Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

HŽ 2133 (JŽ 734) Švabica


  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#1 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 22.08.2006. - 20:33

Lokomotiva 2133
Posted Image
Photo by: Z.E. Sestric

Manevarska lokomotive serije 2133 koje su radile manevru u HŽ-u su dizel manevarske lokomotive sa hidrauličkim prijenosnikom snage. Da bi se popunili vučni kapaciteti za manevarsku službu, godine 1986. od Njemačkih željeznica d.d. kupljene su dizelhidraulične lokomotive serije 2133. Lokomotive serije 2133 namijenjene su za lako manevriranje i za rad na industrijskim kolosijecima. Bile su isporučene dvije vrste, V 260 i V 261, koje se razlikuju po snazi i vode se kao podserija 000 i podserija 100. U lokomotive serije HŽ 2133 ugrađen je četverotaktni dizelski motor izvedbe V s dvama cilindrima u zajedničkom bloku. Hidromehanički mjenjač okretnoga momenta ima tri stupnja, hidraulični pretvarač okretnoga momenta i dvije hidraulične spojnice. Mjenjač voznoga režima i mjenjač voznoga smjera čine odvojenu cjelinu, tzv. međuprijenosnik, i smješteni su u zajedničkom kućištu. S dizelskim motorom prijenosnik snage povezan je kardanom, a s pogonskim osovinama kretnim polugama. Osovinski raspored je C. HŽ je posjedovao 5 manevarskih lokomotiva serije 2133; 4 lokomotive podserije 000 i 1 lokomotivu podserije 100.

Osovinski raspored : C
Instalirana snaga :650 KS (478 kW) (podserija 000);695 KS (511 kW) (podserija 100)
Snaga lokomotive za vuču : 600 KS (441 kW)
Maksimalna brzina : 30/60 km/h
Duljina preko odbojnika : 10450 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 3100 mm
Najveća visina od GRT : 4540 mm
Ukupna masa lokomotive : 48 / 54 t
Najveće osovinsko opterećenje : 16 / 18 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 4,59 / 5,16 t/m

Više podataka:
http://www.zeljeznic...tacija%20VV.pdf


__________________________________________________________________________________________________________________________

Moze li netko napisati par stvari o tim lokomotivama?
Kada su kupljene? Kada su nestale sa pruga?
Zasto?


Hvala

#2 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 22.08.2006. - 20:43

ovaj među željošima nazvan ŠPARET, preminuo je jer ga pola strojovođa nije voljelo i drugi i najvažniji problem je bio nedostatak rezervnih dijelova...

Lokomotiva je izvorno došla sa knorovim kočnicima ali taj iako napredniji kočnik mnogima je stvarao probleme, naročito direktni knor koji je bio opet specifičan, lok se sama raskočivala i ak nisi isključio vuču na prekidač (jedan prekidač koji podsječa na prekidač ringa na šparetu i popularno zvani RING) lok ode sama nakon nekog vremena. Tako je na zapadnom kolodvoru sama otišla iz Črnomerca u Toplanu i udarila autobus na Zagorskoj...
u RK je preko nekoliko puta otišla kroz vrata depoa sama van i slično.
Moje subjektivno mišljenje najbolja manevra ikad bila na HŽ-u. Tiha, topla, imalo se gdje i zalegnuti..Kad se zalaufala lijepo je migala bokovima :lol:
Kolko znam imala je "webasto" na ugljen, vanjsku utičnicu za napajanje, mjesto za podgrijavanje klope, neznam kaj sve ne...
Nadam se da će kolega Garlic malo bolje opisati...

#3 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 22.08.2006. - 21:04

ovaj među željošima nazvan ŠPARET, preminuo je jer ga pola strojovođa nije voljelo i drugi i najvažniji problem je bio nedostatak rezervnih dijelova...

