Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Elektro vozila za prijevoz putnika ( 12 kom )

ZET; Zagrebački električni tramvaj TM Zagreb; TM zagreb d.o.o. ;

  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,921 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 29.07.2018. - 15:31

Predmet nabave su elektro vozila za prijevoz putnika u gradu Zagrebu prema minimalnim tehničkim  specifikacijama , kako slijedi  :
minimalne  tehničke karakteristike  elektrovozila

Napon instalacije:
min 48 V -AC
Snaga elektromotora:
4-6 kW
Tip pogonskog sustava:
Izmjenični (AC)
Vrijeme vožnje bez punjenja:
min 60 min
Diferencijal:
Mehanički, 2 stražnja kotača
Olovna duboko ciklička akumulatorska baterija
min 6 kom 8-voltnih
Brzina unaprijed:
min. 20 km/h
Brzina unazad:
min 20km/h
Radijus okretanja:
max 6,0 m
Mogućnost savladavanja uspona
min 20 %
Duljina vozila:
max. 4150 mm
Širina vozila:
max. 1250 mm
Visina vozila bez krova:
max 1250 mm
Visina vozila s krovom:
max 1950 mm
Visina ulaznog podesta:
max 345 mm
Udaljenost podvozja od tla:
min 140 mm
Težina vozila s baterijom i krovom:
max 630 kg
Međuosovinski razmak:
max: 3350 mm
Dimenzije kotača:
min 215/60-R8
Ovjes:
 
neovisni prednji ovjes
straga opruge s amortizerima
Mehanički kočioni sustav:
samopodešavajuća bubanj kočnica na stražnjim kotačima
 
Materijal konstrukcije:
šasija: čelik, galvanizirani
karoserija: polipropilen/poliuretan
Odbojnici:
Prednji i stražnji odbojnici koji podnose brzinu udara do 8 km/h
Putnička kabina:
 
 
Kabina bez vrata
min mjesta za sjedenje 6, svi u smjeru vožnje
min redova sjedala 3
Unutrašnji retrovizor
Vanjska ogledala: dva s bočne strane
Vjetrobran: stakleni s brisačem
 
Sjedala:
 
Eko-koža punjena pjenom
Krov:
 
Neproziran, po cijeloj duljini vozila
Boja:
Boja vozila:nebesko  plava  RAL 5015
Boja krova: bijela
Oprema vozila:
 
Brzinomjer
Pokazivač istrošenosti baterije
Sirena
Svjetla straga i sprijeda
Pokazivači smjera sprijeda i straga
Kočiona svjetla straga
Signalizator za vožnju unazad
Sigurnosna sklopka
Rukohvati
Gume zimske/ljetne ovisno o vremenu isporuke
Digitalni tahograf VDO DTCO 1381 R2.2 ili jednakovrijedan
Uređaj za višejezičnu reprodukciju
Kabel za punjenje
Cerada:
Zaštitna PVC cerada za vožnju u svim vremenskim uvjetima, prozirna u području prozora,  neprozirni dio u bijeloj boji
sa sustavom za otvaranje/zatvaranje otvora za nesmetani ulaz/izlazak putnika iz vozila
Jamstvo:
min 1 godinu za ceradu
 
min  48 mjeseci ili 20 000 Ah ili 1000 punjenja,  što prije istekne, za baterije
 

 
Vozila koja su predmet nabave moraju biti nova, proizvedena min u 2017. godini, s potvrdom o izvršenoj homologaciji  za turističke namjene.
Ponuđena vozila u cijelosti moraju odgovarati zahtjevima određenim u opisu predmeta nabave i tehničkoj specifikaciji
Rok završetka: 120 dana od dana obostranog potpisa ugovora.
Gospodarski subjekt mora za izvršenje predmeta nabave angažirati slijedeće tehničke stručnjake/tehnička tijela:
Budući da je ponuditelj obvezan izvršiti obuku i osposobljavanje osoblja Naručitelja  za rukovanje i održavanje vozila ponuditelj mora raspolagati najmanje jednom osobom koja posjeduje certifikat proizvođača ponuđenih elektro vozila da isti može vršiti osposobljavanje za upravljanje i održavanje predmetnih vozila.
Ponuditelj može u izvršenju ugovora angažirati i veći broj stručnjaka uz ograničenje da svakako mora angažirati minimum stručnjaka tražen dokumentacijom o nabavi.
 
