Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

VR 2018/2019


  • Please log in to reply
229 replies to this topic

#1 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 27.01.2018. - 01:13

Prije nekoliko dana u Ljubljani je održan prvi sastanak u vezi VR 2018/2019. Za sada ostaje otprilike isto osim u Kotoribi i Koprivnici. Iz Kotoribe za MAV trebao bi se ponovno vratiti pogranični promet. U planu su 3 vlaka. U Koprivnici je slično. Samo ovdje bi se vratila 2 pogranična vlaka. Negdje u travnju (aprilu) je sljedeći sastanak po svoj prilici opet u Ljubljani. Tada će se malo izbistriti. Ne do kraja. Kada saznam informacije objavit ću.



#2 ICN Aquae Balissae

ICN Aquae Balissae
  • Članovi
  • 244 posts
  • Joined 09.04.2014.
  • LocationDaruvar/Brno

Posted 27.01.2018. - 17:25

:jup Lijepo! Valjda će biti putnika. Inače ne bi bilo loše, kada bi B 200 kretao malo kasnije da ostvari vezu, recimo sa EN 477 a B 204 malo prije da hvata u Koprivnici Podravku za Osijek.



#3 ZVONE 141

ZVONE 141
  • Članovi
  • 129 posts
  • Joined 24.02.2008.

Posted 23.03.2018. - 22:55

imali  jos  nekih vjesti o novom voznom redu.


okrece se kolo srece
podje naprijed pa se vrati...

#4 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,062 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 25.03.2018. - 12:46

Iz inostranstva se najavljuje ponovno saobraćanje EN Metropol iz Budimpešte (i kola iz Beča) do Berlina (u ovom RV je skraćen do Praga), ali drugom trasom preko Poljske - via Bohumin, Chalupki, Wroclaw, Rzepin, Frankfurt na Odri. Do Praga će pak ići direktna kola prvim jutarnjim i nazad poslednjim večernjim Metropolitenom od Breclava do Praga i nazad. Na taj način se skraćuje dužina trase u Nemačkoj gde je trasa dosta skuplja nego u Češkoj i Poljskoj te troškovi voza postaju manji.



#5 ZVONE 141

ZVONE 141
  • Članovi
  • 129 posts
  • Joined 24.02.2008.

Posted 25.03.2018. - 21:56

Iz inostranstva se najavljuje ponovno saobraćanje EN Metropol iz Budimpešte (i kola iz Beča) do Berlina (u ovom RV je skraćen do Praga), ali drugom trasom preko Poljske - via Bohumin, Chalupki, Wroclaw, Rzepin, Frankfurt na Odri. Do Praga će pak ići direktna kola prvim jutarnjim i nazad poslednjim večernjim Metropolitenom od Breclava do Praga i nazad. Na taj način se skraćuje dužina trase u Nemačkoj gde je trasa dosta skuplja nego u Češkoj i Poljskoj te troškovi voza postaju manji.

 nije lose


okrece se kolo srece
podje naprijed pa se vrati...

#6 ICN Aquae Balissae

ICN Aquae Balissae
  • Članovi
  • 244 posts
  • Joined 09.04.2014.
  • LocationDaruvar/Brno

Posted 25.03.2018. - 22:09

Iz inostranstva se najavljuje ponovno saobraćanje EN Metropol iz Budimpešte (i kola iz Beča) do Berlina (u ovom RV je skraćen do Praga), ali drugom trasom preko Poljske - via Bohumin, Chalupki, Wroclaw, Rzepin, Frankfurt na Odri. Do Praga će pak ići direktna kola prvim jutarnjim i nazad poslednjim večernjim Metropolitenom od Breclava do Praga i nazad. Na taj način se skraćuje dužina trase u Nemačkoj gde je trasa dosta skuplja nego u Češkoj i Poljskoj te troškovi voza postaju manji.

Na taj prvi Metropoliten i sada čeka dio vagona s EN Metropola u Břeclavi oko 5 (pet) sati u gluvo doba noći :ne zna: ...to ne može smisliti ni HZPP :mig: (da ne bude totalni OT). Nego sprema li se neki medjunarodni za BiH?



#7 DešBu

DešBu
  • Članovi
  • 1,340 posts
  • Joined 11.12.2011.
  • LocationKo zna?

Posted 26.03.2018. - 07:09

Nešto se priča među željezničarima da se ukida 2024 i da će 741 biti ubrzani i da će ga voziti niskopodni.

Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti


#8 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,222 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 26.03.2018. - 08:39

Znaci i za Vinkovce se polako smanjuju brzi, prije par godina ukunut brzi u 9:00, sad mozda i taj u 6 


Pozdrav iz Stubaka

#9 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,062 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 26.03.2018. - 16:42

Na taj prvi Metropoliten i sada čeka dio vagona s EN Metropola u Břeclavi oko 5 (pet) sati u gluvo doba noći :ne zna: ...to ne može smisliti ni HZPP :mig: (da ne bude totalni OT). Nego sprema li se neki medjunarodni za BiH?

Da. Šta fali tom rešenju? Putnici spavaćih kola se fino naspavaju i dolaze odmorni na odredište umesto da se bude u 3-4 ujutru. Takvo rešenje postoji na mnogim železnicama u svetu!



#10 ICN Aquae Balissae

ICN Aquae Balissae
  • Članovi
  • 244 posts
  • Joined 09.04.2014.
  • LocationDaruvar/Brno

Posted 26.03.2018. - 22:05

Da. Šta fali tom rešenju? Putnici spavaćih kola se fino naspavaju i dolaze odmorni na odredište umesto da se bude u 3-4 ujutru. Takvo rešenje postoji na mnogim železnicama u svetu!

Da, slažem se, ako je riječ o kušetima :mig: . Ali čini mi se da sam negdje vidio da jedan od dva "sjedeća" vagona čeka 5 sati u Břeclavi a drugi nastavlja sa ostatkom kompozicije, aktuelno idu oba odmah :jup ....Ipak cijela kompozicija nešto kasnije stoji gotovo 180 min u Brnu :lool ...taj je vlak (za mene) uvijek bio noćna mora, ali ovo je već na granici apsurda....nisam ja tu neki stručnjak, tek putnik,  i nadam se da me neće EN 476 zadesiti...a drugi tko voli, nek izvoli...mislim da je prije par godina taj vlak kretao minimalno dva sata kasnije :mudri



#11 mivan

mivan
  • Članovi
  • 541 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 27.03.2018. - 07:13

Zašto se na Zagreb-Sarajevo ne uvede nocni vlak koji je nekada išao za Ploče
Vrijeme voznje vlaka je dovoljno dugo da se putnici mogu naspavati.


Uz to ŽFBIH posjeduju spavaće Talgo garniture,a ne vidim gdje bi ih oni koristili u unutarnjem prijevozu.

#12 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 560 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 27.03.2018. - 07:55

Iz inostranstva se najavljuje ponovno saobraćanje EN Metropol iz Budimpešte (i kola iz Beča) do Berlina (u ovom RV je skraćen do Praga), ali drugom trasom preko Poljske - via Bohumin, Chalupki, Wroclaw, Rzepin, Frankfurt na Odri. Do Praga će pak ići direktna kola prvim jutarnjim i nazad poslednjim večernjim Metropolitenom od Breclava do Praga i nazad. Na taj način se skraćuje dužina trase u Nemačkoj gde je trasa dosta skuplja nego u Češkoj i Poljskoj te troškovi voza postaju manji.

 

Budapest/Wien - Berlin po novij ruti preko Poljske je dogovoren. Sada se dogovaraju jos detalji kako ce vlak prometovati (NRT ili IRT tarifa) tj. pregovara se sa PKP-om koji zeli dodati vlastite vagone za sjedenje do Berlina sto sve komplicira promet i prodaju.



#13 Mario78

Mario78
  • Članovi
  • 560 posts
  • Joined 29.10.2010.
  • LocationFrankfurt am Main / Vukovar

Posted 27.03.2018. - 07:57

Zašto se na Zagreb-Sarajevo ne uvede nocni vlak koji je nekada išao za Ploče
Vrijeme voznje vlaka je dovoljno dugo da se putnici mogu naspavati.


Uz to ŽFBIH posjeduju spavaće Talgo garniture,a ne vidim gdje bi ih oni koristili u unutarnjem prijevozu.

Zato sto HZPP nije spreman platiti cijenu vagonskih kilometara u Hrvatskoj koju zahtijeva ZFBH. A za ZFBH se ne isplati voziti vlak u Hrvatskoj na vlastiti racun (ako se ne varam, zakonski to jos i ne smiju kao strani putnicki operater - insajderi na forumu znaju sigurno vise o tome).



#14 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 27.03.2018. - 14:31

Zašto se na Zagreb-Sarajevo ne uvede nocni vlak koji je nekada išao za Ploče
Vrijeme voznje vlaka je dovoljno dugo da se putnici mogu naspavati.


Uz to ŽFBIH posjeduju spavaće Talgo garniture,a ne vidim gdje bi ih oni koristili u unutarnjem prijevozu.

A tko bi se vozio sa njim? Povratna karta autobus Zagreb-Mostar košta oko 50KM (oko20KN) i putuje se par sati kraće. Kada sam ja koji imam pravo na popust htio putovati vlakom dok je još vozio bilo je preskupo. U Mostaru kupujem kartu za vlak sa povlasticom od 50% do Sarajeva cura na blagajni mi kaže: Ne bih Vam smjela ovo reći ali bolje kupite običnu povratnu kartu jer je jeftinija (oko 2-3km).



