Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

UBER da ili ne?

uber taxi

  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#21 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,067 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 30.07.2017. - 12:17

Koncesija, osiguranje, registracija, školovanje,... sve to košta i uzima vremena.
Ili će to morati pribaviti svi il će se to ukinuti.
 
Pravila moraju biti za sve taxista jednaka, svi moraju biti u istom položaju na tržištu i onda će biti mira i onda možemo govoriti o nekakvoj novoj konkurenciji.


Zašto bi vozači Ubera morali imati koncesiju? Zašto bi morali imati osiguranje? Auto ionako mora biti registriran kao i svaki, a čim vozač ima B kategorije znači da je školovan za upravljanje vozilom.
Prema tome, tko kaže da sve to moraju imati? Kaže glupi zakon koji kasni za razvojem tehnologije i kasni za zapadnim svijetom jer smo tu gdje jesmo.

Prema tome, ako meni kao korisniku nije bitno jel taj vozač ima neke dodatne dozvole (koncesije, osiguranja) što u praksi stvarno niti nije očito bitno, i još se želim voziti jeftinije, apsolutno nije točno da njima trebaju ti papiri jer se mušterijama fućka za to.

#22 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 30.07.2017. - 12:31

Koncesija je izmisljena stvar samo da bi se lova uzela. Isto kao sto na tehnickom morate platiti "poslove koje prethode tehnickom pregledu".
Nadalje, vozilo mora biti osigurano. Ako nije osigurano ne moze proci tehnicki.

Dakle, mislim da najvise taksistima smeta sto su morali platiti puno love i podmititi nekog uhljeba da bi oni mogli naplacivat svakakve iznose. Umjesto da se rijese idiota (oni koji stoje tocno ispred glavnog ulaza na GK) oni prosvjeduju protiv ubera.


Jos jedna stvar. Postoji blabla car. Mnogo ljudi to koristi. Jedina razlika izmedju tog i ubera je sto blabla car nije za profit nego za raspodjelu troskova a uber je za profit.


Down around the corner, half a mile from here

#23 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 30.07.2017. - 13:12

Neka loša iskustva vozača iz SAD.

 

 



#24 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 30.07.2017. - 13:44

Mislim da ti videi i nemaju smisla jer velika vecina vozaca ubera idalje vozi za uber...
Down around the corner, half a mile from here

#25 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 30.07.2017. - 18:44

Zakoni i trenutna praxa jesu zastarjeli i neadekvatni ali nisam za anarhiju. Ako su trenutni propisi takvi kakvi jesu onda za sve uvijeti trrbaju biti isti bez obzira na osobne antipatije i naklonosti. Upravo su razne nejednakosti pred zako.om problem drustva. Onda bi se tako moglo i sa svim drugim obrtima npr automehanicar,djecji vrtic,pekar,elektricar,zubar....znaci dobili bi hrpu kao legalnih obrta sa upitnom kompetencijom koja bi djelatnost obavljala po znatno jednostavnijim kriterijima od onih "pravih"
drazen

#26 DB

DB
  • Članovi
  • 11,579 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 31.07.2017. - 11:50

Zanimljiva dubinska analiza problema:

 

Borba protiv Ubera identična je borbi protiv reforme školstva; svaki put se prepadnemo budućnosti 

 

Uber se samo formalno tiče taksista, u pitanju je obrana društvenog modela

 

20170730Uber_HR_Butkovic-656x365.jpg

 

Jedan od eminentnih predstavnika krajnje hrvatske ljevice nedavno je na Facebooku ismijao pokušaje argumentacije Uberovog ostanka u Hrvatskoj, pitajući se čemu toliko buke radi mobilne aplikacije kakvu “prosječni student FER-a složi za tri dana”. Rasprava ispod statusa, usmjerena protiv Uberova ostanka, uglavnom se doticala radničkih prava, dostojnog života, narušavanja cijene rada i nelojalne konkurencije.

