Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Nova sljemenska žičara (planovi i izgradnja)


  • Please log in to reply
382 replies to this topic

#41 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,050 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.01.2018. - 10:41

Izgleda jadno, kao kabina za vrlo kratki prijevoz od 1-2 minute, u sličnima sam se vozio u Tbilisiju na vrlo kratkoj trasi od centra do tvrđave, bilo je kul i moderno ali ovdje bi bilo glupo na preko 10 minuta. I ne znam što je onda s 4x povećanjem kapaciteta.

 

I da, slažem se opet s Forumašem, ne znam kako vam to može izgledati udobnije od busa, čak i da je veća i udobnija, bus će sigurno imati grijanje i klimu a razlika u brzini prijevoza na maloj strmini poput južne Medvednice će biti minimalna... Vrlo nepotrebno, nepromišljeno, i rekao bih da je projekt djetinjaste i tašte motivacije (kao i za prvu, "ako ima Maribor moramo i mi", isto kako ćemo dobiti i metro samo ako ga Bg prvi dobije), sve u svemu.

 

p.s. ispravak, prvo pomiješah forumaš i linija 1, sry :oops:



#42 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 04.01.2018. - 10:46

Izgleda jadno, kao kabina za vrlo kratki prijevoz od 1-2 minute, u sličnima sam se vozio u Tbilisiju na vrlo kratkoj trasi od centra do tvrđave, ali ovdje bi bilo glupo na preko 10 minuta. I ne znam što je onda s povećanjem kapaciteta.

 

I da, slažem se opet s Forumašem, ne znam kako vam to može izgledati udobnije od busa, čak i da je veća i udobnija, bus će sigurno imati grijanje i klimu a razlika u brzini prijevoza na maloj strmini poput južne Medvednice će biti minimalna... Vrlo nepotrebno, nepromišljeno, i rekao bih da je projekt djetinjaste i tašte motivacije (kao i za prvu, "ako ima Maribor moramo i mi", isto kako ćemo dobiti i metro samo ako ga Bg prvi dobije), sve u svemu.

 

Kao što sam spomenuo, ja sam se u istoj toj kabini prije mjesec dana vozio na Kronplatzu, vožnja je trajala oko 8 minuta i ponovit ću vam, to je bila najudobnija gondola u kojoj sam se ikad vozio. I sasvim je prikladna za vožnje dulje od 10 minuta.

I udobnost vožnje po krivudavoj cesti nikako ne možeš usporediti s vožnjom po ravnom pravcu u gondoli. To je totalno neusporedivo.

 

 

 

p.s. ispravak, prvo pomiješah forumaš i linija 1, sry  :oops:

 

Da, vidio sam, i mene si malo zbunio :mrgreen: np



#43 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,050 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.01.2018. - 11:28

I udobnost vožnje po krivudavoj cesti nikako ne možeš usporediti s vožnjom po ravnom pravcu u gondoli. To je totalno neusporedivo.

Moćna udobnost... Žičara uvijek malo trucka, ali i poslije dosta vožnji od djetinjstva, meni je žičara za Sljeme postala dosadna i kasnije mi je bilo draže kad bi bio bus na zamjeni, da je još mirnija bila bi još dosadnija. :razz: Iako nije ni bus ništa posebno poslije par vožnji, kao ni auto.

I kad imam mogućnost voziti se žičarom izvan Zg u zadnje vrijeme i drugdje idem pješice ako nije predaleko, jednostavno nije tako jaka stvar.

 

Jedino je posebno neugodno ako se smrzneš u kockicu dok moraš sjesti u limenku na žici, dok bi te bus zgrijao a ovakva mala gondola skoro sigurno nema dodatnu opremu.

 

No jaka stvar ako se vozimo 15 minuta busom vijugavom cestom... Medvednica je valjda ultra-fenomen za ravničarski dio Zagreba (ja živim u brdskom tako da wtf, bus u brdima je normalna pojava), a i kao da nitko drugi iz Zagreba nikad nije išao u Zagorje ili prema moru u motornom vozilu, mislim... :roll: Svi ravničarski Zagrepčani samo povraćaju kad dođu u Gorski kotar, ili kad moraju nekom frendu u Remete ili Šestine?

 

 

Uglavnom, da je netko pametan kao Austrijanci za kojima uvijek patimo, shvatio bi da je Medvednica skoro identični masiv kao Wienerwald koji nema nikakve planove za žičare, a da u Hrvatskoj ozbiljniji planinski turizam treba eventualno razvijati u Dinaridima koji su slični Alpama po nekim stvarima, iako ni toga možda nema dovoljno za zimske sportove s obzirom na količine snijega.



