Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

JVP u Beogradu (tramvaji, linije...)


  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#61 jz 363

jz 363
  • Članovi
  • 233 posts
  • Joined 26.04.2008.

Posted 09.07.2019. - 21:18

Evo i male foto-reportaže nove tramvajske pruge; 

 

Nova deonica započinje na Novom Beogradu, odvajanjem od tramvajskog koloseka za novobeogradski depo. Trasa se u blagom usponu izgrađenom rampom izdiže do stanice "Đorđa Stanojevića". Iako je za sada na lokaciji prazan prostor, pretpostavljam da će ubrzo ovo postati frekventna tačka, sa izgradnjom nove autobuske stanice i završetkom radova na novobeogradskoj železničkoj stanici koja je odmah pored. 

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

Nakon stanice, pruga se rampom izdiže u sredinu nove saobraćajnice koja preko mosta povezuje Novi Beograd i Banovo brdo. Na pristupima mostu, pruga je na betonskoj podlozi, dok su na samom mostu koloseci položeni na drvene pragove s podlogom od tucanika. Nakon prelaska Save, tramvaj se zaustavlja na stanici "Petlja Radnička". Ako se dovrše prateći objekti (poput liftova), ova stanica bi takođe mogla da postane korisna za odlaske na Adu, Sajam ili Hipodrom. 

 

5.jpg

 

6.jpg

Pogled s nove tramvajske stanice na tramvajsku trianglu za Topčider i Banovo brdo

 

Nakon ovoga, tramvajska pruga se narednom rampom u zavoju spušta prema topčiderskoj dolini i hipodromu. U oštrom luku menja smer, prelazi Točidersku reku i priključuje se na tramvajsku prugu za Banovo brdo gde je napravljena triangla sa skretnicama Sajmu (centru grada) i Banovom brdu. 

 

7.jpg

 

9.jpg

 

10.jpg



#62 CKD-KT4

CKD-KT4
  • Članovi
  • 966 posts
  • Joined 29.08.2007.
  • LocationBeograd

Posted 10.07.2019. - 21:38

Kako ne treba raditi:


Kako bi zapravo trebalo:
- od 23:00 do 27:30 (u međuvremenu je podignuta brzina sa 30 na 60 km/h na delu od 24:25 so 26:25);
https://www.youtube....6SRgmMH8?t=1379

- od 1:06:50 do 1:11:10:
https://www.youtube....6SRgmMH8?t=4010

Celokupni filmić:


Na kraju se vidi isključivo tramvajska raskrsnica, sa prugom koja preko rampe posle prelazi u tunel, pod uglom od 90° u odnosu na osu mosta. Ta raskrsnica je samo obrnutim trouglom regulisana. Nikakvi semafori. A što je najcrnje - postoje detektori na gornjem vodu, koji očigledno - ne rade...

Takođe, na snimku kod Hipodroma se vidi pozicija znaka ograničenja od 10 km/h (pre puštanja pruge u rad bilo je 15 km/h, pa je "o'ruk" izmenjeno!). Taj znak je trebalo postaviti 50-tak metara ranije, a (eventualno i) na stajalištu postaviti još jedan znak koji upozorava da će nakon određene distance biti ograničenje od 10 km/h (u vidu dopunske table). Pogledati od 29:50:

- 29:55 ograničenje od 30 km/h:
- 30:05 - 15km/h
https://www.youtube.com/watch?v=2UGLgr_FRds

Post edit: iz nekog razloga se ne pojavljuje ekran sa poslednjim snimkom, iako je na početku postojao, ne znam zašto.
Poslana slika

#63 tatratram

tatratram
  • Članovi
  • 95 posts
  • Joined 12.10.2013.
  • LocationZagreb, Dubrava

Posted 11.07.2019. - 16:08

Koliko vidim, preko mosta idu linije 11 i 13?



#64 jz 363

jz 363
  • Članovi
  • 233 posts
  • Joined 26.04.2008.

Posted 11.07.2019. - 21:00

Koliko vidim, preko mosta idu linije 11 i 13?

