Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Mađari


  • Please log in to reply
2157 replies to this topic

#1 Motornjak

Motornjak
  • Članovi
  • 40 posts
  • Joined 06.10.2005.

Posted 29.06.2006. - 19:07

Zašto iz siska prema zgb oko 22 navečer osim dva koja voze po voznom redu, prođu i dva prema zgb bez svjetala u putničkom prostoru?

#2 ivancrnkoci

ivancrnkoci
  • Članovi
  • 1,230 posts
  • Joined 27.08.2005.

Posted 29.06.2006. - 19:10

Zato kaj se strojno vraćaju u Zagreb

#3 Motornjak

Motornjak
  • Članovi
  • 40 posts
  • Joined 06.10.2005.

Posted 01.07.2006. - 11:47

To mi se čini, kao i mnogo stvari na žaljeznici nerentabilno!

#4 ikar

ikar
  • Članovi
  • 577 posts
  • Joined 16.06.2006.

Posted 01.07.2006. - 12:03

To mi se čini, kao i mnogo stvari na žaljeznici nerentabilno!


Nije nerentabilno - zašto bi stalno stajao i ubrzavao (veća potrošnja energije) da bi prevozio zrak (sumnjam da ima putnika iza 22h)...

#5 ivancrnkoci

ivancrnkoci
  • Članovi
  • 1,230 posts
  • Joined 27.08.2005.

Posted 01.07.2006. - 13:15

To mi se čini, kao i mnogo stvari na žaljeznici nerentabilno!


Nije nerentabilno - zašto bi stalno stajao i ubrzavao (veća potrošnja energije) da bi prevozio zrak (sumnjam da ima putnika iza 22h)...


A zakaj nebi čekali u Sisku jutro, već se vraćaju strojno natrag u Sisak iz Zagreba
Posted Image

#6 ikar

ikar
  • Članovi
  • 577 posts
  • Joined 16.06.2006.

Posted 01.07.2006. - 16:51

To mi se čini, kao i mnogo stvari na žaljeznici nerentabilno!


Nije nerentabilno - zašto bi stalno stajao i ubrzavao (veća potrošnja energije) da bi prevozio zrak (sumnjam da ima putnika iza 22h)...


A zakaj nebi čekali u Sisku jutro, već se vraćaju strojno natrag u Sisak iz Zagreba


Vjerojatno je prekomplicirano mijenjati turnuse motornog vlaka i strojnog osoblja radi toga. -Sve ima svoje razloge-

#7 Motornjak

Motornjak
  • Članovi
  • 40 posts
  • Joined 06.10.2005.

Posted 02.07.2006. - 10:17

Sigurno bi se dala složiti neka kombinacija! Ovako isto idu 2 strojna osoblja za Zgb.! Mogli su oba onda upregnuti! Mogli bi, kak veli Ivek ujutro za Zgb.
Pa nije HŽ indijske željeznice da ne mogu nekaj organizirati!

#8 davorseljan

davorseljan
  • Članovi
  • 569 posts
  • Joined 15.01.2006.

Posted 02.07.2006. - 11:01

Kak to rade sa ICN ima tako mogu to napraviti i za ovo.

#9 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,319 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 18.10.2006. - 19:07

Danas nas je kondukter stereo iz 6 111 011 na Glavnom rekavši da je vlak povkvaren (oko 13.10). I zbilja, nakon par minuta došla je 6111 005 i zamijenila jedanaesticu koja je povučena u garažu ili di več. Zna tko kaj joj se desilo? Ja od Trnave do Glavnog nisam niš primijetio...

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#10 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,319 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 20.10.2006. - 18:11

Očito nije bilo niš krucijalno jer sam se danas dva puta furao s jedanaesticom...

Posted Image

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#11 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,483 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 03.11.2006. - 10:20

Kako je ovdje riječ o Mađarima imam jedno pitanje za znalce, vjerujem da nije Off Topic:
Zakaj Mađari tako masovno rikavaju čim se temperatura spusti na nulu ili koji stupanj ispod? Je li riječ o nekom tehničkom problemu i kojem?
Kod nas u Vrapču je zimi, tj. kad je malo hladnije, na peronu opsadno stanje.
Thanks na odgovoru.
Serija 05 je zakon!

