Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Elektro vozila za prijevoz putnika ( 12 kom )

ZET; Zagrebački električni tramvaj TM Zagreb; TM zagreb d.o.o. ;

  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#21 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 30.11.2018. - 05:35

Prema zahtjevima natječaja ali i u stvarnosti je isprobano da je vrijeme vožnje bez punjenja  cca 60 min.



#22 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 01.12.2018. - 15:32

Bez riječi....

 

45218572355_79a9631e6e_b.jpg

 

45218572435_8b12e142c6_b.jpg



#23 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,451 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 01.12.2018. - 16:01

Možda će mladence voziti...  :mrgreen:


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#24 mivan

mivan
  • Članovi
  • 541 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 01.12.2018. - 18:39

Pokretni ekološki cirkus na kotačima.

#25 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 01.12.2018. - 19:38

Početno stajalište.

 

32261980108_026f990732_b.jpg

 

46133040151_d63e9d0cf0_b.jpg



#26 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,451 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 20.03.2019. - 01:12

Pronašao sam ovo na YouTubeu:

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#27 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 20.03.2019. - 13:06

Kako predivan pogled kroz ovaj najlon kao iz vrečica.



#28 TatraT3PVO

TatraT3PVO
  • Članovi
  • 655 posts
  • Joined 02.09.2015.
  • LocationZagreb

Posted 31.03.2019. - 14:07

E-3 danas u akciji. 

dIGJlPL.jpg

 

Ow6eePz.jpg

 


"Nisam ni pobjegao, ni odustao, ni potražio zavjetrinu. Uradio sam ono što i Li Kung: napravio što sam htio i sklonio se da ne smetam svome djelu, da ono više dođe do izražaja. Kad si tu, od tebe se, obično, ne vidi ono šta si napravio. Dao sam što nitko nije i sklonio se. Morao sam zbog sebe. Običaj je da oni koji nešto naprave zasjednu i ne daju drugima. Ja nisam to htio. Mene nitko nije skinuo i to je važno da se zna." > Branimir Johhny Štulić, 1989. 


#29 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,669 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 31.03.2019. - 16:50

Da li je itko nekad vidio da ovi elektroautomobilčeki nekoga stvarno i voze?


_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#30 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,922 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 31.03.2019. - 21:29

Da li je itko nekad vidio da ovi elektroautomobilčeki nekoga stvarno i voze?

Sada kreću iz Bakačeve.

Zna uletiti grupa stranaca međutim mali kapacitet 5 ljudi ih odbija ako ih je više.

Ako hoće vidjeti stvarnu potrošnju akumulatora treba biti besplatno, a ako su puni 5x20 = 100 kn što je jednako s broj polazaka 800 kn dnevno pod uvjetom da voze uvijek puni što nije slučaj.

Računica ZET-a - 4-5 vozača , jedan krug pa zamjena, 8 u upotrebi dnevno. Sada voze subota, nedjelja.

Treba ih puniti bliže mjestu vožnje, a ne da pola baterije ode na praznu vožnju.



#31 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 24.04.2019. - 13:32

Mauridia_44.gifMauridia_44.gifMauridia_44.gif

 

HA?!?

Ka'je ovo??? 

c042.gife010.gifc055.gif

 

Da nije na ovom forumu, mislil bi da je fotomontaža!!! a050.gif



#32 DB

DB
  • Članovi
  • 11,577 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 24.04.2019. - 13:35

Možda će mladence voziti...  :mrgreen:

 

Trebaju ima još samo crne cerade, pa mogu i po Mirogoju & Miroševcu!  :kul3



#33 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,037 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 24.04.2019. - 13:49

Najlonska vrećica preko ostaje, izgleda, na njima... Jadnjikavo izgledaju. Bolji dojam ostavlja prosječni poljoprivredni plastenik.

