Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Obnove pruga (2)


  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#21 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 11.08.2017. - 15:05

Baš bi mogli izmisliti neku liniju-dvije da svi smjerovi i skretnice budu stalno u pogonu. B)

 

lol...  :mrgreen:

Pa, donekle bi bilo opravdanja i za jednu liniju s Črnomerca na Savsku i Vukovarsku i recimo za dvije kružne s istoka ako se pojavi potreba, npr. u jednom smjeru linija A istok-Glk-Zrinjevac-Tbj-Vodnikova- i linija B obrnuto (to su mogli napraviti s 4 i 9 u fazi I ovih radova no zašto bi se sjetili), ali redovni promet s Ilice obilazno na Jukićevu je definitivno samo triput duži obilazak. 

 

Naravno, to je više u sferi zabave osim možda prve stavke... Isprike za oftopičarenje. :)



#22 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 17.08.2017. - 16:46

Nešto su oni gadno zeznuli jer su produljili radove do 25.8. opet će se voziti preko Austrijske i Jukićeve. Jučer sam vidio da su cijelo srcište koje je već bilo montirano izrezali opet van. Tko zna što oni tu rade, ali definitivno im nejde sve po planu.



#23 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,592 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 17.08.2017. - 19:30

Navodno su novci od Eu, nije nešto bilo dobro postavljeno, pa je jedino rješenje bilo čupat sve van. Tako sam ja čuo, vjerojatno nešto tu ima.



#24 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,326 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 17.08.2017. - 23:42

Sta drugo nego jednostavno klasicno pranje novaca.


Gadi mi se sve to. Kad bi se bar htjelo desit ono sta se desilo na zeljeznici (privatizacija) kako su se onda drzavni operateri trgnuli. Cargo sad ima vise vlakova od svih privata zajedno.

#25 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.08.2017. - 03:44

Ma kajgod, miješaš operatere i infrastrukturu. Ako privatna željeznica ili autocesta i može funkcionirati dok uvijek ima alternativu javne ceste, ovo je ulica u centru grada na koju ne možeš stavljati naplatne kućice i kontrolu karata za pješake.

#26 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,326 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 18.08.2017. - 10:25

Pa infrastruktura da... Mislim koja je vjerojatnost da jedna ajmo reci "ozbiljna" firma tako moze zejebat radove.. i ne samo to nego jos toliko fusarit s sve je placeno.


A ako nije ozbiljna firma onda neznam o cemu pricamo nego o pranju novca...

#27 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.08.2017. - 10:35

Mislio sam da smo pričali o privatizaciji.

 

Ne kažem da netko od izvođača (u čijem god da je vlasništvu) (ne) mulja na radovima (u dogovoru s vlastima) jer ne znam koja je točno priča, nego da ne možeš privatizirati glavnu gradsku ulicu. Druga je stvar kako je proveden i kome dodijeljen i kako izveden natječaj za radove, to nije privatizacija.

 

A inače u građevini i jako ozbiljne firme mogu zaj.... jako ozbiljne radove, iako je u Zagrebu zadnjih godina to prečesta pojava.



#28 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,592 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 19.08.2017. - 08:22

Saga se nastavlja. Nakon što su (vrlo pametno) na 3 dana potpuno zatvorili križanje Savska - Vodnikova, sad je ponovno otvoreno za skretanje iz Savske u Jukićevu.

 

12 i dalje ide Vukovarskom, ostali preko Jukićeve na Ilicu (i 2 koja ide preko Zrinjevca).



#29 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,125 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 19.08.2017. - 12:53

Sad ce se netko pojaviti na toj lokaciji i pocet se derat na radnike "kako to da nisu to dobro napravili" te ce taj isti covjek reci da ako je potrebno, on ce svakodnevno obilaziti to gradiliste samo da bi se sto prije zavrsilo.
Ne zaradjuje se na natjecajima, nego na naknadnim prepravkama..,
Down around the corner, half a mile from here

#30 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 20.08.2017. - 09:12

Jučer sam prošao raskrižjem i izgledalo je da je glavna trasa Savske prohodna, radnici su samo fugirali razmak između blokova, također i blizu srcišta i sjecišta koja su navodno problem tako da nemam dojam da će ih raskopati i raspiliti... Otvorene su bile samo skretnice, ali ništa se nije radilo na njima nego samo postavljali blokovi oko njih, a i to se može raditi s prometom ili noću isto kako se radi i na skretanju za Jukićevu po kojem se vozi, tako da mi nije ništa jasno.