#44 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 04.01.2018. - 11:46

Moćna udobnost... Žičara uvijek malo trucka, ali i poslije dosta vožnji od djetinjstva, meni je žičara za Sljeme postala dosadna i kasnije mi je bilo draže kad bi bio bus na zamjeni, da je još mirnija bila bi još dosadnija. :razz: Iako nije ni bus ništa posebno poslije par vožnji, kao ni auto.

I kad imam mogućnost voziti se žičarom izvan Zg u zadnje vrijeme i drugdje idem pješice ako nije predaleko, jednostavno nije tako jaka stvar.

 

Da, očito se svima vama svima tu toliko zamjerila ona stara žičara da sve probleme prebacujete na ovu novu.

Žičare (bar novije) nikad ne truckaju preko granice podnošljivosti, a ionako to se događa samo preko prelaska stupova.

Dobro, ovo za žičaru i bus je tvoje mišljenje, a moje je mišljenje da nikad ne bih odabrao bus umjesto žičare. I tako možemo govoriti što se kome više sviđa do beskonačnosti.

 

 

Medvednica je valjda ultra-fenomen za ravničarski dio Zagreba (ja živim u brdskom tako da wtf, bus u brdima je normalna pojava), a i kao da nitko drugi iz Zagreba nikad nije išao u Zagorje ili prema moru u motornom vozilu, mislim... :roll: Svi ravničarski Zagrepčani samo povraćaju kad dođu u Gorski kotar, ili kad moraju nekom frendu u Remete ili Šestine?

 

Po čemu zaključuješ da ja živim u "ravničarskom" dijelu Zagreba? Za tvoju informaciju, ja živim isto u brdskom dijelu, i do moje ulice nema autobusa. Tako da ja svaki dan (po povratku iz škole) moram pješačiti 15 minuta uzbrdo (s 30 knjiga na leđima). Ili mi je druga opcija čekati bus 129 koji ionako ide samo svakih 30-45 min (a kamoli da ZET uskladi polaske sa završetkom nastave obližnjih škola) i onda još pješačiti 10 minuta.

Tako da molim te, ne pametuj mi oko uspinjanja pješice.



#45 Forumas

Forumas
  • Članovi
  • 744 posts
  • Joined 20.11.2007.
  • LocationZagreb

Posted 04.01.2018. - 12:22

Moćna udobnost... Žičara uvijek malo trucka, ali i poslije dosta vožnji od djetinjstva, meni je žičara za Sljeme postala dosadna i kasnije mi je bilo draže kad bi bio bus na zamjeni, da je još mirnija bila bi još dosadnija. :razz: Iako nije ni bus ništa posebno poslije par vožnji, kao ni auto.

I kad imam mogućnost voziti se žičarom izvan Zg u zadnje vrijeme i drugdje idem pješice ako nije predaleko, jednostavno nije tako jaka stvar.

 

Jedino je posebno neugodno ako se smrzneš u kockicu dok moraš sjesti u limenku na žici, dok bi te bus zgrijao a ovakva mala gondola skoro sigurno nema dodatnu opremu.

 

No jaka stvar ako se vozimo 15 minuta busom vijugavom cestom... Medvednica je valjda ultra-fenomen za ravničarski dio Zagreba (ja živim u brdskom tako da wtf, bus u brdima je normalna pojava), a i kao da nitko drugi iz Zagreba nikad nije išao u Zagorje ili prema moru u motornom vozilu, mislim... :roll: Svi ravničarski Zagrepčani samo povraćaju kad dođu u Gorski kotar, ili kad moraju nekom frendu u Remete ili Šestine?

 

Uglavnom, da je netko pametan kao Austrijanci za kojima uvijek patimo, shvatio bi da je Medvednica skoro identični masiv kao Wienerwald koji nema nikakve planove za žičare, a da u Hrvatskoj ozbiljniji planinski turizam treba eventualno razvijati u Dinaridima koji su slični Alpama po nekim stvarima, iako ni toga možda nema dovoljno za zimske sportove s obzirom na količine snijega.

Ivane, doista si sjajno sve ovo napisao, potpisujem svaku tvoju riječ i konstataciju! Eto, umjesto grijanog/klimatiziranog autobusa, sad ćemo (ako nas neko čudo ne spasi!) imati neudobnu tijesnu gondolu, koja za razliku od stare koliko sam vidio nema ni mogućnost za otvoriti prozor ljeti! To znači zimi se 16 minuta smrzavati, a ljeti kuhati i gušiti, tijekom te vožnje. A šokiralo me kako su uski dijelovi na klupi predviđeni po osobi, kako je sve to tijesno i nikako - ljudi će unutra biti doslovce nagruvani kao sardine!

