Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

VR 2019/2020


  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#41 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,400 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 13.07.2019. - 21:27

Kada bude dovtšen projekt Dugo Selo - Križevci, brzi vlakovi Bjelovar-Zagreb trebali bi vozit ispod sat vremena, tj. oko 50 minuta. Također sam primijetio da vlakovi 785, 984 i 987 i dalje voze preko Križevaca, to bi trebali isto prebacit na novu prugu.

#42 Toni SK

Toni SK
  • Članovi
  • 1,751 posts
  • Joined 20.05.2014.
  • LocationSunja 72060

Posted 14.07.2019. - 01:21

Stigao je prednacrt novog voznog reda 19/20 i promjene su sljedeće:

Uvode se pogranični vlakovi Dugo Selo - Dobova i Dobova Zagreb GK pod brojevima 7001, 7002 i 7003 te voze od 5.10.2020.

Vlakovi 786, 789, 985, 986, 988, 989, 2300, 2301 i 2303 vozit ce po novoj pruzi Gradec - Sv. Ivan Zabno.

Ukidaju se prigradski vlakovi za V. Goricu.

Uvode se vlakovi 412, 413, 1413, 1414, 1415 Zagreb - Beograd s kalendarom prometovanja od 4.10.2020.

Što se infrastrukturnih detalja tiče najviše promjena ima na Zagreb - Sisak - Novska gdje se na dionici Klara - Gorica brzina spusta sa 120 na 110, na dionici Caprag - Sunja brzina se dize sa 40 na 100 sa vise ogranicenih brzina od 20 do 65 km/h, u kolodvoru Sisak Caprag se brzina u pravac dize sa 35 na 60 kao sto je bilo i prosli vozni red.

Na pruzi Zagreb - Rijeka brzina na dionici od Zagreba do Zdencine se smanjuje sa 110 na 100 za klasicne vlakove, dok za vlakove sa nagibnom tehnikom se brzina smanjuje sa 130 na 110, Jastrebarsko - Draganici se smanjuje sa 80 na 60 te kroz kolodvor Jastrebarsko sa 75 na 55 ogranicena.

Nakon pustanja u rad ss uređaja na novoj pruzi Gradec - Sv. Ivan Zabno brzina ce se sa 100 povecati na 120...

#43 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,186 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 14.07.2019. - 09:02

Takodjer Zabok-Veliko Trgovisce 40 < 60 km/h

Kolodvor Novi Dvori 60 > 40 km/h

Kolodvor Luka 60 > 40 km/h

Radi remonta.

 

Btw, dionica H.Leskovac-Karlovac definitivno treba biti sljedeca na tapeti za obnovu, ovo ide sve gore. 


Pozdrav iz Stubaka

#44 Danchibald

Danchibald
  • Članovi
  • 1,502 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 14.07.2019. - 09:40

Zasto spustaju Klara-V. Gorica?
Posted Image

#45 Toni SK

Toni SK
  • Članovi
  • 1,751 posts
  • Joined 20.05.2014.
  • LocationSunja 72060

Posted 14.07.2019. - 11:46

Zasto spustaju Klara-V. Gorica?


Sluzbeni razlog je zbog starosti i tehnickog uporabnog stanja pruznog gornjeg ustroja.

Mada, gledajmo na to da je tamo brzina i dalje dobra, s obzirom na to da je kapitalni remont te dionice bio davne 1990. godine i sve ove godine je bila brzina 120.

#46 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,186 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 14.07.2019. - 15:23

120 na 110, to se nece niti osjetiti u voznom redu. 


Pozdrav iz Stubaka

#47 Mateo

Mateo
  • Članovi
  • 14 posts
  • Joined 08.08.2018.
  • LocationSisak

Posted 14.07.2019. - 15:41

Stigao je prednacrt novog voznog reda 19/20 i promjene su sljedeće:



Ukidaju se prigradski vlakovi za V. Goricu.

...


Po mome osobnome mišljenju,ovo mi se čini jedino kao rentabilno jer koliko je samo puta na vlaku 5000 Novska Zagreb bio pun,krcat madarac,a na vlaku 8181 Zagreb Gorica novi vlak gdje se mimoilaze u Klari,vidjeli bi vlak prazan za Goricu,a novi vlak,mislim po mom nekako bezveze,mogli su ako su htjeli povecati broj putnika samo jedan,pazite ne vise,vec samo jedan ubrzani ubaciti iz Capraga za Zagreb,da popuni prazninu izmedu 7:12 i 8:02 to bi se isplatilo.

#48 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 326 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 14.07.2019. - 19:23

Što se infrastrukturnih detalja tiče najviše promjena ima na Zagreb - Sisak - Novska gdje se na dionici Klara - Gorica brzina spusta sa 120 na 110...
 

Topi se baština ŽTP-a, još od arheologije ostali su sanduci žuti na rubu zgrade kolodvora Rijeka. A ta je dionica bila primjer razvijanja kontinuirane brzine 160km sa dogradnjom drugog kolosjeka upravo na Klara-Velika Gorica (tekst u Željeznice u T&P 1988, broj 3. A sada dokle drži drži, jer na HŽ-u ni jedna pružna dionica ne može biti u projektiranom stanju...stalno se negdje brzina spušta... 

Na pruzi Zagreb - Rijeka brzina na dionici od Zagreba do Zdencine se smanjuje sa 110 na 100 za klasicne vlakove, dok za vlakove sa nagibnom tehnikom se brzina smanjuje sa 130 na 110, Jastrebarsko - Draganici se smanjuje sa 80 na 60 te kroz kolodvor Jastrebarsko sa 75 na 55 ogranicena.