 

Inače, zapadni kolosijek Frankopanske je potpuno prohodan ako se već na istočnom radi.

Ne razumijem zašto su tamo stavili nove kocke i na dijelu koji je žuta traka, isto tako i po 100 m od raskrižja Selska-Vodnikova gdje je samo Vodnikova prema Črnomercu traka za aute i minimalno je oštećena, dok su time ili barem recikliranim komadima mogli pokriti barem nekoliko najgorih dijelova od Selske do Črnomerca, no eto, ne bi nitko točno znao reći po kojem principu odlučuju, kao i sve ostalo u ovom gradu, bitno da se "dela".



#31 Dixie

Dixie
  • Članovi
  • 733 posts
  • Joined 19.01.2006.

Posted 23.08.2017. - 12:36

Prošao sam biciklom nekoliko puta po Jurišićevoj. Iskreno, to ako su ploče postavljene (a bogami i napravljene) je drek od posla. Izgleda da tehnologija napreduje svugdje osim u zagrebačkom održavanju pruge. Pa prije 30 godina su to napravili daleko bolje i ravnije (a i estetski - onda su ih poravnali, sada je svako red za sebe).

Na stranu estetika, ali te ploče idu gore-dolje  - vizualno se ne vidi, ali se na biciklu osjeti.

Najbolje da vrate granitne kocke...



#32 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,125 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 23.08.2017. - 20:48

Prošao sam biciklom nekoliko puta po Jurišićevoj. Iskreno, to ako su ploče postavljene (a bogami i napravljene) je drek od posla. Izgleda da tehnologija napreduje svugdje osim u zagrebačkom održavanju pruge. Pa prije 30 godina su to napravili daleko bolje i ravnije (a i estetski - onda su ih poravnali, sada je svako red za sebe).

Na stranu estetika, ali te ploče idu gore-dolje  - vizualno se ne vidi, ali se na biciklu osjeti.

Najbolje da vrate granitne kocke...

Najbolje da nista ne diraju. Ali stvarno. Kad vidim Savsku da kolosijek pliva u vodi dodje mi da se placem. Apsolutno sve sto obnavljaju ili grade zaseru.


Down around the corner, half a mile from here

#33 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 24.08.2017. - 06:53

Imam dojam da u ovih tjedan dana nije ništa napravljeno od vikenda do jučer, samo trkeljaju kocku po kocku, nikakvi radovi vrijedni obustave prometa, a skretnice kao i zavoj za Jukićevu su i dalje otvoreni, imam dojam da nije bilo baš ništa od navodnih piljenja sjecišta i srcišta... Koliko sam vidio sve što se radilo od vikenda moglo se i s tramvajskim prometom, a tako se i radilo u zadnjim danima prijašnjih obnova (ili se sve radilo pod prometom a samo zamjena tračnica noću prije 10+ godina, pa je opet konačni proizvod bio 5x kvalitetniji dok recimo Ozaljska još izgleda skoro novo, a i poneka novija obnova poput Ilice kod Trga za koju su valjda bili svjesni da ne smiju sfušati). 

 

Dakle uopće mi nije jasno zašto je obustava trajala još tijekom ovog tjedna. 

Ili možda griješim pa neka me ispravi netko tko zna bolje... No meni jednostavno nije jasno što su bitno radili, samo su po 2-3 radnika zujala oko kocaka.



#34 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,618 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 25.08.2017. - 11:53

Ne znam koliko je moje opažanje relevantno jer je čisto epizodno, ali u posljednjih desetak dana sam nekoliko puta iz vlaka vidio 5-6 radnika na radilištu. To mi baš ne djeluje kao ozbiljan posao.


Serija 05 je zakon!

#35 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 25.08.2017. - 13:56

Ne znam koliko je moje opažanje relevantno jer je čisto epizodno, ali u posljednjih desetak dana sam nekoliko puta iz vlaka vidio 5-6 radnika na radilištu. To mi baš ne djeluje kao ozbiljan posao.

Ti kao da namjerno prolaziš baš kad je pauza :ne zna:?



#36 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 25.08.2017. - 14:04

Ti kao da namjerno prolaziš baš kad je pauza :ne zna:?