Rasprava je zanimljiva iz tri razloga. Neznanjem i banaliziranjem funkcioniranja Ubera autor stupa u domenu alternativnih činjenica – temelj Uberovog mehanizma čine napredni algoritmi i machine-learning kapaciteti, koji omogućuju precizno predviđanje potražnje prijevoza unutar gradova, za što trebaju godine i godine korištenja.

 

Logična koalicija lijevih i desnih demagoga

 

Uber zapošljava stotine matematičara, fizičara, meteorologa, data znanstvenika i drugih stručnjaka, kako bi što bolje znali kada će, gdje, u koliko sati, u kojem godišnjem dobu, pod kojim vremenskim uvjetima i kojem danu u tjednu trebati najviše vozača u nekom gradskom kvartu. Zagreb je, recimo, u početku bio podijeljen u četiri osnovne zone, a danas ga Uberovi algoritmi dijele u dvadesetak kvadranata. Što također znači da je Uber s vremenom sve bolji i korisniji, odnosno, svaki novi korisnik znači bolje iskustvo za sve ostale korisnike.

To, a ne slanje dispečeva po Google mapi, za što uistinu treba samo klinac s FER-a, osnova je Uberove aplikacije.

 

Drugo, komentar sadrži intrigantnu dozu ekonomskog protekcionizma – autor nije kazao da takvu aplikaciju može složiti prosječni student, ili prosječni student informatike, već student zagrebačkog FER-a. Možda nenamjerno, autor je time poručio kako nama ne treba nikakva globalna aplikacija za prijevoz, kad savršeno dobru možemo proizvesti i sami, u Zagrebu.

 

Ekonomski protekcionizam prostor je ugodnih spajanja lijevih i desnih demagoga, jednima sa sindikalnih, drugima s kulturoloških pozicija.

 

Obrana hrvatskog društvenog modela

 

Treće, argumenti poput zaštite domaćeg radnika, narušavanja cijene rada i nelojalne konkurencije doslovno su argumenti kojima je, u nedavnom intervju za Globus ili Jutarnji, nekadašnji lider tvrde desnice Tomislav Karamarko napao koncepte slobodne trgovine, uvoza i izvoza, i otvorenih granica. U ideološkom pozicioniranju protiv Ubera, liberalizacije, otvorene ekonomije i modernizacije općenito, tvrda ljevica i tvrda desnica prirodni su sugovornici.

 

Združena akcija domaćih taksista, ministra Butkovića i premijera Plenkovića prema kriminalizaciji Ubera, stoga, logičan je i očekivan korak u dugom nizu koraka kojima se, pod svaku cijenu, u prešutnoj velikoj koaliciji, pokušava održati postojeće stanje i model dogovorne ekonomije u školstvu, zdravstvu, mirovinskom sustavu, porezima, pa i prijevozu. Oni samo formalno štite hrvatske taksiste, no ulog je, ideološki, znatno veći: obrana hrvatskog društvenog modela.

 

Brutalni razdor između prošlosti i budućnosti

 

Pravi razdor u hrvatskom društvu nije sukob lijevog i desnog; ideološki rat se, dubinski, svakodnevno, brutalno i doslovno, vodi između aktivnog i reaktivnog, naprednog i nazadnog, otvorenog i zatvorenog, između onog što dolazi i onog što je bilo, ili nikad nije bilo, ali se uvjeravamo da jest. Poput stavljanja taksista – taksista! – na pedestal radnih prava i zaštite konkurentne tržišne utakmice.

 

Neproglašenoj, ali logičnoj i principijelnoj koaliciji društvenih aktera kojima odgovara trenutno stanje, ili se panično straše njegove promjene, upravo Uber predstavlja smrtnog neprijatelja, kao što ga je predstavljala reforma kurikuluma, kao što ga predstavlja koncept radnih dozvola za strance, kao što ga predstavlja svaki napor da se hrvatska ekonomija otvori, osuvremeni i oslobodi okova državnog kapitalizma – koji neminovno vodi u močvarnu ekonomiju, manje konkurencije, lošiju kvalitetu, više cijene, dilove ispod stola i Franju Lucića.