Stvarno ne znam tko se sjeti takve gluposti pod pokroviteljstvom grada :/ , možda su potrebni na grobljima ali neka budu dio inventara i djelatnosti groblja umjesto pod ZETovim odgovornostima koja uključuju vozanje 30 km do garaže i nazad svaki dan. A što se tiče turizma čemu uplitanje Grada, privatnici će se snaći ako ima potrebe i potražnje, već nekoliko godina postoje oni kao retro el. autići koji puno bolje izgledaju (mene kao turista to ne bi zanimalo ali za nekog slabije pokretnog valjda ima razloga da voze), čemu opet situacija kao kad je ZET istisnuo vlakić Bubi, kakvog to smisla ima?

#34 TatraT3PVO

TatraT3PVO
  • Članovi
  • 655 posts
  • Joined 02.09.2015.
  • LocationZagreb

Posted 12.08.2019. - 16:00

 

 

 

NAJMISTERIOZNIJE VOZILO ZET-A: Niste ga nikad vidjeli, navodno vozi redovno, a kad vidite koliko ga je Bandić platio, stvari će vam biti jasnije
 
Nakon što smo u centru Zagreba spazili prazne električne golf autiće kojima upravljaju vozači ZET-a odlučili smo istražiti tko je donio odluku o njihovoj nabavi i koliko je novaca potrošeno
U srijedu, 7. kolovoza, bio je sunčan dan, ali ne jedan od onih nepodnošljivo vrućih, pa se u centru Zagreba u popodnevnim satima vrzmao priličan broj turista. Za provjeru vozi li ZET-ova linija broj 350 bilo je važno da su vremenski uvjeti “povoljni”, jer je na objavi voznog reda jasno pisalo da u “slučaju nepovoljnih vremenski uvjeta e-city tour vozila nisu u prometu.”
 
Vozila e-city tour su zapravo golf vozila, niski autići na malim kotačima, s krhkom nadstrešnicom koju bi lako odnio malo jači vjetar, na električni pogon, a mogu prevoziti 6 osoba. Točnije, vozač plus pet. Prema voznom redu linije 350, e-city tour kreće s Katarininog trga na Gornjem gradu, u 17 sati, pa onda opet u 18 i 19. Nekoliko ruta, nekoliko krugova, i sve završava u 19.45.
 
ZET-ov vozač sporo ali rutinski uspinjao se te srijede golf autićem po uzbrdici Mesničke ulice, a očevici kažu da se građani obično zabrinuto osvrću: Hoće li uopće uspjeti svladati tu uzbrdicu?
 
U 16.45 tog vremenski pogodnog 7.kolovoza ZET-ov autić se zaustavio na Katarininom trgu kod table s voznim redom za e-city tour, pa je vozač malo surfao po mobitelu, pa je u 17 krenuo, posve praznog vozila, malo se provozao negdje, ali ne daleko, jer je već u 17.10 bio ponovno na odredištu na Katarininom trgu. Opet prazan. Pa je vozač malo porazgovarao s taxi vozačem koji je u međuvremenu dovezao grupu turista na Gornji grad. Uskoro je opet krenuo. Bez ijednog putnika u vozilu. No, za desetak minuta pred tablom se konačno zaustavila grupa turista, proučavala upute, a s obzirom da se za nekoliko minuta golf autić opet vratio pred tablu, pokazalo se da su oni doista zainteresirani za turu razgledavanja po Gornjem gradu iz udobnosti sjedalica neuobičajenog vozila.
 
Dakle, tek u trećem dolasku na polazišnu točku ZET-ovo e-city tour vozilo ukrcalo je nekoliko turista, jer niti ne može više od pet – te je  krenulo obaviti barem jednu turističku vožnju. A to je jedan od 12 autića koje je ZET kupio još u ljeto 2018. godine, a prvi puta upogonio za Advent 2018.
 
Tvrdili da će voziti svakih 15 minuta a onda su zapeli u garaži
 
Nakon svečane promocije, u studenom 2018., zapravo su rijetko viđani na ulicama Zagreba. Posve je jasno da otvorena vozila, koja imaju samo mogućnost spustiti laganu plastičnu ceradu, namijenjenu valjda za zaštitu golf igrača kada ih na terenu uhvati lagani pljusak, nisu najsretnije rješenje za zagrebačku zimu. A ni kotačići niti niski ovjes nisu sigurno zamišljeni za zaleđene, šljunkom ili ostacima snijega prekrivene ceste.
 
