Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Obnova Kvatrića


  • Please log in to reply
568 replies to this topic

#21 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 11.11.2006. - 11:07

Ja vam inače, uime većine stanovnika Domjanićeve, mogu reći da je peticija poslana, i da, ako se sadašnje stanje privremene dvosmjerne regulacije pokuša pretvoriti u trajno, s autobusima koji buju tutnjali kroz ulicu, mi namjeravamo blokirati promet.

#22 Arno

Arno
  • Članovi
  • 2,516 posts
  • Joined 04.09.2005.

Posted 11.11.2006. - 11:43

Ja vam inače, uime većine stanovnika Domjanićeve, mogu reći da je peticija poslana, i da, ako se sadašnje stanje privremene dvosmjerne regulacije pokuša pretvoriti u trajno, s autobusima koji buju tutnjali kroz ulicu, mi namjeravamo blokirati promet.


Zašto? Ako je tako bolja protočnost prometa, nema druge. A autobusi i neće biti baš tako glasni...

#23 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 11.11.2006. - 13:12

Ja vam inače, uime većine stanovnika Domjanićeve, mogu reći da je peticija poslana, i da, ako se sadašnje stanje privremene dvosmjerne regulacije pokuša pretvoriti u trajno, s autobusima koji buju tutnjali kroz ulicu, mi namjeravamo blokirati promet.


Već sad je skoro blokiran :roll: - barem jutros: cijela istočna strana je raskopana, ali se auti svejedno parkiraju, povremeno nasred ceste stane neki bager :roll:, srećom pa promet trenutačno nije velik...
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#24 zagrebghost

zagrebghost
  • Članovi
  • 27 posts
  • Joined 03.11.2006.

Posted 12.11.2006. - 15:49

Ja vam inače, uime većine stanovnika Domjanićeve, mogu reći da je peticija poslana, i da, ako se sadašnje stanje privremene dvosmjerne regulacije pokuša pretvoriti u trajno, s autobusima koji buju tutnjali kroz ulicu, mi namjeravamo blokirati promet.


Ne znam koliko se sjećaš, ali Domjanićeva je nekad (mislim do početka 80-ih, bila dvosmjerna. Doduše, promet je bio 10 puta manji... Ipak, mislim da je dvosmjerna Domjanićeva u budućnosti dobro rješenje. Autobusi više nisu tako glasni, a nažalost ni pod uvjetom da D. ostane jednosmjerna ne možemo izbjeći kamione, mješalice i dr. teškaše u svakodnevnom prometu. Osim toga, ubuduće se ne mogu izbjeći busevi u Domjanićevoj (linije za Kaptol i Kozjak) pošto se početna stajališta sele u Heinzelovu, a isključivo zato da se rastereti kružni tok Domjanićeva-Petrova, jer je to katastrofa - što zbog izlaska putnika, što zbog okretanja buseva. Mislim da od dva zla ipak treba izabrati manje... :?

#25 zagrebghost

zagrebghost
  • Članovi
  • 27 posts
  • Joined 03.11.2006.

Posted 12.11.2006. - 15:56

A zar ste svi sjedili na ušima (očima) kad sam prije nekoliko mjeseci opisao na forumu ovu buduću regulaciju Kvatrića i da će Šubićeva biti manje-više slijepa (osim ulaza-izlaza iz garaže i skretanja u Heinzelovu prema jugu) dok će kod "Varteksa" biti križanje dviju dvosmjerenih ulica sa skretanjima "svi svud" i trakom za desno skretanje (prema jugu) na tramvajskom stajalištu a na južnom dijelu će tramvaj ići po "bedemu" između ulaza i izlaza iz garaže s tim da se ovaj drugi nalazi UNUTAR okretišta? :?: :roll:


Sorry Nikola, nisam tada to pratio, hebi ga - nov sam. Ipak, imam kvalitetno rješenje ako želiš iz Maksimirske u Šubićevu: lijepo dođeš do kupališta, uđeš u garažu, uzmeš karticu, prođeš kroz nju, na izlazu ništa ne platiš jer je prvih 15 minuta besplatno, izađeš i lijepo produžiš u Šubićevu... :mrgreen:
Ionako je Kvatrić nekad bio mitnica, stoga ako želiš u Zagreb - molim lijepo - "über die Grenze"! Umjesto graničnog prijelaza - garaža, umjesto carinika - djelatnik "Zagrebparkinga"! :jup