Lokomotiva je izvorno došla sa knorovim kočnicima ali taj iako napredniji kočnik mnogima je stvarao probleme, naročito direktni knor koji je bio opet specifičan, lok se sama raskočivala i ak nisi isključio vuču na prekidač (jedan prekidač koji podsječa na prekidač ringa na šparetu i popularno zvani RING) lok ode sama nakon nekog vremena. Tako je na zapadnom kolodvoru sama otišla iz Črnomerca u Toplanu i udarila autobus na Zagorskoj...
u RK je preko nekoliko puta otišla kroz vrata depoa sama van i slično.
Moje subjektivno mišljenje najbolja manevra ikad bila na HŽ-u. Tiha, topla, imalo se gdje i zalegnuti..Kad se zalaufala lijepo je migala bokovima :lol:


:lol: Znaci bilo je veselo sa njima. Lokomotiva koja voli pobjeci... :lol:
Vidim da su prilicno kratko bile na zivotu kod nas. Kao klinac se sjecam da su radile na glavnom kolodvoru, doduse u zelenoj boji. Kod njih me fasciniralo sto su kotaci spojeni kao kod parnjace.

#4 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,660 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 22.08.2006. - 21:32

:lol: Znaci bilo je veselo sa njima. Lokomotiva koja voli pobjeci... :lol:
Vidim da su prilicno kratko bile na zivotu kod nas. Kao klinac se sjecam da su radile na glavnom kolodvoru, doduse u zelenoj boji. Kod njih me fasciniralo sto su kotaci spojeni kao kod parnjace.


Pisalo je na njima "LAYRITZ". To je valjda ime firme koja nam ih je prodala...
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#5 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 22.08.2006. - 22:12

Pisalo je na njima "LAYRITZ". To je valjda ime firme koja nam ih je prodala...


Da... Naime, neki ZTP-i bivseg JZ-a su ovakve lok. kupili direktno od DB-a (naravno rabljene), a ZTP Zagreb ih je kupio preko posrednika (Layritza). Preko iste forme su dosli i neki sinobusi za ZTO Titograd.

pozdrav
toma

#6 2062 036

2062 036
  • Isključeni korisnici
  • 1,353 posts
  • Joined 23.06.2006.
  • LocationSplit

Posted 23.08.2006. - 11:06

Znači bilo je zabavmo s tim lokomotivama,nije voljela zatvorene prostore nego šetkanje po prugama.

#7 Monét

Monét
  • Članovi
  • 86 posts
  • Joined 18.12.2005.

Posted 28.08.2006. - 11:45

Zanimljiva lokomotiva.
Ali nigdje nema nekih podataka o njoj, slika.... Kojih godina je vozila?
A good system is about music to be respected.

#8 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 28.08.2006. - 12:40

Zanimljiva lokomotiva.
Ali nigdje nema nekih podataka o njoj, slika.... Kojih godina je vozila?


1985-2005, otprilike...

#9 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.08.2006. - 14:09

Zanimljiva lokomotiva.
Ali nigdje nema nekih podataka o njoj, slika.... Kojih godina je vozila?


1985-2005, otprilike...


Mislim da je ipak dosta ranije 'nestala' sa HZ-a...
2001/2 mozda...

pozdrav
toma

#10 garlic

garlic
  • Članovi
  • 1,480 posts
  • Joined 29.05.2005.

Posted 30.08.2006. - 11:16

Vec sam nesto prije pisao o toj lokomotivi. Za rad na GK je bila izuzetno nepodesna, strojovodja nije mogao sjediti na solici i upravljati tom lokomotivom na takvoj stanicnoj manevri. Komande su bile neergonomski postavljene iako je boravak na toj lok bio ugodan jer je bila tiha a grijanje je odlicno radilo. Po samom dolasku tih lok cak je bio ispravan i frizider u kojem ste mogli ohladiti pice a sa lijeve strane pulta bila je mala pecnica koju je grijala rashladna voda tako da ste solidno mogli podgrijati neki čušpajz.
Lokomotive su unistene losim odrzavanjem i nedostatkom dijelova. Naposlijetku je u kabini toliko smrdilo po nafti da je bilo nemoguce unutra opstati. Jer zbog mnogih nezabrtvljenih spojeva nafta je pomalo curila i kapala po prijenosniku koji je ispod kabine a zbog svoje topline taj je isparavao naftu tocno u kabinu.
Ja sam tom lokomotivom cak radio i na Grbi i izvlacio tone i tone tereta na Grbu ali to nije dugo trajalo. Naposlijetku sa nekim od tih lok nisam mogao ni gurati brutto iz prijemne na Grbu.
Jos bih mogao tisuce stvari napisati o radu sa tom lok ali sad nemam vremena pa nastavak slijedi.
garlic

#11 garlic

garlic
  • Članovi
  • 1,480 posts
  • Joined 29.05.2005.