 

Razloge izostanka prosvjeda djelatnika državne televizije protiv dolaska Netflixa valja potražiti u nerazumijevanju disrupcije koju taj servis dugoročno predstavlja.

 

Ekonomska logika zatvorenih tržišta

 

Uber, kao istaknuti predstavnik digitalne ekonomije, zadire u temelje trenutnog ekonomskog poretka. Uber fundamentalno mijenja odnos između ponude i potražnje, otvara direktnu vezu između korisnika i dobavljača usluge, i redefinira oba pojma. Ako svatko može biti korisnik, i svatko može biti dobavljač – dapače, korisnik može u nekom trenutku biti dobavljač, i obrnuto – usluga se formira točno onako kako korisnik želi, bez posredovanja, zaštite, monopola, dogovora ili korupcije.

 

Uz to, zbog tehnološke platforme na kojoj je nastao, transparentnost je ugrađena u kod – ruta kojom se vozi, GPS pozicija, dužina puta, alternativne rute, javna ocjena svakog vozača i nešto manje javna ocjena svakog korisnika. Radikalna transparentnost u usporedbi s tradicionalnim taksi uslugama u startu je definirala ponašanje i dobavljača, dakle vozača, i putnika, i stvorila prirodne tržišne poticaje za bolju kvalitetu usluge. Pitanje za sve koji se odjednom zauzimaju za prava taksista – koliko puta su vas, u vrijeme svog tvrdog monopola, zavaljali za rutu i novac? Nisu pojedinci krivi, zatvorena tržišta kao poželjno i ekonomski logično ponašanje nameću varanje korisnika.

 

Korisnik kao centar reforme kurikuluma

 

Za staratelje dogovorne ekonomije u Hrvatskoj, ideja transparentnosti i pozitivnih tržišnih utjecaja pogubna je.

Pažljivije iščitavanje prijedloga kurikularne reforme pokazat će da su upravo na tim idejama Boris Jokić i njegovi suradnici temeljili cijelu stvar: ako točno znamo koji su propisani ciljevi nastavnih cjelina, možemo provoditi standardizirane testove u svim školama, po cijeloj Hrvatskoj. Ako možemo provoditi standardizirane testove, možemo točno vidjeti koji nastavnici rade iznadprosječno dobro, a koji su ispod prosjeka – kao i u slučaju Ubera, korisnik, dakle dijete ili roditelj, dolazi u fokus, a usluga se formira s obzirom na transparentne poticaje.

 

Građani su, na tržištu taksi usluga, imali prilike vidjeti pozitivne utjecaje konkurencije na formiranje tržišta, pa se protiv Ubera u Hrvatskoj koriste još dva neuvjerljiva argumenta: prvi, o nezakonitom djelovanju, iako je Uber promijenio koncept, pa sada svaki vozač mora djelovati unutar obrta ili tvrtke za prijevoz – a upravo zakonski okvir je ono što godinama, u brojnim industrijama i djelatnostima, onemogućava normalno tržišno natjecanje i rušenje monopolista.

 

Državna subvencija za više cijene i lošiju uslugu

 

Drugi je paternalističko zauzimanje za dobrobit naivnih vozača koje bi Uber mogao prevariti. S obzirom na to da više konkurencije poput Ubera vodi do nižih cijena, kažu, to nužno vodi do manjih plaća za vozače, koji će onda voziti i biti na gubitku, što znači da se ruši vrijednost njihova rada i stvara nelojalna konkurencija domaćim taksistima.

 

Ukratko, predstavnici nazadnih snaga kažu da su svi koji voze za Uber moroni bez razumijevanja osnovnoškolske matematike. U ovoj verziji stvarnosti, vozači, koji uglavnom djeluju kao samostalni obrtnici, ne znaju izračunati vlastite troškove i primanja, pa ih treba zakonski zaštititi kako ne bi radili sebi o štetu, ili na štetu ostalih taksista koji skuplje naplaćuju svoje usluge.

