Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

ČKD Tatra KT4 - "katice"


  • This topic is locked This topic is locked
988 replies to this topic

#1 Fitz

Fitz
  • Članovi
  • 1,745 posts
  • Joined 17.02.2006.
  • LocationSamobor

Posted 12.03.2006. - 13:29

Kad smo već kod KT-4, rekli ste da ima jedna ''modernizirana'' s tiristorima, koja je to i na kojoj liniji se može s njom provozat?


Ima li neke veće razlike u osjećaju vožnje između nje i ostalih?

#2 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 6,772 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.03.2006. - 13:35

Kad smo već kod KT-4, rekli ste da ima jedna ''modernizirana'' s tiristorima, koja je to i na kojoj liniji se može s njom provozat?


Ima li neke veće razlike u osjećaju vožnje između nje i ostalih?

Da, g.b.351. Vozi na svim linijama kuda voze i ostale katice. Mislim da je osjećaj vožnje više-manje isti :hm ali, naravno, zuji :)

#3 Fitz

Fitz
  • Članovi
  • 1,745 posts
  • Joined 17.02.2006.
  • LocationSamobor

Posted 12.03.2006. - 13:44

Ali spada u Trešnjevku, jel?
Dakle, nema je na 5 i 13.

teško da ću ju onda vidjet, ali čini se da niš ne propuštam :)

#4 crotram

crotram
  • Članovi
  • 4,348 posts
  • Joined 13.12.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.03.2006. - 13:45

Ali spada u Trešnjevku, jel?
Dakle, nema je na 5 i 13.

teško da ću ju onda vidjet, ali čini se da niš ne propuštam :)

Trešnjevka :)

#5 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 6,772 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.03.2006. - 13:52

Ali spada u Trešnjevku, jel?
Dakle, nema je na 5 i 13.

Da, na Trešnjevci je. Ali katice na 5 su i dalje pod Trešnjevkom ;), jedino subotom i nedjeljom Dubrava na 5 umjesto genšera pošalje katicu :), ali to je rijetko.

teško da ću ju onda vidjet, ali čini se da niš ne propuštam :)

Ja ga baš volim :)

Ali čudno mi je kod 351 :(, ne kužim zašto nije prošao velike popravke kao ostale katice, nema ni povećanu kabinu, niti su mu sređeni rukohvati i sa njih se ljušti boja, ja mislim da nisu zamijenjene ni podne obloge...

#6 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 12.03.2006. - 14:04

351 nije modernizirani KT4 nego KT4t, kupljen sa tiristorskim upravljanjem. Osjećaj vožnje u njemu je drugačiji nego u bilo kojem drugom ČKD tramvaju u Zagrebu jer ne cuka i ima daleko najnježnije regulirano kretanje i zaustavljanje od svih ZET-ovih tramvaja koji imaju elektronsku regulaciju (351, 2100, 2200). Pošto je najnoviji od svih katica valjda je zadnji na redu za sređivanje interijera.

#7 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 6,772 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.03.2006. - 14:12

Osjećaj vožnje u njemu je drugačiji nego u bilo kojem drugom ČKD tramvaju u Zagrebu jer ne cuka i ima daleko najnježnije regulirano kretanje i zaustavljanje od svih ZET-ovih tramvaja koji imaju elektronsku regulaciju (351, 2100, 2200). Pošto je najnoviji od svih katica valjda je zadnji na redu za sređivanje interijera.

Da, to sam i mislio ali nisam bio siguran. Mirniji je, ali nekako slabije vuče od "običnih" KT4 :?, pa mi se čini se vožnja i ne čini toliko zabavna :lol:, ali zato je zabavno slušati zujanje :lol:

#8 Fitz

Fitz
  • Članovi
  • 1,745 posts
  • Joined 17.02.2006.
  • LocationSamobor

Posted 12.03.2006. - 18:24

čim se vi bavite :D

Postovi se eto premješaju tako da se tema razdvoji pa se odvojena tema spoji s drugom :D

Ajmo mi nazad na KT4...

kako bi šljakalo kad bi išlo

KT4+KT4 zakačeno, kao T4+B4

Trebala bi biti 2 vozača?
Kako bi se regulirao gas, općenito, kako se regulira kad su 2 motorna kola spojena?

