Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

VR 2019/2020


  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#21 ICN Aquae Balissae

ICN Aquae Balissae
  • Članovi
  • 244 posts
  • Joined 09.04.2014.
  • LocationDaruvar/Brno

Posted 13.02.2019. - 00:04

Skoro pa točno :mudri ...u Villachu se kače vagoni iz pravca Zagreba na vlak EC 112 iz Klagenfurta pa dalje za Frankfurt. Vagoni Zagreb - Frakfurt su svi OeBB (tako kaže vagonweb). Gledajući kartu, ako zatvore tunel Karavanke, Mimara nikako ne može ići na Graz, jer bi morao preko Leobena na Villach, što je strahovito obilazno. Ili na Beč, što nije puno bolje. Ili Maribor via Dravograd, ako se može, ili Ljubljana - Trst - Tarvisio Boscoverde....sve si mislim da neće biti ni Mimare.



#22 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 13.02.2019. - 01:29

Skoro pa točno :mudri ...u Villachu se kače vagoni iz pravca Zagreba na vlak EC 112 iz Klagenfurta pa dalje za Frankfurt. Vagoni Zagreb - Frakfurt su svi OeBB (tako kaže vagonweb). Gledajući kartu, ako zatvore tunel Karavanke, Mimara nikako ne može ići na Graz, jer bi morao preko Leobena na Villach, što je strahovito obilazno. Ili na Beč, što nije puno bolje. Ili Maribor via Dravograd, ako se može, ili Ljubljana - Trst - Tarvisio Boscoverde....sve si mislim da neće biti ni Mimare.

A zašto ne bi mogao? Pa neće ići na Villach. Iz Graza iza Croatije ide vlak za Saarbrucken preko Leoben, Bischofshofen, Salzburg, i Munchen svaki dan. Vlak 158 ZGK-Beč kroz Graz 11.20-11.26, a vlak 216 za Sarrbrucken kreće u 11.45. Taman dovoljno vremena da se spoje. Doduše putovalo bi se 2 sata duže preko Maribora do Munchena. 



#23 ICN Aquae Balissae

ICN Aquae Balissae
  • Članovi
  • 244 posts
  • Joined 09.04.2014.
  • LocationDaruvar/Brno

Posted 13.02.2019. - 08:41

:jup Da, ne mora preko Villacha. Ispričavam se, nisam vidio ovu dosta frekventnu prugu Leoben - Bischofshofen



#24 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,231 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 13.02.2019. - 10:51

DB stranica ipak kaze da taj vlak EC 112 ne vozi Klagenfurt-Franfurt vec samo Klagenfurt-Munchen. U Munchen stize u 15:41, a dalje od Munchena vozi vlak ICE 620 "Wetterstein" (Munchen-Frankfurt-Dortmund) sa polaskom iz Munchena u 15:51 i dolaskom u Frankfurt Hbf u 19:04, dakle tocno po trasi navodno direktne "Mimare". Moze se na Youtubu vidjeti da je taj cijeli vlak ICE garnitura, jer OeBB vagoni se u praksi ne mogu spajati na ICE, logicno.


Pozdrav iz Stubaka

#25 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 561 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 13.02.2019. - 15:36

DB stranica ipak kaze da taj vlak EC 112 ne vozi Klagenfurt-Franfurt vec samo Klagenfurt-Munchen. U Munchen stize u 15:41, a dalje od Munchena vozi vlak ICE 620 "Wetterstein" (Munchen-Frankfurt-Dortmund) sa polaskom iz Munchena u 15:51 i dolaskom u Frankfurt Hbf u 19:04, dakle tocno po trasi navodno direktne "Mimare". Moze se na Youtubu vidjeti da je taj cijeli vlak ICE garnitura, jer OeBB vagoni se u praksi ne mogu spajati na ICE, logicno.

 

bahn.de ti isto tako kaze da EC112 ide dalje iz Münchena u 15:48, preko Stuttgarta, za Zagreb. Preko Nürnberga je naravno brze (i skuplje).

Znaci:

- Zagreb (07:00) -> Frankfurt (19:04) sa presjedanjem um Münchenu, RPC po tarifi DB: 206,60 EUR

- Zagreb (07:00) -> Frankfurt (19:40) direktno, RPC po tarifi DB: 190,60 EUR.



#26 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,231 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 13.02.2019. - 16:23

Hvala, sad je sve jasno :)


Pozdrav iz Stubaka

#27 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.02.2019. - 01:06

14.02.2019. sam bio u VR i imam informacije za vlak 212/213 i 210/211 Umjesto njih vršit će se prijelaz na autobuse. Da li će prijelaz biti u Jesenicama ili Ljubljani ne znam. To je sad stvar SŽ-a. Ja pretpostavljam da će to biti Ljubljana. I sada ako su kakvi radovi od Jesenica do Villacha voze IZ Ljubljane BUSOVI. Tamo im je jednostavnije čistiti i namirivati putničke garniture za razliku od Jesenica gdje nema takvih ekipa za to. Bio sam kod vlaka 415 sa jednim frendom na proputovanju za Beograd. Radi na ŽS. Nije neka glavna faca ali se kreće među njima. Rekao mi je da postoji mala mogućnost da noćni Beogradski vlak ne bude sezonac nego da vozi cijelu godinu.



