Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

VR 2019/2020


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#61 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,063 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 15.09.2019. - 22:18

Ja sam isto za to da postoji noćni vlak za Beograd. Znao sam doći ujutro u Beograd i navečer se vratiti. Koliko su ŽS možda inertne i krive? Imam podatak koji je provjeren. OBB ima dobra iskustva i dobro poslovanje sa noćnim vlakovima sa vagonima u kojima se može spavati. To pogotovo što je DB odustao od toga. SBB-CFF je to prokljuvio i htio bi komad kolača od toga. Trebala bi biti i neka zajednička firma ili nešto slično (OBB/SBB). SBB-CFF se tu pojavljuje kao zainteresirani i za naše prostore. Ali smo spominju Zagreb i ništa dalje. Beograda nema ni u razmišljanjima

Srbija Voz je modernizovao 5 Bc kušeta i 4 ABm vagona modernizivao i preradio u kušete AcBc. Ugrađen je statički pretvarač u svih 9 vagona, ali samo za 1 napon grejanja - 1500 V. Pošto sada nema vozova za Budimpeštu, u Sloveniji je grejanje 3000 V, a za Makedoniju su MŽ kušeti sasvim dovoljni, Srbija Voz te kušete šalje samo za Bar, po jedan Bc i AcBc, za šta je potrebno ukupno 2 Bc i 2 AcBc vagona u obrtu, tako da džabe su sredili 9 vagona...



#62 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 561 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 16.09.2019. - 07:48

Ja sam isto za to da postoji noćni vlak za Beograd. Znao sam doći ujutro u Beograd i navečer se vratiti. Koliko su ŽS možda inertne i krive? Imam podatak koji je provjeren. OBB ima dobra iskustva i dobro poslovanje sa noćnim vlakovima sa vagonima u kojima se može spavati. To pogotovo što je DB odustao od toga. SBB-CFF je to prokljuvio i htio bi komad kolača od toga. Trebala bi biti i neka zajednička firma ili nešto slično (OBB/SBB). SBB-CFF se tu pojavljuje kao zainteresirani i za naše prostore. Ali smo spominju Zagreb i ništa dalje. Beograda nema ni u razmišljanjima

 

"podatak koji je provjeren" moze biti samo stalna propaganda ÖBB-a u medijima, da se njihov poslovni model Nightjet isplati. Realno stanje je, da je ispod crte gubitak koji nije enorman samo zato sto drzava jos uvijek dijelom subvencionira nocni prijevoz. NO, i cinjenica je da ÖBB zeli dugorocno ostati u nocnom prijevozu i ima narucene nove garniture Nightjet vlakova (vise nece biti kursnih vagona).

A navodni razgovori ÖBB/SBB/DB oko zajednicke firme su cista glupost i neinformiranost novinara.

Kao prvo: ta zajednicka firma je vec postojala (CNL) i neslavno je zavrsila - jer je gomilala gubitke.

Kao drugo: trenutni trilateralni razgovori se odnose na ponovno preuzimanje odgovornosti za vagone za sjedenje na relaciji Zürich - Berlin - Hamburg od strane DB-a i to u NRT rezimu. A zasto: ÖBBu su troskovi previsoki, a DB tako moze paralelni nocni IC ukinuti. Za SBB su Nightjet vlakovi u unutarnjem prometu normalni NRT vlakovi koji dijelom imaju njihove vagone za sjedenje. 



#63 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 18.09.2019. - 23:22

Nisam spominjao DB u toj kombinaciji.



#64 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 561 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 19.09.2019. - 07:51

Nisam spominjao DB u toj kombinaciji.

 Niti SBB i ÖBB nisu u konkretnim razgovorima osnivanja nove zajednicke firme za promet nocnih vlakova. SBB je napustio CNL kao prvi prijevoznik, zadnji je tada ostao DB i nagomilao najvece gubitke. 

SBB i ÖBB (ali i DB) trenutno normalno suradjuju oko prometovanja ÖBB Nightjet vlakova. Isti u Svicarskoj prometuju u kooperaciji sa SBB-om koji dijelom ia svoje kurse vagone pod NRT tarifom. U Njemackoj trenutno Nightjet prometuje iskljucivo kao IRT vlak pod ekonomskom odgovornoscu ÖBB-a (DB je samo izvrsni prijevoznik). Jedina iznimka su NRT vagoni za Poljsku (NJ Berlin - Bec) te ubuduce NRT vagoni Zürich - Hamburg.



#65 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 361 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 20.09.2019. - 21:12

Joj: a kaj je to NRT i IRT, kakav je to prevoznik koji je izvrstan?


zglajzan

#66 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 561 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 22.09.2019. - 11:58

Joj: a kaj je to NRT i IRT, kakav je to prevoznik koji je izvrstan?

 

NRT: Non-Reservation-Ticket (otvoreni sustav, putnik moze ovisno o tarifnim odredbama karte kosistiti bilo koji vlak na navedenoj relaciji)

IRT: INtegrated-Reservation-TIcket (zatvoreni sustav, putnik moze kao u zracnom prijevozu koristiti samo vlak za koji je karta kupljen)

 

"Ugovorni operater" je u direktnom odnosu sa putnikom i duzan mu je uslugu prijevoza prema tarifnim odredbama na voznoj ispravi i prema zakonskim regulativama.

Izvrsni operater ili "izvrshni operater": je odgovorni operater za odredjeni vlak i moze biti ista pravna osoba kao "ugovorni operater" ili samo operater odgovoran za prijevoz po narudjbi ugovornog operatera. U drugom slucaju izvrsni operater nema nikakvu ugovornu odgovornost prema putniku.



#67 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,063 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 01.10.2019. - 18:10

Grafikon reda vožnje 19/20 Infrastrukture Železnice Srbije. 412/413 BG-ZG do 10.2020. ide u vreme sadašnjeg 414/415, a 1412/1413 će od 10.2020. polaziti u 7.20  iz BG, a natrag dolaziti u 20.07 u BG.

http://infrazs.rs/pr...cr_reda_voznje/






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users