Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

VR 2019/2020


  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#1 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,752 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 10.01.2019. - 00:36

Do kraja mjeseca biti će prvi sastanak u Ljubljani za novi vozni red. To ne znači da će se nešto konkrerno dogovoriti ali će se saznati kakve bi mogle biti smjernice.



#2 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,752 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 07.02.2019. - 01:43

Evo prvih informacija. Od jeseni ove godine do proljeća sljedeće zatvara se željeznički tunel Karavanke za kompletan prome. Konkretnije to bi bilo od listopada (oktobar) do travnja (april). Vlak Lisinski prestaje skroz prometovati. Vlak 414/415 će prometovati preko Maribora i Graza. Od novog VR vlak će se poktretati iz Zagreba i trebao bi imati vezu od istoka. Vlakovi će voziti nešto dulje. Pretpostavljam da će vlak za Cirih ići iz Graza sa vlakom sa kojim se i sad spaja pa idu zajedno od Schwarzacha St.Veit.

Zaboravi sam se interesirati za vlak Lisinski. Možda i ona bude zajedno sa Croatijom išao do Graza? U sadašnjem VR iza vlaka Croatija  ide vlak iz Graza preko Leobena, Schladminga i Salzburga za Minhen.



#3 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 558 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 07.02.2019. - 08:51

Evo prvih informacija. Od jeseni ove godine do proljeća sljedeće zatvara se željeznički tunel Karavanke za kompletan prome. Konkretnije to bi bilo od listopada (oktobar) do travnja (april). Vlak Lisinski prestaje skroz prometovati. Vlak 414/415 će prometovati preko Maribora i Graza. Od novog VR vlak će se poktretati iz Zagreba i trebao bi imati vezu od istoka. Vlakovi će voziti nešto dulje. Pretpostavljam da će vlak za Cirih ići iz Graza sa vlakom sa kojim se i sad spaja pa idu zajedno od Schwarzacha St.Veit.

Zaboravi sam se interesirati za vlak Lisinski. Možda i ona bude zajedno sa Croatijom išao do Graza? U sadašnjem VR iza vlaka Croatija  ide vlak iz Graza preko Leobena, Schladminga i Salzburga za Minhen.

 

Onda bi ova godina mogla konacno biti zadnja godina za Lisinski. Vec u proslom VR je bilo upitno da li ce dalje voziti. Da li ce HZPP od travnja 2020 zbilja i dalje htjeti gomilati gubitke sa Lisinskim, ostaje otvoreno...



#4 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,186 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 07.02.2019. - 10:51

 

Zaboravi sam se interesirati za vlak Lisinski. Možda i ona bude zajedno sa Croatijom išao do Graza? U sadašnjem VR iza vlaka Croatija  ide vlak iz Graza preko Leobena, Schladminga i Salzburga za Minhen.

Onda bi Lisinski postao dnevni vlak ako bi isao u sastavu Croatia koja vozi po danu? 


Pozdrav iz Stubaka

#5 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 558 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 07.02.2019. - 13:22

Onda bi Lisinski postao dnevni vlak ako bi isao u sastavu Croatia koja vozi po danu? 

Pretpostavljam da je kolega mali.paja umjesto "Lisinski" htio napisati "Mimara". I Mimara (danas krece u 7:00h zajedno sa EC Croatia) vozi kroz Karavanke i mora ili obilazno ili nikako za Austriju.



#6 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,186 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 07.02.2019. - 15:13

Sve u svemu kad ovo gledam nekako si mislim da se sprema generalna izolacija Balkana od medjunarodnih vlakova. 

 

Za 414/415 nije ni cudo da ce ga cijepati, vec je to bilo spominjano i prije, ali to nece biti tolika katastrofa ako ce biti kakva takva veza iz pravca Beograda/Slavonije na taj vlak. Ako ce vlak ici na relaciji Beograd-Zagreb-Beograd onda ce to valjda biti nekakav brzi vlak a ne putnicki. 

