Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Splitski metro


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1 EuroCity

EuroCity
  • Članovi
  • 1,777 posts
  • Joined 09.03.2009.
  • LocationPožega

Posted 11.06.2019. - 11:32

https://www.index.hr...la/2092175.aspx

 

 

S DRAŽESNIM zakašnjenjem od dvije minute i 56 sekundi danas je u 10.13:56 počeo prometovati takozvani splitski metro. Zapravo, riječ je o vlaku koji povezuje kolodvor Kopilica, u predgrađu, s glavnim kolodvorom na rivi i prometuje trasom kojom i inače vlakovi stižu u Split.

 

Događaj je dobio finu pompu, uz predstavnike Hrvatskih željeznica tu su i Blaženko Boban, splitsko-dalmatinski župan, Andro Krstulović Opara, splitski gradonačelnik te bulumenta lokalnih političara.

Vlak vozi pune četiri minute kroz pothodnik izgrađen krajem sedamdesetih, uoči Mediteranskih igara, do kolodvora uređenog osamdesetih godina prošlog stoljeća.

 

Na Kopilici je, pak, dotjerana jedna prostorija s četiri šaltera za prodaju karata i informacije. Projekt bi vjerojatno imao više smisla da je realizirana fiks-ideja aktualne gradske vlasti o preseljenju glavnog željezničkog i autobusnog kolodvora u Kopilicu. I dok je vožnja bila kratka, uzvanici već četvrt sata daju izjave medijima.

Mali korak za Split, a sitan za čovječanstvo.


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

 


#2 tnardel

tnardel
  • Članovi
  • 435 posts
  • Joined 06.03.2007.
  • LocationMaksimir - zapadni

Posted 11.06.2019. - 20:00

Ali nije mi jasno kako HŽ-putnički prijevoz uspije kasniti na vožnji od svega 4 minute i to preko 50 % voznog vremena. Kao da od agreba do splita ksane preko 4 sata (ne računajući zimsku idilu).


Djeca i luđaci su iskreni u svojim kreacijama

Mes


#3 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 11.06.2019. - 20:12

Meni nije jasno s čim će voziti ovu liniju kad se Končarov motorac pokvari ili iz nekog razloga bude morao ići na nekakav servis ... :hm



#4 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,242 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 11.06.2019. - 20:16

Ima jedan šved u pričuvi u Solinu.

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#5 tomislav.hz2062

tomislav.hz2062
  • Članovi
  • 228 posts
  • Joined 06.12.2016.
  • LocationKaštela

Posted 11.06.2019. - 22:39

Ima jedan šved u pričuvi u Solinu.

A za sada to je 029 u kojem će putnici sigurno ispariti ki ribe na gradelama.


TOMISLAV 2062


#6 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 12.06.2019. - 12:52

PROKAZAO PROJEKT

SPLITSKI SDP-ovac ŽESTOKO RASPALIO PO METROU: ‘Stanice koje ne spajaju ništa i metro koji ne vodi nigdje’

 

collage-70.jpg?quality=100&strip=all&w=6

 

Jučer je gradska vlast svečano otvorila dvije stanice izgrađene prije točno 40 godina i nazvala to splitskim metroom’

Tajnik SDP-a Split i ujedno čelnik Gradskog kotara Blatine – Škrapem, Davor Matijević, komentirao je novootvoreni splitski “metro”. Matijević je svoj komentar objavio na Facebooku te žestoko “raspalio” po projektu splitske željeznice koji smatra besmislenim. Matijevićev komentar s Facebooka prenosimo u cijelosti.

 

Davor Matijevic
prije 8 h

STANICE KOJE NE SPAJAJU NIŠTA I METRO KOJI NE VODI NIGDJE

Hrvatska politika je u svojoj povijesti doživjela brojna čuda. Doživjeli smo više puta zakapanje kamena temeljaca kao početak radova na istom mostu, svečana otvaranja nezavršenih radova, dok svečane najave radova pred svake izbore koji zaista nikad ne počnu već smatramo našom baštinom i tradicijom. Nikad, ali a ma baš nikad nismo imali svečano otvaranje 40 godina nakon završetka radova. Do jučer.

