Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

JVP u Beogradu (tramvaji, linije...)


  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#21 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,347 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 25.12.2014. - 15:15

Pozdrav svima!

Nisam puno na tramvajskim temama. U ovu temu prilažem link gdje se nalazi nešto fotki beogradskih tramvaja koje sam fotkao listopadu ove godine.

http://www.zeljeznic...te-vz/?p=489119

Bok!

Ante

41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png

 
a035.gif


#22 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,067 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 17.05.2015. - 12:00

U Beogradu se 15.5. zapalila katica 401, prenosim sliku sa facea.

 

110178633859495982653498.jpg

 

Ima i neki video (koji se neće moći otvoriti ako stavim na forum) gdje se vidi otvoreni plamen kod vozačke kabine ispod krova. Požar su gasili vozači ostalih tramvaja sa ručnim aparatima za gašenje, ali nije previše pomoglo. Požar je napredovao dok nisu stigli vatrogasci.

Nadam se da je mreža odmah izbacila, a ne da se opet desilo da je zakazala takva zaštita gornjeg voda, što je moglo bitno doprinjeti razvoju požara i da tramvaj izgori.



#23 mikiza

mikiza
  • Članovi
  • 924 posts
  • Joined 14.12.2006.
  • LocationNovi Sad

Posted 19.05.2015. - 10:06

Koliko sam čitao na drugom forumu, mreža nije izbacila, a šefovi čak nisu dozvolili da se napon isključi. Inicijalno je kanapom uspešno povučen pantograf dole sa mreže (do pola visine, otprilike), ali kad je kanap izgoreo, pantograf je odskočio i ponovo dao kontakt na mrežu.


Čekajući tramvaje...

#24 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,067 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 20.05.2015. - 23:36

Koliko sam čitao na drugom forumu, mreža nije izbacila, a šefovi čak nisu dozvolili da se napon isključi. Inicijalno je kanapom uspešno povučen pantograf dole sa mreže (do pola visine, otprilike), ali kad je kanap izgoreo, pantograf je odskočio i ponovo dao kontakt na mrežu.

 

Ako je to istina, onda bi se za takvo nešto trebalo ići u zatvor, da ne govorim o novčanoj kazni!

 

U takvim primjerima se npr. vidi prednost električnog pantografa, koji kad se ručno postavi u određeni položaj, nema mrdanja (ako ne radi već tipka za automatsko spuštanje).



#25 CKD-KT4

CKD-KT4
  • Članovi
  • 966 posts
  • Joined 29.08.2007.
  • LocationBeograd

Posted 17.12.2016. - 22:45

Pokušaću što kraće opisati...

 

Dakle u 5. i 6. mesecu ove godine su dodate znamenke "2" ispred garažnih brojeva za tramvaje (za starije trolejbuse je ovo urađeno još ranije, tokom leta 2014. g.; oni su pride dobili i registracione table). Navodno, razlog je (neka vrsta) unifikacija označavanja voznog parka, započeta dolaskom 83 BKM-ovih trolejbusa 2010. godine (koji su prvi dobili četveroznamenske oznake, opseg 2001-2083, po prvi put u istoriji GSP; oni, iako je bilo predviđeno i zakonski je obavezno, još uvek nisu dobili registracione oznake). Mada, konstantno (i dan-danas, sa prispećem novih vozila) se ta "unifikacija" krši (numerisanje sa tri cifre, te davanje autobusima četveroznamenskih oznaka bez ikakvog reda, bilo po pogonu/garaži ili tipu vozila). To je toliko smešno (u neku ruku) da su nakon par meseci rada donirani "šindleri" (koji su pri prispeću dobili nove trocifrene oznake - izmena sa opsega 1XX u opseg 7XX, čime je prekršena unifikacija, po ko zna koji put!) opet dobili novu numeraciju (sa naravno prvom cifrom "2", dakle opseg 27XX).