#9 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 6,772 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.03.2006. - 18:41

čim se vi bavite :D

Postovi se eto premješaju tako da se tema razdvoji pa se odvojena tema spoji s drugom :D

Ajmo mi nazad na KT4...

kako bi šljakalo kad bi išlo

KT4+KT4 zakačeno, kao T4+B4

Trebala bi biti 2 vozača?
Kako bi se regulirao gas, općenito, kako se regulira kad su 2 motorna kola spojena?

Koliko ja znam, zagrebački KT4 imaju (ili su imali) pripremu za povezivanje u kompoziciju. Naravno da ne treba 2 vozača :D. Znam da tako povezani voze u Berlinu, dalo bi se naći i još gradova, a i povezani T4+T4 (ili T3+T3, ili T6+T6) voze posvuda po ist. Europi, i puuuno su češći nego naši T4+B4 ;).

Sad, ne znam kako bi se točno to reguliralo :?:, ja mislim da su onda oboja motorna kola u funkciji, ali da na jednima "gas" može biti isključen... ??
Ne znam ni za prijenos informacija, bi li bilo preko kabla ili radio-vezom :?: Nekako mi kabel ima više smisla...

#10 Arno

Arno
  • Članovi
  • 2,514 posts
  • Joined 04.09.2005.

Posted 12.03.2006. - 18:41

Iz kojeg razloga je ta mogućnost u ZET-u otklonjena?

#11 Fitz

Fitz
  • Članovi
  • 1,745 posts
  • Joined 17.02.2006.
  • LocationSamobor

Posted 12.03.2006. - 18:58

A zašto nema prikolice za kt4? Preslab motor? 900 je u početku imao jednu...

Koja je prednost da se vozi T4+T4, a ne T4+B4?

Valjda su prikolice jeftinije

#12 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,422 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.03.2006. - 19:14

Koliko ja znam, zagrebački KT4 imaju (ili su imali) pripremu za povezivanje u kompoziciju.


Mislim da su samo prvi koji su isporuceni ZET-u dosli sa kopcama; ostali ne... Netko mi je spomenuo da su u ZET-u testirali KT4+KT4; ne znam da li je to tocno...
Btw, u Beogradu cesto voze dvije spojene katice; a s obzirom na lose stanje tramvaja, ova druga cesto ima prilicno 'ocerupanu' upravljacnicu :)

pozdrav
toma

#13 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 12.03.2006. - 20:35

čim se vi bavite :D

Postovi se eto premješaju tako da se tema razdvoji pa se odvojena tema spoji s drugom :D

Ajmo mi nazad na KT4...

kako bi šljakalo kad bi išlo

KT4+KT4 zakačeno, kao T4+B4

Trebala bi biti 2 vozača?
Kako bi se regulirao gas, općenito, kako se regulira kad su 2 motorna kola spojena?

Koliko ja znam, zagrebački KT4 imaju (ili su imali) pripremu za povezivanje u kompoziciju. Naravno da ne treba 2 vozača :D. Znam da tako povezani voze u Berlinu, dalo bi se naći i još gradova, a i povezani T4+T4 (ili T3+T3, ili T6+T6) voze posvuda po ist. Europi, i puuuno su češći nego naši T4+B4 ;).

Sad, ne znam kako bi se točno to reguliralo :?:, ja mislim da su onda oboja motorna kola u funkciji, ali da na jednima "gas" može biti isključen... ??
Ne znam ni za prijenos informacija, bi li bilo preko kabla ili radio-vezom :?: Nekako mi kabel ima više smisla...


A kako bi se upravljalo? Pedalama vožnje i kočenja prvog vozila tako da oba akceleratora rade "paralelno", spojeno preko kabla kroz spojnicu.

#14 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 12.03.2006. - 20:36

Iz kojeg razloga je ta mogućnost u ZET-u otklonjena?


Trebale su im te spojnice sa KT4 za T4/B4.