12 autića je zapravo uglavnom boravilo u garaži ZET-a, na Ljubljanici (Remizi), zauzevši dio garažnog prostora za ZET-ova obične autobuse. A onda je ovo ljeto uslijedio novi pokušaj nove upotrebe. Od 3. kolovoza može se vidjeti jedno vozilo vikendom i blagdanom – povremeno – s obzirom na vremenske uvjete – kako kruži oko Jaruna. Cijena 10 kuna. A jedno, eto, kruži po Gornjem gradu. Ako dopuste vremenski uvjeti. Tu i tamo ukrca nekoliko turista.
 
Jasno je da se akumulator („baterija“) električnog automobila već značajno isprazni na putu od Remize do centra i da mu preostaje malo snage za vožnju po centru. Jer ubrzo mora „juriti“ natrag na Remizu na punjenje. Napunjena baterija može izdržati otprilike 50-60 kilometara, a potom opet – na višesatno punjenje.
 
Zašto se uopće ZET, ta gradska tvrtka opterećena gubicima, s očajnim voznim parkom za svakodnevnu upotrebu, za „obične“ građane, upustio u nabavu tih kompliciranih vozila? Nitko ne dovodi u pitanje vrijednost električnih vozila, njihovu ekološku prihvatljivost, ali – je li nabava golf automobila bila razuman, isplativ i smislen potez tvrtke kao što je ZET?
 
U studenom 2018. objavljeno je ponosno da će od 1. prosinca 2018. vozila prometovati u centru Zagreba „svakih 15 minuta“, a svečanom „puštanju u rad“ u ZET-ovom spremištu na Ljubljanici, prisustvovao je i gradonačelnik Milan Bandić. “Zagreb kao najbolja europska adventska turistička destinacija protekle tri godine stalno podiže letvicu i obogaćuje turističku ponudu. Iako se više ne možemo kandidirati u toj kategoriji, i dalje ćemo nastaviti s proširenjem ponude pa u tom kontekstu treba promatrati i nabavu ovih vozila”, objavio je Bandić.
 
Tako je indirektno objavio da ideja o nabavi golf autića uopće niti nije izvorišno nastala u ZET-u, nego je zapravo bila narudžba Gradske uprave i Turističke zajednice grada Zagreba, koju predvodi Martina Bienenfeld, osobna prijateljica gradonačelnika Bandića i nositeljica liste njegove stranke na izborima za EU parlament koja je ostvarila težak politički debakl.
 
Fiks ideja nastala u uredu gradonačelnika Bandića
 
ZET je, dakle, u ljeto 2018. iznenada odlučio nabaviti električna vozila koja opisom unaprijed lijepo odgovaraju opisu vozila kakva nalazimo na stranici yamaha.com.hr (ako kliknete ikonu golf vozila) a vozilo se zove „Concierge-E 6 Passanger“. Recimo, tražila se duljina vozila od 4150 mm maksimalno, i širina od 1250 mm minimalno, a yamahin Concierge je dugačak 4100 mm, a širok 1200 mm. U javnoj nabavi su se tražila vozila s naponom instalacije od 48 V, a snaga elektromotora 4-6 kW. Concierge nudi 5 kW i napon od 48 V. I tako dalje.
 
Početkom srpnja 2018. ZET je potpisao ugovor s tvrtkom TM Zagreb d.o.o., Susedsko polje 53 iz Zagreba, ovlaštenim predstavnikom za yamaha vozila, poznatom prije svega po yamaha motorima – mnogi nisu ni znali da se u yamahinoj paleti proizvoda pojavljuju i golf vozila s električnim motorom. Vlasnica tvrtke TM Zagreb je Jelka Tomše, koja u suvlasništvu s Markom Tomšeom upravlja i slovenskom tvrtkom Delta Team, a voditeljica poslovanja u Hrvatskoj je menadžerica Andrea Tatalović.
 
