Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Đurani


  • This topic is locked This topic is locked
474 replies to this topic

#41 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 19.08.2006. - 12:18

Toma, ja sam o jednom dijelu 2043 već davno rekao što mislim, a o ovim ostalim projektima koje navodiš ne mogu govoriti ako u njima nisam sudjelovao. To bi bilo jako neodgovorno od mene.


A u 2043 si sudjelovao?


Hej....sad ćemo se navlačit ko mala djeca. Mislim da sam bio dovoljno jasan i ovdje i u govoru o 2043. Ajmo još jednom: Neću komentirati ono čime se nisam bavio jer ne mogu odgovorno reći dal je nešto dobro ili nije ako ne znam cijelu priču (činjenice)! Vučnim karakteristikama 2043 sam se bavio, odnosno uzeo papir i malo računao pa zaključio da to što je tamo napravljeno ne valja (to je činjenica). Zato i mogu odgovorno reći ono što sam rekao o 2043 iako nisam sudjelovao u tom projektu.
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#42 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 19.08.2006. - 12:52

Hej....sad ćemo se navlačit ko mala djeca. Mislim da sam bio dovoljno jasan i ovdje i u govoru o 2043.


Gle Trebor, ne navlacimo se kao mala djeca; nego je problem u tome sto ti skocis svaki put kad netko (argumentirano) kaze da Gredelj ne radi dobro... Osim toga, dosta nekorektno i neobjektivno uspordjujes Gredelj sa drugim tvornicama zeljeznickih vozila. Vec treci puta te pitam da usporedis Gredelj i TVT, i uporno izbjegavas... Ne znam zasto, ali cini se da nikako ne zelis reci da u susjedstvu ima i firmi koje mogu konkurirati Gredelju. Molim te da argumentirano usporedis TVT i Gredelj - vjerujem da si, kao osoba iz struke, dobro upoznat sa proizvodnjom TVT-a.

Sto se tice 2043, taj si projekt poceo kritizirati kada je ti je Tehnika stao na zulj (sa svojim specificnim komentarima). Sto se drugih projekata tice, za koje smo te pitali da ih prokomentiras, a s obzirom na tvoje znanje i funkciju, tesko je vjerovati da ih ne mozes objektivno prokomentiati.
Smatram da si ti osoba koja bi vrlo argumentirano mogla govoriti o Gredelju; njegovim dobrim i losim projektima; umjesto da (cesto dosta neargumentirano) hvalis Gredelj.

pozdrav
toma

#43 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 19.08.2006. - 14:33

Hej....sad ćemo se navlačit ko mala djeca. Mislim da sam bio dovoljno jasan i ovdje i u govoru o 2043.


Gle Trebor, ne navlacimo se kao mala djeca; nego je problem u tome sto ti skocis svaki put kad netko (argumentirano) kaze da Gredelj ne radi dobro...


Ništa ti nisi argumentirano rekao. Kad netko ima argumente onda o njima možemo raspravljati, a ti ih nemaš pa ni nemamo o čemu raspravljati. U krajnjoj liniji ti nisi ni dovoljno kompetentan za argumentirane tvrdnje o Gredelju. Ti si povjesničar umjetnosti kojem je željeznica hobi i to je to.


Osim toga, dosta nekorektno i neobjektivno uspordjujes Gredelj sa drugim tvornicama zeljeznickih vozila. Vec treci puta te pitam da usporedis Gredelj i TVT, i uporno izbjegavas... Ne znam zasto, ali cini se da nikako ne zelis reci da u susjedstvu ima i firmi koje mogu konkurirati Gredelju. Molim te da argumentirano usporedis TVT i Gredelj - vjerujem da si, kao osoba iz struke, dobro upoznat sa proizvodnjom TVT-a.


Po tebi: Kriv sam što ne želim uspoređivati gredelj i nekog drugog, a opet kriv sam i jer to činim na način koji se tebi ne sviđa....Gluposti.

Gle, Toma, ja nikad ne uspoređujem Gredelj ni s jednom tvrkom sličnog profila jer je to idiotizam pa ne možeš ni reći da sam bio nekorektan ili neobjektivan. U tom istom duhu, nemam ni namjeru uspoređivati Gredelj s drugim tvrkama koje se bave željezničkim vozilima.
Imam pravo reći svoje mišljenje i upozoriti na činjenice ali usporedbe...ne hvala. Da se baviš ovim poslom znao bi i zašto je to nemoguće objektivno napraviti.