 

Trebalo je da sva elektrovozila (pogonska i vučena) dobiju oznake u opsegu 1400-3000 (čak su i povučene bazelske troosovinske prikolice dobile oznake 145X, te muzejski T4D iz Halea 1439, tako da je on u sred niza oznakâ za prikolice), kako bi se zaobišla preklapanja sa postojećim autobusima (opseg do 1399). No, kako u početku nije vođeno računa, dešavalo se da se nekim doniranim prikolicama iz CH preklapaju brojevi sa CAF-ovima... A isto tako, iz nekog neobjašnjivog razloga, preskočen je opseg 1460-1469.

 

Sve ovo ukazuje na nedostatak plana i organizacije unutar gradskog prevoznika na ovom planu (i mnogim drugim).

 

STIB, videh da si na autobusi.org (čini mi se) pitao o novim elektrobusevima. Njih ukupno ima 5 (oznake 2101-2105), marke Higer KLQ6125GEV (kineski), pripadaju trolejbuskom pogonu (otuda takva numeracija; mada nije ni ona logična, jer preseca niz između "novih" trolejbusa i starijih, koji su u opsegu 2153-2186) i pušteni su u rad u 1. 9. 2016. Opremljeni su kondenzatorima (superkapacitatorima) i pune na terminusima (slično kao bečki električni midibusi). Voze na liniji EKO1 (Vukov spomenik - Brankov most - naselje "Belvil" blizu tramvajske garaže na Novom Beogradu). Od tih 5, četiri su angažovana na radu, a peti je rezerva (naravno, zaduženja se rotiraju, radi ravnomernog trošenja). Navodno je priča (nepotvrđena!) da su kupljeni, da bi se nekako potrošila prikupljena sredstva od ekoloških taksi (ergo, gradska vlast nije znala kako da ih potroši, pa su se setili ovog, plus umislili su da će ovime prikupiti političke poene usput). Mada, postoje problemi s njihovim funkcionisanjem, tako da se dešava da na pomenutoj liniji upadnu plinaši MAZ-203 (iz Belorusije), kako bi se "zadržala prividnost" ekološkog aspekta linije, jer su "kinezi" ispali iz stroja.

Ukoliko želite, mogu preneti spisak izmena garažnih brojeva kroz istoriju sa jednog foruma koji se bavi ovom tematikom.


Poslana slika

#26 CKD-KT4

CKD-KT4
  • Članovi
  • 966 posts
  • Joined 29.08.2007.
  • LocationBeograd

Posted 18.12.2016. - 00:28

Napisao sam jednu grešku u prethodnom postu:
"...dešavalo se da se nekim doniranim prikolicama iz CH preklapaju brojevi sa CAF-ovima..."
 
Naime, trebalo je da bazelska TP-1504 bude donirana, međutim, kako sadrži azbest, nije dobila dozvolu za izvoz i dopremljena je druga umesto nje.
 
Takođe, stavljam spisak izmena brojeva doniranih tramvaja*:

 

 

Informacije o prethodnim garažnim brojevima i ranijim preduzećima doniranih vozila (postojećih i kasiranih):


Motorna kola:

1) 1439 - od 2001. do 2014. - GSP, gar. br. 1004; 2001. renumerisan u gar. br. 1004 i odmah poslat u Beograd (u Haleu pod tom oznakom nije vozio), od 1998. do 2001. - HAVAG, gar. br. 1110; od 1983. do 1998. - HAVAG gar. br. 1179;

2) 2123 - od 2012. do 2016. - GSP, gar. br. 123 ; od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 123; od 1972. do 2001. - BVB, gar. br. 623

3) 2133 - od 2012. do 2016. - GSP, gar. br. 133 ; od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 133; od 1972. do 2001. - BVB, gar. br. 633

4) 2135 - od 2012. do 2016. - GSP, gar. br. 135 ; od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 135; od 1972. do 2001. - BVB, gar. br. 635

5) 2143 - od 2012. do 2016. - GSP, gar. br. 143 ; od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 143; od 1972. do 2001. - BVB, gar. br. 643

6) 2158 - od 2012. do 2016. - GSP, gar. br. 158 - od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 158; od 1972. do 2001. - BVB, gar. br. 658

7) 2456 - od 2001. do 2016. - GSP, gar. br. 456 ; od 1958. do 2001. - BVB, gar. br. 456