Nema sumnje da je TM Zagreb  sklopio super posao sa ZET-om. U ugovoru potpisanom 3. srpnja, ZET je pristao na cijenu po vozilu (s PDV-om) od 241 052 kn, ukupno, za sva vozila (s PDV-om): 2 892 300 kuna. Bez PDV-a: 2.313.840 kuna. Zanimljivo je da Concierge-E 6 Passanger na web stranici yamaha.com.hr stoji značajno manje: 125 202 kuna „po komadu“. Dakle, gotovo upola manje.
 
Na upit upućen tvrtki TM Zagreb, kako je moguća takva razlika u cijeni, odnosno, zašto su vozila koja je isporučio TM Zagreb toliko skuplja, Andrea Tatalović odgovara kratko: “Vozila su opremljena dodatnom opremom prema zahtjevima natječaja”. No, ako se usporedi traženo u natječaju i opisano na stranici yamahe, ne stječe se dojam da se u vozila išta nadograđivalo do mjere da bi im udvostručilo cijenu.
 
Činjenica jest da su oslikana zagrebačkim bojama i motivima, no je li moguće da je to tako poskupilo cijenu? Pitali smo TM Zagreb je li prije natječaja bilo ikakvih kontakata ikoga iz uprave tvrtke s gradonačelnikom Bandićem ili šeficom gradske turističke zajednice, jesu li imali ikakvih promotivnih akcija u kojima su nudili golf aute, Tatalović odgovara samo s jednim odlučnim – ne.  Ona također demantira sumnje zaposlenika ZET-a da s autićima nešto nije u redu jer se koriste malo ili nimalo, te tvrdi da je od trenutka kupnje do danas ZET imao troškove za njihovo održavanje “nula kuna” – jer su vozila još u garantnom roku.
 
Na dvojbe jesu li autići koji su i na yamahinim stranicama jasno locirani u rubriku “golf” uopće primjereni za ovakvu namjenu kakvu forsira Grad Zagreb, menadžerica Tatalović odgovara: “Vozila su primarno namijenjena za prijevoz putnika te su s homologacijom turističkog vozila primjerena za korištenje u gradu.”
 
Na pitanje Net.hr-a kako se dogodila inicijalna ideja, je li ZET sam od sebe odlučio nabaviti golf autiće ili je to odluka nekog gradskog ureda, iz ZET-a odgovaraju neodređeno. „ZET dugi niz godina aktivno sudjeluje u turističkoj ponudi grada Zagreba, te neprestano ulaže napore u daljni razvoj tog oblika usluge“, stoji u pisanom odgovoru. Naglašava se da su vozila nabavljena po uzoru na „ostale europske metropole gdje također služe za turistički razgled grada“, no nije navedeno na koje se gradove misli. Trase kretanja vozila utvrđene su u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Zagreba.
 
Iz ZET-a navode hrpu ‘faktora’ koji utječu na doseg vožnje
 
O samom natječaju iz ZET-a dobili smo samo nekoliko podataka koji su ionako javno dostupni. „Sukladno usvojenom Planu poslovanja tvrtke ZET za 2018. pokrenut je otvoreni postupak javne nabave 12 elektrovozila po uvjetima objavljenima u elektroničkom oglasniku javne nabave. Po okončanju postupka, ugovor je sklopljen s tvrtkom TM Zagreb d.o.o. (…) u vrijednosti 2.313.840 kuna, po uvjetima iz natječaja“.
 
Naš izvor iz ZET-a kaže da „nema šanse“ da je taj projekt smislila direktorica ZET-a, Ljuba Romčević-Žgela, da se to ona sama nipošto ne bi „usudila“, i da se nesumnjivo radi o naredbi ili „fiks ideji“ iz ureda gradonačelnika, ili iz ureda šefice Turističke zajednice, Martine Bienefeld.
 
Na upit o organizaciji vožnje i problemima s „dosegom“ iz ZET-a odgovoraju: „Postojeći ZET-ovi vozači obučeni su za vožnju elektrovozila a sam doseg vozila ovisi o nizu faktora kao što su vremenski uvjeti, trasa vozila, gužva na prometnicama, popunjenost vozila i drugim faktorima, a punjenje vozila obavlja se u prostorijama ZET-a“. Naravno, i angažman vozača za ovaj projekt, pa makar oni dokono sjedili u vozilima dok čekaju turiste ili gube vrijeme na relaciji Remiza-Gornji grad bez ikakvih putnika, nesumnjivo je – trošak.
 