Jučer je gradska vlast svečano otvorila 2 stanice izgrađene prije točno 40 godina i nazvala to splitskim metroom.

Ovaj tzv.metro je treba spajati novi privremeni kolodvor na Kopilici koji je pomopozno najavljen prošle godine, al se u međuvremenu otkrilo kako je zgrada namijenjena za kolodvor zapravo bespravna gradnja sa spornim vlasništvom, a sami natječaj za izvođenje radova se 2 put raspisivao. 2 puta previše jer se nakon natječaja nije ništa dogodilo. Privremena gradska vlast nije bila u stanju realizirati ni privremeni kolodvor.

 

Možda i bolje da nije jer bi njegovom realizacijom nastao puno veći problem u Hercegovačkoj ulici koja je dovoljno zagušena i bez novih 800 autobusa dnevno jer se, naravno, išlo u projekt bez stručne analize.
O uvjetima života stanara Kopilice da i ne govorim jer je valjda jedino u Splitu normalno da se autobusni kolodvor smjesti ljudima u dvorište.

I tu se vraćamo na tužan dio priče sa početka. Ovaj, nazovimo ga, metro je trebao spajati autobusni kolodvor sa Istočnom obalom kako bi se rasteretio promet. S obzirom da ništa drugo nisu uspjeli realizirati jučer nam je gradska vlast podvalila novi medijski spin o prvom splitskom metrou dok je svima zapravo jasno da su se ljudi provozali s jedne strane grada na drugi koristeći infrastrukturu staru 40 godina. I prozvali to svojim projektom.

 

Stanice izgrađene prije 40 godina koje ne spajaju ništa i "metro" koji ne vodi nigdje je najnovije infrastrukturno ulaganje ove gradske vlasti.

Ovakav metro može jedino poslužiti stanarima Kopilice da brže dođu do grada kako bi novim prosvjedom ukazali na nelogičnosti i apsurdnosti ove gradske vlasti. I Krstuloviću Opari da nam ponovo baci prašinu u oči i pokuša nas uvjerit da nešto zbilja i radi za ovaj grad.

 
Ovaj tzv. metro je treba spajati novi privremeni kolodvor na Kopilici koji je pompozno najavljen prošle godine, al se u međuvremenu otkrilo kako je zgrada namijenjena za kolodvor zapravo bespravna gradnja sa spornim vlasništvom, a sami natječaj za izvođenje radova se 2 put raspisivao. 2 puta previše jer se nakon natječaja nije ništa dogodilo. Privremena gradska vlast nije bila u stanju realizirati ni privremeni kolodvor.
 

‘Krstulović Opara nas pokušava uvjeriti da radi nešto za ovaj grad’

 

Možda i bolje da nije jer bi njegovom realizacijom nastao puno veći problem u Hercegovačkoj ulici koja je dovoljno zagušena i bez novih 800 autobusa dnevno jer se, naravno, išlo u projekt bez stručne analize. O uvjetima života stanara Kopilice da i ne govorim jer je valjda jedino u Splitu normalno da se autobusni kolodvor smjesti ljudima u dvorište. I tu se vraćamo na tužan dio priče s početka. Ovaj, nazovimo ga, metro je trebao spajati autobusni kolodvor s Istočnom obalom kako bi se rasteretio promet.

 

pxl_110619_24992350-1.jpg?quality=100&st

 

S obzirom da ništa drugo nisu uspjeli realizirati jučer nam je gradska vlast podvalila novi medijski spin o prvom splitskom metrou dok je svima zapravo jasno da su se ljudi provozali s jedne strane grada na drugi koristeći infrastrukturu staru 40 godina. I prozvali to svojim projektom. Stanice izgrađene prije 40 godina koje ne spajaju ništa i “metro” koji ne vodi nigdje je najnovije infrastrukturno ulaganje ove gradske vlasti.

