Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

UBER da ili ne?

uber taxi

  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#1 mivan

mivan
  • Članovi
  • 542 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 28.07.2017. - 13:03

Zbog sve više prosvjeda protiv Ubera, ali i velikog broja ljudi pobornika UBERA, otvaram raspravu na temu iz naslova.

Da li UBER posluje po zakonu i kako je moguće da normlano funkcionira u većini svijeta, a naše Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture najavljuje njegovo ukidanje?

 

 

 

TURISTIČKA sezona je u punom jeku, Dubrovnik i Split su krcati turistima, a taksisti su to odlučili iskoristiti u svojoj borbi protiv Ubera: u tijeku su prosvjedi! I to na prilazu zračnim lukama u Splitu i Dubrovniku, ali i Zagrebu.

"Zbog prosvjeda na Jadranskoj magistrali (DC8) u Dubrovniku, između mjesta Plat i Obod, vozi se otežano uz regulaciju prometne policije", javio je HAK.

Kako jutros prenose dubrovački mediji, na dijelu Jadranske magistrale u Dubokoj Ljutoj taksisti su blokirali promet. Kako piše dulist.hr, blokirana je prometna traka prema Zračnoj luci Dubrovnik pa je potrebno dosta strpljenja na putu do Čilipa.

"Nismo ništa blokirali"

Prosvjeduje se i u Splitu, odnosno u splitskoj zračnoj luci. Kako doznajemo od Milivoja Topića, taksisti iz Splita, Podstrane, Solina,Kaštela i Trogira od rana su jutra zauzeli parking na Resniku.

 

"Ima nas 250, 300. Ništa nismo blokirali, ali na parking se ne može ući. Okupili smo se ranom zorom, oko 4 i pol sata. Policija je tu s nama, uvedene su dodatne linije autobusa. Prosvjedujemo protiv Ubera i ostalih oblika ilegalnog prijevoza. Nismo ljuti na Ministarstvo prometa, očito je problem negdje drugdje. Ovim okupljanjem željeli smo potaknuti ljude da počnu raditi svoj posao", kazao nam je Topić.

Direktor Zračne luke Lukša Novak kazao nam je da njen parking nije blokiran i da se promet odvija normalno. 

"Taksisti prosvjeduju, ali nisu blokirali parking. Došli su jutros oko 7 sati i zauzeli 30-ak mjesta. Parking je pun, ali to je inače tako, špica je sezone. Kada se dogodi takva situacija, putnike preusmjeravamo na obližnji parking udaljen stotinjak metara", kazao nam je Novak.U splitskoj zračnoj luci očekuju udarni, takozvani, vršni vikend s najvećim prometom u godini. U subotu bi kroz Resnik trebalo proći 30-ak tisuća putnika, a u nedjelju oko 35 tisuća.

 

Predsjednik Udruženja taksista: "Nije ovo prosvjed, samo sam se zaustavio, a i ostali su učinili isto"

"Nisu dubrovački taksisti organizatori nikakva prosvjeda, već Uber i nefunkcionalnost pravnog sustava Hrvatske. Dvije godine se borimo, a svi su gluhi, briga ih za nas. A mi im punimo proračune iz kojih dobivaju plaće. Moramo se boriti, nema druge. 

Nakon posljednjeg spontanog okupljanja u Zagrebu prije dva mjeseca, tražili smo da zakon bude isti za sve. 

Kako se to nije dogodilo, izražavam svoje nezadovoljstvo te sam zaustavio svoje vozilo. Ne znam što su drugi pojedinci napravili. Vjerojatno su vozili goste na aerodrom pa su me vidjeli i pridružili se", rekao im je predsjednik Udruženja obrtnika autotaksi prijevoza Božo Miletić.