 

Pritom, ni ljevica ni desnica ne žele priznati kako, kad govore o nelojalnoj konkurenciji i zaštiti cijena domaćih taksista, zapravo govore o vrsti indirektne državne subvencije za probrane segmente ekonomije, niti nude objašnjenje kako potrošačima, običnim građanima, planiraju nadoknaditi povećanje u cijeni i smanjenje kvalitete. Dovoljan broj građana sjeća se cijena i razine taksi usluga, dok su taksisti uživali nesmetani monopol u hrvatskim gradovima.

 

Frustracije i aspiracije aktivnog dijela društva

 

Pritom treba istaknuti važnu stvar. Nazadne snage u Hrvatskoj nisu, poput suvremene njemačke ili engleske desnice, konzervativci i tradicionalisti u klasičnom smislu, samozvani čuvari narodne tradicije, društvenih vrijednosti, i zagovornici sporih, postepenih, odmjerenih promjena, bez pretjeranog državnog uplitanja u ekonomske tokove.

 

Nazadne snage u Hrvatskoj dinamične su, njihov cilj nije očuvanje, već prevrat, njihove metode ne oslanjaju se na tradiciju, već na pokušaje njenog prekrojavanja, njihova ideologija nije otvoreno tržište, već dokidanje osobnih i ekonomskih sloboda. Nazadne elemente i krikove za povratkom u bolja vremena promatramo na desnici, a bome i na ljevici, od perfidne revizije povijesti do združene borbe protiv moderniteta.

 

Najtužnije jest što se u Hrvatskoj ne nazire baš nitko tko bi artikulirao tendencije, frustracije i aspiracije onih dijelova društva, koji razumiju da u trenutno zadanim okvirima, šanse imaju isključivo tipovi poput Franje Lucića, uz nasumične bljeskove nasukanih genija, uglavnom s FER-a, o kojima Telegram pokušava redovito izvještavati.

 

Protagonisti trenutnog hrvatskog establišmenta

 

Takvih priča, nažalost, ima manje od priča poput one gospodina Lucića, jer trenutni okviri – društveni, akademski, medijski, pravni – kao protagoniste establišmenta nužno izbacuju ministre koji prepisuju radove, saborske zastupnike koji potplaćuju novinare, rektore koji prijete novinarima koji prate rad rektora, direktore nogometnih klubova koji iz klubova izvlače novac, i parlamentarnu većinu koja je zapela, u 2017. godini (nove ere), zabraniti korištenje jedne mobilne aplikacije.

 

Borba za očuvanje prijevoznog monopola formalno ima veze s taksistima, no iste stvari slušamo kad god se nađemo u prilici za promjenu društvenog modela. Riječ je, dubinski, o nastavku borbe za povratak u prošlost; kao u slučaju svih reakcionih zabluda, kao u slučaju Trumpa ili Brexita, u prošlost kakve nikad nije ni bilo.

 

Urednički komentar redakcije Telegrama



#27 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 31.07.2017. - 12:14

filozofiranje i lupetanje...ovdje se naprosto radi o sukobu zbog konkurencije u određenoj djelatnosti....

 

E sad koliko je ta konkurencija legalna i nelojalna i koliko se snalažljivošću i pronalaženjem rupa i neiskorištenih potencijala  ona koristi to je druga stvar...

Zamislimo recimo posao javnih bilježnika koji moraju imati kvalifikacije, licence, kancelarije, plaćati najam porez i dr i onda netko bez svega toga napravi aplikaciju kojom možeš u pola cijene odmah sve rješiti mobitelom. Odlično za korisnike ali porazno za bilježnike ....naravno da će se buniti....jer stvar bi bila prilično nepravedna


drazen

#28 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,067 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 31.07.2017. - 12:59

Cilj ne opravdava sredstvo u ovom slučaju. Ne može se tolerirati prosvjed taxista na način na koji je izveden. Također, bez obzira što piše u zakonu, ne može se zakon tumačiti uvijek kao nešto apsolutno i općenito dobro bez pogovora. Ovdje zdrav razum govori u prilog tome da su taxisti svjesni da Hrvatska nema dobar zakon pa to iskorištavaju kao argument na osnovu kojeg onda prosvjeduju što je u nekim granicama u redu jer se bore za sebe, međutim s takvim načinom prešli su granice.