#26 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.11.2006. - 21:10

Ne znam kako vi to vidite, ali ja ne bih imao ništa protiv da ova sadašnja privremena regulacija postane trajna. Mislim na puno jednosmjernih ulica poput Rakovčeve, Šulekove, Mašićeve, Pokornoga, ... koje sasvim dobro prihvaćaju promet s nekad prometno neuralgičnog Kvatrića. Često mi se čini da sam sada onuda brži nego prije početka obnove Kvatrića. Još kad vidim plan nove regulacije prometa nakon obnove, poželim da obnova što dulje potraje. 8)

#27 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 12.11.2006. - 22:09

(...) ne bih imao ništa protiv da ova sadašnja privremena regulacija postane trajna. Mislim na puno jednosmjernih ulica poput Rakovčeve, Šulekove, Mašićeve, Pokornoga, ... koje sasvim dobro prihvaćaju promet s nekad prometno neuralgičnog Kvatrića. Često mi se čini da sam sada onuda brži nego prije početka obnove Kvatrića.


Budući da sam tu blizu doma i da barem 2x dnevno prolazim (u oba smjera) između Lašćine i Šubićeve/Heinzelove , mogu se složiti s ovim prijedlogom. No, ajmo ipak pričekati obnovljeni Kvatrić...
Negdje je pisalo da će biti i pješačkih pothodnika ispod Maksimirske - to može bitno utjecati na automobilske tokove (posebno na faze semafora) pa time i na odvijanje tramvajskog prometa - ipak smo na tramvajskom forumu, zar ne? :wink:
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#28 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 13.11.2006. - 01:55

Ne znam koliko se sjećaš, ali Domjanićeva je nekad (mislim do početka 80-ih, bila dvosmjerna.


Ranije. Ja sam rođen '79., a otkad znam za sebe je jednosmjerna.

Doduše, promet je bio 10 puta manji...


I ako je bilo onda nije bilo ovak kak bi trebalo biti - DVE trake dole, jedna gore. Dakle, intenzivniji promet nego sad.

Autobusi više nisu tako glasni, a nažalost ni pod uvjetom da D. ostane jednosmjerna ne možemo izbjeći kamione, mješalice i dr. teškaše u svakodnevnom prometu.


Nije problem u glasnoći, problem je da se kuće tresu i sada kad projde malo veći kamion, gdi ne buju kad projde bus četrdesetak puta dnevno.

Osim toga, ubuduće se ne mogu izbjeći busevi u Domjanićevoj (linije za Kaptol i Kozjak) pošto se početna stajališta sele u Heinzelovu, a isključivo zato da se rastereti kružni tok Domjanićeva-Petrova, jer je to katastrofa - što zbog izlaska putnika, što zbog okretanja buseva. Mislim da od dva zla ipak treba izabrati manje... :?


Ovo sa stajalištem u Heinzelovoj je glupost, jer bu ljudima isto trebalo od tramvaja do busa ko i sad, s tim da sad već prejdu dio puta, a onak bi ih onda još bus moral voziti uzbrdo. Mislim da je spuštanje busa po Domjanićevoj do Heinzelove i njegov kasniji povratak gore samo gubitak vremena, koji bi mogel dodati i do pet minuta više po krugu, a sve za niš.
Kaj se kružnog toka tiče, linija za Kozjak ukrcava putnike na posebnom ugibalištu kod Zajčeve, prazni ih na posebnom ugibalištu na uglu Srebrnjaka, a okretanje autobusa nimalo ne blokira promet.

S druge strane, 100 metri zapadnije od Domjanićeve je Galjufova, koja je slijepa. Mogla bi se Galjufova otvoriti za smjer sjever-jug, a Domjanićeva ostaviti za jug-sjever.

#29 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.11.2006. - 05:52

Kaj se kružnog toka tiče, linija za Kozjak ukrcava putnike na posebnom ugibalištu kod Zajčeve, prazni ih na posebnom ugibalištu na uglu Srebrnjaka, a okretanje autobusa nimalo ne blokira promet.

Busevi sami po sebi nisu problem i ne blokiraju promet, ali zbog njih je velika frekvencija pješaka koji prelaza cestu na kružnom toku i oni svako malo zaustavljaju aute na zebri, pa se promet gomila po Petrovoj i Domjanićevoj.

#30 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.11.2006. - 10:15

Doduše, promet je bio 10 puta manji...