 
Za svaki dan prekoračenja roka izvršenja iz točke 2.8. dokumentacije o nabavi koji nastane krivnjom ugovaratelja, naručitelj će zaračunati ugovaratelju ugovornu kaznu u visini od 2 ‰ (dva promila) od ugovorene cijene. Ugovorna kazna u cijelosti može iznositi maksimalno 10 % (deset posto) od ugovorene cijene.
Jamstveni rok počinje teći od dana uredno izvršenih isporuka robe i iznosi:
- za isporučenu robu jamstveni rok se daje prema točki 6.5. ove dokumentacije o nabavi, s tim da je minimalni jamstveni rok 24 mjeseca i počinje teći od isporuke.
- minimalan jamstveni rok za bateriju je 48 mjeseci ili 20 000 Ah ili 1000 punjenja što prije istekne. Jamstveni rok za baterije počinje teći od isporuke.
Ponuditelj se obvezuje osigurati servisiranje i redovno održavanje vozila u opsegu i rokovima propisanim uputama proizvođača vozila i opreme na vozilu, prema broju prijeđenih kilometra i/ili servisnim intervalima, te izvršiti eventualne popravke vozila, u jamstvenom roku.
Ponuditelj se obvezuje osposobiti vozila za upotrebu u roku od najviše 24 sata od zaprimanja prijave kvara elektroničkom poštom, faxom ili na drugi dokaziv način od strane za to imenovanog predstavnika naručitelja. 
 
Odabrani ponuditelj je obvezan organizirati transport vozila s mjesta kvara do lokacije popravka uključujući i vozača ukoliko je potrebno.
 
U slučaju da elektro vozilo ne bude osposobljeno za upotrebu u roku dvadeset i četiri sata nakon prijave kvara na elektro vozilu naručitelj će obračunati troškove u iznosu od 1.500,00 kn po danu stajanja a kao naknada  zbog  neizvršenja obveze  kod održavanja u jamstvenom roku
 
Ponuditelj će o svom trošku organizirati obuku i osposobljavanje osoblja Naručitelja (najmanje 6 radnika) za rukovanje i održavanje odnosno dnevne, mjesečne, i polugodišnje servise prema  preporuci i specifikaciji za održavanje proizvođača/ovlaštenog zastupnika vozila na lokaciji Naručitelja.
 
Ponuditelj je dužan u osigurati proizvodnju i dostupnost rezervnih dijelova za ponuđena elektro vozila i osigurati tehničku podršku ovlaštenih servisa minimalno 10 godina od isteka jamstvenog roka.

  • Odabrani ponuditelj obvezan je uz vozilo isporučiti  sljedeću dokumentaciju:
  • upute za rukovanje na hrvatskom jeziku
  • upute za održavanje na  hrvatskom jeziku
  • popis rezervnih dijelova
  • tehničke sheme vozila
  • radionički priručnik
  • odgovarajuću atestnu dokumentaciju za sve elemente vozila
  • sugestivnu listu potrebnih rezervnih dijelova za period održavanja od 12 mjeseci
  • propisan način servisiranja i održavanja

Posao dobila firma: TM Zagreb d.o.o. Susedsko polje 53 ( firma je trgovac nije proizvođač ).
Ponuđena cijena (bez PDV-a) 2.313.840,00
PDV 578.460,00
Ponuđena cijena (s PDV-om) 2.892.300,00
 
Cijena po vozilu bez PDV-a:192 820 kn
Cijena po vozilu s PDC-om: 241 052 kn
Ugovor je potpisan: 03.07.2018.



#2 TatraT3PVO

TatraT3PVO
  • Članovi
  • 650 posts
  • Joined 02.09.2015.
  • LocationZagreb

Posted 13.11.2018. - 16:00

Stigli su. Izvor: FB vozača
FB-IMG-1542120990333.jpg

FB-IMG-1542120987530.jpg

"Nisam ni pobjegao, ni odustao, ni potražio zavjetrinu. Uradio sam ono što i Li Kung: napravio što sam htio i sklonio se da ne smetam svome djelu, da ono više dođe do izražaja. Kad si tu, od tebe se, obično, ne vidi ono šta si napravio. Dao sam što nitko nije i sklonio se. Morao sam zbog sebe. Običaj je da oni koji nešto naprave zasjednu i ne daju drugima. Ja nisam to htio. Mene nitko nije skinuo i to je važno da se zna." > Branimir Johhny Štulić, 1989. 


