Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Đurani


  • This topic is locked This topic is locked
474 replies to this topic

#1 ikar

ikar
  • Članovi
  • 577 posts
  • Joined 16.06.2006.

Posted 03.08.2006. - 12:19

Ima li netko renumeraciju Djurana (642 i 643); i sadašnje njihovo stanje, boje, te u kojem su depo-u. (lokacija za nevozne)

I još nešto, zna li netko koja je lokomotiva bila 1141 048 (JŽ 441-???)

Unaprijed hvala.
Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:
http://www.autobusi.org/

#2 Dudo

Dudo
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 13.01.2006.

Posted 03.08.2006. - 12:27

Mislim da su 643 imali samo Slovenci. Ili ?
Dudo - VŽ

#3 ikar

ikar
  • Članovi
  • 577 posts
  • Joined 16.06.2006.

Posted 03.08.2006. - 12:29

HŽ ima 3 643-ke mislim da su sve neaktivne.
Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:
http://www.autobusi.org/

#4 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2006. - 17:12

Ima li netko renumeraciju Djurana (642 i 643); i sadašnje njihovo stanje, boje, te u kojem su depo-u. (lokacija za nevozne)

I još nešto, zna li netko koja je lokomotiva bila 1141 048 (JŽ 441-???)

Unaprijed hvala.


1141 048 je bila 441 061; sluzbeno je lok. vlasnistvo ZTO-a Sarajevo

Evo popisa za 643 (proizvodjac, godina proizvodnje, broj, ZTP, danasnji vlasnik):
B&L 1967 643 001 Sarajevo ZFBiH 643 001
B&L 1967 643 002 Sarajevo ZRS
B&L 1967 643 003 Zagreb HZ 2042 001
B&L 1967 643 004 Zagreb HZ 2042 002
B&L 1967 643 005 Skopje MZ 643 005
B&L 1967 643 006 Skopje MZ 643 006
B&L 1967 643 007 Skopje MZ 643 007
B&L 1967 643 008 Ljubljana SZ 643 008
B&L 1967 643 009 Ljubljana SZ 643 009
B&L 1967 643 010 Ljubljana SZ 643 010
B&L 1967 643 011 Ljubljana SZ 643 011
B&L 1967 643 012 Ljubljana SZ 643 012 Povucena iz prometa 2004
B&L 1967 643 013 Ljubljana SZ 643 013
B&L 1967 643 014 Ljubljana SZ 643 014
B&L 1967 643 015 Ljubljana SZ 643 015
B&L 1967 643 016 Novi Sad ZS 643 016
B&L 1967 643 017 Novi Sad ZS 643 017
B&L 1967 643 018 Novi Sad ZS 643 018
B&L 1967 643 019 Novi Sad ZS 643 019
B&L 1967 643 020 Novi Sad ZS 643 020
B&L 1967 643 021 Novi Sad ZS 643 021
B&L 1967 643 022 Novi Sad ZS 643 022
DD 1077/77 643 023 Sarajevo ZRS 643 023
DD 1078/77 643 024 Sarajevo ZFBiH 643 024 Unistena u ratu
DD 1079/77 643 025 Ljubljana SZ 643 025
DD 1080/77 643 026 Ljubljana SZ 643 026
DD 1081/77 643 027 Ljubljana SZ 643 027
DD 1082/77 643 028 Ljubljana SZ 643 028
DD 1083/77 643 029 Ljubljana SZ 643 029
DD 1084/77 643 030 Ljubljana SZ 643 030
DD 1085/77 643 031 Ljubljana SZ 643 031
DD 1086/77 643 032 Ljubljana SZ 643 032 Novi motor Isotta-Fraschini (2005)
DD 1087/77 643 033 Ljubljana SZ 643 033
DD 1088/77 643 034 Ljubljana SZ 643 034
DD 1089/77 643 035 Ljubljana SZ 643 035
DD 1090/77 643 036 Ljubljana SZ 643 036 Povucena iz prometa 2004
DD 1091/77 643 037 Ljubljana SZ 643 037 Povucena iz prometa 2004
DD 1092/77 643 038 Ljubljana SZ 643 038
DD 1093/77 643 039 Ljubljana SZ 643 039
DD 1094/77 643 040 Ljubljana SZ 643 040 Novi motor Isotta-Fraschini (2005)
DD 1095/77 643 041 Ljubljana SZ 643 041
DD 1096/77 643 042 Ljubljana SZ 643 042
DD 1097/77 643 043 Ljubljana SZ 643 043
DD 1098/77 643 044 Ljubljana SZ 643 044 Povucena iz prometa 2004
DD 81 643 045 Novi Sad ZS 643 045
DD 81 643 046 Novi Sad ZS 643 046
DD 81 643 047 Novi Sad ZS 643 047
DD 81 643 048 Novi Sad ZS 643 048
DD 81 643 049 Novi Sad ZS 643 049
DD 81 643 050 Titograd ZCG 643 050
DD 81 643 051 Titograd ZCG 643 051