Sto se tice 2043, taj si projekt poceo kritizirati kada je ti je Tehnika stao na zulj (sa svojim specificnim komentarima).


Nije istina! Ja sam o 2043 već prije rekao što mislim, a to što si ti te komentare uočio tek s pojavom Tehnike...to je tvoj problem.

Sto se drugih projekata tice, za koje smo te pitali da ih prokomentiras, a s obzirom na tvoje znanje i funkciju, tesko je vjerovati da ih ne mozes objektivno prokomentiati.
Smatram da si ti osoba koja bi vrlo argumentirano mogla govoriti o Gredelju; njegovim dobrim i losim projektima; umjesto da (cesto dosta neargumentirano) hvalis Gredelj.


S kojim pravom ti mene pozivaš na red da moram ocjenjivati projekte i prozivaš da govorim neargumentirano? Ti imaš pravo izjaviti da govorim neargumentirano tek kad se ja počnem petljati u umjetnost kojom se ti baviš i za koju nisam neki stručnjak. Ti si taj koji ovdje nastupa bez argumenata i ikakve stručnosti valjda zato da ocrniš Gredelj ili što već...
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#44 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 19.08.2006. - 16:55

Gle, Toma, ja nikad ne uspoređujem Gredelj ni s jednom tvrkom sličnog profila jer je to idiotizam...


Idiotizam je usporediti dvije tvrtke slicnog profila??? Ovakvu tvrdnju stvarno vec dugo nisam cuo...!
TVT Nova i Gredelj su firme slicnog profila i moze ih se usporediti. Potrebno je samo usporediti broj rekonstrukcija i novogradnji koje je pojedina tvrtka izvela u posljednjih nekoliko godina. Za to naravno treba biti osobito tehnicki naobrazen, vec je dovoljno pogledati zadnjih nekoliko godista nekog strucnog casopisa, i pogledati rezultate firmi koje se usporedjuju. Vjerujem da ti, s obzirom na svoju funkciju u Gredelju i znanje; redovito pratis barem nekoliko stranih casopisa o zeljeznici; i da imas tocan i objektivan uvid u snagu pojedinih tvrtki!


S kojim pravom ti mene pozivaš na red da moram ocjenjivati projekte i prozivaš da govorim neargumentirano? Ti imaš pravo izjaviti da govorim neargumentirano tek kad se ja počnem petljati u umjetnost kojom se ti baviš i za koju nisam neki stručnjak. Ti si taj koji ovdje nastupa bez argumenata i ikakve stručnosti valjda zato da ocrniš Gredelj ili što već...


Iako nisam tehnicar, sposoban sam ocijeniti sto je argumentirano, a sto nije! Sto se tice ocijenjivanja projekata, apsolutno ih ne moras ocijeniti; ali ako iznosis ocijene kvalitete rada Gredelja, onda bi mogao to i argumentirati ocijenom pojedinih projekata (na primjer ovih koje sam naveo; ili nekih drugih). U suprotnom je tvoje uvjeravanje o Gredeljevoj kvaliteti na klimavim temeljima. Ti tvrdis da je Gredelj dobra firma sa dobrim projektima; mene zanima zasto! Ti tvrdis da Gredelj ostvaruje znacajan iskorak na strano trziste - mene zanimaju konkretni primjeri!
U suprotnom tvoji postovi mi pocinju liciti na tekstove Helene Bunijevac u Gredeljevu listu...

pozdrav
toma

#45 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 19.08.2006. - 17:18

liciti na tekstove Helene Bunijevac u Gredeljevu listu


ti sad uspoređuješ postkomunistički list iz gredelja, kao i željezničara gdje se unutra nesmije napisati loša stvar, na prvim stranicama uvijek teče med i mlijeko, raste djetelina, cvatu ruže, a kad pogledaš malo bolje francuz se pokušava vratiti u promet...

zakaj bi se gredelj i TVT trebali uspoređivati?
Nekadašnji Đuro i TVT su za usporedbu
A Gredelj i Boris Kidrič se nemogu usporediti

#46 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 19.08.2006. - 18:15

TVT Nova i Gredelj su firme slicnog profila i moze ih se usporediti. Potrebno je samo usporediti broj rekonstrukcija i novogradnji koje je pojedina tvrtka izvela u posljednjih nekoliko godina. ....