#3 m12brk

m12brk
  • Članovi
  • 260 posts
  • Joined 31.07.2008.
  • LocationSveti Ivan Žabno

Posted 13.11.2018. - 16:39

Koji će im to....?

#4 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 13.11.2018. - 16:54

To bi trebala biti ta vozila:

 

http://yamaha.com.hr...fC-n1bCnMDIiUWg

 

http://yamaha.com.hr...e6passenger.pdf



#5 mivan

mivan
  • Članovi
  • 541 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 13.11.2018. - 17:39

Bi to trebala bit zamjena za onaj poluotvoreni turistički autobus ZETa ili kaj?

#6 Tram69

Tram69
  • Članovi
  • 436 posts
  • Joined 25.02.2018.
  • LocationZagreb

Posted 13.11.2018. - 17:53

@mivan turistička vozila ostaju (odnosno autobusi) ova vozila su koliko znam za turističke vožnje po Mirogoju

#7 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 13.11.2018. - 18:01

 ova vozila su koliko znam za turističke vožnje po Mirogoju

jednosmjerna  :mrgreen:



#8 TatraT3PVO

TatraT3PVO
  • Članovi
  • 650 posts
  • Joined 02.09.2015.
  • LocationZagreb

Posted 13.11.2018. - 18:22

S obzirom na to da na njima stoje natpisi eCity tour te su oslikani motivima grada vrlo vjerojatno će određen broj njih voziti po Gornjem gradu, Zrinjevcu, Mirogoju... Nadajmo se da će imati nekakvu svrhu i za vrijeme Adventa koji počinje 1.12. 3 tjedna taman za registraciju i obuku.

"Nisam ni pobjegao, ni odustao, ni potražio zavjetrinu. Uradio sam ono što i Li Kung: napravio što sam htio i sklonio se da ne smetam svome djelu, da ono više dođe do izražaja. Kad si tu, od tebe se, obično, ne vidi ono šta si napravio. Dao sam što nitko nije i sklonio se. Morao sam zbog sebe. Običaj je da oni koji nešto naprave zasjednu i ne daju drugima. Ja nisam to htio. Mene nitko nije skinuo i to je važno da se zna." > Branimir Johhny Štulić, 1989. 


#9 Tram69

Tram69
  • Članovi
  • 436 posts
  • Joined 25.02.2018.
  • LocationZagreb

Posted 13.11.2018. - 20:02

A koliko će Bandić naplačivati karte za vožnju?

#10 TatraT3PVO

TatraT3PVO
  • Članovi
  • 650 posts
  • Joined 02.09.2015.
  • LocationZagreb

Posted 13.11.2018. - 20:17

Naplaćivati će se ili posebne karte kao za panoramske autobuse ili će biti besplatno kao turistički vlakić.

"Nisam ni pobjegao, ni odustao, ni potražio zavjetrinu. Uradio sam ono što i Li Kung: napravio što sam htio i sklonio se da ne smetam svome djelu, da ono više dođe do izražaja. Kad si tu, od tebe se, obično, ne vidi ono šta si napravio. Dao sam što nitko nije i sklonio se. Morao sam zbog sebe. Običaj je da oni koji nešto naprave zasjednu i ne daju drugima. Ja nisam to htio. Mene nitko nije skinuo i to je važno da se zna." > Branimir Johhny Štulić, 1989. 


#11 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.11.2018. - 21:11

Vidio sam to u Ljubljani, uvedeno poslije zatvaranja Tromostovja za autobuse, i izgledalo mi je potpuno promašeno, u Zagrebu još gore, nema pravog povoda i cilja.

Nema tko voziti nužne linije koje pucaju u špicama dok neke nove linije obećane prije 15 godina nisu u nikakvoj fazi realizacije dok ljudi moraju u kvartove poput Završja hodati 1,5 km na brdo dok u nekim drugima autobusi voze kaotično s desecima minuta oscilacija jer se neodrživi vozni red forsira na papiru ili čak autobusi potpuno izostaju jer nema vozača, a oni se glupiraju s ovakvim "naprednim" preseransima koje neće nikoga zanimati osim 10 penzića u centru centra da bi hodali 200 m manje (dok ni centar nije pošteno pokriven dugo traženim mini linijama recimo na Šalati itd., a da o Trnju itd ni ne pričam). Ovo izgleda kao super-skupa fiksna ideja debila na razini Radija ZET.