Ovakav metro može jedino poslužiti stanarima Kopilice da brže dođu do grada kako bi novim prosvjedom ukazali na nelogičnosti i apsurdnosti ove gradske vlasti. I Krstuloviću Opari da nam ponovo baci prašinu u oči i pokuša nas uvjerit da nešto zbilja i radi za ovaj grad”, napisao je Matijević.

 

‘Stanice koje ne spajaju ništa i metro koji vodi nigdje’

 

“Hrvatska politika je u svojoj povijesti doživjela brojna čuda. Doživjeli smo više puta zakapanje kamena temeljaca kao početak radova na istom mostu, svečana otvaranja nezavršenih radova, dok svečane najave radova pred svake izbore koji zaista nikad ne počnu već smatramo našom baštinom i tradicijom. Nikad, ali a ma baš nikad nismo imali svečano otvaranje 40 godina nakon završetka radova. Do jučer. Jučer je gradska vlast svečano otvorila 2 stanice izgrađene prije točno 40 godina i nazvala to splitskim metroom.
 
pxl_110619_24992353-1.jpg?quality=100&st
 
64322707_1259756970851868_70550594295567  
 
62255068_1259757014185197_31464130258088 62308311_1259757064185192_71742805576882 62144891_1259757090851856_75711710036785

 


#7 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 14.06.2019. - 19:37

Da li imamo forumaša iz Splita koji su se već vozili ovim "metroom", pa da nam mogu ili potvrditi ili demantirati ovo ?

Provjerili smo kako radi "splitski metro". Bizarno je preslaba riječ
 

TAKOZVANI splitski metro, dva dana nakon svečanog otvaranja: na stanici u Kopilici, a to vam je predgrađe s niskim kućama i industrijskim pogonima, gledamo vozni red.

Vlak, metro, kako god hoćete, polazi na uzbudljiva četverominutna putovanja do Rive od 6 do 21.30, ali karte se prodaju samo od 7 do 15 sati. Istina, na vratima šalter-sale i čekaonice Hrvatskih željeznica ispod informacije o radnom vremenu od 7 do 15, uz stanku od 9.10 do 9.40, stoji napomena da se "u vrijeme kada blagajna ne radi, karte kupuju kod konduktera u vlaku bez naplate dodatka", ali ne vjerujte. To vam je obična laž. Nakon 15 sati vozili smo se besplatno. Od Kopilice do Rive.
 
Na Rivi smo napravili grešku i na glavnom željezničkom kolodvoru kupili kartu. Grešku jer nas u povratku na Kopilicu nitko nije ni pitao za kartu. Ali dobro, 11 kuna i nije neka cijena.
 
Zadah elite u odijelima

Metroom smo klizili po tračnicama u utorak kad se, uz silne medijske fanfare, prvi put otisnuo s Kopilice i dvaput u četvrtak. U utorak, opkoljeni lokalnom političkom kremom, probranim zaposlenicima Hrvatskih željeznica, kamerama i mikrofonima splitskih medija. U četvrtak, uglavnom osamljeni jer smo htjeli vidjeti kako mali brzi vlak izgleda kada ga umjesto zadaha elite u odijelima, ispuni pojava poznata kao običan život.
Jučer, petnaestak minuta prije polaska u 13.57. Sami smo u šalter-sali. Dajemo 11 kuna za kartu koja vrijedi 75 minuta. Zanima nas ima li putnika:
 
"Duplo više nego jučer, a to je sve skupa ništa."
 
"A tko prodaje karte kad zatvorite šalter?"
 
"E, to ni mi ne znamo", stiže odgovor s druge strane stakla.
 
U vlak ulazimo nekoliko minuta prije polaska. Vani prži, termometar u autu pokazivao je 40. Unutra uredno, klimatizirano.
 