8 ) 2603 - od 2001. do 2016. - GSP, gar. br. 603 ; od 1967. do 2001. - BVB, gar. br. 603

9) 2604 - od 2001. do 2016. - GSP, gar. br. 604 ; od 1967. do 2001. - BVB, gar. br. 604

10) 2605 - od 2001. do 2016. - GSP, gar. br. 605 ; od 1967. do 2001. - BVB, gar. br. 605

11) 2606 - od 2001. do 2016. - GSP, gar. br. 606 ; od 1967. do 2001. - BVB, gar. br. 606

12) 2607 - od 2002. do 2016. - GSP, gar. br. 607 ; od 1967. do 2002. - BVB, gar. br. 607

13) 2608 - od 2002. do 2016. - GSP, gar. br. 608 ; od 1967. do 2002. - BVB, gar. br. 608

14) 2609 - od 2002. do 2016. - GSP, gar. br. 609 ; od 1967. do 2002. - BVB, gar. br. 609

15) 2611 - od 2002. do 2016. - GSP, gar. br. 611 ; od 1967. do 2002. - BVB, gar. br. 611

16) 2612 - od 2002. do 2016. - GSP, gar. br. 612 ; od 1967. do 2002. - BVB, gar. br. 612

17) 2613 - od 2002. do 2016. - GSP, gar. br. 613 ; od 1967. do 2002. - BVB, gar. br. 613

18) 2614 - od 2002. do 2016. - GSP, gar. br. 614 ; od 1967. do 2002. - BVB, gar. br. 614

19) 2615 - od 2001. do 2016. - GSP, gar. br. 615 ; od 1967. do 2001. - BVB, gar. br. 615

20) 2617 - od 2001. do 2016. - GSP, gar. br. 617 ; od 1967. do 2001. - BVB, gar. br. 617

21) 2618 - od 2001. do 2016. - GSP, gar. br. 618 ; od 1967. do 2001. - BVB, gar. br. 618

22) 2620 - od 2002. do 2016. - GSP, gar. br. 620 ; od 1967. do 2002. - BVB, gar. br. 620

23) 2622 - od 2002. do 2016. - GSP, gar. br. 622 ; od 1967. do 2002. - BVB, gar. br. 622

24) 2624 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 624

25) 2625 - od 2003. do 2016. - GSP, gar. br. 625 ; od 1972. do 2003. - BVB, gar. br. 622

26) 2626 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 626

27) 2629 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 629

28) 2630 - od 2001. do 2016. - GSP, gar. br. 630 ; od 1972. do 2001. - BVB, gar. br. 630

29) 2632 - od 2001. do 2016. - GSP, gar. br. 632 ; od 1972. do 2001. - BVB, gar. br. 632

30) 2634 - od 2009. do 2016. - GSP, gar. br. 634 ; od 1972. do 2009. - BVB, gar. br. 634

31) 2637 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 637

32) 2639 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 639

33) 2640 - od 2003. do 2016. - GSP, gar. br. 640 ; od 1972. do 2003. - BVB, gar. br. 640

34) 2642 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 643

35) 2644 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 644

36) 2645 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 645

37) 2646 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 646

38) 2647 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 647

39) 2648 - od 2009. do 2016. - GSP, gar. br. 648 ; od 1972. do 2009. - BVB, gar. br. 648

40) 2649 - od 2009. do 2016. - GSP, gar. br. 649 ; od 1972. do 2009. - BVB, gar. br. 649

41) 2650 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 650

42) 2651 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 651

43) 2652 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 652

44) 2653 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 653

45) 2654 - od 2011. do 2016. - GSP, gar. br. 654 ; od 1972. do 2011. - BVB, gar. br. 654

46) 2655 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 655

47) 2656 - od 1972. do 2016. - BVB, gar. br. 656

48) 2657 - od 2003. do 2016. - GSP, gar. br. 657 ; od 1972. do 2003. - BVB, gar. br. 657

49) 2658 - od 2012. do 2016. - GSP gar. br. 658 ; od 2012. do 2014. - GSP, gar. br. 141 ; od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 141 ; od 1972. do 2001. - BVB, gar. br. 641