Niti su promislili niti znaju zašto, samo su negdje vidjeli i sad izvode još jedno slikanje za novinare, a poštene linije koje padaju u dosad doslovno neviđena stanja gora nego u vrijeme pravih kriza će dodatno patiti.

#12 Tiho25

Tiho25
  • Članovi
  • 49 posts
  • Joined 20.01.2016.
  • LocationOsijek

Posted 13.11.2018. - 21:54

 Mislim da je to jedino namjenjeno turistima. Da li će se ljudi voziti u tome i kad zahladni i padne snijeg ?



#13 sakuntala park

sakuntala park
  • Članovi
  • 1,994 posts
  • Joined 29.03.2009.
  • LocationOsijek

Posted 13.11.2018. - 22:50

Naplaćivati će se ili posebne karte kao za panoramske autobuse ili će biti besplatno kao turistički vlakić.

 

 

 Mislim da je to jedino namjenjeno turistima. Da li će se ljudi voziti u tome i kad zahladni i padne snijeg ?

 

Naplaćivat će se samo dok je lijepo vrijeme, za vrijeme snijega će se skupljati prašina ;) 

 


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs


#14 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 14.11.2018. - 08:47

Cijena po vozilu s PDV-om: 241 052 kn

 

Sa Yamaha.com.hr
Concierge-E 6 Passenger 125.202,00 kn

 

Dakle po vozilu 115850 kn zarade... A nit' orao nit' kopao...

 

(S tim da se sigurno da i spustiti cijena direktno u Yamahi zbog količine)

 

Kod nas je samo portebno biti preprodavač za državu / grad i živiš ko bubreg u loju...


Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#15 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 14.11.2018. - 09:54

Trebali su zalijepiti Gredeljevu naljepnicu kao na Dotto pa bi bio još "profitabilniji" i još bolje "pomagao" hrvatskoj industriji.

#16 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.11.2018. - 15:29

Prezentacija el. kolica 29.11.2018.

 

45191093485_53a5588f06_b.jpg

 

31163481637_cd2928cd05_b.jpg

 

31163481467_ee0538691b_b.jpg

 

31163481747_aa029e89fc_b.jpg

 

31163481857_13da011d98_b.jpg



#17 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.11.2018. - 15:32

Još par detalja:

 

31163481977_c2279811ce_b.jpg

 

31163482197_22f9ea295b_b.jpg

 

I posebne uniforme za vozaće:

 

45191093645_37327654da_b.jpg



#18 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 29.11.2018. - 18:08

Napokon! Sprdačina s nazivom ZET napokon je poprimila i "tijelo": vozila za golf s plastičnom tendom, uniforma ala Čistoća i zimske šubare ala okupacija Staljingrada 43'. Možda sljedeće godine kupe 12 tricikala sa kantom ispred (naravno u plavoj boji) za čišćenje tračnica, uniforme već imaju. :lool

Nema organiziranih turističkih vožnji muzejskim tramvajima, nema sačuvanih autobusa, nema njegovanja tradicije i tehničke kulture, ali zato ulažu u ovakva skupa, bezlična, nepraktična vozila nad kojima stoji upitnik o njihovom smislu uopće, odlično!  

 

Postavljam pitanje koje je ja mislim retoričko za većinu:

Da ste turist i imati izbor ući u M24, 101 ili MAN SG220 i razgledavati grad ili ući u vlakić il e-plastičnjak "za oko pješčanika", što bi odabrali, i što bi vam više koristilo ako već želite naučiti nešto o povijesti i sadašnjosti grada? 

U redu, možda da postoje 1-2 za zonu uskih ulica gdje ne može ništa drugo proći, ali 12 komada!



#19 RobertZET

RobertZET
  • Članovi
  • 366 posts
  • Joined 20.05.2016.
  • LocationZagreb

Posted 29.11.2018. - 22:53

Zar SG220 još uvijek postoji?



#20 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,911 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 30.11.2018. - 00:13

Sad ova vozila mogu lijepo voziti tijekom adventskih vikenda umjesto tramvaja između Trga i Glavnog... :kul

 

Zar SG220 još uvijek postoji?

Jedan jedini u Splitu. U Zagrebu ih nema još od 2009.


Quod licet Iovi, non licet bovi.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users