Pa ak si tak pametan..onda ih ti i uspoređuj. Kaj mene tražiš da uspoređujem kad ti kao povjesničar umjetnosti znaš više o željezničkim tvrtkama od mene koji se željeznicom bavim profesionalno i u jednoj od tih tvrtki radim. Malo si si zabrijao nešto toma!


Iako nisam tehnicar, sposoban sam ocijeniti sto je argumentirano, a sto nije!


Ovo je pak čista demagogija: Ti koji nisi tehničar ćeš ocijeniti koji tehnički argument stoji ili ne. Ma daj se ohladi malo i spusti se na zemlju.

Sto se tice ocijenjivanja projekata, apsolutno ih ne moras ocijeniti...


Niti nemam namjeru pred tobom ocjenjivati kvalitetu bilo čega vezanog uz željeznicu. Ja ću o kvaliteti projekata pričati sa ljudima koji o željeznici nešto znaju i njome se profesionalno bave, a ne s povjesničarima umjetnosti koji imaju tri pretplate i dvije knjige pa sad misle kak sve znaju.

Ovo ostalo što si napisao nije vrijedno mog komentara.
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#47 novi_šef

novi_šef
  • Članovi
  • 532 posts
  • Joined 21.02.2006.

Posted 19.08.2006. - 18:34

:rig

#48 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 19.08.2006. - 20:50

Pa ak si tak pametan..onda ih ti i uspoređuj. Kaj mene tražiš da uspoređujem kad ti kao povjesničar umjetnosti znaš više o željezničkim tvrtkama od mene koji se željeznicom bavim profesionalno i u jednoj od tih tvrtki radim. Malo si si zabrijao nešto toma!


OK Trebor; mislio sam da ces napisati nesto, cisto zato jer bi usporedba i druge ljude na forumu zanimala! Ali nema veze!

NHF; pozdrav
toma

#49 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,281 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 20.08.2006. - 01:08

Pa ak si tak pametan..onda ih ti i uspoređuj. Kaj mene tražiš da uspoređujem kad ti kao povjesničar umjetnosti znaš više o željezničkim tvrtkama od mene koji se željeznicom bavim profesionalno i u jednoj od tih tvrtki radim. Malo si si zabrijao nešto toma!


Zašto bi netko tko se bavi nečim profesionalno znao bolje od nekoga tko se time ne bavi?

Ovo je pak čista demagogija: Ti koji nisi tehničar ćeš ocijeniti koji tehnički argument stoji ili ne. Ma daj se ohladi malo i spusti se na zemlju.


Preporučam tebi trebore da se malo spustiš na zemlju i ne bahatiš se toliko, bez uvrede.

Niti nemam namjeru pred tobom ocjenjivati kvalitetu bilo čega vezanog uz željeznicu. Ja ću o kvaliteti projekata pričati sa ljudima koji o željeznici nešto znaju i njome se profesionalno bave, a ne s povjesničarima umjetnosti koji imaju tri pretplate i dvije knjige pa sad misle kak sve znaju.
Ovo ostalo što si napisao nije vrijedno mog komentara.


Ima tu ljudi koji se time bave ili će se baviti, uključujući i mene.I nemoj se molim te izvlačiti na te sheme "bilo bi neumjesno od mene da ja to komentiram".Ma daj molim te zbog čega?Jel to neki kodeks ili šta?Pa čovječe napiši svoje mišljenje o hebenoj lokomotivi, mislim u čemu je problem?Jel te čovjek lijepo pitao da usporediš dvije tvrtke sličnog profila i ti mu daš odgovor u obliku.

Gle, Toma, ja nikad ne uspoređujem Gredelj ni s jednom tvrkom sličnog profila jer je to idiotizam...


Jel i auto tako kupuješ?Dođeš u BMW salon i Mercedes salon, ali idiotizam je uspoređivati te dvije slične tvrtke.Pa reci mi onda, kako ti izabereš?

#50 igorail

igorail
  • Članovi
  • 1,244 posts
  • Joined 18.01.2006.

Posted 20.08.2006. - 01:29

Pozdrav svima !

