonstrukcija (davno), a kasnije više nije mogao (nije potrgao, jer je pazio, pa je skužio na vrijeme). A i ja sam primijetio da se pantografi tamo jače sklapaju nego kad sam bio dijete.

Osim toga, u doba kad je građen taj podvožnjak i kamioni su bili niži nego danas.

Drugi je problem taj, a mnogo ljudi to ne zna, da je u centar grada ZABRANJEN ULAZ SVIM KAMIONIMA TEŽIM OD 5 TONA!!! Da, znam da se čudite, čudio sam se i ja kad sam to čuo, ali je činjenica da kamioni do 5 tona nisu toliko visoki. Tog se propisa (a vjerojatno se radi samo o znakovima u nekim ulicama koje ja, iskreno, kao vozač automobila ni ne primjećujem) nitko ne drži i šleperčine uredno tutnje gradom.

Smatram da šleper od 40 tona NEMA ŠTO TRAŽITI u gradskom centru. Nigdje vani nisam vidio da takva grdosija vozi po uskim ulicama, a još manje po tramvajskoj pruzi. Gospon Kerum i ostali koji su otvorili velike šoping centre u gradu trebali su misliti na to kako će organizirati dostavu kamiončićima do 5 tona, jer u protivnom su lijepo mogli na Jankomir ili Žitnjak kao svi ostali. Koga vraga će mi Kerum kod Tehničkog muzeja, kad ionako odem na Jankomir ako idem u veći šoping? A za kruh i mlijeko ti ne treba 40-tonski šleper.

#12 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 07.09.2006. - 10:45

Radi se o tome da je nivo Savske (pričao mi bivši kamiondžija) od ranije do danas "rastao", odnosno nekada je kolnik bio nešto niži. Svakom novom rekonstrukcijom malo su podigli kolnik, a podvožnjak je tamo gdje je i bio kad je napravljen. Naime, taj isti čovjek je s istim kamionom prolazio prije jedne od rekonstrukcija (davno), a kasnije više nije mogao (nije potrgao, jer je pazio, pa je skužio na vrijeme). A i ja sam primijetio da se pantografi tamo jače sklapaju nego kad sam bio dijete.

Osim toga, u doba kad je građen taj podvožnjak i kamioni su bili niži nego danas.

Drugi je problem taj, a mnogo ljudi to ne zna, da je u centar grada ZABRANJEN ULAZ SVIM KAMIONIMA TEŽIM OD 5 TONA!!! Da, znam da se čudite, čudio sam se i ja kad sam to čuo, ali je činjenica da kamioni do 5 tona nisu toliko visoki. Tog se propisa (a vjerojatno se radi samo o znakovima u nekim ulicama koje ja, iskreno, kao vozač automobila ni ne primjećujem) nitko ne drži i šleperčine uredno tutnje gradom.

Smatram da šleper od 40 tona NEMA ŠTO TRAŽITI u gradskom centru. Nigdje vani nisam vidio da takva grdosija vozi po uskim ulicama, a još manje po tramvajskoj pruzi. Gospon Kerum i ostali koji su otvorili velike šoping centre u gradu trebali su misliti na to kako će organizirati dostavu kamiončićima do 5 tona, jer u protivnom su lijepo mogli na Jankomir ili Žitnjak kao svi ostali. Koga vraga će mi Kerum kod Tehničkog muzeja, kad ionako odem na Jankomir ako idem u veći šoping? A za kruh i mlijeko ti ne treba 40-tonski šleper.

#13 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 07.09.2006. - 13:13

Drugi je problem taj, a mnogo ljudi to ne zna, da je u centar grada ZABRANJEN ULAZ SVIM KAMIONIMA TEŽIM OD 5 TONA!!! Da, znam da se čudite, čudio sam se i ja kad sam to čuo, ali je činjenica da kamioni do 5 tona nisu toliko visoki. Tog se propisa (a vjerojatno se radi samo o znakovima u nekim ulicama koje ja, iskreno, kao vozač automobila ni ne primjećujem) nitko ne drži i šleperčine uredno tutnje gradom.


