Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Okretište Rotor - Savski gaj


  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#21 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 13:53

@Duh
To sam i rekao, kanal je uz cestovnu obilaznicu nakon križanja pruge tako da je to to, i to je opet uz Blato, a ranija trasa kroz Jankomir nije još nemoguća iako bi bila zahtjevnija no svejedno ovo je u Blatu.

 

Prilično je nemoguća, budući da je totalno izbrisana iz GUP-a i djelom su na trasi izgrađeni objekti.

 

A to kaj teretna obilaznica ide uz sam daleki rub Blata... kakve to ima veze s javnim prijevozom?



#22 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 13:53

Kako god, autobusni terminal naravno da treba biti na nakoj površini blizu tramvajske mreže ali na području Novog Zagreba. Sad gdje točno nisam razmatrao niti je ovo tema za to.

U svakom slučaju tada sigurno ovo okretište ima smisla, npr. za liniju 4, međutim skroz dok je terminal tamo gdje je, ovo bi okretište bilo samo za pomoćnu funkciju.
 
 
 

To bi valjda trebala biti zamjena za okretište Savski most.

 
Dakle da, ali kad se izmjesti autobusni terminal.

#23 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 13:55

Što se tiče "uređenja" tramvajske pruge, ja osobno mislim da ne treba ništa raditi. Ne treba okretište, a onaj parkirni kolosijek uvijek dobro dođe. Cesta i ostalo su druga stvar. A okretište Savski Most urediti i premjestiti malo sjevernije (za sve sam napravio detaljne planove + nacrte, to sam se ja "dopisivao" s jednim od forumaša preko PP-a pa sam mu pokazao taj plan, ako želite, poslat ću u odg. temi do kraja tjedna).

#24 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,032 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 14:04

@Duh
Nije nemoguće, i ja sam rekao da jako teško ali drugi na forumu su imali više ideja o tome od mmene, tako da bih sad rekao da još postoje razumni koridori za prugu, još uvijek ima puno polja osim u spoju kod Gajnica, možda uz poneko rušenje kuća ili zastarjelih industrijskih hala u Jankomiru (ne zgrada), našlo bi se mjesta.

A da ipak ide uz cestovnu obilaznicu, pa sada ni tramvajska pruga uz Jadransku aveniju skoro nema veze s javnim prijevozom dok se Blato dodatno ne izgradi, zar ne... Meni ionako putnički promet po ovom dijelu obilaznice manje znači od bilo koje druge pruge ali drugi su ovdje dosta entuzijastični oko toga, pa eto, čisto da malo podsjetim.

Tako da ugl, samo teoretiziram o daljnjoj perspektivi gdje ne vidim da je tramvaj jako potreban u Blatu u usporedbi s Remetincem i seljenjem autobusnog terminala tamo, od toga smo krenuli.

Sve u svemu ionako mislim da bi stanica na pruzi za Karlovac u integriranoj tarifi i s više vlakova bila najbolja moguća stvar za kvart Blato, i sadašnji i neki u doglednoj budućnosti...

#25 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,032 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 15:00

Kako god, autobusni terminal naravno da treba biti na nakoj površini blizu tramvajske mreže ali na području Novog Zagreba. Sad gdje točno nisam razmatrao niti je ovo tema za to.

U svakom slučaju tada sigurno ovo okretište ima smisla, npr. za liniju 4, međutim skroz dok je terminal tamo gdje je, ovo bi okretište bilo samo za pomoćnu funkciju.
 
 
 
 
Dakle da, ali kad se izmjesti autobusni terminal.

Hm, slučaju da je ovdje terminal ima smisla produžiti 4, ali ja ga tu ne bih stavljao, ako terminal treba biti na ovom potezu a ne u Remetincu ili negdje drugdje dalje, zasad je ipak zgodnije da autobusi imaju direktnu vezu i s tramvajima na Horvaćanskoj i stanicu s vlakom na Savskom mostu nego da je terminal jednu stanicu dalje na lošem mjestu... Bedasta dilema jer bi trebalo u načelu biti dobro zamijeniti bus tramvajem, ali u ovom slučaju bih ipak rekao da je ovakva zamjena autobusa tramvajem nespretna.