Uostalom, ako i Uber krši zakon onda neka to sankciuonira država na pravilan način, a ne taxisti.

Ali kako to uvijek biva kada gledaš samo sebe, i pohlepno svoj džep zanemarujući razum, onda će fino na kraju izvući deblji kraj.
 

E sad koliko je ta konkurencija legalna i nelojalna i koliko se snalažljivošću i pronalaženjem rupa i neiskorištenih potencijala ona koristi to je druga stvar...
Zamislimo recimo posao javnih bilježnika koji moraju imati kvalifikacije, licence, kancelarije, plaćati najam porez i dr i onda netko bez svega toga napravi aplikaciju kojom možeš u pola cijene odmah sve rješiti mobitelom. Odlično za korisnike ali porazno za bilježnike ....naravno da će se buniti....jer stvar bi bila prilično nepravedna


Zašto bi vozači Ubera morali imati licence, dozvole bla. bla. ja opet pitam? Čemu? Po kojem kriteriju? A već smo zaključili da licenca u praksi ne znači ništa, jer znamo kakvi su taxisti vozači.
Dakle, ako netko ima vozačku za B kategoriju, smije voziti auto jel tako. I sad ako se meni kao korisniku fućka ima li netko licencu nekakvu žnj ili ne, kao što se i fućka velikoj većini korisnika pa i meni onda je to to. Dakle, upravo to, zašto nebi ja fino imao aplikaciju i poslovao na način da tko se želi voziti samnom nek se vozi, nema problema, a koga je strah i želi bit osiguran, i siguran sa tim licencama i glupostima (što je naravno krivo) neka se vozi taxijem. I gotovo.
A uz sve to, kažem, Hrvatska naravno kasni u implementaciji zakona koji uključuje takav način prijevoza kao što je Uber.

Dakle, to nema veze sa korupcijom i generaliziranjem da onda sve protuzakonito treba tolerirati, dakle to može reći samo neki pravnik koji svaki zakon tumači doslovno. Ovdje govorimo o zdravom razumu i logici.

I usporedba sa bilježnikom je ok. Upravo tako, ja bih prvi išao kod bilježnika koji je jeftinije je ne treba sve dozvole itd. samo što to ne postoji jer se taj papir koji bi ovjerio taj bilježnik nebi priznavao kao dokument koji vrijedi. No to je jedna stvar, vožnja kad se obavi teško da se "ne priznaje". :mrgreen:



#29 DB

DB
  • Članovi
  • 11,579 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 31.07.2017. - 13:20

filozofiranje i lupetanje...ovdje se naprosto radi o sukobu zbog konkurencije u određenoj djelatnosti....

 

E sad koliko je ta konkurencija legalna i nelojalna i koliko se snalažljivošću i pronalaženjem rupa i neiskorištenih potencijala  ona koristi to je druga stvar...

Zamislimo recimo posao javnih bilježnika koji moraju imati kvalifikacije, licence, kancelarije, plaćati najam porez i dr i onda netko bez svega toga napravi aplikaciju kojom možeš u pola cijene odmah sve rješiti mobitelom. Odlično za korisnike ali porazno za bilježnike ....naravno da će se buniti....jer stvar bi bila prilično nepravedna

 

...

I usporedba sa bilježnikom je ok. ...

 

Usporedba s bilježnicima ne stoji - bilježnici nemaju tržišnu konkurenciju (bar ne u klasičnom, komercijalnom smislu), imaju propisane tarife (nisam još čul da se neki reklamira "dođite k meni, samo kod mene 99,99 kuma solemnizacija kredita"  :mrgreen:).

U cijeloj ovoj fertutmi nisam primjetil da se neko zalaže za ukidanje nekih osnovnih i nužnih tehničkih i sigurnosnih uvjeta.