I kad smo već kod poređenja, a da ujedno malo smirim sve ovo, može li mi (nam) netko ili trebor_tzv dati malo poređenje aktivnosti, kruga djelatnosti, efekata rada i sl. firme (tvrtke) kćerke TZV Gredelja u BiH > Gredelj - Revom d.o.o. Dobošnica kod Lukavca (Tuzla) i zagrebačke centrale, ako je upoznat ? Davno sam na jednim vijestima čuo ovu informaciju. E sad ne znam je li i prije bila takva neka tvrtka u Lukavcu kao samo željeznička radionica ili i nešto više. (O ovome bi možda znao nešto Ćiro_bos iz Tuzle :idea: ). TZV ju je dokapitalizirao, osigurao radnicima spas u trenutku kad su bili u nezavidnom položaju (penzije, staž, izobrazba i sl.). Kažu da će sad ta kćer TZV-a u širem regionu nalaziti sredstva za remont (vagone, lokomotive :roll: :?: da li i to) ... eto to me zanima 8) . Ako je to sve tačno to je onda također dober primjer uspješnosti Gredelja, jer koloko znam niti jedna tvrtka iz ove branše nema podružnice - kćerke u okolnim zemljama.

btw Zašto je baš odabrana Bosna tj. Lukavac ? Povjerenje i veze od ranije, socijala-sažaljenje, veze i vezice ili nešto treće :roll:

igorail ! :wink:
Odbojnike na tramvaje !

"""""""""""""""""""""""""""""

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

pojavi ZELENO svjetlo !

#51 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 20.08.2006. - 02:03

Zašto bi netko tko se bavi nečim profesionalno znao bolje od nekoga tko se time ne bavi?


A zakaj ti onda studiras i zakaj kad te boli zub ides zubaru a ne ginekologu? Pa mogo bi i kod automehanicara na servis zuba...nije da se tip bavi profesionalno zubima ali sigurno to nije nuzno da bi bio strucnjak.... :lool

Ima tu ljudi koji se time bave ili će se baviti, uključujući i mene


Ti si jos uvijek samo entuzijast...dal ces se ti baviti zeljeznicom ili ne....nadam se da ne. Takvih pametnjakovica imamo vec dosta i zato nam i je tak kak nam je.

Jel i auto tako kupuješ?Dođeš u BMW salon i Mercedes salon, ali idiotizam je uspoređivati te dvije slične tvrtke.Pa reci mi onda, kako ti izabereš?


Pa sigurno ne usporedjujem koncern Mercedes i BMW da bi kupio auto...gluposti. Mali, nauci nesto o stvarima o kojima se javljas pa razmisli, pa se onda opet javi s malo boljom usporedbom.
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#52 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 20.08.2006. - 02:05

Pozdrav svima !

I kad smo već kod poređenja, a da ujedno malo smirim sve ovo, može li mi (nam) netko ili trebor_tzv dati malo poređenje aktivnosti, kruga djelatnosti, efekata rada i sl. firme (tvrtke) kćerke TZV Gredelja u BiH > Gredelj - Revom d.o.o. Dobošnica kod Lukavca (Tuzla) i zagrebačke centrale, ako je upoznat ? Davno sam na jednim vijestima čuo ovu informaciju. E sad ne znam je li i prije bila takva neka tvrtka u Lukavcu kao samo željeznička radionica ili i nešto više. (O ovome bi možda znao nešto Ćiro_bos iz Tuzle :idea: ). TZV ju je dokapitalizirao, osigurao radnicima spas u trenutku kad su bili u nezavidnom položaju (penzije, staž, izobrazba i sl.). Kažu da će sad ta kćer TZV-a u širem regionu nalaziti sredstva za remont (vagone, lokomotive :roll: :?: da li i to) ... eto to me zanima 8) . Ako je to sve tačno to je onda također dober primjer uspješnosti Gredelja, jer koloko znam iti jedna tvrtka iz ove branše nema podružnice - kćerke u okolnim zemljama.

btw Zašto je baš odabrana Bosna tj. Lukavac ? Povjerenje i veze od ranije, socijala-sažaljenje, veze i vezice ili nešto treće :roll:

igorail ! :wink:


Nisam ziher zakaj je to tak ali znam da dobosnica postoji i da se tamo rade neke stvari...tocno sto i kako...nisam ziher. Evo, sad se sjetio...oni rade ispusne lonce za 2132 seriju 300 (to sam ziher)...
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#53 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,281 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 20.08.2006. - 04:40

A zakaj ti onda studiras i zakaj kad te boli zub ides zubaru a ne ginekologu? Pa mogo bi i kod automehanicara na servis zuba...nije da se tip bavi profesionalno zubima ali sigurno to nije nuzno da bi bio strucnjak.... :lool


Zato jer se traži diploma, i sigurno se ne bi sa gimnazijom mogao zaposliti kao tehnolog na HŽ-u.

