Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Obnove pruga (2)


  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#1 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2017. - 21:51

Nastavak teme. Prethodni završava sa puštanjem pruge za Dolje u promet.

 

http://www.zeljeznic...e-pruga/page-60

 

---------

 

Što oni rade na tom križanju Savska - Vodnikova meni stvarno nije jasno. No radovi su produženi do jutarnjeg izlaza 16.8. i linije i dalje voze obilazno kao i sada. A južni kolosijek Maksimirske od Kvatrića do Mašićeve radi se do 14.8., ali to sa prometom



#2 Diermeech

Diermeech
  • Članovi
  • 88 posts
  • Joined 19.08.2016.
  • LocationNovi Zagreb

Posted 03.08.2017. - 21:56

Čudite se 'ko pila glisti, pa živite u Zagrebu... Po mojoj "teoriji zavjera" se namjerno rade te gluposti sa prometom samo kako bi obična obnovna djelovala kao veliki projekt. Time ujedno i raste potpora velikom vođi jer se jadan umori od svakodevnog delanja, kako bi vama bilo da "delate" 24h dnevno, 365 dana u godini? Davno su ZET i Zagreb raskrstili sa logikom.

#3 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.08.2017. - 23:54

Čudite se 'ko pila glisti, pa živite u Zagrebu... Po mojoj "teoriji zavjera" se namjerno rade te gluposti sa prometom samo kako bi obična obnovna djelovala kao veliki projekt. Time ujedno i raste potpora velikom vođi jer se jadan umori od svakodevnog delanja, kako bi vama bilo da "delate" 24h dnevno, 365 dana u godini? Davno su ZET i Zagreb raskrstili sa logikom.

Veliki Vođa, Faraon i kako sve ne još? Predlažem da promjenite stanovnike Zagreba kako bi izabrali nekog Vama po volji! Pa dajte već jedanput prestanite sa tim glupostima. Gradonačelnik je izabran legalno i počnite se tako ponašati. Ovdje ne mislim da netko ne može biti protiv njega i pisati o tome ali prestanite forum sa time zagađivati. Mislim da ima dosta foruma za i protiv gradonačelnika pa tamo odite sa svojim komentarima.



#4 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 04.08.2017. - 00:08

Veliki Vođa, Faraon i kako sve ne još? Predlažem da promjenite stanovnike Zagreba kako bi izabrali nekog Vama po volji! Pa dajte već jedanput prestanite sa tim glupostima. Gradonačelnik je izabran legalno i počnite se tako ponašati.


Pa što ako je izabran legalno i legitimno?
To ne znači da ne treba više preispitivati ili ukazati na ono što ne valja.
Takve političke odluke su direktno vezane za srž problema o kojima mi govorimo na forumu jer se politika previše uplela. Ja se slažem s tobom da politici ovdje nije mjesto, ali na žalost došli smo do tog stupnja gdje se politika uplela toliko duboko da je to teško izbjeći.

A to kako ga tko hoće zvati, njegov izbor.
Promijeniti stanovnike Zagreba? Bilo bi lijepo kad bi bilo moguće, taman nekih 30% pa neka onda onih 10 - 15% i dalje glasa za Banditosa. :palac:



#5 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.08.2017. - 06:07

Naravno da su gluposti, i ako znaju da im trebaju dozvole trebali su ranije početi raditi na tome. No, ipak nije toliko jednostavna stvar. Ne radi se samo o tome nego je i kod nekih stajališta dio terena na koje bi se stajalište trebalo proširiti na privatnom zemljištu pa treba raditi izvlaštenja.

 

 

Joj Četvorka, to si vjerojatno čuo od nekog zetovca i uzeo zdravo za gotovo, kao dječica na autobusnom forumu koji prenesu sve što čuju pa ih stalno špotamo.  :mrgreen:
 
Mislim da nije tako, svi dijelovi gdje bi se produživale stanice su već dio ZET-ovog zemljišta jer ionako već služe kao javni put, a i da hoće i bilo gdje napraviti još jednu stanicu uz cijelu prugu je u širini preko 3 m gradska čestica, dobro se vidi u katastru na širini koja je već davno korištena za gradnju pruge ako se netko čak i sudi oko davno oduzete zemlje, već je ZET koristio više puta veću širinu za radove, uključujući i ove zadnje...
A ove stanice su široke valjda oko 1 m, dakle nema problema.
Mislim, praktički bi samo stavili rub i asfaltirali ono što je već javni put, a za takve stvari drugdje ne vade građevinske dozvole.
 
Evo screenshot čestica na jedine dvije lokacije gdje uostalom treba produživati, Gr. Mihaljevac i Gr. stube. Dakle sve prije i poslije je široko barem koliko i postojeća stanica. Pogotovo na stanici Gračanski Mihaljevac dio gdje se može produžiti je i sad put kojeg su ostavili kao blesavi makadam do ulice, a ograda pokraj jasno pokazuje gdje i stanovnici misle da je njihovo, ako možda oko Gr. stuba malo zgusnuto i možda postoji neka zaostala dilema oko svojevremenog izvlaštenja, iako se čini da je čestica službeno još i šira.
 