 

Prema tome, mislim da bi vozači trebali zadovoljavati minimum vozačkog staža (recimo 3 godine), imati čistu situaciju s kaznama, ev. nekakav dodatni ispit sigurne vožnje, a vozila zadovoljavati minimalni komfor, sigurnosne uvjete (ne vidim zakaj je problem polugodišnji period kontrole kočnica???), dok bi s financijske strane trebali svi imati fiskalne blagajne (ko uostalom i kumice na placu).

 

Naravno, neke dodatne uvjete bi trebalo ostaviti na rješavanje lokalnoj samoupravi, jer nije isto taksirati u Zagrebu ili Špičkovini. f040.gif



#30 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 31.07.2017. - 15:56

Dobro, to sa javnim biljeznicima je isto svjetska glupost...

Uberovi vozaci trebaju imati odredjeni staz, moraju imati vozacku 4 godine. Vozila zadovoljavaju stroge standarde, koji se svake godine mijenjaju. A placanje racuna se vrsi preko interneta, svaki racun je fiskaliziran.


Sjecam se da je prije nekih 20 godina vrijedilo pravilo da bi svako taxi vozilo trebalo biti bijelo. Kad pogledate kakve kante voze taksisti shvatite da se radi o divljem zapadu.


Down around the corner, half a mile from here

#31 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 31.07.2017. - 17:35

Ne da mi se quotati zadnjih nekoliko postova al vidim da ne kuzite kaj hocu rec. Ne stitim taksiste niti podrzavam prosvjed da pace ja bi prvi koristil uber ak je zbilja bolji i jeftiniji ali zelio sam reci kako bi za istu djelatnost trebali svi koji je zele obavljatiti imati iste uvijete i postivati zakonske regulative. To sto su zakoni i propisi takvi kavi jesu cesto zastarjeli i glupi ne znaci da ih se u pravnom drustvu netreba pridrzavati ili da za neke ne vrijede.
drazen

#32 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 31.07.2017. - 17:42


To zapravo nikad nije bilo sluzbeno propisano iako se zeljelo pa je ostalo na preporuci. Vozila koja su tad kupovana su radi toga bila vecinom bijela. Starija su ostala kakva jesu a kad se vidjelo nakon par godina da to ne prolazi pocela su se opet nabavljati vozila u boji po zelji sve do dolaska firmi tipa Cameo koji zbog prepoznatljivosti imaju svoje farbanje...



Sjecam se da je prije nekih 20 godina vrijedilo pravilo da bi svako taxi vozilo trebalo biti bijelo. Kad pogledate kakve kante voze taksisti shvatite da se radi o divljem zapadu.[/quote]
drazen

#33 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,649 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 31.07.2017. - 20:37

Ajmo ovako... Kad je dolazio Cammeo, RadioTaxi ih je htio tući isto su se žalili i prosvjedovali... Cammeo danas vozi... Iskreno, mene iznenađuje da se ITKO vozi RadioTaxijem...


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#34 Vladimir S.

Vladimir S.
  • Članovi
  • 587 posts
  • Joined 26.03.2010.
  • LocationSamobor

Posted 31.07.2017. - 21:13

Kako sam napisao na početku teme, taksi je profesija koja će nestati. Međutim nigdje nisam pročitao da su taksisti napravili nešto da unaprijede svoju uslugu. Zašto nitko nije tražio da se napravi njihova aplikacija. Ona priča o Uberovim matematičarima i algoritmima je ozbiljna stvar ali onda se prilagođavaš. Ne kažem da će pobijediti Uber ali mogli bi zadržati dio tržišta. Onakvim prosvjedima i poslovanjem kao u prošlosti neće sigurno napraviti ništa. Samo će odgađati neminovno i produžiti agonoju. Jedina šansa im je da se Uber zabrani na nivou EU a to se neće dogoditi. Na kraju će ga svi dozvoliti, uključujući Italiju gdje je trenutno zabranjen.
Deda je vozio seriju 32
Ja sam samo običan ferroequinolog

#35 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,067 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 31.07.2017. - 22:20

VladimirS., potpisujem. A i s kublachom se slažem.
Dakle, ako se oni ne prilagode propast će. Veliki "mišićavi" dinosauri su izumrli, ali nešto prilagodljivija bića su preživjela zar ne?
Tako da, koliko god oni na haubi igrali šah, njihovim sivim stanicama to očito baš i nije pomoglo.

