Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Mađari


  • Please log in to reply
2158 replies to this topic

#21 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 10.11.2006. - 11:07

Ljudi, a zakaj u 80% slučajeva iz mađara smrdi po zagorenoj gumi?

Kočnice, remenje...?

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#22 TommyLee

TommyLee
  • Članovi
  • 394 posts
  • Joined 24.10.2005.

Posted 10.11.2006. - 11:37

Ma Baat mi je baš simpa! :lol:

A u Bt sam se vozil puno puta za Varaždin. Zbilja užas! :x

#23 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,694 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 10.11.2006. - 13:06

Ma Baat mi je baš simpa! :lol:
A u Bt sam se vozil puno puta za Varaždin. Zbilja užas! :x


Kad smo već Off Topic slobodan sam podsjetiti da su Bt izvorno imali još tvrđa sjedišta - od plastike, slično kao u tramvaju. U vrijeme kada su uvođeni u promet pročitao sam objašnjenje zašto: radi smanjenja eventualne štete, jer je u to vrijeme vladala epidemija rezanja sjedišta u vagonima Baat.
U Mađaru sam dva-tri puta putovao do Vinkovaca i natrag (ex ubrzani ''Cibalia''). Nije baš da je neki komfor, ali moglo se izdržati.
Cijela ova priča meni se čini bespredmetnom dok se ne uvedu nove i moderne putničke garniture.
Zbilja, zakaj u Mađaru ponekad smrdi na paljevinu?
Serija 05 je zakon!

#24 TommyLee

TommyLee
  • Članovi
  • 394 posts
  • Joined 24.10.2005.

Posted 10.11.2006. - 14:03

Nisam primjetio... :?
Znam da je zagušljivo i da se prozori vrlo teško otvaraju.

#25 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,661 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 10.11.2006. - 14:09

U Mađaru sam dva-tri puta putovao do Vinkovaca i natrag (ex ubrzani ''Cibalia''). Nije baš da je neki komfor, ali moglo se izdržati.

Kad je to bilo ? Mislio sam da prometuju samo do Novske.

#26 ivancrnkoci

ivancrnkoci
  • Članovi
  • 1,230 posts
  • Joined 27.08.2005.

Posted 10.11.2006. - 14:26

Išla je prije jedna garnitura do Vinkovaca.
Posted Image

#27 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,694 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 10.11.2006. - 15:29

U Mađaru sam dva-tri puta putovao do Vinkovaca i natrag (ex ubrzani ''Cibalia''). Nije baš da je neki komfor, ali moglo se izdržati.

Kad je to bilo ? Mislio sam da prometuju samo do Novske.


Pisao sam o tome u topicu o imenima vlakova.
Ubrzani vlak CIBALIA (tarifa putničkog) vozio je Zagreb Gl. kol. - Vinkovci i natrag krajem sedamdesetih i, čini mi se, sve do pred kraj osamdesetih.
Služio je kao surogat za putnike plićeg džepa koji su putovali na dulje relacije, a nisu si mogli priuštiti recimo 1. razred u ''Emoni'' i ''Savi''.
Konkretno, ''Cibalia'' je iz Vinkovaca kretala prema Zagrebu desetak minuta iza ''Save''.
Ne znam kako je bilo radnim danom, ali vikendom su vozile 3 (tri) spojene garniture.
Vlak je prašio 120 km/h gdje god je mogao, a po mojem prisjećanju stajao je u kolodvorima (od Zagreba): Dugo Selo, Kutina, Banova Jaruga, Novska, Okučani, Nova Gradiška, Nova Kapela, Slavonski Brod, Strizivojna-Vrpolje i Vinkovci. Ako sam gdje pogriješio, prije će biti da sam dodao nego oduzeo. Dakle, nikakve Sesvete, Garčin i slične... kha-kha.
Uvijek je bio pun kao šipak. Ja sam se vozio samo dva ili tri puta, isključivo iz razloga jer su rezervacije za ''Savu'' ili ''Emonu'' bile rasprodane. I preživio sam, iako to fakat nije kombinacija za put od 25X km.
Serija 05 je zakon!

#28 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 10.11.2006. - 16:31

Ali ima još nešto neudobnije od Mađara, a to je obnovljeni Mađar :evil:

i stara macosa (izuzetak: ona sa zelenim sjedalima, svega ih je par bilo, mislim da 2). mađar bar nema visoke naslone pa ti kičma nijeosuđena na ravnanje na dasci kao u spomenutoj macosi

#29 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,661 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 10.11.2006. - 16:44

Ne znam kako je bilo radnim danom, ali vikendom su vozile 3 (tri) spojene garniture.


Eh, da mi je to bilo vidjeti :D
A mi se tu danima trudimo da ugledamo duplog Mađara našoj prigradskoj liniji. :wink:

#30 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,694 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 10.11.2006. - 18:01

Ne znam kako je bilo radnim danom, ali vikendom su vozile 3 (tri) spojene garniture.