#28 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,063 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 15.02.2019. - 13:15

Bilo bi dobro da 410/411 bude tokom cele godine, sadašnji kalendar saobraćanja je vrlo glupav. Šteta što SV u modernizovane kušet vagone ugrađuje statički pretvarač koji nema mogućnost napajanja na 3kV, tako da SV kušet ne može do Ljubljane.

Takođe ne vidim razlog zašto ne bi vratili bivši 412/413 Beograd - Zagreb, HŽPP lokomotive ovako moraju ići strojno Vinkovci - Šid na 414 i Šid - Vinkovci sa 415. Mogao bi se zaraditi i koji evro više. Ukidanjem vozova Beograd - Budimpešta SV svakako ima oslobođene lokomotive i vagone.



#29 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.02.2019. - 22:07

Slažem se sa tobom da treba noćni biti cijelu godinu. Isto tako sam za to da bivši 412/413 ide iz i u Ljubljanu ili da ima možda kakvu vezu. Iz Ljubljane je bila svojevremeno veza na 412 od vlaka 241. Navečer je bio HŽ-ov vagon na 413 za Munchen sa vezom na Lisinski iz Beograda. I još produžiti 210/211 iz i u Beograd, i mislim da bi za sada to bilo optimalno. 

Nego kakvo je stanje sa spavaćim vagonom? Pišem u jednini jer navodno da ŽS ima samo 1 takav vagon ispravan?



#30 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,063 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 16.02.2019. - 11:02

Slažem se sa tobom da treba noćni biti cijelu godinu. Isto tako sam za to da bivši 412/413 ide iz i u Ljubljanu ili da ima možda kakvu vezu. Iz Ljubljane je bila svojevremeno veza na 412 od vlaka 241. Navečer je bio HŽ-ov vagon na 413 za Munchen sa vezom na Lisinski iz Beograda. I još produžiti 210/211 iz i u Beograd, i mislim da bi za sada to bilo optimalno. 

Nego kakvo je stanje sa spavaćim vagonom? Pišem u jednini jer navodno da ŽS ima samo 1 takav vagon ispravan?

412/413 nije išao do Ljubljane nego do Zagreba, gde je imao vezu na Veneziju. HŽ vagon Beograd - Minhen je išao sa 418/419 BG - Vinkovci, pa na 74x Vinkovci-ZG i onda na Lisinski.

Mislim da je i taj jedan spavaći vagon otišao u aut. Krenulo se sa modernizacijom 9 kušeta i stalo se na negde 2 ili 3 komada, ne znam kad misle to da završe.



#31 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 16.02.2019. - 21:47

412/413 nije išao do Ljubljane nego do Zagreba, gde je imao vezu na Veneziju. HŽ vagon Beograd - Minhen je išao sa 418/419 BG - Vinkovci, pa na 74x Vinkovci-ZG i onda na Lisinski.
 

Ja sam dosta davno (prije 10 godina ako ne i više) vozio vlakom iz Beograda Za Zagreb. Upamtio sam taj vagon jer je u Tovarniku policija sa vlaka skinula 1 čovijeka i vlak je bez njega otišao. Čini mi se da sam i ja sjeo u taj vagon jer je bio direktan. Ostatak od nekoliko vagona je išao za Sarajevo i B.Luku?



#32 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,113 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 16.02.2019. - 23:25

Ja sam dosta davno (prije 10 godina ako ne i više) vozio vlakom iz Beograda Za Zagreb. Upamtio sam taj vagon jer je u Tovarniku policija sa vlaka skinula 1 čovijeka i vlak je bez njega otišao. Čini mi se da sam i ja sjeo u taj vagon jer je bio direktan. Ostatak od nekoliko vagona je išao za Sarajevo i B.Luku?

Da ne bubas gluposti da ti pojasnim.
Direktni vagon Munchen - Beograd je isao na slijedileci nacin iz Munchena sa tadasnjim 297 do Zagreba, pa na 741 do Vinkovaca i onda vlakom 419 Vinkovci - Beograd.
U povratku je bila kombinacija 418 Beograd - Vinkovci, pa na 748 Vinkovci - Zagreb i 296 Zagreb - Munchen. Bio je to klimatizirani HZ Bee vagon.
To je propalo uvodenjem niskopodnog vlaka na vlakove 741 i 746. Slijedeci vozni red je ukinut i vlak 419 i 418.
Za Veneziu i iz nje su direktni vagoni za i iz Beograda isli u sastavu vlaka 412 iz Bgd i 413 za Bgd, to je bio JZ spavac.
A za Sarajevo iz Bgd i kontra je bio vlak 450/451....