50) 2701 - od februara 2016. do jula 2016. - GSP, gar. br. 701 ; od 1971. do 2016. - BLT, gar. br. 101

51) 2702 - od marta 2016. do jula 2016. - GSP gar. br. 702 ; od 1971. do 2016. - BLT, gar. br. 102

52) 2703 - od 1971. do 2016. - BLT, gar. br. 103

53) 2704 - od 1971. do 2016. - BLT, gar. br. 104

54) 2705 - od januara 2016. do jula 2016. - GSP, gar. br. 705 ; od 1971. do 2016. - BLT, gar. br. 105

55) 2706 - od 1971. do 2016. - BLT, gar. br. 106

56) 2707 - od 1971. do 2016. - BLT, gar. br. 107

57) 2708 - od marta 2016. do jula. 2016. - GSP, gar. br. 708 ; od 1971. do 2016. - BLT, gar. br. 108

58) 2709 - od februara 2016. do jula 2016. - GSP, gar. br. 709 ; od 1975. do 2016. - BLT, gar. br. 109

59) 2710 - od marta 2016. do jula. 2016. - GSP, gar. br. 710 ; od 1975. do 2016. - BLT, gar. br. 111

60) 2711 - od maja 2016. do jula. 2016. - GSP, gar. br.711 ; od 1975. do 2016. - BLT, gar. br. 112

61) 2712 - od 1975. do 2016. - BLT, gar. br. 114

62) 2713 - od 1975. do 2016. - BLT, gar. br. 115

63) 1403 - od 2001. do 2002. (?) - GSP, gar. br. 341 (paralelno sa brojem 341 jednog od KT4); od 1999. do 2001. - BLT, gar. br. 341 (izvan upotrebe u pomenutom periodu); od 1994. do 1999. - SVB (Bern), gar. br. 341; od 1947. do 1994. - BVB, gar. br. 1402;

64) 1404 - od 2001. do 2002. (?) - GSP, gar. br. 342 (paralelno sa brojem 342 jednog od KT4); od 1999. do 2001. - BLT, gar. br. 342 (izvan upotrebe u pomenutom periodu); od 1994. do 1999. - SVB (Bern), gar. br. 342; od 1948. do 1994. - BVB, gar. br. 1406;

65) 1406 - od 2001. do 2002. (?) - GSP, gar. br. 343 (paralelno sa brojem 343 jednog od KT4); od 1999. do 2001. - BLT, gar. br. 343 (izvan upotrebe u pomenutom periodu); od 1994. do 1999. - SVB (Bern), gar. br. 343; od 1947. do 1994. - BVB, gar. br. 1403;


Prikolice:


66) 1440 - od 2012. do 2013. - GSP, gar. br. 1301; od 1999. do 2012. - BLT, gar. br. 1301; od 1973. do 1999. - VBZ (Cirih), gar. br. 801;

67) 1441 - od 2012. do 2013. - GSP, gar. br. 1302; od 2000. do 2012. - BLT, gar. br. 1302; od 1973. do 2000. - VBZ (Cirih), gar. br. 799;

68) 1442 - od 2012. do 2013. - GSP, gar. br. 1303; od 2000. do 2012. - BLT, gar. br. 1303; od 1973. do 2000. - VBZ (Cirih), gar. br. 800;

69) 1443 - od 2012. do 2013. - GSP, gar. br. 1304; od 2000. do 2012. - BLT, od 1994. do 2000. - BLT, gar. br. 1404; od 1948. do 1994. - BVB, gar. br. 1404;

70) 1444 - od 2012. do 2013. - GSP, gar. br. 1316; od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 1316; od 1961. do 2001. - BVB, gar. br. 1416;

71) 1445 - od 2012. do 2013. - GSP, gar. br. 1317; od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 1317; od 1961. do 2001. - BVB, gar. br. 1417;

72) 1446 - od 2012. do 2013. - GSP, gar. br. 1318; od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 1318; od 1961. do 2001. - BVB, gar. br. 1418;