#26 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 27.04.2017. - 16:18


Bilo bi loše, baš zato jer je 6 jedna od najvažnijih linija, ne razumijem gdje bi tu bila računica s putnicima a i logika s linijama, od Sopota do Savskog Gaja su dvije linije dovoljno a 6 bi se ovdje još više vraćala nazad na zapad, ne sjećam se kad ima velike gužve u postojeće dvije linije. I ne vidim da baš tako jako puno ljudi čeka to presjedanje jer većinom se ionako radi o ljudima koji mogu ići na 7 pa i čekaju 7, na Sopotu iz 6 čeka možda po 5 ljudi, to mije razlog za produženje linije, a kao da je i presjedanje toliki problem.
Ako nešto i treba tu doći to je onda možda rjeđa 8, jaka 6 je i poslije Zapruđa upitna.

Vezano za produzenje sestice.
Idem logikom da 6 povezuje centar i oba kolodvora sa nz pa nek ga poveze cijelog do Sav gaja ili cak sm. A onda je bolje 7 koja ide samo na akz i istok skratiti do Sopota ili Zapuđa. Za polazak nije problem. Gdje sad ceka sestica polazak- na okretistu. Pa sta onda.to okretiste ionako nebi imalo linije koje po njemu prolaze kao tzf bar dok se i ako ne izgradi odvojak za Blato
To je samo razmisljanje...zec je jos u sumi


drazen

#27 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 18:16

Hm, slučaju da je ovdje terminal ima smisla produžiti 4, ali ja ga tu ne bih stavljao, ako terminal treba biti na ovom potezu a ne u Remetincu ili negdje drugdje dalje..

 

Ja nisam ni rekao da bih ga tu stavljao, niti sam pisao o točnoj lokaciji, nego načelno da bi terminal trebalo svakako biti negdje u blizini tramvajske mreže u tom dijelu Novog Zagreba dakle oko Laništa, Remetinca itd. neka lokacija. 

Za ovu temu nije toliko važno gdje bi bio novi terminal, važno je da dok stari postoji ovo okretište nema smisla za redovite linije.

 

Ja isto sumnjam da bi terminal bio unutar rotora, ali bez obzira na to, 4-ku bi bilo korisno produljiti do tamo samo pod uvjetom sa se autobusni terminal sa Savskog mosta izmjesti bilo gdje drugdje.



#28 Dixie

Dixie
  • Članovi
  • 733 posts
  • Joined 19.01.2006.

Posted 28.04.2017. - 17:44

Doduše, prastari GUP (po kojem je sagrađen i rotor), predviđao je i produžetak današnje Vatikanske do Remetinačke, pretumbavanje Utinjske (i dobrog dijela tog kvarta). Pruga je trebala ići Sarajevskom-Vatikanskom-Remetinačkom i u rotoru se spajati. Također je bio predviđen i most kod Bundeka (nije to Bandićeva ideja), a pruga je i tu trebala ići po Republike Njemačke i poslije mosta po nikad izgrađenom Prisavlju. Ali to su bile neka vremena mraka dok su urbanisti i arhitekti planirali razvoj grada za 30-50 godina unaprijed, a ne referenti narodne zaštite.



#29 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,032 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.04.2017. - 19:38

Pa i u današnjem GUP-u je i dalje ucrtana produžena Vatikanska do Remetinečke i na njoj tramvajska pruga, kao i na novom mostu (i na Mostu slobode za kojeg je ucrtan i potencijalno širi koridor uostalom), slični planovi za Novi Zagreb i dalje postoje kakvi su bili 80-ih, srećom nisu puno ometeni jer tamo ima dovoljno zemlje pa se i s nešto malo novogradnje nije trebalo baš napraviti natiskani nered kao po Trešnjevci ili Maksimiru zadnjih desetljeća (iako su biseri naravno morali recimo zgrade na Laništu napraviti 5 m od avenije koja je skoro na razini autoceste, a Kajzerica i Klara su definitivno kaotični kvartovi kao i D. Dubrava ili D. Kustošija no od tih pravaca su ipak malo uvučene cjeline, tako da sve skupa unatoč svemu i dalje tu ima jako puno mjesta).

 

Samo što pruga danas u GUP-u između rotora i Remetinca ne postoji direktno nego je potpuno zbunjujuća crta oko Jaruščice gdje bi se Vatikanska trebala spojiti na Jadransku otkud jedna pruga nastavlja u Blato a druga ide preko mosta u Vrapče, no mislim da je to smiješno i u svakom slučaju će doživjeti promjene ako se išta bude gradilo.