Više nego dobro klimatizirano.
 
Odlično klimatizirano. 
 
Ulaze dvojica u željezničarskim uniformama. Nakratko slušamo razgovor:
 
"Ajme, šta ladi."
 
"Ovo nije dobro", zabrinuto će drugi. 
 
Čovjeku je valjda prehladno, a dojam pojačava manjak putnika. Ne da nema gužve, nego će se prema Rivi, osim HŽ-ovaca, uputiti samo Indexov reporter. I dva vatrogasca. Takvi su sigurnosni protokoli. Zašto baš dva, nismo sigurni, za četiri je minute teško zapaliti i cigaretu, a kamoli vlak, ali dobro.
stmetrounutra1.jpg?v1
 
Kratko putovanje provodimo u razgovoru s kondukterom. Pred polazak nam je pogledao kartu i vratio je. Malo kasnije, eto ga opet:
 
"Možete li mi opet dati kartu?"
 
"Nešto nije u redu?"
 
"Ma nije, nego da vidim kako izgleda. Ovo mi je prva smjena u vlaku", odgovara pa se udruženo čudimo kako nigdje nema pečata. Onda pokušavamo dokučiti što znače brojevi 130614.
 
"Je li danas trinaesti", pita kondukter.
 
"Je, je, trinaesti je", odgovara reporter sretan što rješavamo misterij.

"Onda je ovo 1306 datum", zadovoljno će kondukter.
 
"A 14?" uporno će reporter.
 
"To je ura", sad već sigurno odgovara.
 
Da, polazak je u 13.57 - metro zaista klizi po voznom redu - na karti piše 14, nema veze, nećemo cjepidlačiti.
stmetrounutra3.jpg?v1
Fale Kaštelani
A nemamo ni kada, krenemo s Kopilice, projurimo kroz tunel izgrađen 1979. godine, uoči Mediteranskih igara, pa dođemo na rivu. Izlazimo s kondukterom, vlakovođom i još jednim HŽ-ovcem, slušamo kako se zezaju da ih je više nego putnika i pričaju kako bi "ovo bilo dobro produžit do Kaštela. Da je Kaštelane naučit na ovo, to bi bilo nešto".
Opet malo dosađujemo kondukteru:

"Prodajete li vi karte kada se zatvori šalter na Kopilici?"
 
"Stvarno još ništa ne znam."
 
S rive se vraćamo u 14.15. O, sad smo već ugodno iznenađeni. S nama su muškarac i žena s dvoje male djece, niži čovjek od šezdesetak godina i dvoje studenata. Ona je Šoltanka Marina Cecić, a on Antonio Buj, Hvaranin. Fakultet im je na Kopilici, metro im je najpovoljnije i najugodnije prijevozno sredstvo. Dok smo razmijenili dvije-tri rečenice i nagovorili Antonija da se fotografira, već smo bili na Kopilici.
Pozdravljamo studente, izlazimo, ali nije to to. Reporterska znatiželja nije zadovoljena. Tko prodaje karte nakon 15 sati ako to ne znaju ni gospođa na šalteru, ni kondukter?
 
Pada odluka - idemo na uzbudljivo putovanje Kopilica-Riva i u 15.38. S povratkom u 15.55.
 
Dolazimo petnaestak minuta prije polaska. Čekaonica zaista zatvorena, pred njom petnaestak ljudi. Oho, ovo nismo očekivali. Naša ugodna iznenađenost brojnošću suputnika potrajat će dok ne stigne vlak za Perković.
 
Svi odoše prema njemu.
 
U 15.38 s Kopilice će metroom krenuti, naravno, osoblje HŽ-a, jedan vatrogasac - da, sada samo jedan - i još neki momak, mogao bi biti student. I, još "naravnije", potpisnik teksta. Vozimo se bez karte i to je ok. Niti je tko prodaje, niti je tko traži. Neće nam je tražiti ni na povratku u 15.55, kad su nam suputnice bile dvije žene. 
Sve skupa, u četiri vožnje usred radnog dana deset putnika. Plus ja.
 