"Dubrovački taksisti blokiraju magistralu u smjeru aerodroma prema gradu i u obrnutom smjeru na izmjeničnim lokacijama. Prosvjeduju protiv Ubera. Na ionako preopterećenoj magistrali totalni je kaos. Policija naizmjence kontrolira promet pod rotacijskim svjetlima. Policija snima prosvjednike kamerama koji se nalaze pored vozila", javio je Indexu čitatelj.

 

http://www.index.hr/...iku/985216.aspx

 



#2 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,553 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 28.07.2017. - 17:17

 

 

Pojedinci koji obavljaju prijevoz temeljem aplikacije Uber obavljaju prijevoz bez taksi dozvole, bez licence, bez ispita o poznavanju grada, bez kvalifikacije za vozača, bez fiksnecijene usluge prijevoza, a upitna je i sigurnost putnika, navode iz HOK-a.

Izvor: https://www.tportal..../www.google.hr/



#3 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,123 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 28.07.2017. - 19:15

Jednostavno mi kasnimo za svijetom jer smo takvi. A naš primitivizam se jasno vidi upravo po tim prosvjedima gdje agresivni frajeri u ovom slučaju taxisti okupiraju prometnice i namjerno stvaraju kaos usred turističke sezone te glume dežurne policajce.

Ako Uber ne radi po zakonu, to nije njihova stvar, nego stvar policije. No uz sve to, treba ponoviti da najveća odgovornost leži u politici koja i obično kasni za zapadom, jer u zakonu ne postoji vožnja na prebilježbu, a onda to dođe kao melem na ranu toj agresivnoj ekipi koja onda glumi nevinašca i prosvjeduje na krajnje neprikladan način.

 

To što su taxisti (uz sve licence) i dalje najgori vozači koji redovito kršte sve što se može je njima u ovom slučaju manje bitno. Sjetimo se samo fizičkih napada na vozače Camea itd. No dečki će malo morati smanjiti hormone kad se Uber legalizira, i kad vide da su prisiljeni živjeti u 21. stoljeću, iako svojim ponašanjem pripadaju srednjem vijeku.

 

Uber? Da!



#4 Vladimir S.

Vladimir S.
  • Članovi
  • 587 posts
  • Joined 26.03.2010.
  • LocationSamobor

Posted 28.07.2017. - 19:23

Koliko sam shvatio vlada želi zabraniti Uber u Hrvatskoj ali ne može samo tako reći gotovo. Kombiniraju zakonska rješenja koja će ići u proceduru na jesen. Italija ga je zabranila tako da je moguće da ga zabrane i kod nas. S druge strane prigovori taksista imaju smisla ako oni moraju vaditi gomili dozvola za istu stvar a Uber ne mora. Mislim da je klasičan taksi profesija na odlasku ali to moraju i oni osvijestiti. Bit će još otpora ali tako će završiti.
Deda je vozio seriju 32
Ja sam samo običan ferroequinolog

#5 swen

swen
  • Članovi
  • 749 posts
  • Joined 12.02.2011.
  • LocationVaraždin

Posted 28.07.2017. - 20:01

što se tiče UBER-a tu postoji nekoliko zakonski sivih zona. jedna je, koliko sam shvatio (slobodno me ispravite ako griješim) da UBER kao firma nema svoje aute već su to privatni osobni automobili. e sad, da li oni poštuju zakonsku odredbu da taksi vozila trebaju ići na tehnički svakih pola godine i kako to uopće regulirati u njihovom slučaju...

#6 accord

accord
  • Članovi
  • 239 posts
  • Joined 02.01.2017.
  • LocationZagreb

Posted 28.07.2017. - 23:34

očito su nekoga naljutili.

 

 

 

 

BRUTALNO PREMLAĆENI DUBROVAČKI TAKSISTI 'Izletjeli su iz kombija i izvukli me iz auta. Prvo su me šakama, onda nogama a onda i palicom...'