I ako je bilo onda nije bilo ovak kak bi trebalo biti - DVE trake dole, jedna gore. Dakle, intenzivniji promet nego sad.

Ma čekaj, ali otpada ti argument da bi nešto posebno jače tutnjalo, pa prema dolje rade uglavnom samo kočnice... Ali, da, možda bi bilo dobro otvoriti Galjufovu...

A stajalište autobusa na Petrovoj je stvarno daleko od Kvatrića, i još na brdu... Mislim da nedostupnost ove vrste može prilično odbiti putnike od javnog prijevoza...

#31 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 13.11.2006. - 12:39

Busevi sami po sebi nisu problem i ne blokiraju promet, ali zbog njih je velika frekvencija pješaka koji prelaza cestu na kružnom toku i oni svako malo zaustavljaju aute na zebri, pa se promet gomila po Petrovoj i Domjanićevoj.


Pa bus za Srebrnjak ide jednom u sat vremena, a ovi za Kozjak ne prelaze cestu. Pješaka gore uvijek bude, neovisno o ukidanju ili preusmjeravanju autobusa, a oni buju se tako i tako morali okretati oko kružnog toka.

Ma čekaj, ali otpada ti argument da bi nešto posebno jače tutnjalo, pa prema dolje rade uglavnom samo kočnice... Ali, da, možda bi bilo dobro otvoriti Galjufovu...


Da, prema dole, ali prema gore ne. A autobusi bi se iz Heinzelove morali i vraćati.
Da ne spominjem kolonu koka bi čekala na semaforu i dodatno zagađivala. Na Galjufovoj, primjerice ne bi trebal semafor, jer većina prometa sjever-jug su desni skretači prema gradu (koji ionako već sada koriste Kamaufovu i Petrovu) ili lijevi (koji sasvim sigurno ne buju koristili ni Domjanićevu, jer se iz nje nemre skrenuti u Maksimirsku, nego buju i dalje išli na Mašićevu). Zapravo, kad ovak postavim, ispada da bi jedina svrha prometa sjever-jug u Domajanićevoj bili ti nesretni autobusi - jer sumnjam da puno ljudi s Lašćine i Srebrnjaka ide u pravcu Heinzelove.

A stajalište autobusa na Petrovoj je stvarno daleko od Kvatrića, i još na brdu... Mislim da nedostupnost ove vrste može prilično odbiti putnike od javnog prijevoza...


Kaj se udaljenosti tiče, ona je jednaka i za Heinzelovu, ako ne i veća. Osoba koja iz Vlaške dolazi na bus izgubila bu više vremena idući na bus u Heinzelovu (pješačenje + vožnja busom do Petrove) nego kaj ga sada gubi (samo pješačenje do Petrove). Kaj se tiče odbijanja od javnog prijevoza, ne vjerujem, jer su to brdske linije, koje imaju zajamčene putnike, s obzirom da se nikom ne da penjati. O tome da bu neko rađe išel autom jer mu se ne da propješačiti 200 m blage uzbrdice - ne vjerujem. Takva osoba onda ionako ne favorizira baš javni prijevoz.

#32 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 13.11.2006. - 14:17

Evo, za promjenu, malo današnjih slika samog gradilišta i bliže okolice:

Grafit koji bi nam svima trebao dati misliti, a posebno investitoru :twisted:
Posted Image

Rupa je sad već prilično duboka - po mojoj procjeni su to cca 3 kata buduće garaže. Koliko će ih ukupno biti?
Posted Image

Pranje kamiona od zemlje prije nego krenu Šubićevom dalje:
Posted Image

Pogled s ugla Vlaške (i na ostatak tračnica)
Posted Image Posted Image
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#33 ĐĐ102

ĐĐ102
  • Članovi
  • 602 posts
  • Joined 11.11.2006.

Posted 13.11.2006. - 14:21

lijepa reportaža...nisam dugo već bil na kvatriću pa nisam znao da je već toliko izgrađeno.