#36 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 01.08.2017. - 05:55

 

Zašto bi vozači Ubera morali imati licence, dozvole bla. bla. ja opet pitam? Čemu? Po kojem kriteriju? A već smo zaključili da licenca u praksi ne znači ništa, jer znamo kakvi su taxisti vozači.
 

Prvobitni smisao licenci, dozvola ili kako se već zove je da se limitira broj taksista na nekom području te bi se time njima garantirala zarada i isplativost u ulaganje u vozila, aplikacije, stručnost, itd. Po meni bi bilo nužno da taksisti znaju barem jedan strani jezik (npr. Engleski). A obaveza taksista bi isto tako bila da su raspoloživi 24 sata dnevno i da postoji fiksni cijenik. Nažalost svjedoci smo bili da su neki od njih imali vrlo stara vozila, krame a da su se drugi bavili šahom, politikom... a cijena prijevoza je bila previsoka do dolaska konkurencije.

 



#37 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 01.08.2017. - 06:23

Ja se samo zalažem da su svi pred zakonom jednaki. Dakle očito je da će se morati mijenjati zakonska regulativa.

 

Drugi problem je da se u mnogim manjim turističkim  mjestima ili područjima ne provode odluke o uvođenju autobusnih ili gradskih linija samo da se taksi lobiju omogući monopol i enormna zarada.



#38 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 01.08.2017. - 06:40

Ajmo ovako... Kad je dolazio Cammeo, RadioTaxi ih je htio tući isto su se žalili i prosvjedovali... Cammeo danas vozi... Iskreno, mene iznenađuje da se ITKO vozi RadioTaxijem...

To je dokaz da konkurencija mora postojati (ali pod istim uvjetima). Radio taxi je nakon toga prepolovio cijene i nisu propali. 



#39 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 01.08.2017. - 07:10

Da ne otvaram novu temu:

 

http://morski.hr/201...li-iz-hrvatske/

 

 

Uber boat prema otocima – Prvi u svijetu krenuli iz Hrvatske

Uber-boat-Facebook-640x360.jpg

Uber boat prema otocima – Prvi u svijetu krenuli iz Hrvatske SPLIT – Uber je u Splitu predstavio novu uslugu UberBOAT. Ovim novitetom se prvi put u svijetu gostima omogućuje najam brodova s kapetanom za transfere između otoka i obale. Sve je počelo u Splitu s transferom na Hvar i obližnje otoke. Uber-boat-Facebook-1.jpgCijene se kreću od 2600 kn za brod koji može primiti 8 osoba, odnosno 3600 kuna za 12 osoba, a za poludnevne i cjelodnevne ture cijena će ovisiti o prijeđenim miljama i vremenu provedenom na brodu. Za razliku od kopna, na moru su ključan faktor vremenske (ne)prilike, tako će zavisno o tome, kapetani odlučivati je li uopće more pogodno za plovidbu. I.B.

 

 



#40 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 01.08.2017. - 07:47

http://siol.net/avto...k-uberja-428123

 

 

 

Skrivnostni električni Uber v povezavi z Mestno občino Ljubljana in LPP

b3ffea6feeb6f9ffaa4f-elektricni-volkswag

Uber namerava v Ljubljani prvič ponuditi tudi električno različico svojega sistema. Uporabili bi električne volkswagen e-golfe, ki so jih za lastno storitev prevozov kupili pri Mestni občini Ljubljana, upravlja pa jih LPP. Ker je teh avtomobilov kar 20, večinoma za zdaj niso v pogonu. Ali bi zaposleni pri LPP za dodatni Uberjev prevoz dobili dodatno plačilo, za zdaj še ni znano.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users