033 Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Marof nije selo. Quote mismotunavek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupljenec Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Ma dobro, ja to tak velim, ko za svoje selo Zaprešić, sve je to selo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
033 Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Ma OK, ali marofčani bi se jake uvredili Quote mismotunavek Link to comment Share on other sites More sharing options...
mgalic2 Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Lepi izlet, još da ti se posrečilo da je bilo neko proštenje u selu sa možeš odojka maznut Cijeloga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 8, 2018 Author Share Posted October 8, 2018 Odojka ne jedem (ni janjetinu), ali kotlovina bi mi baš pasala. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gugyto Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Mađarevo. Tu su starci s kumovima išli u njihovu klet, a ja sam kao klinac dolazio na stajalište, na cestovni prijelaz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Iz Budinšćine je počinjao uspon prema Novom Marofu. Kao da je jučer to bilo. Znao(li) sam opterećenje svake serije lokomotiva. Tako ako je bila serija 642 (Đuran) opterećenje 1 lokomotive je bilo 300t, parnjača serije 22 opterećenje 250t a serija 51 je imala 125t. Vlak se tako opterećivao da ne bi od Budinšćine bio teži. Ukoliko je bio teži obavezno bi se morala naručiti potiskivalica iz Varaždina. Dao bi se telegram ložionici Varaždin i kolodvoru Budinšćina koji su onda morali voditi brigu o tome. Ukoliko ložionica Varaždin nije imala lokomotivu o istom je morala izvjestiti kolodvor Budinšćina. Slično je bilo i kad se teretni vlak pokretao iz Varaždina. Onda bi telegrafista kolodvora Varaždin na liniji zakružio induktorskim telefonom svim kolodvorima na pruzi. To bi izgledalo ovako: Svim kolodvorima od Varaždina do Zaprešića. Vlak 65403 ode iz Vd u xy. Vozna lokomotiva 22-xxx, rivalica 51-yyy do Nm. Bruto vlaka 345t/64osovine/185m. Ja ovdje pišem tone, osovine i metere da bolje razumijete. U stvarnosti su se samo pisali brojevi kroz razlomak jer su to svi razumjeli. Dalje slijedi: vozi 1D (službeni), 3 Gas - (prazno) Nm, 2 Ea + ( tov) Podrute, 4 K + K (Konjšćina) 17Td + Ro (Rogatec). Uzima u K 5Ukž -Za (Zaprešić), Zb (Zabok) 10 Eas -Zs (zagreb Zapadni) itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.