 

 

http://www.jutarnji....alicom/6413033/



#7 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,553 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 29.07.2017. - 06:50

http://www.telegram....ije-kategorije/

 

 

Malo smo se raspitali i izgleda da Uber želi da se u novom zakonu taksisti podijele na dvije kategorije

Ministar Oleg Butković najavio je u petak da će novi Zakon o prijevozu u cestovnom prometu “djelomično liberalizirati tržište”. Ponovio je stavkako je Uber trenutno nezakonit. Što će točno novi zakon značiti za poslovanje Ubera, hoće li ga zabraniti ili legalizirati, precizno ćemo znati na jesen. Tada će najavljeni zakon krenuti u javnu raspravu, a onda i u saborsku proceduru.S druge strane, taksisti su u petak ponovno prosvjedovali i to u Dubrovniku, Splitu i Zagrebu. Traže zabranu Ubera kojega smatraju nelojalnom konkurencijom.

Ministarstvo je još u veljači ove godine formiralo Radnu skupinu za autotaksi prijevoz u kojoj je i predstavnik Ubera. Radna skupina bavi se donošenjem novog Zakona o prijevozu u cestovnom prometu. Njegovo donošenje očekuje se najkasnije do kraja trećeg kvartala ove godine. Ministar Butković u petak je ponovio kako će zakon u javnoj raspravi biti u rujnu.

Prijedlog Ubera

Uberov je prijedlog da se u novom zakonu uvedu dvije kategorije, jedna od njih bi bila taksiji, a druga tzv. predugovoreni prijevozi, doznajemo od izvora bliskog kompaniji. Uber i eventualno novi ponuđači usluge koji bi radili prema Uberovom modelu spadali bi u tu drugu kategoriju, prema ovom prijedlogu. “Trenutno mi tako nešto nemamo regulirano. Tražimo i da obje kategorije imaju iste uvjete, plaćaju iste namete i da se maknu nepotrebne barijere”, kaže naš izvor blizak kompaniji koji je želio ostati anoniman.

Ovakav je prijedlog na tragu onog što Uber od samog ulaska na tržište želi poručiti – da oni nisu taksi. Generalni menadžer Ubera u HrvatskojDavor Tremac više je puta govorio kako je, prema njihovom viđenju stvari, Uber tehnološka tvrtka koja se bavi privatnim najmom vozača i vozila. Prema takvoj logici, vi dakle, kada preko aplikacije naručite prijevoz, zapravo iznajmljujete auto i vozača.

Je li Uber taksi?

Taksisti trenutno moraju položiti ispit poznavanja grada, a u Uberu smatraju kako je to, uz današnju tehnologiju, nepotrebno. Trenutno Zakon propisuju da taksisti moraju imati školu za KV vozača koja traje tri godine. U Uberu i to smatraju nepotrebnim te predlažu da se umjesto toga uvede tečaj sigurne vožnje koji bi trajao nekoliko tjedana.

Ministarstvo je ranije tijekom ovoga tjedna podnijelo optužni prijedlog protiv Ubera Prekršajnom sudu. U Uberu se nadaju kako tužba protiv dvije tvrtke – Uber Croatia i International Holding BV neće rezultirati zabranom aplikacije, nego, eventualno, prekršajem. U međuvremenu bi trebao doći novi zakon koji će sve regulirati.

Čeka se novi zakon

Osim taksista koji su prosvjedovali, zabranu Ubera podržava i taksi Cammeo. Nisu sudjelovali u prosvjedu, ali, kako stoji u njihovom priopćenju, “pozdravljaju odluku Ministarstva prometa da od suda zatraži gašenje aplikacije koja omogućava nezakonito obavljanje taksi prijevoza”.

Premijer Andrej Plenković ranije je poslovanje Ubera nazivao nezakonitim, a ministar Butković u petak je kazao kako je Uberovcima Ministarstvo oduzelo 18 vozila i izreklo 7 milijuna kuna novčanih kazni.