Upravo tako, bogati Austrijanci nemaju planove za žičaru na Wienerwald, a da je to pametno, ekološki i isplativo - zasigurno bi ju već odavno imali! Međutim, oni znaju racionalno razmišljati, a između ostaloga svjesni su da na tom masivu imaju bar 4-5 jakih punktova na koje dolaze posjetitelji, a koji su na dosta velikoj udaljenosti. Isto kao što mi na Medvednici imamo osim vrha i Hunjku, Puntijarku, Snježnu kraljicu, Runolist, Grafičar, Risnjak, Kraljičin zdenac, Medvedgrad,... I umjesto da (što bi bilo ekološki) distribuiramo posjetitelje na veći broj tih punktova - mi ćemo sada imati situaciju da će tisuće, a po kapacitetu žičare i desetine tisuća ljudi, biti usmjerene samo na onaj mali plato na vrhu, gdje će se stvarati nesnosna gužva - a istovremeno će ove ostale navedene lokacije zjapiti prazne, jer žičara ih neće pokrivati!



#46 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 04.01.2018. - 12:36

koliko sam vidio nema ni mogućnost za otvoriti prozor ljeti!

 

Krivo si vidio.



#47 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,656 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 04.01.2018. - 12:38

E, a metro na Sljeme?

1. Mjesta koliko hoćeš vs mala gondola

2. Grijana vozila vs slabo grijanje u gondoli

3. Savršena vozila - ne tresu, ne vibriraju, nema zavoja vs nešto_što_visi_na_užetu

4. Pravi teški metro vs nešto_što_visi_na_užetu

5. Zagreb će imati metro vs Zagreb nema metro

6. Sljeme će imati metro - bonus na stavku iznad

7. Na 10 min od centra - za razliku od 10 min od Dolja

 

 

Za one koji ne kuže, a biti će i takvih. Ovo je sarkazam!


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#48 Dark Lord

Dark Lord
  • Članovi
  • 704 posts
  • Joined 11.06.2009.

Posted 04.01.2018. - 21:25

Kublach, svaka ti dala.  :palac:     Po tiho se smijuckam u sebi.



#49 DB

DB
  • Članovi
  • 11,626 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 04.01.2018. - 23:01

 

Ma znam, ali po čemu ta kabina simbolizira grad Zagreb? Tj. kako se uklapa u vizualni identitet, kako doprinosi brandiranju usluge ZET-a i JGP-a Zagreba? Nikako.

 

Ma ta konzerva koju je BM365 dofural ko zna otkud, ne predstavlja nužno ono kaj bu jednog dana stvarno i bilo.

Da se mene pita, ja bi ćoškove zatražil u žutoj boji - ipak je uočljivija od naranđaste.  :mig:



#50 DB

DB
  • Članovi
  • 11,626 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 04.01.2018. - 23:09

Ivane, doista si sjajno sve ovo napisao, potpisujem svaku tvoju riječ i konstataciju! ...

 

Hmm a015.gif ... pitam se gde sam to već videl?



#51 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 04.01.2018. - 23:52

Kabina je ok ali nista novo .Klasicna CWA Omega ciji je dizajn i osnova izbacen na trziste krajem 80-tih.U meduvremenu izasle su vece verzije sa raznim dodacima i gadgetima...no to je dobra kabina i na tisuce ih vozi sirom svijeta. A kad bumo vidli nju u funkciji to je druga stvar...
drazen

#52 diogen151

diogen151
  • Članovi
  • 184 posts
  • Joined 25.09.2017.
  • LocationZagreb

Posted 05.01.2018. - 15:17

Evo za ljubitelje prevoza na Sljeme autobusom, jedna kratka novela: vrijeme i mjesto radnje - zima 2009./2010., Sljeme subota kasno popodne, Stara žičara već godinama nije u pogonu.

 

Pokušavamo sa autobusom punim školaraca sići u Zagreb nakon tečaja skijanja. Sve je pretrpano parkiranim automobilima, a kako ima i snjiega očišćenog sa ceste - mjesta za prolaz je još i manje.