Čini mi se najbolje spojiti prugu s Laništa preko Remetinečkog Gaja gdje je širina ceste nekih 25 m i može biti širine onoga što imamo na Horvaćanskoj u Prečkom, ostalo bi okolo bilo prilično mutavo.



#30 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 28.04.2017. - 19:54

Pruga je trebala ići Sarajevskom-Vatikanskom-Remetinačkom i u rotoru se spajati.

... i odlično da se ta pruga nije sagradila - jer bi to bila još jedna sasvim nepotrebna pruga, kroz, slobodno mogu reći, sam rub predgrađa (kao i pruga Savišće-Žitnjak), dok su puno potrebnije neke pruge kroz grad.

#31 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,032 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.04.2017. - 20:18

... i odlično da se ta pruga nije sagradila - jer bi to bila još jedna sasvim nepotrebna pruga, kroz, slobodno mogu reći, sam rub predgrađa (kao i pruga Savišće-Žitnjak), dok su puno potrebnije neke pruge kroz grad.

O muko moja...

Daj, najljepše te molim, prestani. Samo prestani.

Kakve su to divlje pruge "kroz grad"? Nemaš nikakav plan samo moraš svima objasniti da znaš bolje od ostalih.

 

Ovo nema veze sa Savišćem od kojeg su samo Kozari na nekoj kvazi-pokrivenosti no ipak na više od 500 m (a građeno je u doba kad se nije očekivao ovakav pad industrije a ne da pokrije bespravna stambena podučja koja nisu bila predviđena i normalno je da su sad dalje ovisna o autobusima), dok pravac uz Vatikansku do Remetinca na udaljenost od strogih 500 m ima preko 35.000 stanovnika a skoro 55.000 ako dodamo malo dalje dijelove Klare, Otoka, Hrelića i Jakuševca a možda i Botinca, a kad se sad izgradi Podbrežje biti će još 2.000 više već u prvoj fazi. Od bilo koje druge neizgrađene pruge ucrtane u GUP, više ima jedino možda Kranjčevićeva - Malešnica/Špansko.

 

Ti trkeljaj koliko hoćeš ali ti podaci su jako konkretni i ta predgrađa su ona gdje je tramvaj rentabilan, kao i da je..ni Jarun ili Dubec nisu na rubu grada pa su tramvaji prepuni, tako da stvarno... Ne znam više.

Jedva se suzdržavam da ne napišem nešto gore jer ovo prelazi bilo kakve granice smislenog raspravljanja.



#32 Dark Lord

Dark Lord
  • Članovi
  • 698 posts
  • Joined 11.06.2009.

Posted 28.04.2017. - 21:11

... i odlično da se ta pruga nije sagradila - jer bi to bila još jedna sasvim nepotrebna pruga, kroz, slobodno mogu reći, sam rub predgrađa (kao i pruga Savišće-Žitnjak), dok su puno potrebnije neke pruge kroz grad.

 

O Isuse boze, od tebe cemo cuti svakojih nebulaza. Ova je slicna onoj gdje si tvrdio da treba prodati niskopodne tramvaje a staru kramu modernizirati.

 

Ja ovo vise nemogu podnasati pa se budem ljepo oprostio od ovog foruma. Nemam vise zivaca.



#33 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 28.04.2017. - 23:34

Ja ovo vise nemogu podnasati pa se budem ljepo oprostio od ovog foruma. Nemam vise zivaca.


Iako se skroz s tobom slažem da su to nebuloze (obje ideje) neću nikad shvatiti ovakve odluke. Prvo, na forum se može registrirati pa onda i pisati baš svatko, netko tko je stučan i kompetentan ali i netko tko ne znam razlikovati tramvaj od bicikla. Isto tako tu su članovi o (skoro 7) pa do 77+ godina, prema tome ne znam čemu čuđenje na ovakve postove.
Drugo, kao da se zanemaruje sve što je dobro i korisno, evo neki dan Garfield objavi fenomenalne slike iz 90-ih, bez obzira na hrpu gluposti ovdje se i dalje može naučiti jako puno o ovim temama, pa i na osnovu ovakvih gluposti, kada onda drugi daju protuargumente itd.