 

Ne bi me cudilo i da razrezu 201/211 na linije Vinkovci-Zagreb-Vinkovci (kao vlakovi 744/747) i Zagreb-Villach-Zagreb (kao vlakovi 210/211), jer taj vlak direktno je imao kakvog-takvog smisla dok je polazio iz Beograda. 


Pozdrav iz Stubaka

#7 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,752 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 07.02.2019. - 22:00

Pretpostavljam da je kolega mali.paja umjesto "Lisinski" htio napisati "Mimara". I Mimara (danas krece u 7:00h zajedno sa EC Croatia) vozi kroz Karavanke i mora ili obilazno ili nikako za Austriju.

Ma Mimara je u pitanju a ne Lisinski po danu!



#8 Ezel

Ezel
  • Članovi
  • 140 posts
  • Joined 03.12.2016.
  • LocationNova Gradiška

Posted 07.02.2019. - 23:28

Možda da se spoje 414 i Lisinski u jedan vlak do Schwarzacha? Lisinski ako bi kretao oko 20:30 i uz minimalna stajanja u Ljubljani i Villachu, stigao bi u Schwarzach na spajanje vagona na 464, samo bi bilo potrebno zamijeniti red vožnje za 414 i 748 na dijelu Vinkovci-Zagreb, i malo ranije pomaći 414.



#9 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,752 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 08.02.2019. - 00:12

Možda da se spoje 414 i Lisinski u jedan vlak do Schwarzacha? Lisinski ako bi kretao oko 20:30 i uz minimalna stajanja u Ljubljani i Villachu, stigao bi u Schwarzach na spajanje vagona na 464, samo bi bilo potrebno zamijeniti red vožnje za 414 i 748 na dijelu Vinkovci-Zagreb, i malo ranije pomaći 414.

A kud bi išli ako sam napisao da se kompletan promet preko Jesenica u listopadu ukuda radi sanacije tunela Karavanke i vađenja 1 kolosijeka u istom?



#10 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,186 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 08.02.2019. - 14:30

Ezelova ideja i nije tako losa dok se renovira taj tunel. Makar i s tim i bez toga je stanje ocajno. Ako jos i Lisinski ode, onda imamo samo 1 par medjunarodnih vlakova na dan ( u najvecem djelu godine) za skoro sve destinacije abroad - Budimpesta, Wien, Munchen, Zurich... 


Pozdrav iz Stubaka

#11 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,186 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 08.02.2019. - 14:33

Btw, kako ce prometovati 210/211 ?


Pozdrav iz Stubaka

#12 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,752 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 08.02.2019. - 14:43

Btw, kako ce prometovati 210/211 ?

Ispitat ću!



#13 74460

74460
  • Članovi
  • 442 posts
  • Joined 01.08.2017.
  • Location

Posted 08.02.2019. - 18:29

Grad Križevci poziva građane da se uključe u izradu Nacrta novog voznog reda vlakova

 

8. veljače 2019. Autor: prigorski.hr

 

HŽ Putnički prijevoz d.o.o. kreće s izradom Nacrta novog voznog reda za 2019./2020. godinu te traže od Grada Križevaca sugestije za izradu smjernica novog voznog reda radi pružanja kvalitetnije prijevozne usluge.

 

S obzirom da potrebe i probleme voznog reda najbolje znaju Križevčani koji redovito koriste vlakove za odlazak u školu/studij/posao, ovim putem pozivamo sve građane da dostave svoje prijedloge/primjedbe

 

na mail adresu info@krizevci.hr i to do 15. veljače 2019. godine. Sve dostavljene prijedloge Grad Križevci uputit će Hrvatskim željeznicama.