Zapinjemo na prvom zavoju nakon Tomislavca - tip se parkirao na lijevu stranu "jer na desnoj nema mjesta a njemu se žuri". Autobus ne može proči nas 5-6 roditelja u pratnji jasno dajemo tipu do znanja da nećemo zvati ni policiju niti pauka nego ćemo sami rješiti stvar. Potporu dobivamo od vozača iz kolone koja se počela stvarati iza nas i tip odustaje, sjeda u auto i kreće tražiti dalje mjesto za parking.

 

Sljedeća postaja je kod Grafičara, opet nagruvani automobili, prolazimo precizno u centimetar da nekoga ne ogrebemo uz navođenje izvana. Kolona iza nas raste..

Taman smo pomislili da sada možemo mirno voziti dalje , a ono sljedeća gužva kod Kraljičinog zdenca. Opet polako gmižemo.... e sada "nas više ništa ne može spriječiti" da se sjurimo do podnožja Sljemena...

brus, opet gužva parkiranih automobila kod Šestinskog Lagvića, opet gmizanje, kolona raste, trube, svađanje sa tipom koji kao čuva parkiralište ispred.

 

Na kraju dolazimo na Gupčevu zvijezdu gdje roditelji čekaju svoju djecu, kasnimo skoro sat vremena.

 

Evo i naravoučenije za ljubitelje vožnje autobusom na Sljeme / sa Sljemena: žičaru i tako ne želite, pa je nemojte niti koristiti ako ikada bude ponovo sagrađena, autobusom - e za to treba imati strpljenja i puno vremena, pa onda krenite pješice gore/dole!  Zdravo je, poboljšava kondiciju, ekološki prihvatljivo i ne zaboraviti: 1963. g kada je puštena u pogon Stara žičara , Zagreb je imao oko 480.000 stanovnika, 2001. oko 800.000 uz značajan porast broja skijaša, raznih izletnika, downhill biciklista, rekreativaca.


comments > /dev/null  , pogotovo 2>&1


#53 Forumas

Forumas
  • Članovi
  • 744 posts
  • Joined 20.11.2007.
  • LocationZagreb

Posted 05.01.2018. - 16:34

Sad zato jer ima nešto neodgovornih pojedinaca koji se u prometu ponašaju "kao na divljem zapadu" - sad zato smatraš da autobusni promet ne valja?! Kao da se to ne može riješiti intervencijom prometnih redara i pisanjem globa za takve neodgovorne pojedince, kakvih će uvijek biti!

A što se tiče broja stanovnika Zagreba 1963. i danas - vjerujem da ti je podatak točan, kao i činjenica da je porastao broj raznih rekreativaca. Međutim, jednu si stvar zaboravio, a to je da je porast broja automobila bio znatno veći nego broja stanovnika! Siguran sam da Zagreb danas ima možda i 10 PUTA više automobila, nego je imao tada, 1963.! A većina tih automobilista su postali jako komotni i svuda žele stići s autom i sigurno im ne bi bila dobra alternativa vožnja ovom očajnom žičarom! Koju ja doista neću nikad koristiti, iz principa!



#54 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,101 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 05.01.2018. - 17:43

Koju ja doista neću nikad koristiti, iz principa!


Tako je! Nikad!
Svi su žalosni zbog toga i mislim da će zbog tebe zaista promisliti jel im pametno raditi žičaru koja tebe neće vidjeti. Dobro je rekao kublach, možda da se o metrou razmisli? Ha?

Ma, još ćemo se naslušati ovoga žičara vs bus jer većina vas tom problemu pristupa prejednostavno. Ja sam davno rekao, sve je to krenulo totalno krivo. Oni su trebali Sljeme razvijati sadržajno peralelno s tim projketom. Također, trebali su napraviti studije isplativosti i simulacije proemta nakon dodanih sadržaja na lokaciji Sljeme. Ovak raditi žičaru napamet je bezveze, pogotovo predimenzioniranu.



#55 diogen151

diogen151
  • Članovi
  • 184 posts
  • Joined 25.09.2017.
  • LocationZagreb

Posted 05.01.2018. - 18:08

@Forumas - nema razlopa za toliko žuči u tvom postu samo zato jer imamo različita mišljenja ! A mišljenja, eh to ti je kao vjetrovi, svaka rit ih ispušta :-)

 

Dakle, moji podaci su točni, izvor je Statistika i mogu se pronači ovdje: broj_stanovnika_ZGB

Zagreb se zaista udvostručio u odnosu na 1961, ali je zbog reorganizacije područja lokalne uprave i samouprave prestao sa formalnim rastom 2001.- vidi gornji link. U praksi to znači još oko 300.000 stanovnika u Županiji zagrebačkoj pa zajedno sa Gradom Zagrebom dolazimo preko milijun stanovnika u neposrednoj blizini Sljemena-Medvednice.