Posted 30.08.2006. - 11:19

Moze li netko napisati par stvari o tim lokomotivama?
Kada su kupljene? Kada su nestale sa pruga?
Zasto?

Autor: Z.E. Sestric

Hvala


Na toj slici je strojovodja manevre Tolić koji je odavno u penziji.
garlic

#12 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 30.08.2006. - 17:15

Na toj slici je strojovodja manevre Tolić koji je odavno u penziji.


mislim da je i sa Tolićem ošla u penziju oko 2001 godine, možda 2002...
znam da je podzadnje radila samo u depou RK jer se nije znalo kad će krepat pa je radila samo u krugu mehaničara...

#13 EX-BOSANAC

EX-BOSANAC
  • Članovi
  • 308 posts
  • Joined 02.12.2005.

Posted 30.08.2006. - 23:23

a jel ta lokomotiva imala neku ruciu kojom se bira brzina 30 ili 60km/h i ako astoji na 30 i ti predjes preko 3 pocne nesto da pisti
BOSNO MOJA U SRCUTE NOSIM EVO MENE PO NJEMACKOJ I HRVATSKOJ VOZIM

#14 garlic

garlic
  • Članovi
  • 1,480 posts
  • Joined 29.05.2005.

Posted 01.09.2006. - 12:12

ŠVABICE
Ne znam tocno kad su te lokomotive bile proizvedene ali trebali ste ih vidjeti kad su nabavljene. Sve je bilo besprijekorno cisto, uredno i ispravno. Nisam se mogao nacuditi da su mogle biti u tako dobrom stanju. Motor je bio takodjer cist i suh a radio je tiho. Svaki djelic na lokomotivi bio je sa paznjom odrzavan i odmah se tu prepoznala njemacka skola. Cim su lokomotive dospjele pod nase odrzavanje i nas rezim rada, sve je otislo u nepovrat. Za samo 6 mjeseci zaredali su se problemi i lokomotive su upropastene. Da su radile samo npr na GK i uz isto odrzavanje mogle su i dan danas vozit. Onako nabavljena lokomotiva je jos donekle bila upravljiva, npr imala je na voznom kotacu jos jedan ring kojeg je strojovodja pritisnuo i tako posluzio budnik. Znaci ruku opce nije trebalo micati sa voznog kotaca. Stakla lokomotive su bila grijana a do jednog usmjerivaca zraka vodile su flexi cijevi i prvo sto su nasi «strucnjaci» napravili da su potrgali te cijevi i vise nikome nije bilo vazno sto ta stakla nisu grijana. Nakon toga strojovodja je, ne znajuci, ukljucio te male ventilatore za grijanje stakala i onda su mu ispljuvali ulje na staklo. A otkud ulje? Pa citav motorni prostor je plivao u ulju! I ventilator je zahvatio sitne cestice ulja i transportirao ih na unutrasnju stranu stakla upravljacnice.
Onda se netko dosjetio da bi ih Gredelj mogao obnoviti i tada su im mijenjali boju u crvenu. I naravno vec na samoj primopredaji sam uocio brojne nedostatke i cak sastavio zapisnik ali su svi redom odmahivali rukom i neozbiljno shvacali te probleme. Motor je presporo i lijeno prihvacao gas, trebalo je cekati po nekoliko sekundi da se probudi. Na svaku stranu upravljacnice su bila postavljena tri tastera budnika, onaj ring sa voznog kotaca je uklonjen, a strojovodja nije mogao ni do jednog ako bi sjedio na stolcu.
Ostavili su ta dva kompresora za zrak koji su od samog pocetka presporo punili glavni rezervoar tako da teretnu garnituru niste mogli napuniti 15 minuta! Smjer se tesko prebacivao i ako ne bi prebacio onda ste morali krenuti jos malo naprijed ili nazad i ponovo pokusat promijenit smjer. Ali najgore od svega je bio taj smrad nafte jer je glavni rezervoar bio smjesten ispod krace haube a cijevi su isle ispod upravljacnice do motornog prostora. Nafta je curila i kapala na sve strane a prijenosnik je bio vruc i isparavao tu nafto tocno u kabinu. Znao sam poslije smjene ici tramvajem kuci i ljudi su se odmicali od mene koliko mi je smrdila odjeca po nafti. A i oci su stradale ali za to ce doc vrijeme – kad se bude trazila odsteta od HZ-a!
Motorni prostor se otvara dvjema kliznim bocnim vratima koja se naposlijetku nisu mogla otvoriti jer je radnicima na odrzavanju bilo tesko podmazati vodilice tih vratiju a neka vrata su se otvarala u voznji jer su bravice koje ih trebaju drzat bile potrgane. Sve skupa opca koma!
I jos je bilo tisuce nedostataka kojih se sad bas ne mogu sjetiti ali te lokomotive pod nasim «odrzavanjem» su mi oduzele znatan dio zivota i zdravlja. Jednom je neki strojovodja napisao u knjigu primopredaje kratko:» Ova lokomotiva je opasna za zivot i zdravlje strojovodje!» Cak mu se nije ni dalo opisivati svaki problem posebno jer je ionako sve bilo u komi. Bocni klizni prozori su ispadali iz vodilica jer je trebalo promijeniti te filcane vodilice, jednom mi je to citavo staklo ostalo u ruci i tresnulo na pod. Naravno, strojovodja je bio kriv sto ga je razbio – pricali su ovi iz odrzavanja. Jer mi smo za njih oduvijek bio prosti kocijasi koji ne znaju sa tehnikom.
Slicne stvari se sad dogadjaju sa Caterpillarima i vjerujem da ce za samo 1 godinu te lokomotive biti u opcem rasulu. Dio sto Gredelj nije sve dobro napravio (ima puno fuseraja u zavrsnim radovima a i u konceptu lokomotive) a vecim dijelom zbog loseg i povrsnog odrzavanja.
garlic