 

Ovo je još jedan oblik kojim Grad Križevci izravno uključuje svoje građane, poručili su iz križevačke Gradske uprave

 

Jel to Križevci imaju nekakve posebne privilegije kod HŽ-a, jer recimo za grad Varaždin niti županiju nema nikakvog poziva da se daju prijedlozi/primjedbe o problemu s voznim redom vlakova? :shock:



#14 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,752 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 08.02.2019. - 19:16

Ne bih na predhodno postavljeno pitanje znao odgovor? Ali nekad u šetdesetim i sedamdesetim su se u dans bi to bili gradovi a nekad općine održavali sastanci i razgovori sa zainteresiranim za VR. Tu se nije samo razgovaralo o putničkim nego i teretnim vlakovima. Ovo teretnim nije bilo sa direktnim i tranzitnim vlakovima. Isto je bilo i sa vlakovima za prijevoz putnika. Gledalo se koliko toliko udovoljiti privredi sa dopremom za industriju radnih manevarskih vlakova kao i đačkih i radničkih vlakova.

Jedan podatak koji možda i nije baš za ovu temu je intersantan. Zabok-ZGK vlak koji je najkraće vozio '70/'71-38min, '74/'75-35min, '79/'80-37min itd. Vlak je kako koji VR imao 2-4 stajanja. A dabas?



#15 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,240 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 08.02.2019. - 19:45

 

Jel to Križevci imaju nekakve posebne privilegije kod HŽ-a, jer recimo za grad Varaždin niti županiju nema nikakvog poziva da se daju prijedlozi/primjedbe o problemu s voznim redom vlakova? :shock:

 

To ti ide otprilike ovako. 

 

HŽ PP početkom godine pošalje dopis županijama da svoje prijedloge i primjedbe na vozni red dostave do kraja veljače. Nakon toga županije šalju dopise općinama na svojem području od kojih traže da im dostave svoje prijedloge i primjedbe na vozni red kako bi ih objedinjene poslali HŽ PP-u.

 

Grad Križevci je odlučio i svoje građane uključiti u to, što je za svaku pohvalu, dok u Varaždinskoj županiji i gradu Varaždinu nisu osjetili takvu potrebu, nego će kao i obično, sami nešto smisliti i odgovoriti kako bi zadovoljili formu.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#16 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,186 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 08.02.2019. - 21:09

Jedan podatak koji možda i nije baš za ovu temu je intersantan. Zabok-ZGK vlak koji je najkraće vozio '70/'71-38min, '74/'75-35min, '79/'80-37min itd. Vlak je kako koji VR imao 2-4 stajanja. A dabas?

 

Takva vozna vremena Zagreb-Zabok vise ne mozemo ocekivati niti u daljoj buducnosti. Za preko iduci vozni red ce se srediti Zapresic-Zabok za 120km/h, ali po svemu sudeci biti ce samo putnicki vlakovi i mozda pola para ubrzanog u jednom smjeru.  :roll: Da ne spominjem da obnova ZG-Zapresic nije ni pocela.


Pozdrav iz Stubaka

#17 ICN Aquae Balissae

ICN Aquae Balissae
  • Članovi
  • 240 posts
  • Joined 09.04.2014.
  • LocationDaruvar/Brno

Posted 11.02.2019. - 22:08

E sad ja više niš ne kužim...koji se ukida? Noćni Lisinski ili dnevni Mimara?



#18 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,752 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 12.02.2019. - 00:54

E sad ja više niš ne kužim...koji se ukida? Noćni Lisinski ili dnevni Mimara?

Noćni Lisinski!



#19 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,186 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 12.02.2019. - 10:00

Meni jedna druga stvar nije jasna, zasto se Mimara vodi kao vlak Zagreb-Frankfurt ako na djelu izmedju Munchena i Frankfurta vozi ICE po toj trasi? Ne idu valjda direktni OBB vagoni iz Zagreba na ICE?


Pozdrav iz Stubaka

#20 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 12.02.2019. - 11:58

Ak sam ja dobro shvatio, EC 212 (Mimara) se u Vilachu "transformira" u EC112 (BlauerEnzian) i kao takva klasika nastavlja do Frankfurta.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users