73) 1447 - od 2012. do 2013. - GSP, gar. br. 1319; od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 1319; od 1961. do 2001. - BVB, gar. br. 1419;

74) 1448 - od 2012. do 2013. - GSP, gar. br. 1320; od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 1320; od 1961. do 2001. - BVB, gar. br. 1420;

75) 1449 - od 2012. do 2013. - GSP, gar. br. 1321; od 2001. do 2012. - BLT, gar. br. 1321; od 1961. do 2001. - BVB, gar. br. 1421;

76) 1450 - od 2001. do 2014. - GSP, gar. br. 1335; od 1985. do 2001. - BLT, gar. br. 1335; od 1957. do 1985. - BVB, gar. br. 1335;

77) 1451 - od 2001. do 2014. - BLT, gar. br. 1336; od 1985. do 2001. - BLT, gar. br. 1336; od 1958. do 1985. - BVB, gar. br. 1336;

78) 1452 - od 2001. do 2014. - GSP, gar. br. 1337; od 1985. do 2001. - BLT, gar. br. 1337; od 1958. do 1985. - BVB, gar. br. 1337;

79) 1453 - od 2001. do 2014. - GSP, gar. br. 1338; od 1985. do 2001. - BLT, gar. br. 1338; od 1958. do 1985. - BVB, gar. br. 1338;

80) 1454 - od 2001. do 2014. - GSP, gar. br. 1339; od 1985. do 2001. - BLT, gar. br. 1339; od 1960. do 1985. - BVB, gar. br. 1339;

81) 1455 - od 2001. do 2014. - GSP, gar. br. 1340; od 1985. do 2001. - BLT, gar. br. 1340; od 1961. do 1985. - BVB, gar. br. 1340;

82) 1456 - od 2001. do 2014. - GSP, gar. br. 1342; od 1985. do 2001. - BLT, gar. br. 1342; od 1962. do 1985. - BVB, gar. br. 1342;

83) 1457 - od 2001. do 2014. - GSP, gar. br. 1343; od 1985. do 2001. - BLT, gar. br. 1343; od 1963. do 1985. - BVB, gar. br. 1343;

84) 1458 - od 2001. do 2014. - GSP, gar. br. 1344; od 1985. do 2001. - BLT, gar. br. 1344; od 1964. do 1985. - BVB, gar. br. 1344

85) 1470 - od 1967. do 2016. - BVB, gar. br. 1437

86) 1471 - od 1967. do 2016. - BVB, gar. br. 1446

87) 1472 - od 1967. do 2016. - BVB, gar. br. 1447

88) 1473 - od 1967. do 2016. - BVB, gar. br. 1450

89) 1474 - od 1967. do 2016. - BVB, gar. br. 1452

90) 1475 - od 1967. do 2016. - BVB, gar. br. 1467

91) 1476 - od 1968. do 2016. - BVB, gar. br. 1455

92) 1477 - od 1968. do 2016. - BVB, gar. br. 1460

93) 1478 - od 1968. do 2016. - BVB, gar. br. 1461

94) 1479 - od 1969. do 2016. - BVB, gar. br. 1474

Ostalim doniranim vozilima nisu menjani brojevi.

 
Izvor:http://gspbeograd.net/

 

* samo jedna napomena - pojedini primerci "šindlera" i "divaga" koji još uvek nisu pušteni u saobraćaj i dalje nose originalne garažne brojeve; pomenuta vozila će biti renumerisana pred puštanje u redovan saobraćaj.

Takođe, pojedinim prikolicama nisu menjani brojevi (1401, 1407, 1409-1413, 1415, 1423-1426, 1429, 1431 i 1438).


Poslana slika

#27 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,670 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 18.12.2016. - 07:51

Super, hvala na opširnom pojašnjenju :-)
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#28 CKD-KT4

CKD-KT4
  • Članovi
  • 966 posts
  • Joined 29.08.2007.
  • LocationBeograd

Posted 18.12.2016. - 12:34

Nema na čemu.

 

Samo, napravio sam grešku, ubacio sam prikolice 1403, 1404 i 1406 među motorna kola (kola 63), 64) i 65) u spisku).