 

Što se tiće broja automobila, nisam to zaboravio, njihov broj trenutačno je oko 300.000 u Zagrebu ( http://www1.zagreb.h...grebu_stat.html ) a to samo govori u korist Žičare jer je postojeća prometna infrastruktura na Sljemenu jako podkapacitirana i sa nedovoljno parkirališnog prostora.

 

I da,  ova Žičara nije kao što kažeš 'očajna' -  jer je nepostojeća !

I sigurno se sa njom nećeš voziti, kao niti ja - jer je nepostojeća !

 

Kada je bude, ako je ikada bude možemo procjeniti da li je "očajna", "izvrsna", "nedovoljna"..

 

Za sada postoji samo megalomanski projekat i dovršen javni natječaj za izbor dobavljača opreme.


comments > /dev/null  , pogotovo 2>&1


#56 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,824 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 05.01.2018. - 21:53

Sad zato jer ima nešto neodgovornih pojedinaca koji se u prometu ponašaju "kao na divljem zapadu" - sad zato smatraš da autobusni promet ne valja?! Kao da se to ne može riješiti intervencijom prometnih redara i pisanjem globa za takve neodgovorne pojedince, kakvih će uvijek biti!

 

Ja mislim da su trebali pričekati još koji sat i u međuvremenu naručiti PAUKE! Nisam siguran da bi ih bilo dosta u Zagrebu.

Koliko sam primjetio i vani su skužili da je u planine bolje ići autobusom. Sljedeći korak je zatvaranje žičara i masovna gradnja cesta.



#57 zacky

zacky
  • Članovi
  • 316 posts
  • Joined 24.02.2008.

Posted 10.01.2018. - 14:01

 

I što hoćeš ovime reći?

Da se može i drugačije :ne zna:



#58 diogen151

diogen151
  • Članovi
  • 184 posts
  • Joined 25.09.2017.
  • LocationZagreb

Posted 12.02.2018. - 21:14

I ove subote na Sljemenu prometni krkljanac:  http://www.index.hr/...te/1025043.aspx

 

 

ZAGREBAČKA policija jutros je javila da je Sljemenska cesta zatvorena za promet osobnim automobilima.

Kao razlog zatvaranja Sljemenske ceste za promet automobila policija je navela gužvu. Autobusni promet teče normalno, kažu u zagrebačkoj policiji.

 

I to već nešto prije 10 sati prijepodne !

 

Dakle. izgradnja žičare je besmislena, lijepo zabraniti automobilima i pojačati autobusni promet  :mig:  

 

Problem riješen tko ne želi - meka ide pješice, odlično za kondiciju !


comments > /dev/null  , pogotovo 2>&1


#59 diogen151

diogen151
  • Članovi
  • 184 posts
  • Joined 25.09.2017.
  • LocationZagreb

Posted 13.02.2018. - 09:53

Dodatak na prethodni post: kaos se nastavlja i danas - http://www.index.hr/...te/1025560.aspx

 

 

OBILAN snijeg pada na Sljemenu, gdje se danas trebalo održati skijaško natjecanje za mlade Zagreb Children Trophy.

Zbog iznimno teških uvjeta organizatori kažu da je održavanje natjecanja upitno. Naime, cesta prema Sljemenu nije očišćena te se stvorila duga kolona automobila, koju je snimio HRT. Roditelji su bijesni, kažu da su uvjeti na Sljemenu sramotni.

Jedan kombi i jedan autobus sletjeli su s ceste i u tijeku je izvlačenje. Prema prvim informacijama nema ozlijeđenih.

ZET javlja da je autobusna linija 140 Mihaljevac - Sljeme u prekidu.


comments > /dev/null  , pogotovo 2>&1


#60 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,656 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 13.02.2018. - 11:38

I ove subote na Sljemenu prometni krkljanac:  http://www.index.hr/...te/1025043.aspx

 

I to već nešto prije 10 sati prijepodne !

 

Dakle. izgradnja žičare je besmislena, lijepo zabraniti automobilima i pojačati autobusni promet  :mig:  

 

Problem riješen tko ne želi - meka ide pješice, odlično za kondiciju !

 

 

Dodatak na prethodni post: kaos se nastavlja i danas - http://www.index.hr/...te/1025560.aspx

Sa ovim drugim postom si sam sebi skočio u usta... Autobus je sletio sa ceste... Kako je onda žičara besmislena? Svake dvije tri godine autobus završi u jarku, zar treba netko poginut?


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users