#12 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 03.11.2006. - 11:39

Kod nas u Vrapču je zimi, tj. kad je malo hladnije, na peronu opsadno stanje.
Thanks na odgovoru.


to je zato kaj nemreju aute vužgati pa s cugom ideju

#13 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,483 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 03.11.2006. - 11:59

:lol: :lol: :lol: , ima nekaj u tome, ali ja bi ipak štel znati zakaj Mađari rikavaju.
Serija 05 je zakon!

#14 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 03.11.2006. - 12:36

:lol: :lol: :lol: , ima nekaj u tome, ali ja bi ipak štel znati zakaj Mađari rikavaju.


pa ne rikavaju samo mađari
krepavaju i sva ostala vozila, i to ne samo po zimi
na primjer čim malo zahladi svako jutro gledam jadne željezničare kak se muče spojiti dvije macose

#15 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,483 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 03.11.2006. - 17:36

Čital sam to za Macose (spajanje itd.) i nemrem verovat.
Ma svaka čast svim pokojnicima, tj. krepanim voznim sredstvima HŽ-a, ali mene još uvek zanima zakaj crkavaju Mađari čim temperatura padne na 0 ili -1.
Serija 05 je zakon!

#16 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 05.11.2006. - 16:06

Čital sam to za Macose (spajanje itd.) i nemrem verovat.
Ma svaka čast svim pokojnicima, tj. krepanim voznim sredstvima HŽ-a, ali mene još uvek zanima zakaj crkavaju Mađari čim temperatura padne na 0 ili -1.


ma, nije to zbog temperature, to ti je stihijski... dugo voze dobro onda masovno krepaju.... ozbiljno, svaki mjesec imamo spontani pobačaj mađara.... :lol:

problem je zimi malo veći dok ima snijega, koji se usisa ventilatorom za hlađenje motora i onda se topi u motorima i tiristorskim mostovima... kod kiše nema taj problem zbog cik-cak postavljenog usisnog kanala, ali suhi snjeg ide do motora i onda krepavaju, pošto snjeg imaš na nižim temperaturama, dolazi se do zaključka da je to zbog niskih temperatura...

da izbjegnem pitanjem zašto elektra ne krepa moram reći slijedeće:
najviše snjega vlak usisa jer prva kola uzkovitlaju snijeg a usisnici se nalaze na srednjim kolima... elektra je sama naprijed i uskovitlani snijeg ide oko vagona....

#17 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,483 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 05.11.2006. - 16:57

problem je zimi malo veći dok ima snijega, koji se usisa ventilatorom za hlađenje motora i onda se topi u motorima i tiristorskim mostovima... kod kiše nema taj problem zbog cik-cak postavljenog usisnog kanala, ali suhi snjeg ide do motora i onda krepavaju, pošto snjeg imaš na nižim temperaturama, dolazi se do zaključka da je to zbog niskih temperatura...


Thanks. TO je ono što sam htio znati, sada je sve jasno.
Serija 05 je zakon!

#18 TommyLee

TommyLee
  • Članovi
  • 394 posts
  • Joined 24.10.2005.

Posted 10.11.2006. - 10:21

S obzirom da je već tema otvorena htio sam dodati da su ubi bože neudobni!
Stolci su tak uski da kad objesim jaknu, moram se nagnuti naprijed jer više nema mjesta! I naravno konstatno se namještam. Koma! Što prije ih zamjene , to bolje!

#19 ivancrnkoci

ivancrnkoci
  • Članovi
  • 1,230 posts
  • Joined 27.08.2005.

Posted 10.11.2006. - 10:24

Ak ti je mađar neudoban probaj Bt vagon(savjetujem ti da se baciš na sic), i budi sretan više ne voze Baat vagoni koji su znali dosta često prema Sisku vozit(ak je vozila klasika).
Posted Image

#20 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,593 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 10.11.2006. - 10:44

Pa, jakna se može i sfrkati i ubaciti na policu iznad sjedala, tako barem ja uvijek radim.
Ali ima još nešto neudobnije od Mađara, a to je obnovljeni Mađar :evil:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users