Ti si jos uvijek samo entuzijast...dal ces se ti baviti zeljeznicom ili ne....nadam se da ne.


Ja sam "osuđen" na željeznicu, jer ne znam gdje bi ja još mogao raditi kao diplomirani inženjer prometa, smjer željeznički ( mogao bih, ali poanta je na usmjerenosti faxa ).
Naravno da sam entuzijast kao i 90% ljudi na ovom forumu.
Dobro, prema tebi ja nemam šta raditi na željeznici.Bilo bi lijepo kada bi napisao i razlog.

Takvih pametnjakovica imamo vec dosta i zato nam i je tak kak nam je.


Ne znam zašto sam ja ispao pametnjaković i na čega uopće ciljaš.

Pa sigurno ne usporedjujem koncern Mercedes i BMW da bi kupio auto...gluposti.


Nego šta uspoređuješ?Boje na autu?Uspoređuješ te dvije tvrtke, njihove proizvode, tehnologije te ideološke smjernice.Ili ti nešto drugo gledaš kad kupuješ auto, što mi ne znamo?

Mali, nauci nesto o stvarima o kojima se javljas pa razmisli, pa se onda opet javi s malo boljom usporedbom.


Vidiš trebore, ovo je tvoj problem.Jako si bahat.Od osobe koja je završila dva fakulteta sam ipak očekivao neki viši stupanj konverzacije od tipičnih seljačkih fora "mali" kojih sam se naslušao u životu.Često je taj mali bio u pravu, ali eto, "odrasli" su ipak odrasli, šta mi balavci znamo, zar ne?

#54 hadzibane

hadzibane
  • Članovi
  • 2,793 posts
  • Joined 16.08.2006.
  • LocationSombor,Vojvodina

Posted 20.08.2006. - 07:22

Mi smo mali,mladi,zeleni...Kao za vreme crvenih-Slusaj sine,obrisi sline,ne budi alav,jerbo jos si balav.
Dajmo se bataliti takvih divana,pljuvanja i sveg ostalog ruznog,od tog nikad nikom nije bilo dobro. I za to smo svi tu gde smo. :cry:
Pozdrav,Nemanja,Klub Prijatelja Zeleznice Sombor,Vojvodina.

#55 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 20.08.2006. - 11:51

A zakaj ti onda studiras i zakaj kad te boli zub ides zubaru a ne ginekologu? Pa mogo bi i kod automehanicara na servis zuba...nije da se tip bavi profesionalno zubima ali sigurno to nije nuzno da bi bio strucnjak.... :lool


Zato jer se traži diploma, i sigurno se ne bi sa gimnazijom mogao zaposliti kao tehnolog na HŽ-u.


Dakle, automehaničar je jednako sposoban i stručan za popravak zuba kao i stomatolog. Interesantno....

Ti si jos uvijek samo entuzijast...dal ces se ti baviti zeljeznicom ili ne....nadam se da ne.


....Dobro, prema tebi ja nemam šta raditi na željeznici.Bilo bi lijepo kada bi napisao i razlog.


Zato što misliš da je struka i stručnost nevažna i da je razlika samo komad papira. To je jako jadno i žalosno, a takvih je na HŽu dovoljno i upravo se zbog omalovažavanja struke i stručnosti nalazimo u današnjoj situaciji. Pojedinci omalovažavaju struku jer misle da su pametniji od svih, da sve znaju i da je njihovo mišljenje jedino relevantno...Tu nema budućnosti i žao mi je da si i ti kao entuzijast takav.


Pa sigurno ne usporedjujem koncern Mercedes i BMW da bi kupio auto...gluposti.


Nego šta uspoređuješ?Boje na autu?Uspoređuješ te dvije tvrtke, njihove proizvode, tehnologije te ideološke smjernice.Ili ti nešto drugo gledaš kad kupuješ auto, što mi ne znamo?


Mislim da je jedino što ljudi gledaju kod kupnje automobila: cijena, oprema i karakteristike. Sasvim sigurno ne uspoređuju "ideološke smjernice" jer ipak to nisu stranke.