Inače nadam se da će srediti i prugu preko kvatrića...odnosno početak maksimirske koji je JOŠ UVIJEK u onim starim kockama.... :roll: :roll: :cry:

#34 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 13.11.2006. - 14:29

I još par slika iz okolice KT, više za aute, ali kad su vozaći zbunjeni ili ne mogu proći onda utječu i na tramvaj :D :wink:

Vrijedi li ovdje žuta traka nacrtana na cesti ili ono što piše na znaku?
Posted Image

Na uglu Kamaufove su sad 3 trake od kojih je desna samo za tramvaj - zašto nije nacrtana žuta strelica?
Posted Image

Da stvar bude gora, nasred ceste stalno ima auta:
Posted Image
Posted Image

Zastarjeli znakovi koje nije nitko maknuo :evil: :
Posted Image

Posted Image




Nije čudo da ljudi lutaju, tko bi se snašao u cijeloj ovoj zbrci :lool
Posted Image
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#35 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.11.2006. - 14:45

STIB, jesi možda slikao i novo skretanje iz Vlaške ulijevo prema Domjanićevoj ?

Kad samo prije neki tjedan prvi put vozio Maksimirskom prema zapadu, ostao sam šokiran kad je odjedamput neposredno nakon križanja s Domjanićevom jednostavno nestala uobičajena vozna traka, zapravo preusmjerena je na tramvajsku prugu, a u suprotnom smjeru iz Vlaške su uredno čekali auti za skretanje u Domjanićevu. :shock:

Naravno, ispred križanja s Domjanićevom nigdje ni traga ni glasa od nekakvog znaka koji te upozorio na to.

#36 long foot

long foot
  • Članovi
  • 398 posts
  • Joined 12.07.2005.

Posted 13.11.2006. - 14:59

Baš sam danas prošao kraj gradilišta, primijetio sam da se garaža gradi preblizu južnom rubu trga i da neće ostati dovoljno prostora za tramvajski kolosijek koji iz Šubićeve vodi prema Nami. Osim ako pruga neće voziti po krovu garaže, kao što pokazuje jedan do projekata?

#37 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 13.11.2006. - 15:09

STIB, jesi možda slikao i novo skretanje iz Vlaške ulijevo prema Domjanićevoj ?

Kad samo prije neki tjedan prvi put vozio Maksimirskom prema zapadu, ostao sam šokiran kad je odjedamput neposredno nakon križanja s Domjanićevom jednostavno nestala uobičajena vozna traka, zapravo preusmjerena je na tramvajsku prugu, a u suprotnom smjeru iz Vlaške su uredno čekali auti za skretanje u Domjanićevu. :shock:

Naravno, ispred križanja s Domjanićevom nigdje ni traga ni glasa od nekakvog znaka koji te upozorio na to.


Nisam slikao, ali tako je. Sve ovo mi se zapravo čini kao jedna velika improvizacija. :evil:
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#38 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 13.11.2006. - 18:45

Današnje slike s autobusnog okretišta Heinzelova su na autobusnom forumu:
http://autobusihr.pr...63438473&page=1
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#39 zagrebghost

zagrebghost
  • Članovi
  • 27 posts
  • Joined 03.11.2006.

Posted 14.11.2006. - 23:18

Ne znam kako vi to vidite, ali ja ne bih imao ništa protiv da ova sadašnja privremena regulacija postane trajna. Mislim na puno jednosmjernih ulica poput Rakovčeve, Šulekove, Mašićeve, Pokornoga, ... koje sasvim dobro prihvaćaju promet s nekad prometno neuralgičnog Kvatrića. Često mi se čini da sam sada onuda brži nego prije početka obnove Kvatrića. Još kad vidim plan nove regulacije prometa nakon obnove, poželim da obnova što dulje potraje. 8)


Mislim da bi ovo mogla biti dobra, dobra ideja... :roll:

#40 zagrebghost

zagrebghost
  • Članovi
  • 27 posts
  • Joined 03.11.2006.

Posted 14.11.2006. - 23:31

I ako je bilo onda nije bilo ovak kak bi trebalo biti - DVE trake dole, jedna gore. Dakle, intenzivniji promet nego sad.


Ak' si rođen 79., a D. je prestala biti dvosjmerna početkom 80-ih, onda teško da bi se kao trogodišnjak sjećao toga :wink: Šalu na stranu, moguće je da je to bilo kad sam ja kretao u OŠ, znači negdje 78. Bilo kako bilo, onda su bile dvije trake - jedna gore, a druga dole, a po novom bi trebale biti dvije GORE i jedna dolje!

S druge strane, 100 metri zapadnije od Domjanićeve je Galjufova, koja je slijepa. Mogla bi se Galjufova otvoriti za smjer sjever-jug, a Domjanićeva ostaviti za jug-sjever.


Ovo s Galjufovom mi se jako, jako, jako sviđa!!! :jup
Samo... stanari iz Galjufove će pozvizdit... :puc




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users