Nazalost, za zadnjih 7 nemam tvornicke brojeve.
Pozdrav
toma

#5 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 03.08.2006. - 17:47

Bravo, Toma!

A sad 642!

#6 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2006. - 18:30

Bravo, Toma!

A sad 642!


Ha, treba pronaci! :wink:

pozdrav
toma

#7 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.08.2006. - 18:44

Ha, treba pronaci! :wink:


Evo:

DD 520.0087.01/61, JZ 642 001, Skopje, MZ 642 001
DD 520.0088.02/61, JZ 642 002, Skopje, MZ 642 002
DD 520.0088.04/61, JZ 642 003, Skopje, MZ 642 003
DD 520.0088.03/61, JZ 642 004, Skopje, MZ 642 104, Pregradjena u JZ 642 104
DD 520.0088.21/62, JZ 642 005, Skopje, MZ 642 121, Pregradjena u JZ 642 121
DD 520.0088.22/62, JZ 642 006, Skopje, MZ 642 006
DD 520.0088.05/61, JZ 642 007, Sarajevo, ZFBiH 642 105, Pregradjena u JZ 642 105
DD 520.0088.17/61, JZ 642 008, Sarajevo?, Pregradjena u JZ 642 117
DD 520 0088/19.62, JZ 642 009, Sarajevo, unistena tokom rata
DD 520 0088.18/62, JZ 642 010, Sarajevo, ZFBiH(?) 642 118, Pregradjena u JZ 642 118
DD 520 0088.06/61, JZ 642 011, Ljubljana, SZ 642 011
DD 520 0088.07/61, JZ 642 012, Ljubljana, SZ 642 012
DD 520 0088.20/62, JZ 642 013, Ljubljana, SZ 642 013, kasirana 2004
DD 520 0099.31/63, JZ 642 014, Ljubljana, SZ 642 014, kasirana 2004
DD 520 0099.32/63, JZ 642 015, Ljubljana, SZ 642 015
DD 520 0088.08/62, JZ 642 016, Zagreb, HZ 2041 023
DD 520 0088.09/62, JZ 642 017, Zagreb, HZ 2041 001
DD 520 0099.34/63, JZ 642 018, Zagreb, HZ 2041 002
DD 520 0088.13/62, JZ 642 019, Zagreb, HZ 2041 024
DD 520 0088.15/62, JZ 642 020, Zagreb, HZ 2041 003
DD 520 0088.14/62, JZ 642 021, Zagreb, HZ 2041 004
DD 520 0088.10.62, JZ 642 022, Beograd, ZS, Pregradjena u JZ 642 110
DD 520 0088.11/62, JZ 642 023, Beograd, ZS, Pregradjena u JZ 642 111
DD 520 0088.12/62, JZ 642 024, Titograd, ZCG 642 024
DD 520 0099.27/63, JZ 642 025, ?, kasirana u 70’
DD 520 0099.28/63, JZ 642 026, Titograd, Kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *
DD 520 0099.29/63, JZ 642 027, Titograd, ZCG 642 027
DD 520 0099.30/63, JZ 642 028, Novi Sad, ZS 642 028
DD 520 0099.33/63, JZ 642 029, Novi Sad, ZS 642 029
DD 520 0099.36/63, JZ 642 030, Titograd, ZFBiH 642 030, Kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *
DD 520 0099.35/63, JZ 642 031, Novi Sad, ZS 642 031
DD 520 0088.23/62, JZ 642 032, Novi Sad, ZS 642 032
DD 520 0099.24/62, JZ 642 033, Novi Sad, ZS 642 033
DD 520 0099.25/63, JZ 642 034, Novi Sad, ZS 642 034
DD 520 0099.26/63, JZ 642 035, Titograd, Kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *
DD 520 0088.16/62, JZ 642 036, Titograd, ZRS 642 036, Kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *


DD 711/64 JZ 642 137, Titograd, ZRS 642 137, Kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *
DD 627/64 JZ 642 138, Zagreb, HZ 2041 009
DD 628/64 JZ 642 139, Zagreb, HZ 2041 005
DD 629/64 JZ 642 140, Sarajevo, ZRS 642 140
DD 630/64 JZ 642 141, Zagreb, HZ 2041 006
DD 631/64 JZ 642 142, Zagreb, HZ 2041 007
DD 632/64 JZ 642 143, Zagreb, HZ 2041 010
DD 637/64 JZ 642 144, Zagreb, HZ 2041 011
DD 634/64 JZ 642 145, Zagreb, HZ 2041 030
DD 633/64 JZ 642 146, Zagreb, HZ 2041 025
DD 635/64 JZ 642 147, Zagreb, HZ 2041 012
DD 636/64 JZ 642 148, Zagreb, HZ 2041 013
DD 638/64 JZ 642 149, Zagreb, HZ 2041 031
DD 639/64 JZ 642 150, Zagreb, HZ 2041 032
DD 640/64 JZ 642 151, Beograd, ZS 642 151
DD 641/64 JZ 642 152, Beograd, ZS 642 152
DD 642/64 JZ 642 153, Novi Sad, ZS 642 153
DD 643/64 JZ 642 154, Novi Sad, ZS 642 154
DD 644/64 JZ 642 155, Novi Sad, ZS 642 155
DD 645/64 JZ 642 156, Beograd, ZS 642 156
DD 646/64 JZ 642 157, Beograd, ZS 642 157
DD 667/65 JZ 642 158, Zagreb, HZ 2041 014
DD 668/65 JZ 642 159, Zagreb, HZ 2041 026
DD 669/65 JZ 642 160, Zagreb, HZ 2041 008
DD 670/65 JZ 642 161, Zagreb, HZ 2041 027
DD 671/65 JZ 642 162, Zagreb, HZ 2041 033
DD 672/65 JZ 642 163, Zagreb, HZ 2041 015
DD 673/65 JZ 642 164, Zagreb, HZ 2041 028
DD 674/65 JZ 642 165, Zagreb, HZ 2041 029
DD 675/65 JZ 642 166, Zagreb, HZ 2041 016
DD 676/65 JZ 642 167, Zagreb, HZ 2041 017
DD 677/65 JZ 642 168, Zagreb, HZ 2041 018
DD 678/65 JZ 642 169, Zagreb, HZ 2041 019
DD 679/65 JZ 642 170, Zagreb, HZ 2041 020
DD 680/65 JZ 642 171, Zagreb, HZ 2041 021
DD 681/65 JZ 642 172, Zagreb, HZ 2041 022 Novi motor Pielstick -> HZ 2041 101
DD 682/65 JZ 642 173, Titograd, ZCG 642 173
DD 683/65 JZ 642 174, Titigrad, ZCG 642 174
DD 684/66 JZ 642 175, Pristina, ZS 642 175, Kasnije vlasnistvo ZTO Novi Sad **
DD 685/66 JZ 642 176, Pristina, ZS 642 176, Kasnije vlasnistvo ZTO Novi Sad **
DD 686/66 JZ 642 177, Skopje, prodana u zeljezaru Acroni, Jesenice. Novi broj: DE III
DD 716/68 JZ 642 178, Skopje, MZ 642 178
DD 717/65 JZ 642 179, Ljubljana, SZ 642 179
DD 718/68 JZ 642 180, Skopje, MZ 642 180
DD 719/68 JZ 642 181, Novi Sad, ZS 642 181
DD 720/68 JZ 642 182, Skopje, MZ 642 182
DD 722/68 JZ 642 183, Titograd, ZFBiH 642 183, kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *
DD 723/68 JZ 642 184, Ljubljana, SZ 642 184
DD 724/68 JZ 642 185, Ljubljana, SZ 642 185
DD 725/68 JZ 642 186, Ljubljana, SZ 642 186
DD 767/69 JZ 642 187, Ljubljana, SZ 642 187
DD 768/69 JZ 642 188, Ljubljana, SZ 642 188
DD 769/69 JZ 642 189, Ljubljana, SZ 642 189, kasirana 2004
DD 770/69 JZ 642 190, Ljubljana, SZ 642 190
DD 771/69 JZ 642 191, Novi Sad, ZS 642 191
DD 772/69 JZ 642 192, Novi Sad, ZS 642 192
DD 773/69 JZ 642 193, Novi Sad, ZS 642 193
DD 774/69 JZ 642 194, Pristina, ZS 642 194, Kasnije vlasnistvo ZTO Novi Sad **
DD 775/69 JZ 642 195, Pristina, ZS 642 195, Kasnije vlasnistvo ZTO Novi Sad **
DD 776/69 JZ 642 196, Pristina, ZS 642 196, Kasnije vlasnistvo ZTO Novi Sad **
DD 930/71 JZ 642 197, Ljubljana, SZ 642 197
DD 931/71 JZ 642 198, Ljubljana, SZ 642 198
DD 932/71 JZ 642 199, Ljubljana, SZ 642 199
DD 933/72 JZ 642 200, Ljubljana, SZ 642 200, novi motor Isotta Fraschini 2004
DD 934/72 JZ 642 201, Ljubljana, SZ 642 201
DD 935/72 JZ 642 202, Ljubljana, SZ 642 202, kasirana 1992 (sa JZ brojem)
DD 936/72 JZ 642 203, Ljubljana, SZ 642 203