#15 garlic

garlic
  • Članovi
  • 1,480 posts
  • Joined 29.05.2005.

Posted 01.09.2006. - 12:12

ŠVABICE
Ne znam tocno kad su te lokomotive bile proizvedene ali trebali ste ih vidjeti kad su nabavljene. Sve je bilo besprijekorno cisto, uredno i ispravno. Nisam se mogao nacuditi da su mogle biti u tako dobrom stanju. Motor je bio takodjer cist i suh a radio je tiho. Svaki djelic na lokomotivi bio je sa paznjom odrzavan i odmah se tu prepoznala njemacka skola. Cim su lokomotive dospjele pod nase odrzavanje i nas rezim rada, sve je otislo u nepovrat. Za samo 6 mjeseci zaredali su se problemi i lokomotive su upropastene. Da su radile samo npr na GK i uz isto odrzavanje mogle su i dan danas vozit. Onako nabavljena lokomotiva je jos donekle bila upravljiva, npr imala je na voznom kotacu jos jedan ring kojeg je strojovodja pritisnuo i tako posluzio budnik. Znaci ruku opce nije trebalo micati sa voznog kotaca. Stakla lokomotive su bila grijana a do jednog usmjerivaca zraka vodile su flexi cijevi i prvo sto su nasi «strucnjaci» napravili da su potrgali te cijevi i vise nikome nije bilo vazno sto ta stakla nisu grijana. Nakon toga strojovodja je, ne znajuci, ukljucio te male ventilatore za grijanje stakala i onda su mu ispljuvali ulje na staklo. A otkud ulje? Pa citav motorni prostor je plivao u ulju! I ventilator je zahvatio sitne cestice ulja i transportirao ih na unutrasnju stranu stakla upravljacnice.
Onda se netko dosjetio da bi ih Gredelj mogao obnoviti i tada su im mijenjali boju u crvenu. I naravno vec na samoj primopredaji sam uocio brojne nedostatke i cak sastavio zapisnik ali su svi redom odmahivali rukom i neozbiljno shvacali te probleme. Motor je presporo i lijeno prihvacao gas, trebalo je cekati po nekoliko sekundi da se probudi. Na svaku stranu upravljacnice su bila postavljena tri tastera budnika, onaj ring sa voznog kotaca je uklonjen, a strojovodja nije mogao ni do jednog ako bi sjedio na stolcu.
Ostavili su ta dva kompresora za zrak koji su od samog pocetka presporo punili glavni rezervoar tako da teretnu garnituru niste mogli napuniti 15 minuta! Smjer se tesko prebacivao i ako ne bi prebacio onda ste morali krenuti jos malo naprijed ili nazad i ponovo pokusat promijenit smjer. Ali najgore od svega je bio taj smrad nafte jer je glavni rezervoar bio smjesten ispod krace haube a cijevi su isle ispod upravljacnice do motornog prostora. Nafta je curila i kapala na sve strane a prijenosnik je bio vruc i isparavao tu nafto tocno u kabinu. Znao sam poslije smjene ici tramvajem kuci i ljudi su se odmicali od mene koliko mi je smrdila odjeca po nafti. A i oci su stradale ali za to ce doc vrijeme – kad se bude trazila odsteta od HZ-a!