Besplatan parking nakon 19 h
 
E, da: metro je uveden da bi prometno rasteretio centar grada. Kao, tu negdje na Kopilici ljudi će parkirati automobile pa se vlakom spuštati do Rive. No većeg parkirališta nema, a na postojećem, uređenom tko zna kada, posađen je parkirni sat Split parkinga. Korištenje se naplaćuje radnim danom od 7 do 19, a subotom do 14 sati. 
Dakle, vlak vozi do 21.30, s Rive je zadnji polazak u 21.45, karte se prodaju do 15 sati, a parking naplaćuje do 19 sati. Subotom do 14.
 
Što se točno htjelo ovom linijom i ovakvom organizacijom, vjerojatno nije najjasnije ni onoj družini koja je u utorak paradirala Kopilicom. 
 
Ali, eto, imamo "metro".



#8 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,653 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 15.06.2019. - 06:22

Ovo prenemaganje sa splitskim gradskim vlakom neodoljivo me podsjeća na početak usluge hpekspres.

Izmisle novu uslugu i čekaju što će se dogoditi, pa onda u trku rješavaju najbanalnije sitnice za koje bi i pučkoškolac znao da će se pojaviti.

Što bi rekli braća Dalmoši: da pop.zdiš od smija.


Serija 05 je zakon!

#9 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 15.06.2019. - 10:28

Da li imamo forumaša iz Splita koji su se već vozili ovim "metroom", pa da nam mogu ili potvrditi ili demantirati ovo ?

 

Ja imam link:kul2



#10 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 23.06.2019. - 23:06

U svakom vlaku vozi se obavezno vatrogasac. Navodno da ima na svakom kraju vlaka strojovođu? Može li netko to potvrditi? Nagibni kada vozi kroz splitski tunel ima mogućnost da kroz tunel istu isključi ili nešto slično. Ima na krovu neke klapne koje zatvaraju dotok zraka. Razgovarao sam sa nekim strojovođama i oni su mi to kazali. Za ove naše dizel niskopodne nemaju školovanje niti su ih vozili pa ne znaju kao to izgleda. Zašto ovo navodim? 22.06.2019. sam načuo u vlaku da moraju isključivati klimu kroz splitski tunel. Klima smije samo raditi u Splitu i Predgrađu dok vlak stoji. Netko ima možda što konkretnije ili točnije informacije?



#11 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,222 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 24.06.2019. - 09:39

Meni uopce nije jasan taj "metro" ni razlog tog uvodjenja. Pa postoje prigradski vlakovi Split-Kastel Stari vec preko 10 godina. Zasto nisu samo malo "pogustili" te linije i gotovo? 


Pozdrav iz Stubaka

#12 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,653 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 30.06.2019. - 16:42

0,85 putnika po vožnji? :kul 

 

Ovo je splitski "metro" danas

 

PRIJE 20-ak dana, 11. 6. 2019. godine, pompozno je predstavljeno nešto što je u javnosti dobilo naziv splitski metro.

Riječ je o vlaku koji povezuje kolodvor Kopilica, u predgrađu, s glavnim kolodvorom na Rivi, i prometuje trasom kojom i inače vlakovi stižu u Split.

Prva vožnja, koja je kasnila 2 minute i 56 sekundi, ugostila je brojna politička imena, uključujući gradonačelnika Oparu i župana Blaženka Bobana.

Vlak vozi pune četiri minute kroz pothodnik izgrađen krajem sedamdesetih, uoči Mediteranskih igara, do kolodvora uređenog osamdesetih godina prošlog stoljeća.

Na otvaranju je političare i putnike preveo relativno moderni HŽ-ov vlak.

 

Novi vlak zamijenili starim

 

Samo dvadesetak dana kasnije, skroz druga priča.