DD 721/68 JZ 642 301, Ljubljana SZ 642 301

* - mijenjane za 661 lokomotive (?)
** - mijenjane za 641 lokomotive (?)

Renumeracija 642 0 u 642 1 (ugradnja parogeneratora)
JZ 642 104 JZ 642 004
JZ 642 105 JZ 642 007
JZ 642 110 JZ 642 022
JZ 642 111 JZ 642 023
JZ 642 117 JZ 642 008
JZ 642 118 JZ 642 010
JZ 642 121 JZ 642 005

pozdrav
toma

#8 igorail

igorail
  • Članovi
  • 1,244 posts
  • Joined 18.01.2006.

Posted 11.08.2006. - 01:06

Mislim da su 643 imali samo Slovenci. Ili ?

HŽ ima 3 643-ke mislim da su sve neaktivne.

Ima ih u Vojvodini i Srbiji, CG; BiH, ma posvuda eto Tominih teftera, a i ovdje ima podataka:
http://railfan-belgr...topic.php?t=368 i
http://railfan-belgr...topic.php?t=292

btw jel samo ŽS ima 641-ice :roll: (i on je Đuran premda Ganz-Mávag - ov)

igorail ! :wink:
Odbojnike na tramvaje !

"""""""""""""""""""""""""""""

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

pojavi ZELENO svjetlo !

#9 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 11.08.2006. - 12:29

btw jel samo ŽS ima 641-ice :roll: (i on je Đuran premda Ganz-Mávag - ov)


Da!
Tj; nesto ih je i na Kosovu ostalo (svi su neaktivni), a par ih je i u industriji (dva u Celulozi Krsko).

pozdrav
toma

#10 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 15.08.2006. - 23:26

Uskoro idu u CATerpilarizaciju u Gredelj. Vidio sam vanjski izgled i farbanje na nekom nacrtu. Ako ga uspijem "posuditi" bit će skeniran i na forumu.