 

Tako je, linija 13 na redovnoj trasi, a linija 11 na trenutno skraćenoj, zbog rekonstrukcije tram. pruge u starom delu grada. 



#65 ante_os

ante_os
  • Moderatori
  • 876 posts
  • Joined 24.04.2012.
  • LocationOsijek (Zagreb)

Posted 11.07.2019. - 21:06

Lijepa reportaža iz Beograda, drago mi je da se razvija tramvajski promet. Nego, nisam shvatio da li su se sada uvele neke nove linije ili su se samo linije 11 i 13 produžile?

Planira li se nabavka novih tramvaja?

#66 jz 363

jz 363
  • Članovi
  • 233 posts
  • Joined 26.04.2008.

Posted 11.07.2019. - 22:40

Nove linije se nisu uvele, već su spomenute dve preusmerene. Obe voze s Novog Beograda preko novog mosta, s tim što linija 13 sada kraćim putem stiže do Banovog brda, dok linija 11 nastavlja prema Sajmu i Kalemegdanu (gde je i ranije vozila, ali preko Starog savskog mosta). Potencijalna nova linija o čijem uvođenju se govori bi vozila od Kneževca, preko Topčidera do Novog Beograda. 

 

Što se novih tramvaja tiče, nekakvih decidiranih najava za sada nema. Pojavljuju se doduše neka govorkanja kako nemački "Siemens" u Kragujevcu otvara fabričko postrojenje upravo za gradnju tramvaja, pa su se po medijima bile provlačile i neke informacije kako bi se tu konstruisali novi tramvaji za Beograd. Šta će od toga biti i kada, pitanje je. Broj tramvaja u inv. parku GSP-a je navodno toliki da prevazilazi trenutne potrebe, što nije daleko od istine. Npr, od 10-ak tramvaja BE 4/6, tip "Schindler", donedavno je bio aktivan tek jedan, ostali su garažirani, pošto za njihovim korišćenjem nije bilo potrebe.   



#67 tatratram

tatratram
  • Članovi
  • 95 posts
  • Joined 12.10.2013.
  • LocationZagreb, Dubrava

Posted 12.07.2019. - 12:26

Koliko smisla ima ovakva linija 13? Izgleda mi nekako pretangencijalno.

#68 CKD-KT4

CKD-KT4
  • Članovi
  • 966 posts
  • Joined 29.08.2007.
  • LocationBeograd

Posted 13.07.2019. - 10:23

Na levoj obali Save ima dosta radnih mesta u tercijarnom sektoru. Trenutno je gotovo identična trasa pokrivena jednom autobuskom linijom sa velikim intervalom sleđenja. Videćemo...
Poslana slika

#69 tatratram

tatratram
  • Članovi
  • 95 posts
  • Joined 12.10.2013.
  • LocationZagreb, Dubrava

Posted 14.07.2019. - 22:39

Misli li se nekako kompenzirati promet u sjevernoj polovici Novog Beograda? Nekako mi se čini da stanovnici blokova dvadest i nešto nisu baš sretni što im se broj tramvaja prepolovio.



#70 Kolega2357

Kolega2357
  • Članovi
  • 461 posts
  • Joined 05.07.2014.
  • LocationNovi Beograd

Posted 15.07.2019. - 13:43

Za pola sata je krace putovanje od Bloka 45 do Banovog brda preko mosta na Adi. 



#71 CKD-KT4

CKD-KT4
  • Članovi
  • 966 posts
  • Joined 29.08.2007.
  • LocationBeograd

Posted 15.07.2019. - 14:31

Misli li se nekako kompenzirati promet u sjevernoj polovici Novog Beograda? Nekako mi se čini da stanovnici blokova dvadest i nešto nisu baš sretni što im se broj tramvaja prepolovio.


Sreća u nesreći što se tuda pruža jedna frekventna (i istina prepunjena) autobuska linija. Misliće se o tome kad dođu žalbe gradskoj upravi (nažalost), pa će se (tek) onda pronalaziti provizorna rešenja.
Poslana slika




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users