Jump to content

Carpe diem: Novi Marof 4. listopada 2018.


Stanley

Recommended Posts

Iz Budinšćine je počinjao uspon prema Novom Marofu. Kao da je jučer to bilo. Znao(li) sam opterećenje svake serije lokomotiva. Tako ako je bila serija 642 (Đuran) opterećenje 1 lokomotive je bilo 300t, parnjača serije 22 opterećenje 250t a serija 51 je imala 125t. Vlak se tako opterećivao da ne bi od Budinšćine bio teži. Ukoliko je bio teži obavezno bi se morala naručiti potiskivalica iz Varaždina. Dao bi se telegram ložionici Varaždin i kolodvoru Budinšćina koji su onda morali voditi brigu o tome. Ukoliko ložionica Varaždin nije imala lokomotivu o istom je morala izvjestiti kolodvor Budinšćina. Slično je bilo i kad se teretni vlak pokretao iz Varaždina. Onda bi telegrafista kolodvora Varaždin na liniji zakružio induktorskim telefonom svim kolodvorima na pruzi. To bi izgledalo ovako: Svim kolodvorima od Varaždina do Zaprešića. Vlak 65403 ode iz Vd u xy. Vozna lokomotiva 22-xxx, rivalica 51-yyy do Nm. Bruto vlaka 345t/64osovine/185m. Ja ovdje pišem tone, osovine i metere da bolje razumijete. U stvarnosti su se samo pisali brojevi kroz razlomak jer su to svi razumjeli. Dalje slijedi: vozi 1D (službeni), 3 Gas - (prazno) Nm, 2 Ea + ( tov) Podrute, 4 K + K (Konjšćina) 17Td + Ro (Rogatec). Uzima u K 5Ukž -Za (Zaprešić), Zb (Zabok) 10 Eas -Zs (zagreb Zapadni) itd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...