Malobrojne putnike iz predgrađa u centar prevozi stari vlak.

Upozorila je na to skupina građana i stanara Kopilice okupljena oko stranice Kopilica Live na Facebooku.

Oni tvrde da se ova linija pokazala kao potpuni promašaj te kako malo tko putuje njom.

"Predstavljamo Vam ”Little Bastard-a”!!!

Tako smo od milja prozvali šinobus, kojeg Grad u suradnji sa Željeznicom već nekoliko dana pokušava prodati pod splitski Metro.

Održavanje metroa iziskuje velike troškove, kao i plaćanje djelatnika koji rade na njemu.

Od 11. lipnja od kad je projekt metroa zaživio do danas se pokazao kao potpuni promašaj. Po našem izračunu u prosjeku radi se o 0,85 putnika po vožnji.

Prije nekoliko dana, metro je lagano otišao na spavanje u garažu u Kopilici a njegovu ulogu je, dakako privremeno, preuzeo nagibni vlak.

Čak i to nije bilo isplativo, pa se Željeznica dosjetila modela Šinobusa jer iziskuje manje troškove, iako je i dalje neisplativo.

Ali nema veze, idemo dalje. Ugovor o najmu je ugovor koji se mora ispoštovati!

Bitno da se nešto radi za vrijeme nečijeg mandata! Makar loše, ali se radi!

Ostat će upisano zlatnim slovima u povijesti našeg velebnog Grada, kako smo imali metro od čak dvije stanice! To je stvarno podvig epskih razmjera!

Svakog dana se bilježe gubici, prometa turističkih autobusa nema, putnika za metro još manje!

Ali bitno da je nečiji ego na mjestu.

Mi Indijanci i dalje govorimo istinu, ali Kolonizator i dalje nastavlja po svom!

Bitno da šinobus ”Malo kopile” vozi u Kopilici!

Srdačan pozdrav od stanara Kopilice", stoji u njihovoj objavi.

 

HŽ kaže da je ovo privremeni vlak jer se regularnom vlaku pokvarila klima

 

HŽ-u smo poslali upite o ovom slučaju, a oni su nam brzo odgovorili. Kažu kako je na regularnom vlaku došlo do kvara na klimatizacijskom uređaju.

"S obzirom da je jučer došlo do kvara na klimatizacijskom uređaju novoga vlaka serije 7023 koji vozi na relaciji Split – Split Predgrađe i obrnuto, umjesto njega vozi dizel-motorni vlak serije 7122 koji je prikazan na fotografiji. U tijeku je otklanjanje kvara na novom vlaku te se novi vlak uskoro očekuje u prometu", kažu za Index iz HŽ-a.

 

https://www.index.hr...as/2097041.aspx

 


Serija 05 je zakon!

#13 tomislav.hz2062

tomislav.hz2062
  • Članovi
  • 228 posts
  • Joined 06.12.2016.
  • LocationKaštela

Posted 30.06.2019. - 19:48

Bio sam jučer kada se to dogodilo no nije se samo 7023 pokvario. Pridružili su mu se: Nagibni 001-002, šved 003 koji se pokvario dan prije te šved 029 koji jedva dopuzao do Solina nakon 5525. Klasa je preuzela 5526-5529 te je prešla na 5506-5507 te sam se ukrcao i odlučio provozati do Perkovića i natrag. U Perkoviću je već čekao šved 007 koji je odma otišao put kopilice (naravno sa još nedavnim grafitom za kojeg se u Kninu nisu htjeli potruditi i uklonit ga). Lokomotiva se okrenula te čim su ušli putnici odmah smo krenuli te kad sam došao u Kaštel Stari šved 003 je čekao za 5531. 