Ti trebaš još puno učiti, a temeljno je naučiti slušati....možda ti to dođe s godinama. Tvoj entuzijazam je pohvalan ali ne i stručan. Ti si zaljubljenik, a ne stručnjak... što te ne čini lošim već samo nekim ko još mora dosta učiti (moram i ja) ali u stvarima o kojima smo govorili sam ipak ja taj koji znam nešto a ti ne. Kužiš?
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#56 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 20.08.2006. - 13:58

Hm, sada ja kao laik i enutzijast pitam -

1. Zašto se ne mogu usporediti dvije tvrtke koje nude slične usluge i proizvode u regiji?

2. Zašto se ne mogu usporediti BMW i Mercedes?

3. Da li su inženjeri kompetentni ocijeniti i komercijalni (troškovi, zarada) i marketinški rad tvrtke (rad sa korisnicima, sustavi kvalitete, potražnja, promidžba, istraživanja tržišta)?

Hvala!

Bok!

Ante

#57 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 20.08.2006. - 14:41

Hm, sada ja kao laik i enutzijast pitam -

1. Zašto se ne mogu usporediti dvije tvrtke koje nude slične usluge i proizvode u regiji?


Prvi razlog je taj što nisu baš slični: nisu slični sustavi upravljanja i vođenja, nisu slične tehnologije rada, nisu slični sustavi razvoja tehnologija i praćenja kvalitete, nisu slični uvjeti rada, nisu slični planovi razvoja i marketing, nije slična struktura proizvodnje, upravljanja....
Postoje mnoge dodirne točke ali takva usporedba nije dobra i previše je specifičnosti u svakoj od tih kompanija da bi ih samo tako krenuli uspoređivati. Moguće je parcijalno uspoređivati ekonomske pokazatelje ili tehnološku razinu u nekim proizvodnim procesima, ali je to beznačajno obzirom na silu razlika koje postoje.

2. Zašto se ne mogu usporediti BMW i Mercedes?


Tko je to rekao? BMW i Mercedes se mogu uspoređivati, a ako želiš i ta dva koncerna se mogu uspoređivati jer je ipak automobilska industrija standardiziranija i ujednačenije od željezničke. Ali je činjenica da netko kod kupnje automobila ipak gleda automobil i njegove karakteristike, a ne ideologiju tvrtke koja ga je proizvela (kako reče Anton).

3. Da li su inženjeri kompetentni ocijeniti i komercijalni (troškovi, zarada) i marketinški rad tvrtke (rad sa korisnicima, sustavi kvalitete, potražnja, promidžba, istraživanja tržišta)?


Svaki inženjer može (ako ima dovoljno podataka) izvesti određene usporedbe unutar svog specifičnog područja. Npr. Taurus ima modularni pristup u izvedbi rashladnog sustava što je meni jako simpatično ali mi ne pada na pamet govoriti o kvaliteti ili donositi ocijenu o kvaliteti tog sustava obzirom da ja ne radim proračune hlađenja ili rješavam elemente hladnjaka DM. Iz istog razloga nema smisla pitati inženjere ni o ekonomskoj politici, marketingu ili sličnom....
Inženjeri barataju činjenicama te suvereno i autoritativno tumače iste unutar svog područja specijalnosti, a sve izvan toga je nagađanje, lov u muitnom i u konačnici neozbiljan pristup. Mi možemo na kavi pričati o koječemu, ali u usporedbama tvrtki i proizvoda ipak treba imati čvrsto tlo i dovoljno činjenica, a za kvalitetno tumačenje činjenica treba imati odgovarajuću stručnu pozadinu i iskustvo na nekom području.

KOnkretno: sa strojovođom mogu pričati o sustavu upravljanja, obliku upravljačnice, karakteristikama lokomotive....ali ću s nekim drugim pričati o vrsti osigurača, kontaktora, smještaju kabela.... Svak ima svoje iskustvo s nečim koje je rezultat njegovog rada i naziva se stručnost pa te ljude i nazivamo profesionalcima u njihovom polju rada, a sve izvan toga je čisto nagađanje.
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

#58 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,281 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 20.08.2006. - 17:40

Dakle, automehaničar je jednako sposoban i stručan za popravak zuba kao i stomatolog. Interesantno....