Motorni prostor se otvara dvjema kliznim bocnim vratima koja se naposlijetku nisu mogla otvoriti jer je radnicima na odrzavanju bilo tesko podmazati vodilice tih vratiju a neka vrata su se otvarala u voznji jer su bravice koje ih trebaju drzat bile potrgane. Sve skupa opca koma!
I jos je bilo tisuce nedostataka kojih se sad bas ne mogu sjetiti ali te lokomotive pod nasim «odrzavanjem» su mi oduzele znatan dio zivota i zdravlja. Jednom je neki strojovodja napisao u knjigu primopredaje kratko:» Ova lokomotiva je opasna za zivot i zdravlje strojovodje!» Cak mu se nije ni dalo opisivati svaki problem posebno jer je ionako sve bilo u komi. Bocni klizni prozori su ispadali iz vodilica jer je trebalo promijeniti te filcane vodilice, jednom mi je to citavo staklo ostalo u ruci i tresnulo na pod. Naravno, strojovodja je bio kriv sto ga je razbio – pricali su ovi iz odrzavanja. Jer mi smo za njih oduvijek bio prosti kocijasi koji ne znaju sa tehnikom.
Slicne stvari se sad dogadjaju sa Caterpillarima i vjerujem da ce za samo 1 godinu te lokomotive biti u opcem rasulu. Dio sto Gredelj nije sve dobro napravio (ima puno fuseraja u zavrsnim radovima a i u konceptu lokomotive) a vecim dijelom zbog loseg i povrsnog odrzavanja.
garlic

#16 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 01.09.2006. - 13:01

ŠVABICE
Ne znam tocno kad su te lokomotive bile proizvedene ali trebali ste ih vidjeti kad su nabavljene. Sve je bilo besprijekorno cisto, uredno i ispravno. Nisam se mogao nacuditi da su mogle biti u tako dobrom stanju. Motor je bio takodjer cist i suh a radio je tiho. Svaki djelic na lokomotivi bio je sa paznjom odrzavan i odmah se tu prepoznala njemacka skola. Cim su lokomotive dospjele pod nase odrzavanje i nas rezim rada, sve je otislo u nepovrat.


Tako znaci...
Ja ih se sjecam dok su jos bile zelene. Kao klinac sam cesto putovao vlakom (bakama i dedama) i na Glavnom uzivao u ovim lokomotivama. Naravno tada nisam imao pojima o njima ali me fasciniralo sto su imale kotace kao parnjace :)
Jos sam primjetio da su super tihe u odnosu na standardne crvene 213x koje su bile ocajno glasne.

#17 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 01.09.2006. - 13:01

ŠVABICE
Ne znam tocno kad su te lokomotive bile proizvedene ali trebali ste ih vidjeti kad su nabavljene. Sve je bilo besprijekorno cisto, uredno i ispravno. Nisam se mogao nacuditi da su mogle biti u tako dobrom stanju. Motor je bio takodjer cist i suh a radio je tiho. Svaki djelic na lokomotivi bio je sa paznjom odrzavan i odmah se tu prepoznala njemacka skola. Cim su lokomotive dospjele pod nase odrzavanje i nas rezim rada, sve je otislo u nepovrat.