TOMISLAV 2062


#14 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.07.2019. - 11:50

FIJASKO

 

EKIPA NA FEJSU NEMILOSRDNO SE SPRDA SA SPLITSKIM METROOM: Nazvali ga ‘retro’ i usporedili s londonskom podzemnom

 

metro-retro.jpg?quality=100&strip=all&w=

 

Stanovnici Kopilice na Facebooku su usporedili splitski ‘metro’ s poznatom londonskom podzemnom željeznicom

 

Nakon što je prije nešto manje od mjesec dana splitski “metro” ponovno započeo s radom, tako da vlak povezuje centar Splita s Kopilicom, ekipa na Facebook stranici “Kopilica LIVE” pozabavila se usporedbom londonskog i splitskog. Priložili su sliku karte jednog i drugog metroa uz ironični komentar: “Evo da se ne izgubite u našem metrou”.

 

Retro metro

 

O totalnom fijasku splitskog “metroa” jučer je pisala Slobodna Dalmacija koja je pokušala doznati zašto je na putu do Kopilice klimatizirani brzi vlak zamijenjen starim, jednodijelnim motornim vlakom koji je poznat i kao “šveđanin”. “Budući da raspolažemo jednim novim vlakom serije 7023 koji vozi na relaciji Split – Split predgrađe i obrnuto, na kojemu se prekjučer pokvario klimatizacijski uređaj, umjesto njega vozi dizelski motorni vlak serije 7122. U tijeku je uklanjanje kvara na novom vlaku, nakon čega će ponovno biti u prometu”, objasnili su iz HŽ-a.

U međuvremenu, na Facebooku se stranica Kopilica LIVE nije propustila našaliti s ovakvim stanjem splitskog “metroa”, nazvavši ga “retro”.

 

66132393_719274961839175_345408407320972



#15 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 02.07.2019. - 13:57

65392965_2290745204340960_68297132844934

 

https://www.index.hr...ref=read_more_d



#16 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,923 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 02.07.2019. - 17:52

Ma Šved je zakon! :kul

Quod licet Iovi, non licet bovi.


#17 Danchibald

Danchibald
  • Članovi
  • 1,516 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 02.07.2019. - 20:26

hahaha...
Posted Image

#18 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,039 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.07.2019. - 17:47

Da bi ovo imalo smisla na Kopilici mora nastati nekakav terminal, a to opet možda i nije najbolje mjesto za to, ovako ničemu ne služi kad gradski i prigradski autobusi i sve ostalo vozi dalje u centar.

Uglavnom ne znam čemu gradski "metro", ne znam zašto nisu stavili da kapaciteti koji se tu vrte u prazno idu češće dalje do Kaštela.

 

Meni se čini da kratkoročno treba dodati još jednu stanicu u predgrađu (recimo da se zove "Brda"), još jednu stanicu na granici Splita i Solina kod Jadra (to je možda najbolji punkt za smanjenje prolaska međugradskih i ostalih autobusa u grad), tu i tamo još uvesti neku kaštelansku stanicu, usto probati nekako uvesti lokalne autobusne feedere gdje se može; dugoročno dodati naravno i podzemnu stanicu (ili dvije) u centru Splita i ako bude moguće jednog dana prugu nastaviti do aerodroma i Trogira. Sve ostalo mi se čini rasipanje fokusa koje može rezultirati s još više sprdnje...  :razz: i dugoročno smanjiti mogućnost da postoji volja za ozbiljnim projektima.



#19 Kromche

Kromche
  • Članovi
  • 77 posts
  • Joined 02.11.2015.
  • LocationTounj

Posted 04.08.2019. - 21:09

Dana 4. kolovoza i 5. kolovoza uvedeni su vlakovi na relaciji Split - Split predgrađe - Split:

Split 23.30 - Split predgrađe 23.34
Split predgrađe 23.50 - Split 23.54
Split 0.15 - Split predgrađe 0.19

Tko se zadnji smije,nije skužio vic!


#20 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,770 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 09.08.2019. - 15:06

Vratio se 7023 001 u krajeve gdje i pripada...






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users