 
 
Usput, početna stanica na Dolju je unesena kao zgrada... Jednom kad se klika koja naplaćuje limene nadstrešnice 80.000 kn makne možda netko može i obnoviti staru drvenu kućicu, kako su i stanice Gupčeva zvijezda i Brit. trg konzervirane. Iako, kako stvari idu, da dobiju ideju mogao bi i netko od korupcionaša obnoviti strukturu od 7 mza pola milijuna kuna kao dubravske WC-e. :razz:


#6 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 04.08.2017. - 11:53

Joj Četvorka, to si vjerojatno čuo od nekog zetovca i uzeo zdravo za gotovo, kao dječica na autobusnom forumu koji prenesu sve što čuju pa ih stalno špotamo.  :mrgreen:


Da ziher lol, informiraj se. :wink:
To je rekao Bandić i predsjednik GČ Podsljeme.

#7 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.08.2017. - 12:02

Meh, ma malo zezam... :)

 

No često nema bitne razlike između onog što kažu random zetovci i što kaže vodstvo grada. Ne treba ni njih uzeti zdavo za gotovo kad vidimo kakve je Bandić sve isprike smišljao i nepostojeće podatke izvlačio. Vjerojatno muljaju onda na temelju toga što stvarno i postoje dugotrajni sporovi oko zemljišta za prugu koje je svojevremeno oduzeto u doba komunizma, ali preko toga se već 60-70 godina radi bez zadrške jer sporni vlasnici ne mogu ništa, jer niti jedan komad potreban stanicama nije izvan onoga što se već koristilo za radove uključujući i ove zadnje, ili kao javnu stazu, i fino se radi na svemu što je ucrtano u katastar kao ZET-ovo.

 

Kad se vidi kakve su čestice, sigurno su išle preko cijele pruge, a ne samo uz rub.

 

Jednostavno imam dojam da su zabrljali stanice na kojima su smjeli graditi ni manje ni više nego su smjeli graditi prugu, i sad traže isprike pa su se zgodno sjetili zemljišnih sporova...

A razlog je vjerojatno najobičnije fušanje i samo kopiranje stanica koje su postojale, kako su sfušali sve ostalo popratno osim pruge dok su "obnovili" i stanice koje su nedavno sređene kao Gračani centar a ono na Mihaljevcu ponovili jednako nisko, jednostavno sve izgleda kao da netko "odgovoran" nije proučio zahtjeve projekta nego prekopao pa obnovio nacrt postojećeg stanja.

To se vidi sigurno na stanici Gračanski Mihaljevac gdje postoji široka makadamska staza do ceste i lako je mogla biti podignuta kao stanica ako već na Gr. stubama moraju malo više kopati.



#8 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 04.08.2017. - 12:12

Kak god, fuš je napravljen, nije dobro. Vidjet ćemo hoće li zaista u sljedećih cca mjesec dana to popraviti.

#9 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 04.08.2017. - 14:01

Meh, ma malo zezam... :)

 

 Vjerojatno muljaju onda na temelju toga što stvarno i postoje dugotrajni sporovi oko zemljišta za prugu koje je svojevremeno oduzeto u doba komunizma, ali preko toga se već 60-70 godina radi bez zadrške jer sporni vlasnici ne mogu ništa, jer niti jedan komad potreban stanicama nije izvan onoga što se već koristilo za radove uključujući i ove zadnje, ili kao javnu stazu, i fino se radi na svemu što je ucrtano u katastar kao ZET-ovo.

Nije samo u katastru nego najvjerovatnije i u gruntovnici je vlasnk ZET/grad. U Zaprešiću je poslije '45 ljudima oduzeto zemljište za izgradnju triangla za okretanje lokomotiva. Sad da li se to može smatrati oduzimanjem ako je isto i plaćeno ljudima? Doduše to je bilo toliko mizerno ali je plaćeno. Stvarni vlasnik je postala JDŽ/ŽTP ZAGREB/HŽ. Ljudi su u sad mislili da mogu to prenijeti ponovno sebi i ucjenjivati kod izgradnje podvožnjaka ispod pruge. Ali nitko se nije mogao uknjižiti jer je vlasnik država. Pretpostavljam da je slično bilo i u ovom slučaju.

Ovdje treba razlikovati povrat u denacionalizaciji. U tim slučajevima je država oduzimala ali ništa nije obeštećivala. Zato je moguće da se se te nekretnine vraćaju.

Jedan mali OT o povratu oduzetog. Moj frend iz KŽMZ je dobio u povratu jednu nekretninu. Tamo su se događalli razni kulturni događaji. Ali nitko nije ništa investirao i održavao. Još i zakup koji su trebali platiti nisu u potpunosti platili. I na kraju su mu to vratili.  Oni su sve pokupili i dnesli sa sobom. I ne zna što sad napraviti sa tom nekretninom? Potrebna su velika ulaganja kako bi mogao iznajmiti. Tko zna možda veliku izložbu KŽMZ napravi tamo 2019. za 50 godina postojanja?