Poslana slika

#29 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,922 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 26.06.2017. - 18:41

Kako sam vidio sliku prije nekog vremena na internetu, izgleda da je katica 348 (tj. po novom bi trebala biti 2348) koju je prije par godina uništio kamion popravljena. S obzirom da je prednji kraj bio previše oštećen da bi ga bilo moguće popraviti zanima me jesu li možda uzeli prednji dio od neke druge katice (i ako da, od koje)? Ili je čak možda cijela druga katica prenumerirana u 348?

 

Još me zanima i što je sad s 401, u postovima iznad piše da je gorjela. Je li otišla u rashod ili?


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#30 jz 363

jz 363
  • Članovi
  • 233 posts
  • Joined 26.04.2008.

Posted 26.06.2017. - 23:55

Kako sam vidio sliku prije nekog vremena na internetu, izgleda da je katica 348 (tj. po novom bi trebala biti 2348) koju je prije par godina uništio kamion popravljena. S obzirom da je prednji kraj bio previše oštećen da bi ga bilo moguće popraviti zanima me jesu li možda uzeli prednji dio od neke druge katice (i ako da, od koje)? Ili je čak možda cijela druga katica prenumerirana u 348?

 

Još me zanima i što je sad s 401, u postovima iznad piše da je gorjela. Je li otišla u rashod ili?

 

Jeste popravljena - i jeste 2348. Prema napisima s beogradskog foruma, uzet je prednji deo s drugog KT4, ali nepoznato kog pređašnjeg broja. 

Takođe, g.b. 401 se vodi kao rashodovan, mada se nalazi u krugu novobeogradske "Centrale". Sad shvatih da sam ga danas video iz prolaza. 



#31 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.06.2017. - 12:24

Za razliku od Zagreba, u Beogradu očito znaju što žele ...

 

 

Gradnja metroa u Beogradu 2020.

 

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali najavio je da bi gradnja metroa u Beogradu mogla početi 2020. i da je potrebno najmanje tri i pol godine da se on završi.

Nakon predstavljanja Strategije razvoja Beograda do 2021. godine Mali je rekao da će se sastati s predstavnicima francuske kompanije Egis, koja bi trebalo sačiniti predvisibility studiju. "Očekujem da će ovog tjedna biti potpisan sporazum. Studija traje devet mjeseci, a nakon toga radimo glavni projekt. Potrebno je oko godinu i pol do dvije da se završi glavni projekt i svi poslovi koji su nužni da bi se krenulo u izgradnju", objasnio je gradonačelnik.

 

S gradnjom metroa može se početi 2020. godine, rekao je Mali, dodajući da je plan da se izgradi prva linija od 22 kilometra i druga linija od 20 kilometara, a ukupna investicija iznosi oko četiri milijarde eura.

 

Mali kaže da je to investicija koju grad može financirati i da za tu potrebu ima novca i u proračunu, jer je to strateški važan posao. Na pitanje je li se odustalo od javno-privatnog partnerstva, on je rekao da postoji nekoliko opcija: da cijeli projekt bude javno-privatno partnerstvo, da se sve radi iz kredita i možda najbliže rješenje - da Grad osigura financije za građevinske radove, a da javno-privatno partnerstvo bude na softveru i kompozicijama.

 

 

 

 

http://www.poslovni....adu-2020-329277



#32 CKD-KT4

CKD-KT4
  • Članovi
  • 966 posts
  • Joined 29.08.2007.
  • LocationBeograd

Posted 03.07.2017. - 14:10

Ne, političari ne znaju, svako malo menjaju planove. To je jedna šarena laža.


Poslana slika

#33 Sale_11

Sale_11
  • Članovi
  • 69 posts
  • Joined 22.08.2017.
  • LocationBelgrade

Posted 09.09.2017. - 04:22

Nema od toga ništa za sada...

 

Prvo moramo da sredimo žalosnu infrastrukturu i da poboljšamo javni prevoz...