Ovo je interesantno.
Fakat, ne sjećam se da sam ikad uočio ove znakove. A kako stvari stoje, isto to vrijedi i za navedene kamiondžije :(

#14 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 07.09.2006. - 13:13

Drugi je problem taj, a mnogo ljudi to ne zna, da je u centar grada ZABRANJEN ULAZ SVIM KAMIONIMA TEŽIM OD 5 TONA!!! Da, znam da se čudite, čudio sam se i ja kad sam to čuo, ali je činjenica da kamioni do 5 tona nisu toliko visoki. Tog se propisa (a vjerojatno se radi samo o znakovima u nekim ulicama koje ja, iskreno, kao vozač automobila ni ne primjećujem) nitko ne drži i šleperčine uredno tutnje gradom.


Ovo je interesantno.
Fakat, ne sjećam se da sam ikad uočio ove znakove. A kako stvari stoje, isto to vrijedi i za navedene kamiondžije :(

#15 rasklopac

rasklopac
  • Članovi
  • 858 posts
  • Joined 27.10.2005.

Posted 07.09.2006. - 19:12

Postoji još jedan problem, zapravo to je osnovni problem: Gornji vod tj. tramvajska žica je dosta niža od dna nadvožnjaka pa ju zato kamioni kidaju, čak i oni koji zadovoljavaju (jedva) određenu visinu.

Udaranje kamiona u samu konstrukciju nadvožnjaka vidio sam jedino kod Branimirove tržnice.

#16 rasklopac

rasklopac
  • Članovi
  • 858 posts
  • Joined 27.10.2005.

Posted 07.09.2006. - 19:12

Postoji još jedan problem, zapravo to je osnovni problem: Gornji vod tj. tramvajska žica je dosta niža od dna nadvožnjaka pa ju zato kamioni kidaju, čak i oni koji zadovoljavaju (jedva) određenu visinu.

Udaranje kamiona u samu konstrukciju nadvožnjaka vidio sam jedino kod Branimirove tržnice.

#17 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 08.09.2006. - 08:22

Postoji još jedan problem, zapravo to je osnovni problem: Gornji vod tj. tramvajska žica je dosta niža od dna nadvožnjaka pa ju zato kamioni kidaju, čak i oni koji zadovoljavaju (jedva) određenu visinu.

Udaranje kamiona u samu konstrukciju nadvožnjaka vidio sam jedino kod Branimirove tržnice.


Ja sam tamo vidio puno puta i slikao dvaput i jednom na Adžijinoj.

#18 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 08.09.2006. - 08:22

Postoji još jedan problem, zapravo to je osnovni problem: Gornji vod tj. tramvajska žica je dosta niža od dna nadvožnjaka pa ju zato kamioni kidaju, čak i oni koji zadovoljavaju (jedva) određenu visinu.

Udaranje kamiona u samu konstrukciju nadvožnjaka vidio sam jedino kod Branimirove tržnice.


Ja sam tamo vidio puno puta i slikao dvaput i jednom na Adžijinoj.

#19 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 08.09.2006. - 08:43

Postoji još jedan problem, zapravo to je osnovni problem: Gornji vod tj. tramvajska žica je dosta niža od dna nadvožnjaka pa ju zato kamioni kidaju, čak i oni koji zadovoljavaju (jedva) određenu visinu.

Udaranje kamiona u samu konstrukciju nadvožnjaka vidio sam jedino kod Branimirove tržnice.


Pa zar nije znak prilagođen visini žice plus (bolje reći minus), naravno, rezerva od bar 10 cm? :shock:

#20 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 08.09.2006. - 08:43

Postoji još jedan problem, zapravo to je osnovni problem: Gornji vod tj. tramvajska žica je dosta niža od dna nadvožnjaka pa ju zato kamioni kidaju, čak i oni koji zadovoljavaju (jedva) određenu visinu.

Udaranje kamiona u samu konstrukciju nadvožnjaka vidio sam jedino kod Branimirove tržnice.


Pa zar nije znak prilagođen visini žice plus (bolje reći minus), naravno, rezerva od bar 10 cm? :shock:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users