#10 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 09.08.2017. - 21:41

Frankopanska danas:

 

WP_20170809_16_48_43_Pro_LI_res.jpg

 

WP_20170809_16_49_08_Pro_LI_res.jpg

 

WP_20170809_16_49_29_Pro_LI_res.jpg

 

WP_20170809_16_50_44_Rich_LI_res.jpgžž

 

WP_20170809_16_50_58_Rich_LI_res.jpgžž



#11 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 09.08.2017. - 21:45

Križanje Savska-Vodnikova danas ... napokon se vide konture konačnog izgleda ovog križanja

 

WP_20170809_16_55_43_Rich_LI_res.jpg

 

WP_20170809_16_56_32_Rich_LI_res.jpg

 

WP_20170809_16_57_22_Rich_LI_res.jpg

 

WP_20170809_16_57_57_Rich_LI_res.jpg

 

WP_20170809_16_58_45_Pro_LI_res.jpg

 

WP_20170809_16_59_14_Pro_LI_RES.jpg

 

WP_20170809_17_00_05_Rich_LI_res.jpg

 

WP_20170809_17_01_42_Rich_LI_res.jpg

 

WP_20170809_17_01_56_Rich_LI._res.jpg



#12 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 10.08.2017. - 17:13

I zašto su sad skretanja koja treba mijenjati jednako kao i ostalo prekrili asfaltom, a ostalo ne i svejedno će biti lupanja po kockama? :razz: Mislim, shvatio bih da su odabrali ili jedno ili drugo ali ovako preasfaltirati i zavoje za 4 i 9 koji se na kraju najviše troše a kocke i signaliziraju neopreznim autima da se drže podalje od tramvaja, koja je fora bila zamijeniti ih baš tu?

Ne bi znao reći ni onaj tko se ovog sjetio.

 

Isto ni kao zašto je trebalo trošiti vrijeme i novac 50 m od skretnica na tračnice koje ionako nisu potrošene, barem ne na Vodnikovoj i pogotovo Jukićevoj s jednom linijom ako je već Savska lošija.



#13 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 10.08.2017. - 20:04

I zašto su sad skretanja koja treba mijenjati jednako kao i ostalo prekrili asfaltom, a ostalo ne i svejedno će biti lupanja po kockama? :razz: Mislim, shvatio bih da su odabrali ili jedno ili drugo ali ovako preasfaltirati i zavoje za 4 i 9 koji se na kraju najviše troše a kocke i signaliziraju neopreznim autima da se drže podalje od tramvaja, koja je fora bila zamijeniti ih baš tu?

Ne bi znao reći ni onaj tko se ovog sjetio.

 

Isto ni kao zašto je trebalo trošiti vrijeme i novac 50 m od skretnica na tračnice koje ionako nisu potrošene, barem ne na Vodnikovoj i pogotovo Jukićevoj s jednom linijom ako je već Savska lošija.

Pretpostavljam da su htjeli da je onako lijepa crna povrsina kvadratnog oblika.

Mene isto muci zasto nemogu staviti novi asfalt na cijeli kolnik, nego samo odrezu rub uz kolosijek.
 


Down around the corner, half a mile from here

#14 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 10.08.2017. - 20:34

Pretpostavljam da su htjeli da je onako lijepa crna povrsina kvadratnog oblika.

Mene isto muci zasto nemogu staviti novi asfalt na cijeli kolnik, nego samo odrezu rub uz kolosijek.
 

 

Šparenzi



#15 tatratram

tatratram
  • Članovi
  • 95 posts
  • Joined 12.10.2013.
  • LocationZagreb, Dubrava

Posted 10.08.2017. - 22:41

Zašto su u Dolju maknuli onaj šturc? Još nedugo prije radova sam vidio jedan teretni parkiran na njemu.

 

Znači li to da u Zagrebu više nema šturceva?



#16 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 10.08.2017. - 22:42

Zašto su u Dolju maknuli onaj šturc? Još nedugo prije radova sam vidio jedan teretni parkiran na njemu.

 

Znači li to da u Zagrebu više nema šturceva?

 

 

Ne znam zašto, očito nije toliko potreban i htjeli su ušparati na skretnici. Da, šteta, ali ga nema.



#17 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 10.08.2017. - 23:05

Zašto su u Dolju maknuli onaj šturc? Još nedugo prije radova sam vidio jedan teretni parkiran na njemu.

 

Znači li to da u Zagrebu više nema šturceva?

 

Ostaje još onaj šturc u Heinzlovoj na ex-upletnom.



#18 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 10.08.2017. - 23:52

Ovo je križanje sa najviše skretnica i križišta!



#19 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 11.08.2017. - 11:13

Ovo je križanje sa najviše skretnica i križišta!

 

Jedino potpuno "četverosmjerno" križanje.

 

16 skretnica i 12 križišta.



#20 Vladimir S.

Vladimir S.
  • Članovi
  • 587 posts
  • Joined 26.03.2010.
  • LocationSamobor

Posted 11.08.2017. - 14:44

Baš bi mogli izmisliti neku liniju-dvije da svi smjerovi i skretnice budu stalno u pogonu. B)
Deda je vozio seriju 32
Ja sam samo običan ferroequinolog




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users