#34 Sale_11

Sale_11
  • Članovi
  • 69 posts
  • Joined 22.08.2017.
  • LocationBelgrade

Posted 02.10.2017. - 16:33

Tramvajske linije:

2 Pristanište - Vukov spomenik - Pristanište

3 Omladinski stadion - Kneževac

5 Kalemegdan (Donji grad) - Ustanička

6 Tašmajdan - Ustanička

7 Ustanička - Blok 45

9 Banjica - Blok 45

10 Kalemegdan (Donji grad) - Banjica

11 Kalemegdan (Donji grad) - Blok 45

12 Omladinski stadion - Banovo brdo

13 Banovo brdo - Blok 45

14 Ustanička - Banjica

.

Izvor: www.gsp.rs .



#35 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 02.10.2017. - 16:42

Zanima me, koliko ljudi koristi tramvaje u Beogradu?

Mislim, stvaraju li se ikad gužve, i ako da, na kojim linijama i kada?

Evo, na primjer, Zagreb: tramvaje koriste u stvari svi, od školaraca do umirovljenika; radnim danima često su gužve, pogotovo na linijama 2, 4, 6, 11, 12, 14, 17; subotom još ima podosta ljudi, ali nedjeljom poneke linije prevoze isključivo zrak (čisto da znate što točno pitam).



#36 Sale_11

Sale_11
  • Članovi
  • 69 posts
  • Joined 22.08.2017.
  • LocationBelgrade

Posted 02.10.2017. - 17:46

Ja koristim linije 3,10 i 14 i u principu nema puno gužvi, sem možda radnim danom

 ukoliko se desi problem ili kolaps na nekoj od glavnih saobraćajnica...

Linije koristi ko stigne iz tog dela grada, a ponajviše mladi (tačnije studenti, školarci...)

 

Nije neki odgovor, ali više o ovome ne znam...  :smile:

 



#37 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 02.10.2017. - 19:33

Nije neki odgovor, ali više o ovome ne znam...  :smile:

 

Ma kako nije, puno si mi sve razjasnio... :palac: naime, nisam znao jesu li tramvaji u Beogradu jedno od glavnih prijevoznih sredstava tamošnjih stanovnika (kao npr. tramvaj u Zagrebu) ili su samo još jedna obična vrsta javnog prijevoza. I mogu ti reći da mi se učinilo da su ovo drugo, nažalost.



#38 Sale_11

Sale_11
  • Članovi
  • 69 posts
  • Joined 22.08.2017.
  • LocationBelgrade

Posted 02.10.2017. - 21:01

Jesu obična vrsta JGP-a.

 

Doduše, pre nekoliko godina je ČKD-KT4 (2305) preuređen u "Cargo" tramvaj i

sada prevozi pesak i delove za tramvajsku infrastrukturu.



#39 jz 363

jz 363
  • Članovi
  • 233 posts
  • Joined 26.04.2008.

Posted 02.10.2017. - 21:02

Tramvaji u Beogradu nažalost nisu nosioci JGP-a, zbog toga što je tramvajska mreža Beograda nakon 2. sv. rata planski koncipirana tako da povezuje periferne delove grada (duž važnijih magistrala, tj. bulevara) sa širim centrom grada. Putnici koji putuju u sam centar, moraju na određenim punktovima da presedaju na trolejbuse ili autobuse.

 

Poslednja značajna širenja mreže, dogodila su se tokom 80-ih, kada je postojala strategija o širenju tramvajskog prevoza nauštrb autobusa. Ali od tada nije bilo značajnih širenja. Još jedan od razloga zašto tramvaji nisu u potpunosti iskorišćeni je i to što su na skoro svim tramvajskim koridorima poslednje decenije i po uvedene i autobuske linije, pa se putnici osipaju...

 

Što se gužvi tiče, ima ih u špicevima, ali se mimo njih može desiti da su tramvaji sasvim lagano popunjeni. Ako se izuzme par "glavnih" linija, na svim ostalim, KT4 sasvim pokrivaju potrebe. Što u Zagrebu ipak nije slučaj.  



#40 Sale_11

Sale_11
  • Članovi
  • 69 posts
  • Joined 22.08.2017.
  • LocationBelgrade

Posted 03.10.2017. - 23:23

Malo istorije...

nbzmvr.jpg

 

 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users