Kada se podvuče crta posve je jasno da su građani Zagreba koji vape za ozbiljnim sređivanjem gradskog prijevoza, platili dva i pol milijuna kuna za 12 automobilčića bez kojih se moglo, koji sada uglavnom smetaju u garažama i zadaju muke upravi ZET-a u koja forisira osmišljavanje njihove namjene. Što učiniti kako bi izgledalo da su ih doista trebali i da su dio nekakvog smislenog plana? I kako ih koristiti da troškovi još više ne narastu?
 
Po svemu sudeći, najekonomičnije je kada ostaju – u garaži.

 

 

 

 

 
 

Izvor: https://net.hr/danas...m-biti-jasnije/


"Nisam ni pobjegao, ni odustao, ni potražio zavjetrinu. Uradio sam ono što i Li Kung: napravio što sam htio i sklonio se da ne smetam svome djelu, da ono više dođe do izražaja. Kad si tu, od tebe se, obično, ne vidi ono šta si napravio. Dao sam što nitko nije i sklonio se. Morao sam zbog sebe. Običaj je da oni koji nešto naprave zasjednu i ne daju drugima. Ja nisam to htio. Mene nitko nije skinuo i to je važno da se zna." > Branimir Johhny Štulić, 1989. 


#35 TatraT3PVO

TatraT3PVO
  • Članovi
  • 655 posts
  • Joined 02.09.2015.
  • LocationZagreb

Posted 12.08.2019. - 16:10

Uz liniju 300, koja po novom vozi samo vikendima i praznicima, od 29.7. prometuje nova linija 350. 

 

KyDK0le.png

 

Od 3.8. samo subotom, nedjeljom te praznicima prometuje linija 360 po Jarunu, a polasci su:

16:00, 16:30, 17:00 i 17:30

Vožnja traje 25 minuta, a cijena karte je jednaka kao i za liniju 350 - 10 kn. Evo i trase.

 

gHNu24C.png

 

Izvor: http://www.zet.hr/tu...-city-tour/5886


"Nisam ni pobjegao, ni odustao, ni potražio zavjetrinu. Uradio sam ono što i Li Kung: napravio što sam htio i sklonio se da ne smetam svome djelu, da ono više dođe do izražaja. Kad si tu, od tebe se, obično, ne vidi ono šta si napravio. Dao sam što nitko nije i sklonio se. Morao sam zbog sebe. Običaj je da oni koji nešto naprave zasjednu i ne daju drugima. Ja nisam to htio. Mene nitko nije skinuo i to je važno da se zna." > Branimir Johhny Štulić, 1989. 


#36 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,603 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 12.08.2019. - 16:31

Jarun ima loša vremena polaska, trebalo bi prepisati od linije Gornji Grad - 17:00 17:30 18:00 18:30 (19:00 19:30). Ljeto je, nije baš navala u sred popodneva za vožnju oko jezera... dok bi kupanac u jezeru i mogao pasti.



#37 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,037 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.08.2019. - 23:50

Još da su stavili da vozi do tramvaja na Hrvatskog sokola kako je svojevremeno imao od odvojak vlakić kad je vozio (polukružno okretanje kod stajališta Jarun ide bez problema i nikom ne smeta), ali sjetiti se veze među linijama i kvalitetnih stanica je kvantna fizika za planere turističkih gluposti ovog ljeta, pa nema potrebe živcirati se. Svi skupa autobusi i električni preseransi dnevno imaju putnika koliko jedna lošije popunjena vožnja onih privatnih crvenih busića.

Bitno da napravi krug po parkingu kod Otoka univerzijade, vrlo domišljato i korisno.

#38 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,063 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.08.2019. - 21:12

Baš tako. Da ima imalo volje, pameti i stručnosti moglo se te Bandićeve debilizme nekako uklopiti i povezati pa makar u logičnu i svrsishodnu cjelinu. No naravno da nije, pa imamo to i npr. onu Žutu liniju ili možda ljeto na Savi! :D




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users