Eh, da mi je to bilo vidjeti :D
A mi se tu danima trudimo da ugledamo duplog Mađara našoj prigradskoj liniji. :wink:


Meni se prije nekih mjesec dana, kada sam putovao u Rijeku, ukazao dupli Mađar u Vrapču (prema Savskom Marofu). Jedna garnitura bila je prazna, a u drugoj pet i pol putnika. To je bilo rano ujutro (žurio sam na ICN, dakle nešto iza 6 sati). Nisam ga viđao ni prije ni poslije.
Serija 05 je zakon!

#31 Arno

Arno
  • Članovi
  • 2,516 posts
  • Joined 04.09.2005.

Posted 10.11.2006. - 19:48

Ja sam više puta zadnjih tjedana vidio duplu garnituru kako izlazi/ulazi u GK.

#32 tomek

tomek
  • Članovi
  • 839 posts
  • Joined 02.10.2006.

Posted 10.11.2006. - 20:05

svako jutro oko 7.25 (ne znam tocno) ide dupli madjar kroz vrapce za glavni kolodvor.

#33 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 10.11.2006. - 22:10

svako jutro oko 7.25 (ne znam tocno) ide dupli madjar kroz vrapce za glavni kolodvor.



Točno, kad idem ujutro na posao, viđam oko 7 duplić prema D. Selu.

Inače, vraćao sam se danas s 6 111 019 i taj vraški smrdi po paljevini (kad se izađe na stanici)...

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#34 tomek

tomek
  • Članovi
  • 839 posts
  • Joined 02.10.2006.

Posted 10.11.2006. - 22:13

koji su sve modernizirani?

6 111 019
6 111 022
...

i znam da je to negdje bilo, ali jel moze netko rec koliko ima madjara? 25?

#35 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,592 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 11.11.2006. - 08:00

koji su sve modernizirani?

6 111 019
6 111 022
...

i znam da je to negdje bilo, ali jel moze netko rec koliko ima madjara? 25?


...004, 012 i 020 koliko se sječam
ima ih još 21 garnitura (004-024)

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#36 Arno

Arno
  • Članovi
  • 2,516 posts
  • Joined 04.09.2005.

Posted 11.11.2006. - 10:40

Kad smo već kod Mađara, moje je pitanje zar je tako teško čuvati bar ove modernizirane Mađare od "grafitera"; boli me gledati kako nagrđuju lijepi modernizirani vlak; zar ne mogu tih 5 spremiti pod ključ?

#37 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 11.11.2006. - 13:51

Kad smo već kod Mađara, moje je pitanje zar je tako teško čuvati bar ove modernizirane Mađare od "grafitera"; boli me gledati kako nagrđuju lijepi modernizirani vlak; zar ne mogu tih 5 spremiti pod ključ?


Slažem se. Užasno ih je vidjeti išarane, a tek su friško ofarbani.

Moderniziran je i 6 111 011:
Posted Image

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#38 tomek

tomek
  • Članovi
  • 839 posts
  • Joined 02.10.2006.

Posted 11.11.2006. - 14:55

koje godine su nasi madjari kupljeni i koliko sam procitao na forumu 6 111 025 postoji i stoji negdje(malo je drugaciji)

vise pratim autobuse i tramvaje, ali me i ovo zanima pa se ispricavam ako nekoga davim. :)

#39 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,694 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 11.11.2006. - 15:21

koje godine su nasi madjari kupljeni...


Vjerojatno 1977. Osobno sam se prvi put vozio Mađarem u siječnju 1978. na relaciji Zagreb - Lekenik i natrag. Tada su bili novi-novcati, tek pristigli i ubačeni u promet. Drugi će znati više.
Serija 05 je zakon!

#40 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,694 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 11.11.2006. - 15:31

Kad smo već kod Mađara, moje je pitanje zar je tako teško čuvati bar ove modernizirane Mađare od "grafitera"; boli me gledati kako nagrđuju lijepi modernizirani vlak; zar ne mogu tih 5 spremiti pod ključ?


Slažem se. Užasno ih je vidjeti išarane, a tek su friško ofarbani.


Od grafitera treba čuvati sve, a ne samo modernizirane Mađare. Isti problem imaju i druge željezničke uprave. Čitam na slovenskom forumu topic ''Grafitarji'', tamo je sranje kao i kod nas, a u Mađarskoj sam osobno vidio unakaženih vagona i DMU-a ko u priči.
Priznajem da mi jedno nije sasvim bistro. Izdrkavanje grafita (pardon na izrazu, ali drugog nemam) traži stanovito vrijeme. Zar ne postoji nekakva čuvarska služba, ili su ti RVR-ovci (i kako se već ne zovu u pojedinim zemljama) opsjednuti samo subverzivnim elementima s fotoaparatima?
Serija 05 je zakon!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users