Nisam to rekao niti sam to htio reći.Poanta je u tome da to što imaš faks ne znači nužno da si i dobar u tome.
I sam si trebore napisao kakvi ti diplomanti dolaze, zar uopće moramo raspravljati onda o čemu pričam?Rekao si i sam da ne znaju osnove elektrotehnike...I ti se onda meni čudiš.

Zato što misliš da je struka i stručnost nevažna i da je razlika samo komad papira. To je jako jadno i žalosno, a takvih je na HŽu dovoljno i upravo se zbog omalovažavanja struke i stručnosti nalazimo u današnjoj situaciji. Pojedinci omalovažavaju struku jer misle da su pametniji od svih, da sve znaju i da je njihovo mišljenje jedino relevantno...Tu nema budućnosti i žao mi je da si i ti kao entuzijast takav.


Pročitaj gornji odgovor za bolje razumijevanje onoga što sam htio reći.Ja ne omalovažavam struku, nego omalovažavam pojedince koji predstavljaju ili će predstavljati tu struku, a takvih je nažalost mnogo.Nemoj da ti počnem navoditi koje bisere izvaljuju apsolventi željezničkog prometa.:!:

Mislim da je jedino što ljudi gledaju kod kupnje automobila: cijena, oprema i karakteristike. Sasvim sigurno ne uspoređuju "ideološke smjernice" jer ipak to nisu stranke.


Svaka marka ima svoju neku filozofiju.Tako je BMW orijentiran na sport, luksuz, nekonvencionalne konstrukcije motora.Mercedes je opet orijentiran na udobnost, luksuz i klasične konstrukcije.Dakle, sigurno neće neki poslovni čovjek od 60 godina koji traži potonje uzeti BMW-a nego Mercedesa.E o tome ti ja pričam.Ako si neki jaran koji ide kupiti novu Daciu, onda zanemari sve što sam napisao.

Ti trebaš još puno učiti, a temeljno je naučiti slušati....možda ti to dođe s godinama.


Čovjek uči cijeli život trebore, ne zaboravi to.Tako i ti.

Tvoj entuzijazam je pohvalan ali ne i stručan.


Da, ali zato ću za recimo godinu dana biti stručan, jer ću imati diplomu?Ili želiš reći da nisam stručan?Šta je uopće za tebe stručnjak?

Ti si zaljubljenik, a ne stručnjak... što te ne čini lošim već samo nekim ko još mora dosta učiti (moram i ja) ali u stvarima o kojima smo govorili sam ipak ja taj koji znam nešto a ti ne. Kužiš?


Istina, elektrotehnika mi je grana koju sam najviše zapostavio, ali svaki dan naučim nešto novo.Ali vidiš trebore, opet taj tvoj podcjenjivački stav, a to nije dobro.
Ja se nigdje nisam pravio pametan niti davao neke izjave o generatorima, uzbudi i sl.Da si me onda napao, imao bi svako pravo.Ovako, samo se izvlačiš i na suptilne načine izbjegavaš odgovore na jasno postavljena pitanja.

#59 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,281 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 20.08.2006. - 17:46

Prvi razlog je taj što nisu baš slični: nisu slični sustavi upravljanja i vođenja, nisu slične tehnologije rada, nisu slični sustavi razvoja tehnologija i praćenja kvalitete, nisu slični uvjeti rada, nisu slični planovi razvoja i marketing, nije slična struktura proizvodnje, upravljanja....
Postoje mnoge dodirne točke ali takva usporedba nije dobra i previše je specifičnosti u svakoj od tih kompanija da bi ih samo tako krenuli uspoređivati. Moguće je parcijalno uspoređivati ekonomske pokazatelje ili tehnološku razinu u nekim proizvodnim procesima, ali je to beznačajno obzirom na silu razlika koje postoje.


Ma koja hrpa gluposti.Pa čovječe, usporedi dva proizvoda iste namjene od dvije različite tvrtke.Šta kompliciraš bezveze?Pa ne moraš biti Bog da bi donio neke zaključke.Pazi ovo je forum, a ne vijeće za donošenje odluke koje će se vučno vozilo kupiti.