 

Ha bolje po sadašnju gradsku upravu i Njega da su "pauza" i nesposobnost u pitanju a ne kriminal. Jer je rok završetka radova probijen nekoliko puta, uz to promet nije adekvatno vođen i pola ljeta je bio grad bez tramvaja tamo gdje uopće nije trebao biti.

2 mjeseca za rekonstrukciju takvog raskrižja, po tko tu koga?



#37 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.08.2017. - 14:52

Ti kao da namjerno prolaziš baš kad je pauza :ne zna:?

Ja onda prolazim kad su slobodni dani (neradni petak i srijeda?) jer ih nisam viđao ni 6 nego 2-4.

#38 Dark Lord

Dark Lord
  • Članovi
  • 698 posts
  • Joined 11.06.2009.

Posted 25.08.2017. - 21:49

Dececi, ja uopce nemrem razmeti da se uzbudjujete oko takvih stvarcica. Trebate znati da vam je to vec niz godina EU standard, i da smo i mi htjeli ne htjeli dio tog negativnog EU standarda.

 

Jedan aktualan primjer kod mene u po mnogima blazenoj Njemackoj, ulica u centru grada dugacka 300 metara kopa se od pocetka travnja. Po planu trebala bi biti pustena u promet 2. rujna. Znaci 5 mjeseci za 300 metara. Ali ni to nije bilo dovoljno, pa su rok neki dan produzili do 30. listopada. Da nije zalosno bilo bi smijesno. Zadnjih tri tjedna vidim samo jednog radnika kak se sece po gradilistu. Prolazim 4 puta na dan u razlicito vrijeme pokraj i slika ista.

 

A bus linije moraju i dalje voziti obilazak, tu se nalazi mnogo ljecnika, advokata, ortopeda gdje dolaze vecinom stari ljudi i kojima je to jedna mora jer moraju jednu cijelu bus stanicu silaziti iz busa. Mnogi su od njih u pokretnim kolicima. Osim toga tu se nalazi i uprava policije kao i zatvoreni bazen za kupanje.

 

Znaci za 7 mjeseci 300 metara, ako i bude do tada gotovo u sta sumnjam. Nebi bilo prvi put. Mi isto imamo gradonacelnika koji je najgori u povijesti grada, i svejedno je bio opet izabran u ozujku s 80%

Koliko do njega toliko i do tog EU standarda. Kod nas se vise nitko zbog toga ne uzbudjuje.



#39 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 25.08.2017. - 22:19

Joj, nadam se da je ovo sa "standardima" ironično, kad god netko nešto krivo radi za sve probleme je kriva EU. :)
Eto, kako sam jučer prolazio državnom cestom D31 i sasvim uredno nekoliko radnika županijskih cesta asfaltira dok promet teče jednom trakom bez regulacije... Uostalom kao i mnogi drugi nedavni završni radovi na tramvajskim prugama u Zg koji su tekli uz promet, a nekad i radovi na samom pričvršćenju tračnica ako je pruga prioritetna kao Maksimirska koja se doslovno istovremeno obnavljala s ovim raskrižjem. Dakle sigurno nije ničiji standard da mora biti potpuno zatvoreno.

Standardi postoje ali u velikoj većini slučajeva kad se spominju su samo opravdanje jer političari pretpostavljaju da ih nitko neće imati volje provjeriti, dok se u susjednoj zemlji ili već kvartu stvari odvijaju drugačije jer radi druga firma ili je otpočetka drugačija narudžba za radove (naravno da je nešto skuplje ako se radi noću ili uz promet).

#40 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 25.08.2017. - 23:33

Baš kao da stvari ne ovise ni od EU ni Hrvatske nego do ljudi koji su na određenim pozicijama i njihovog osjaćaja odgovornosti te entuzijazma da naprave dobar posao.

 

Nažalost, to je još uvijek činjenica... da na istoj poziciji možeš u jednoj situaciji zateći sposobnu i entuzijastičnu osobu koja će se potruditi i više nego što se od nje očekuje da se napravi dobar posao, a na drugoj podobnu i nesposobu osobnu koja radi stvari preko kurca.

 

I najgore je to, da ako je takva nesposobna osoba na visokoj poziciji, onda se takav stav prema radu i poslu prenese na niže pozicije. Jer zašto bi se ja mučio i trudio da dobro obavim svoj posao ako nitko iznad mene to neće znati cijeniti, baš naprotiv - cijelo vrijeme mi podmeće kajle?






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users