#8 DB

DB
  • Članovi
  • 11,649 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 29.07.2017. - 11:48

Izgleda da se Uberova aplikacija i organizacija pokazala kao pun pogodak. Prema korisnicima, naravno.

A upravo to bi u suvremenom poslovnom svijetu (i kapitalističkom sustavu) trebalo biti primarno.

Dakle, umjesto lijenih, bezobraznih i neposlovnih šahista, potrebna je zdrava konkurencija ... i sve bi brzo trebalo doći na pravo mjesto.

 

A za mene je pravo mjesto usluga koja je unaprijed definirana (bez izuzetka tipa "može bez taximetra" i sl.), dapače, da postoji više vrsti usluga koje imaju i adekvatnu cijenu.

Dakle, kao prvo, nedopustivo je (a i komercijalno nemoguće) isključiti internetske aplikacije iz budućih ponuda, pa bi bilo kakav zakon trebao uvažiti i njih.

 

Koje bi to bile usluge?

1. Prethodna narudžba (recimo 24-1 sat unaprijed, s navedenim polazištem i odredištem) - time bi trebala imati i povlasticu na cijenu.

2. Ad hoc poziv (telefonom, internetom i sl.) - redovna cijena.

3. Taxi sa stajališta - cijena s povišenom tarifom.

4. Zaustavljanje taxija na ulici - cijena s povišenom tarifom.

5. Dijeljenje prijevoza s više neovisnih slučajnih putnika - cijena s popustom, a moguća je u kombinaciji s prethodne 4 vrste usluge (uz pristanak korisnika koji su već u taxiju).

 

Dakle, u središte rješenja treba staviti korisnike, a ne niti šah, niti ostala običajna prava, a pogotovo ne poznavanja grada i slične "turističke" izmišljotine.

I to je cijela mudrost.



#9 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 29.07.2017. - 12:54

Jako rijetko koristim taksi  a i klasični mi taksisti oduvijek idu na živce...no ovaj uber baš i ne kužim, ajd nek mi netko točno objasni kako bi to trebalo konkretno funkcionirati.

Kako se npr plaća porez na tu djelatnost,  tko mi garantira da naručeni auto neće biti neka olupina iz 1991 sa klincem koji je položio ispit prije 2 mjeseca,  kako je sa osiguranjem putnika i prtljage...što i kako u slučaju nesreće ?

Kako se uopće vozilo poziva i kako znam kada će stići....itd?  

...koja je stvarna razlika u cijeni  i usluzi u odnosu na klasiku?

Sve ovo pitam ne ironično nego me stvarno zanima... 


drazen

#10 Trebor

Trebor
  • Članovi
  • 209 posts
  • Joined 04.04.2007.
  • LocationZagreb-N. Retkovec

Posted 29.07.2017. - 14:32

Meni kao putniku je prioritet da me vozilo doveze od moje početne do krajnje točke. Tu mi je bitna cijena, da ne pretplatim vožnju, da vozilo dođe u prihvatljivom vremenu. Uber je nešto novo i tu vjerojatno ima i sive zone, ali taj način prijevoza je budućnost i njega će se morati regulirati. Može se zabraniti, ali to bi bilo samo privremenog karaktera.

Uber se jednostavno koristi preko Uber aplikacije. Meni je to puno jednostavnije i brže nego pozivanjem nekog telefonskog taxi broja, a i jeftinije je. Ja sam na svom računu registrirao i karticu, tako da ne trebam misliti koliko imam love u novčaniku. Kada me doveze do cilja, samo se pozdravim sa vozačem i to je to. Aplikacija pokazuje koje je vozilo najbliže i koliko mu treba do pozivatelja. Također, postoji ocjenjivanje vozača i putnika. Tako da se sve prati i kontrolira.

Nisam siguran, mislim da vozila koja rade za Uber ne bi smjela biti starija od 10 god., a osoba koja vozi za njih mora posjedovati vozačku najmanje godinu dana.