#15 SPILE008

SPILE008
  • Članovi
  • 1,993 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 27.03.2018. - 14:56

Da nije možda 200 kn. za 20 kn. bih i ja išao u Mostar odmah!

#16 mivan

mivan
  • Članovi
  • 541 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 27.03.2018. - 21:19

A tko bi se vozio sa njim? Povratna karta autobus Zagreb-Mostar košta oko 50KM (oko20KN) i putuje se par sati kraće. Kada sam ja koji imam pravo na popust htio putovati vlakom dok je još vozio bilo je preskupo. U Mostaru kupujem kartu za vlak sa povlasticom od 50% do Sarajeva cura na blagajni mi kaže: Ne bih Vam smjela ovo reći ali bolje kupite običnu povratnu kartu jer je jeftinija (oko 2-3km).

 

Kako tko bi se vozio? Zar u BiH nitko nikuda ne putuje? 

Noćne garniture im stoje jer "nemaju" kuda prometovati, a građani BiH se voze u skučenim autobusima Globtursa, Croatia Busa i sličnih prijevoznika. 

 

Iako bi bilo normalno da Zagreb i Sarajevo imaju svakodnevnu vezu, realno dnevni vlak 397/396 koji je vozio preko 8 sati sa tri izmjene lokomotive je bilo mučenje putnika, no to se kod noćnog vlaka ne bi niti osjetilo. S druge strane veliki dio stanovnika BiH radi u inozemstvu, Beč, Munchen, Graz, Ljubljana... pa bi polasci i dolasci trebali biti usklađeni s dolaskom vlakova EC Croatia i EC Mimara. Vlak može prometovati svaki drugi dan za što bi bila dovoljna i jedna Talgo garnitura.



#17 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 27.03.2018. - 21:48

Zaboravi na željeznicu i povezivanje BIH sa gastarbajterskim destinacijama. Avioni polako preuzimaju primat u tome, dokaz je rast aerodroma u Tuzli koji je prošle godine prešao 500.000 putnika. Kad pogledaš destinacije sve ti je jasno, Njemačka, Austrija, Skandinavija, sve destinacije di ljudi idu raditi. Oni koji se ipak odlučuju za prijevoz po zemlji, odluče se za bus i to je to. Za relativno povoljnu cijenu avionom iz Tuzle si u Njemačkoj za sat do dva, busom bi ti trebalo ovisno kud ideš preko 15 sati. A bus nije puno jeftiniji od aviona. Željeznica je tu izgubila tržište, jer niti cijenom konkuriraju, niti voznim redom.

 

Za BIH je najpotrebnije da prvo riješe unutarnji prijevoz, a onda da razmišljaju o povezivanju sa susjednim državama.



#18 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 27.03.2018. - 22:08

Da nije možda 200 kn. za 20 kn. bih i ja išao u Mostar odmah!

Malo sam se zahebo?



#19 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 27.03.2018. - 22:12

 

Kako tko bi se vozio? Zar u BiH nitko nikuda ne putuje? 

Noćne garniture im stoje jer "nemaju" kuda prometovati, a građani BiH se voze u skučenim autobusima Globtursa, Croatia Busa i sličnih prijevoznika. 

 

Iako bi bilo normalno da Zagreb i Sarajevo imaju svakodnevnu vezu, realno dnevni vlak 397/396 koji je vozio preko 8 sati sa tri izmjene lokomotive je bilo mučenje putnika, no to se kod noćnog vlaka ne bi niti osjetilo. S druge strane veliki dio stanovnika BiH radi u inozemstvu, Beč, Munchen, Graz, Ljubljana... pa bi polasci i dolasci trebali biti usklađeni s dolaskom vlakova EC Croatia i EC Mimara. Vlak može prometovati svaki drugi dan za što bi bila dovoljna i jedna Talgo garnitura.

Vozio je i noćni vlak sa kušetima i spavaćim. Putnika je bilo toliko da kad bi sve vrijeme dok su vozili pobrao iz obje relacije stali bi u 1 vagon i još bi ostalo mjesta za spavanje.



#20 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,222 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 30.03.2018. - 13:56

Da li postoje neki planovi za novi vozni red u vezi izbacivanja putnicke klasike na prugama Zagreb-Koprivnica i Zagreb-Ogulin? Primjetio sam da na ogulinskoj pruzi prometuju 2 para putnickih vlakova kao klasika. Ili zbog kapaciteta mora biti klasika...


Pozdrav iz Stubaka




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users