#33 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 17.02.2019. - 02:10

Da ne bubas gluposti da ti pojasnim.
Direktni vagon Munchen - Beograd je isao na slijedileci nacin iz Munchena sa tadasnjim 297 do Zagreba, pa na 741 do Vinkovaca i onda vlakom 419 Vinkovci - Beograd.
U povratku je bila kombinacija 418 Beograd - Vinkovci, pa na 748 Vinkovci - Zagreb i 296 Zagreb - Munchen. Bio je to klimatizirani HZ Bee vagon.
To je propalo uvodenjem niskopodnog vlaka na vlakove 741 i 746. Slijedeci vozni red je ukinut i vlak 419 i 418.
Za Veneziu i iz nje su direktni vagoni za i iz Beograda isli u sastavu vlaka 412 iz Bgd i 413 za Bgd, to je bio JZ spavac.
A za Sarajevo iz Bgd i kontra je bio vlak 450/451....

 

Da ne bubas gluposti da ti pojasnim.
Direktni vagon Munchen - Beograd je isao na slijedileci nacin iz Munchena sa tadasnjim 297 do Zagreba, pa na 741 do Vinkovaca i onda vlakom 419 Vinkovci - Beograd.
U povratku je bila kombinacija 418 Beograd - Vinkovci, pa na 748 Vinkovci - Zagreb i 296 Zagreb - Munchen. Bio je to klimatizirani HZ Bee vagon.
To je propalo uvodenjem niskopodnog vlaka na vlakove 741 i 746. Slijedeci vozni red je ukinut i vlak 419 i 418.
Za Veneziu i iz nje su direktni vagoni za i iz Beograda isli u sastavu vlaka 412 iz Bgd i 413 za Bgd, to je bio JZ spavac.
A za Sarajevo iz Bgd i kontra je bio vlak 450/451....

E hvala ti pametni što me izvlačiš iz gluposti pa da ne bubam više! Hvala pametnjakoviću još jednom!



#34 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,113 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 17.02.2019. - 03:24

 
E hvala ti pametni što me izvlačiš iz gluposti pa da ne bubam više! Hvala pametnjakoviću još jednom!

Nema na cemu mudri starče...

#35 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,694 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 17.02.2019. - 19:23

Kolega zglajzan je kao prilog raspravi o željezničkim vezama s Beogradom poslao izvadak iz voznog reda 2001.-2002.:

 

MbTqjNz.jpg

 

g0R23Av.jpg


Serija 05 je zakon!

#36 ICN Aquae Balissae

ICN Aquae Balissae
  • Članovi
  • 244 posts
  • Joined 09.04.2014.
  • LocationDaruvar/Brno

Posted 18.02.2019. - 20:31

Lijepo a i tužno za vidjeti...

Nego vratimo se na temu, vjerojatno kada zatvore Karavanke neć biti ni Optime.

Da je do mene, bilo bi lijepo da cijele godine postoji pametna veza ZG - Budimpešta, ako baš tek jedan par vlakova dnevno, onda barem ujutro iz Zagreba i popodne iz Pešte da se stignu neke veze....To bi bilo za jednu garnituru a ne za dvije kao sada....

Ajd ili pola vlakova da se prebaci sa relacije Villany - Beli Manastir na Gykenyes - Koprivnica i to je to...



#37 ICN Aquae Balissae

ICN Aquae Balissae
  • Članovi
  • 244 posts
  • Joined 09.04.2014.
  • LocationDaruvar/Brno

Posted 18.02.2019. - 20:53

Da..i obnovi most u Barču.....to sam zaboravio napomenuti :jup :zivio: :lool



#38 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,231 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 11.07.2019. - 14:50

Pojavio se prednacrt na HZ infrinoj stranici. Koliko sam na brzinu pogledao nema apsolutno nikakvih vecih promjena osim pustanja u promet pruge Sv Ivan Zabno-Gradec. Mislio sam da ce se skratiti vrijeme voznje Zapresic-Zabok ali i dalje je oko 1h, znaci ostaje brzina 60 km/h + ogranicenja kroz kolodvore (barem za sad). Vlakovi ZG-KC voze jos par minuta dulje nego sad.


Pozdrav iz Stubaka

#39 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 11.07.2019. - 22:07

Pojavio se prednacrt na HZ infrinoj stranici. Koliko sam na brzinu pogledao nema apsolutno nikakvih vecih promjena osim pustanja u promet pruge Sv Ivan Zabno-Gradec. Mislio sam da ce se skratiti vrijeme voznje Zapresic-Zabok ali i dalje je oko 1h, znaci ostaje brzina 60 km/h + ogranicenja kroz kolodvore (barem za sad). Vlakovi ZG-KC voze jos par minuta dulje nego sad.

Pruga Zaprešić-Zabok tek bi kompletno bila gotova sa VR 2020/2021. Sad na jesen će se otvoriti za dizel vuču. Za sljedeći VR će biti dosta zatvora pruge.



#40 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,231 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 12.07.2019. - 18:16

Putnicki/ubrzani vlakovi Zagreb-Bjelovar preko Gradeca bi prema tom nacrtu vozili oko sat i 20 minuta, brzi (tj. taj jedan par) oko sat i deset minuta.


Pozdrav iz Stubaka




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users