Prije prvog korištenja bio sam dosta sumnjičav, ali nakon toga, Uber mi je postala prva opcija.



#11 STress

STress
  • Članovi
  • 1,474 posts
  • Joined 24.07.2009.
  • LocationIstočno od Gajnica

Posted 29.07.2017. - 14:49

Prije par tjedana, u Zagrebu se dogodila prometna nesreća u kojoj je osobni automobil udario u zaustavljeno policijsko vozilo pritom ozlijedivši dvoje policajaca i putnicu u vozilu. Utvrđeno je da se radilo o vozilu u sustavu Ubera, s vozačem koji pri brzini od (kako sam kaže) od niti 30 na sat nije bio u stanju snaći se, povući ručnu i izvući tepih koji se podvukao pod pedale. I tu je priči, što se medija tiče, bio kraj. Ono što u medijima nećete pročitati (jer nije dovoljno atraktivno) jest post festum - priča oko osiguranja. Uberovi vozači nisu osigurani u cestovnom prometu, jednako kao ni putnici ili treće osobe sudionici. Pošto se radi o komercijalnom prijevozu, klasično obvezno osiguranje se na njih ne odnosi. A pošto nije zakonski regulirana djelatnost, neprimjenjivi su i drugi oblici osiguranja. Nadalje, tko i na koji način kontrolira broj vozača, broj obavljenih vožnji, cijenu naplaćene usluge, i slično? Nemojmo sad o podacima iz samog Ubera, jer su Hrvati izmislili dvostruko knjigovodstvo. Izdaju li se računi za naplaćenu uslugu? Kome se putnik moe požaliti ako je nezadovoljan uslugom, i tko sankcionira vozača? Itd, itd...



#12 file

file
  • Članovi
  • 656 posts
  • Joined 27.05.2007.
  • LocationQueenstown, NZ

Posted 29.07.2017. - 17:12

Treba sjesti pokraj nekog taxi stajalista, naruciti kavu i promatrati... To ubije svaku zelju za poslovnim druzenjem s onim klasicnim taksistima oloskog tipa. Osobno misljenje!


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf


#13 garlic

garlic
  • Članovi
  • 1,480 posts
  • Joined 29.05.2005.

Posted 29.07.2017. - 19:06

Zabluda je da ovi novi taksisti igraju šah. Ti su preglupi za takvo što. Pretežno vise na mobitelu i dogovaraju svoje "posliće".


garlic

#14 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 29.07.2017. - 19:33

Ajmo ovako.

Prijavio sam se da budem vozac ubera ali jos nisam poceo.
 

Kao prvo, price sa porezom ne drze vodu. Vozac ubera jedino mozete biti ako ste zaposlenik vlastite ili necije druge firme.
Tako da primjerice ako ste vlasnik svoje firme i odradite voznju uber vasu firmu uredno plati za obavljenu uslugu. Na vama je da vasa firma vas plati. Dakle uber je u principu posrednik koji uzima odredjeni postotak.
Varijabilne cijene isto tako nisu problem. Pa na kraju krajeva se prakticki nikad ne dogodi da idete odraditi istu udaljenost drugim taksijem i dobijete drugi iznos za naplatu. Tko zna zasto, a kod ubera bar vidite da ce voznja biti skuplja.
Naposljetku, uber racun je uredno fiskaliziran i dobijete ga na e-mailu, sa svim parametrima-vrijeme voznje, trajanje voznje i karta voznje. Kao da kupujete frizider preko internet ducana.
Ako nekome nije e-mail pravi nacin za izdaju racuna onda se treba zaliti i za e-poreznu, e-gradjane, e-lanu i sve te druge servise.