Svaki inženjer može (ako ima dovoljno podataka) izvesti određene usporedbe unutar svog specifičnog područja. Npr. Taurus ima modularni pristup u izvedbi rashladnog sustava što je meni jako simpatično ali mi ne pada na pamet govoriti o kvaliteti ili donositi ocijenu o kvaliteti tog sustava obzirom da ja ne radim proračune hlađenja ili rješavam elemente hladnjaka DM. Iz istog razloga nema smisla pitati inženjere ni o ekonomskoj politici, marketingu ili sličnom....
Inženjeri barataju činjenicama te suvereno i autoritativno tumače iste unutar svog područja specijalnosti, a sve izvan toga je nagađanje, lov u muitnom i u konačnici neozbiljan pristup. Mi možemo na kavi pričati o koječemu, ali u usporedbama tvrtki i proizvoda ipak treba imati čvrsto tlo i dovoljno činjenica, a za kvalitetno tumačenje činjenica treba imati odgovarajuću stručnu pozadinu i iskustvo na nekom području.
KOnkretno: sa strojovođom mogu pričati o sustavu upravljanja, obliku upravljačnice, karakteristikama lokomotive....ali ću s nekim drugim pričati o vrsti osigurača, kontaktora, smještaju kabela.... Svak ima svoje iskustvo s nečim koje je rezultat njegovog rada i naziva se stručnost pa te ljude i nazivamo profesionalcima u njihovom polju rada, a sve izvan toga je čisto nagađanje.


Trebore zar je moram biti diplomirani inženjer elektrotehnike/strojarstva ili dizajner da bi shvatio da su ovi novi prerađeni vagoni od Gredelja živo sranje u pogledu kvalitete materijala i same izrade unutrašnjosti vagona, konkretno?I da imaju konstantne probleme sa statičkim pretvaračem?Zar mi trebaju proračuni za to?

#60 trebor_tzv

trebor_tzv
  • Članovi
  • 870 posts
  • Joined 03.10.2005.

Posted 20.08.2006. - 18:32

Poanta je u tome da to što imaš faks ne znači nužno da si i dobar u tome.


Da, ali zato ću za recimo godinu dana biti stručan, jer ću imati diplomu


Ti ni sam nisi baš ziher kaj bi htio reći.... Malo je obrazovanje beznačajno, a malo presudno...daj se odluči čovječe.


A ovo ostalo....hrpa praznih udaraca po tastaturi.
Pitanje je bilo usporedba TVT i Gredelja i kao što rekoh: to ne ide kako su si neki ovdje zamislili jer nije baš tak jednostavno. Ja sam bio dovoljno jasan rekavši zašto te usporedbe nisu moguće. Ako ti to nisi shvatio...žao mi je al to ti nisam ja kriv. Ovo je već postalo tendenciozni natezanje iako mi nije jasan cilj koji želiš postići.

Možda je tvoj cilj reći da ništa iz Gredelja ne valja, ali opet ću ponoviti nešto s početka priče: Ti se voziš u vagonima koje obnavlja Gredelj, vlakove vuku lokomotive koje obnavlja Gredelj.... bez Gredelja ti se ne bi nikud vozio (bar ne vlakom). O kvaliteti proizvoda smiješ imati (pa i trebaš imati) svoje mišljenje, ali je ono tvoje mišljenje koje nije mjerilo jer ti ipak nisi u stanju sklopiti objektivan sud (ne poznaješ dovoljno ni lice ni naličje priče nit si dovoljno stručan za bilo što drugo osim dal ti je udobno ili nije). To je samo tvoje subjektivno mišljenje, i nemaš pravo nametati ga kao objektivan zaključak.

Prvih dana na ovom forumu sam ti već rekao da usporedba automobilske i željezničke industrije ne stoji, ali vidim da je tebi automobilska industrija puno bliža....možda bi bilo ok da se malo više interesiraš o onome što bi ti trebala biti struka (ne bi bilo dobro da ovakav diplomiraš).

Hoćeš li ti ikada biti stručan...a čuj...to će pokazati vrijeme i tvoja dobra volja saslušati kad ti se nešto kaže, a i biti konstruktivniji u pristupu. Kritizerstvo i tendencioznost ne vode nikuda, a ne sjećam se da si ti išta predložio (što bi se trebalo očekivati od budućeg inženjera) čime bi se eventualno stvari poboljšale. Svaka baba može kritizirati, a ti probaj nešto predložiti i popraviti. Jedino ćeš tako upoznati ono o čemu pričaš i eventualno postati stručniji u konkretnom području kojim se baviš.
Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users