Tako znaci...
Ja ih se sjecam dok su jos bile zelene. Kao klinac sam cesto putovao vlakom (bakama i dedama) i na Glavnom uzivao u ovim lokomotivama. Naravno tada nisam imao pojima o njima ali me fasciniralo sto su imale kotace kao parnjace :)
Jos sam primjetio da su super tihe u odnosu na standardne crvene 213x koje su bile ocajno glasne.

#18 garlic

garlic
  • Članovi
  • 1,480 posts
  • Joined 29.05.2005.

Posted 01.09.2006. - 13:38

U Njemackoj sve radi. Npr, te lokomotive su imale pretvarac 220>24 V. I otvorivsi jedan poklopac nasli smo strujni kabel cca 10 metara koji je sluzio da se pretvarac spoji sa stabilnim 220 V postrojenjem na kolosjeku.
Cim su lokomotive stigle prvo su sve te kablove pokrali, stoka balkanska!! Da mu barem kuca izgori od tog kabela - tko god ga je odnio kuci!! :evil:
Kad bismo spojili pretvarac onda bismo mogli ugasiti lokomotivu (da ne zagadjuje atmosferu), ukljuciti Webasto i fino se grijati u kabini. Uz to su se i baterije punile. Osim toga na taj nacin motor je uvijek bio topli za ponovni start a trosilo se manje goriva za rad Webasta nego da je startan motor. I to je tamo uredno funkcioniralo a kod nas ne smijes ugasiti lokomotivu jer nikad ne znas hoces li je ponovo startat.
garlic

#19 garlic

garlic
  • Članovi
  • 1,480 posts
  • Joined 29.05.2005.

Posted 01.09.2006. - 13:38

U Njemackoj sve radi. Npr, te lokomotive su imale pretvarac 220>24 V. I otvorivsi jedan poklopac nasli smo strujni kabel cca 10 metara koji je sluzio da se pretvarac spoji sa stabilnim 220 V postrojenjem na kolosjeku.
Cim su lokomotive stigle prvo su sve te kablove pokrali, stoka balkanska!! Da mu barem kuca izgori od tog kabela - tko god ga je odnio kuci!! :evil:
Kad bismo spojili pretvarac onda bismo mogli ugasiti lokomotivu (da ne zagadjuje atmosferu), ukljuciti Webasto i fino se grijati u kabini. Uz to su se i baterije punile. Osim toga na taj nacin motor je uvijek bio topli za ponovni start a trosilo se manje goriva za rad Webasta nego da je startan motor. I to je tamo uredno funkcioniralo a kod nas ne smijes ugasiti lokomotivu jer nikad ne znas hoces li je ponovo startat.
garlic

#20 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,679 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 01.09.2006. - 13:48

U Njemackoj sve radi. Npr, te lokomotive su imale pretvarac 220>24 V. I otvorivsi jedan poklopac nasli smo strujni kabel cca 10 metara koji je sluzio da se pretvarac spoji sa stabilnim 220 V postrojenjem na kolosjeku.
Cim su lokomotive stigle prvo su sve te kablove pokrali, stoka balkanska!! Da mu barem kuca izgori od tog kabela - tko god ga je odnio kuci!! :evil:
Kad bismo spojili pretvarac onda bismo mogli ugasiti lokomotivu (da ne zagadjuje atmosferu), ukljuciti Webasto i fino se grijati u kabini. Uz to su se i baterije punile. Osim toga na taj nacin motor je uvijek bio topli za ponovni start a trosilo se manje goriva za rad Webasta nego da je startan motor. I to je tamo uredno funkcioniralo a kod nas ne smijes ugasiti lokomotivu jer nikad ne znas hoces li je ponovo startat.


Ah.. bas smo jadni.
Steta dobrih lokomotiva sto su otisle u smece a sad obnavljamo ove koje vec u startu nisu nesto...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users