 

Ovo je već mini renesansa HŽ-a iz perioda 2001-2003, a i to se topi, međutim kakop je HŽu uzgojen presadnik kadrova (iz uvenule Hidroelektre i sl.) koji lakše barataju hotelima s 4-5 zvijezdica teško je da se snađu u svim tim pravcima i njezinim poddionicama, kad ono što nikne iz rasadnika kadrova nema kvazi-političko zaleđe. A dogurati do sredstava EU-a ipak ne ide tako schnell.... sigurno je i karlovačka pruga u nekom mega koridoru Budimpešta - Rijeka, samo kad će i kako će, zaraditli su do sada samo projektanti projekata koji se nikada neće izvesti....A putnici mogu sanjati o ubrzanom jutarnjem u špici...


zglajzan

#49 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,186 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 15.07.2019. - 14:11

Vrijeme voznje putnickih vlakova na relaciji Caprag-Sunja se smanjuje sa 31 minute na 23 minute, dakle 8 minuta ce biti razlika. 


Pozdrav iz Stubaka

#50 kalimero

kalimero
  • Članovi
  • 87 posts
  • Joined 04.10.2008.

Posted 16.07.2019. - 00:52

Stigao je prednacrt novog voznog reda 19/20 i promjene su sljedeće:

Uvode se pogranični vlakovi Dugo Selo - Dobova i Dobova Zagreb GK pod brojevima 7001, 7002 i 7003 te voze od 5.10.2020.

Vlakovi 786, 789, 985, 986, 988, 989, 2300, 2301 i 2303 vozit ce po novoj pruzi Gradec - Sv. Ivan Zabno.

Ukidaju se prigradski vlakovi za V. Goricu.

Uvode se vlakovi 412, 413, 1413, 1414, 1415 Zagreb - Beograd s kalendarom prometovanja od 4.10.2020.

Što se infrastrukturnih detalja tiče najviše promjena ima na Zagreb - Sisak - Novska gdje se na dionici Klara - Gorica brzina spusta sa 120 na 110, na dionici Caprag - Sunja brzina se dize sa 40 na 100 sa vise ogranicenih brzina od 20 do 65 km/h, u kolodvoru Sisak Caprag se brzina u pravac dize sa 35 na 60 kao sto je bilo i prosli vozni red.

Na pruzi Zagreb - Rijeka brzina na dionici od Zagreba do Zdencine se smanjuje sa 110 na 100 za klasicne vlakove, dok za vlakove sa nagibnom tehnikom se brzina smanjuje sa 130 na 110, Jastrebarsko - Draganici se smanjuje sa 80 na 60 te kroz kolodvor Jastrebarsko sa 75 na 55 ogranicena.

Nakon pustanja u rad ss uređaja na novoj pruzi Gradec - Sv. Ivan Zabno brzina ce se sa 100 povecati na 120...

 

Da li onda vlakovi 410/411 isto voze samo sezonski?



#51 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,012 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 17.07.2019. - 12:37

Po mome osobnome mišljenju,ovo mi se čini jedino kao rentabilno jer koliko je samo puta na vlaku 5000 Novska Zagreb bio pun,krcat madarac,a na vlaku 8181 Zagreb Gorica novi vlak gdje se mimoilaze u Klari,vidjeli bi vlak prazan za Goricu,a novi vlak,mislim po mom nekako bezveze,mogli su ako su htjeli povecati broj putnika samo jedan,pazite ne vise,vec samo jedan ubrzani ubaciti iz Capraga za Zagreb,da popuni prazninu izmedu 7:12 i 8:02 to bi se isplatilo.

Iako se slažem da je uvođenje vlakova za VG bez dodatnih stanica, integrirane tarife i autobusnih feedera promašeno, ne razumijem ooet koga bi teoretski trebalo biti na 8181 i kakvog smisla ima usporediti ga s 5000?

I sisački vlakovi i autobusi voze prazni u tom smjeru, i brza autobusna linija 330 vozi prazna (268 se isprazni na Otoku), nema putnika ni na 2011 ili bilo kojem jutarnjem putničkom vlaku iz Zagreba Glk, eventualno oni koji prevoze putnike s jedne strane Zagreba na drugu na posao, ostali su sasvim logično prazni dok špica ide prema centru, ujutro možda eventualno ima samo par putnika više recimo za Zabok jer se sad tamo pogurnulo nešto više industrije i skladišta, ali naravno da je i to ništa prema broju koji ide na drugu stranu za Zg.

#52 Mateo

Mateo
  • Članovi
  • 14 posts
  • Joined 08.08.2018.
  • LocationSisak

Posted 17.07.2019. - 15:51

Iako se slažem da je uvođenje vlakova za VG bez dodatnih stanica, integrirane tarife i autobusnih feedera promašeno, ne razumijem ooet koga bi teoretski trebalo biti na 8181 i kakvog smisla ima usporediti ga s 5000?

I sisački vlakovi i autobusi voze prazni u tom smjeru, i brza autobusna linija 330 vozi prazna (268 se isprazni na Otoku), nema putnika ni na 2011 ili bilo kojem jutarnjem putničkom vlaku iz Zagreba Glk, eventualno oni koji prevoze putnike s jedne strane Zagreba na drugu na posao, ostali su sasvim logično prazni dok špica ide prema centru, ujutro možda eventualno ima samo par putnika više recimo za Zabok jer se sad tamo pogurnulo nešto više industrije i skladišta, ali naravno da je i to ništa prema broju koji ide na drugu stranu za Zg.


Ma to je samo bila usporedba sa vlakom 5000 jer se bas njih dvojica mimoidu,pa sam zato spomenuo




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users