Postoje odredjeni kriteriji kakva vozila smiju biti uber vozila, i to se stalno unaprijedjuje. Dakle ako imate Mercedesa iz 1997 sa razvaljenim auspuhom, 500.000km, klima za koju postoji gumb ali nije radila posljednjih 10 godina itd. to ne prolazi.
I sami vidite koje kante voze ZG taksisti.
Postavlja se pitanje koja je funkcija stanice za tehnicki pregled kad za 100 kuna ispod desnog otiraca SVAKI auto prodje. Nazalost znam iz prve ruke to prolazi. Zasto bi onda uber bio kriv?

Price o tome da su taksisti skolovani i sli. ne drzi vodu. Svi znamo da obrazovanje kosta 4000kn, ispit se odradi onda idu licence. Mislite da nemoze bilo tko biti taksista? Itekako moze, imaju oni ljude koji rade za njih.

Da, dogadjaju se gluposti sa uber vozacima. Ali iz prve ruke znam, opet nazalost, da se ti vozaci vrlo brzo sankcioniraju. Na kraju krajeva, ako vozac dobije nekoliko losih recenzija ionako se nitko nece htjet vozit sa njim.


Taksisti kod nas su se nasli buniti. Valjda su im uzor taksisti u Njemackoj. Koji voze aute stare do 2-3 godine, u manjim mjestima 4 godine. Koji nisu nadrkane babe. Koji ne smrde po alkoholu.

 


Down around the corner, half a mile from here

#15 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,665 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 29.07.2017. - 19:49

Ma kad vidiš tko sve vozi RadioTaxi, VG Taxi... Čitaj npr. Bahrudin Sivić - Budo...

Da, "stvarno" je uber problem


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#16 decec

decec
  • Članovi
  • 383 posts
  • Joined 17.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 29.07.2017. - 21:52

S Uberom sam imao uvijek pozitivna iskustva.I super mi je njihova aplikacija.

 

Dok s ovim zg taksijima uvijek problemi: auti smrde po pepeljari, bahati, bezobrazni, prekršaje stalno rade, a račun je posebna priča. Par puta sam jedva došao do računa, a kad zatražim račun nakon što mi kažu proizvoljnu preskupu cijenu, onda se još naljute kako mogu tražiti račun. Jadno.

Prije par godina jedna od tih spodoba me vozila na aerodrom i lik me usred vožnje pitao jesam ja domoljub?   :mikro: Odgovorio sam mu da ne razumijem što to znači.

Nadam se da Uber ostaje, jer će biti katastrofa ako mi preostane samo običan taksi.



#17 Trebor

Trebor
  • Članovi
  • 209 posts
  • Joined 04.04.2007.
  • LocationZagreb-N. Retkovec

Posted 30.07.2017. - 00:54

Nije baš da Taxisti nemaju konkurenciju. Ja nemam iskustva sa tim obrtnicima, jer se nisam nikada vozio sa njima. Postoji Cammeo i Eko taxi, tako da postoji alternativa Radio taxiu.



#18 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,553 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 30.07.2017. - 06:40

Osnovni problem je da očitu nisu svi koji se bavi taxi prijevozmo jednaki pred zakonom.

Vozači koji rade za Uber su također  taxisti bez obzira što oni tvrde da je to samo iznamljivanje vozila sa vozačem. Glupost. To je sve taksi prijevoz.

 

Dakle za sve njih bi trebala vrijediti ista pravila. 

 

Koncesija, osiguranje, registracija, školovanje,... sve to košta i uzima vremena.

Ili će to morati pribaviti svi il će se to ukinuti.

 

Pravila moraju biti za sve taxista jednaka, svi moraju biti u istom položaju na tržištu i onda će biti mira i onda možemo govoriti o nekakvoj novoj konkurenciji. 



#19 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,665 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 30.07.2017. - 10:42

...što oni tvrde da je to samo iznamljivanje vozila sa vozačem. Glupost. To je sve taksi prijevoz....

Spada li onda i iznajmljivanje limuzine sa vozačem za npr. vjenčanja u taksiranje?


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#20 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,553 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 30.07.2017. - 12:10

Zanimljivo:

 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users