#11 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 16.08.2006. - 12:10

Uskoro idu u CATerpilarizaciju u Gredelj. Vidio sam vanjski izgled i farbanje na nekom nacrtu. Ako ga uspijem "posuditi" bit će skeniran i na forumu.

nemoj se truditi, ima tata sve... ćekam samo finalnu verziju jer već smo sada na 17... :lol:
ima tu svašta, kabina u sredini, kabina pri kraju, kabina na kraju, AC/AC, AC/DC, DC/AC i DC/DC verzija đure... 2 kompresora za zrak, centralno računalo, video kamere, depovski priključak, električni podizači stakala ili ne, ručica manipulatora naprijed vozi - nazad koči (ep cijeli vlak) , vrata upravljačnice ko na 2132 tj sa boka, 2 pulta, i hrpa još stvari...
(jeftinije kupit novu lokomotivu, ali koju?)

#12 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.08.2006. - 13:35

(jeftinije kupit novu lokomotivu, ali koju?)


Vossloh D1700...?

1500kW, 40/100 km/h, 250 kN...

Bolje to, nego da Gredelj prcka po masini, to nikada nije dalo dobre rezultate... :roll:

pozdrav
toma

#13 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 16.08.2006. - 14:10

(jeftinije kupit novu lokomotivu, ali koju?)


Vossloh D1700...?

1500kW, 40/100 km/h, 250 kN...

Bolje to, nego da Gredelj prcka po masini, to nikada nije dalo dobre rezultate... :roll:

pozdrav
toma


I moj glas za jedan od Vossloh-a.
Od svih tih prerada nije izaslo nista dobroga. Jucer sam se valjao od smijeha gledajuci kako jedna od 2043 sa 4 vagona pokusava postici 80 km/h bez ikakve nade u to.

#14 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 16.08.2006. - 17:45

ima kakvih linkova o Vossloh D1700?
jel to DHL? ako je otpada...

#15 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.08.2006. - 18:44

jel to DHL? ako je otpada...


Da, DHL je! Zasto otpada?
Pa to je univerzalna teska manevarska lok. koja se koristi prakticki u citavoj Europi...


pozdrav
toma

#16 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.08.2006. - 18:46

ima kakvih linkova o Vossloh D1700?
jel to DHL? ako je otpada...


http://www.vossloh-l...om/fs_main.html

pozdrav
toma

#17 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 16.08.2006. - 19:14

otpada DHL jer je trajnost prijenosnika daleko manja u odnosu na električne prijenosnike, a cijenom i mogučnostima nisu puno jeftiniji od električnog prijenosa,

Ovaj vossloh otpada jer je pretežak, đuro radi na kolosijecima opterećenja 16-17t a vossloh ima 80-100t težine...

#18 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.08.2006. - 19:24

otpada DHL jer je trajnost prijenosnika daleko manja u odnosu na električne prijenosnike, a cijenom i mogučnostima nisu puno jeftiniji od električnog prijenosa,

Ovaj vossloh otpada jer je pretežak, đuro radi na kolosijecima opterećenja 16-17t a vossloh ima 80-100t težine...


Koja se nova lokomotiva ukalapa u ove uvjete? DEL, sa 16-17 t/os...?

pozdrav
toma

#19 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 16.08.2006. - 19:25

otpada DHL jer je trajnost prijenosnika daleko manja u odnosu na električne prijenosnike, a cijenom i mogučnostima nisu puno jeftiniji od električnog prijenosa,

Ovaj vossloh otpada jer je pretežak, đuro radi na kolosijecima opterećenja 16-17t a vossloh ima 80-100t težine...


Koja se nova lokomotiva ukalapa u ove uvjete? DEL, sa 16-17 t/os...?

pozdrav
toma


u tome i je problem, nijedna nova osim đure remotoriziranog...

#20 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.08.2006. - 19:27

u tome i je problem, nijedna nova osim đure remotoriziranog...


Da... Slazem se; iako bi ja mnogo radje vidio novu masinu; nego opet neku 'kemiju' od Gredelja....

pozdrav
toma




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users