#15 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 12.03.2006. - 20:39

A zašto nema prikolice za kt4? Preslab motor? 900 je u početku imao jednu...

Koja je prednost da se vozi T4+T4, a ne T4+B4?

Valjda su prikolice jeftinije


KT4 nema mogućnost vući prikolicu.

T4+T4 ima bolje dinamičke karakteristike nego T4+B4.

#16 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,297 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 12.03.2006. - 21:58

Koliko ja znam, zagrebački KT4 imaju (ili su imali) pripremu za povezivanje u kompoziciju.


Mislim da su samo prvi koji su isporuceni ZET-u dosli sa kopcama; ostali ne... Netko mi je spomenuo da su u ZET-u testirali KT4+KT4; ne znam da li je to tocno...
Btw, u Beogradu cesto voze dvije spojene katice; a s obzirom na lose stanje tramvaja, ova druga cesto ima prilicno 'ocerupanu' upravljacnicu :)

pozdrav
toma


Svi KT 4 su u ZG isporučeni s kopčama, jedina je razlika ta što su prvi isporučeni tramvaji tokom pokusnih vožnji po ZG još imali kopče (ja se posebno sječam 304)
Ostalima su kopče skinute prije puštanja u promet, te su neko vrijeme te kopče korištene u ST za kopčanje T4+P4 dok su još bili u ST.
Dok sam bio u JNA u BG 1990/91 jedanput sam se vozio sa linijom 7 na kojoj su vozili KT4 spojeni u tandemu. Bili su to najnoviji KT4 u GSB. Vozili su samo u "špici" te je na prvom tramvaju bio podignut pantograf koji je napajao oba tramvaja. Stražnja katica odnosno njen prostor za vozača bio je zaključan i tada još sav netaknut, u najlonu. Tramvaji su bili spojeni u paru npr. 301+302, 303+304... i nikad se nisu rastavljali, čak su i spojnice bile dodatno učvršćene nekakvom napravom.
Zagrebački su navodno za probu kačeni u tandem i isprobavani na pruzi Mihaljevac-Dolje, drugi tramvaj je umjesto putnika bio napunjen sa nekoliko 200l bačava kao teret. Da li je test uspio ili nije i zašto svi KT4 voze solo, ne znam.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#17 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,311 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.03.2006. - 22:09

A zašto nema prikolice za kt4? Preslab motor? 900 je u početku imao jednu...

Koja je prednost da se vozi T4+T4, a ne T4+B4?

Valjda su prikolice jeftinije


KT4 nema mogućnost vući prikolicu.

T4+T4 ima bolje dinamičke karakteristike nego T4+B4.


Jesu te dinamičke karakteristike kod T4+T4 toliko puno bolje od T4+B4 da opravdavaju višu nabavnu cijenu ? Čini mi se da prikolice B4 voze samo u rijetkim gradovima.

#18 ogi2004

ogi2004
  • Članovi
  • 1,790 posts
  • Joined 24.09.2005.

Posted 12.03.2006. - 22:22

kako nisu? pogon na sve osovine, kočenje sa svim osovinama pomoću motora a ne pakni... kaj nije to bolje nego vuća solo motora, a pretrpana prikolica je tu za ukras

#19 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,311 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.03.2006. - 22:49

kako nisu? pogon na sve osovine, kočenje sa svim osovinama pomoću motora a ne pakni... kaj nije to bolje nego vuća solo motora, a pretrpana prikolica je tu za ukras


Znači, kad je ZET nabavljao svoje prve Čehe, išlo se isključivo na najjeftiniju varijantu, bez obzira na pravila struke? Zapravo, sjećam se tadašnjih napisa u novinama kako je ĐĐ bio puno skuplji od Čeha i zato su tada bili nabavljeni Čehi. Ali očito su se uspoređivale kruške i jabuke :(

#20 davorseljan

davorseljan
  • Članovi
  • 569 posts
  • Joined 15.01.2006.

Posted 12.03.2006. - 23:06

Mislim da su katice bili najveći gaf.
Mana najveća je kapacitet.
Bilo je ideja da se u sredinu stavi laka prikolica ali nije uspjelo.
Pitam se zbog ćega.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users