#34 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 29.04.2017. - 09:21

Te "gluposti" su moja mišljenja i to što se ne slažete s njima ne znači da je to razlog da se može trošiti vrijeme na pisanje tako negativnih, nepotrebnih i glupih postova kao što su zadnja tri. Ivan_T-101, naravno da imam ideje za puno bolje pruge ali naravno da ih neću podijeliti s tobom dok sa mnom razgovaraš na takvom nivou. Dark Lord, stvarno ne kužim u čemu je problem. Nedavno su neki (zna se tko) izvrijeđali moja mišjenja (kao i sad) pa sam se maknuo s foruma na nekih tjedan-tjedan i pol, ali ovo što ti pričaš i tvoj razlog odustajanja je glupost, i nadam se da nisi mislio ozbiljno. I da, btw. kad već govorite da vam se ne sviđaju moji planovi onda recite i zašto, a ne samo "ne sviđa mi se, to je glupost, nemaš pojma" itd.

Nadam se da je sad sve jasno i da više neće dolaziti do ovoga.

#35 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 29.04.2017. - 09:24

A možda je i problem u tome što svaku kritiku svojih mišljenja shvaćaš kao vrijeđanje.



#36 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 29.04.2017. - 10:00

A možda je i problem u tome što svaku kritiku svojih mišljenja shvaćaš kao vrijeđanje.


Ne, ako si se baš i ti uključio, pročitaj zadnjih 6-7 stranice ZET- Žičare Sljeme i Budućnost tr. prometa u Zagrebu (2) i onda zaključi.

#37 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,032 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 29.04.2017. - 10:13

Te "gluposti" su moja mišljenja i to što se ne slažete s njima ne znači da je to razlog da se može trošiti vrijeme na pisanje tako negativnih, nepotrebnih i glupih postova kao što su zadnja tri. Ivan_T-101, naravno da imam ideje za puno bolje pruge ali naravno da ih neću podijeliti s tobom dok sa mnom razgovaraš na takvom nivou. Dark Lord, stvarno ne kužim u čemu je problem. Nedavno su neki (zna se tko) izvrijeđali moja mišjenja (kao i sad) pa sam se maknuo s foruma na nekih tjedan-tjedan i pol, ali ovo što ti pričaš i tvoj razlog odustajanja je glupost, i nadam se da nisi mislio ozbiljno. I da, btw. kad već govorite da vam se ne sviđaju moji planovi onda recite i zašto, a ne samo "ne sviđa mi se, to je glupost, nemaš pojma" itd.

Nadam se da je sad sve jasno i da više neće dolaziti do ovoga.

Nemaš koherentnu ideju nego se predomišljaš kako propuh puhne, a onda iznosiš briljantne zaključke o tome da jedan od najgušće naseljenih novih dijelova grada nema stanovnika. Kad se razotkrije da nemaš ideju o tome kakve su to nove pruge "kroz grad" jer svatko normalan bi napisao usporedbu pruge koju želi s onom koju ne želi ako zna koja je, onda pišeš "neću sada o tome" i "niste zaslužili da vam pišem" što je ekstremno bahato i dugo nisam sreo nekoga tko ovako pompozno odgovara na činjenicu da mu se razotkrilo neznanje i prazna rasprava. Tu nema nikakvog vrijeđanja, očito je što se događa.

 

Napisao sam potpuno jasno zašto i utemeljeno na brojevima i ostalom kontekstu na svaki tvoj nebulozni post pa tako i na zadnji, i previše se trudim s obzirom na razinu. Ne znam zašto ne bih do kraja iskritizirao takvo neznanje i s desetljetnim planiranjem grada i sa statistikama i s trenutnim realnim prometnim stanjem.

 

 

 

A što se tiče žičare, tu se lijepo vidi kako si preosjetljiv.

Ako ti netko kaže da širiš neutemeljenu i naivnu propagandu bez činjenica koja će previše koštati a ne samo malo više nego bus jer bi volio vidjeti svoju omiljenu atrakciju, to nije vrijeđanje. Isto kako mene ne treba posebno uvrijediti ako mi netko napiše neki emocionalni argument s druge pozicije, recimo da širim negativizam oko toga da se ništa ne treba graditi i nemam pojma o ekologiji ili turizmu dok za sebe mislim upravo suprotno, onda argumentiram da se ovakve stvari ne smiju graditi bez računice i projekcija, i napišem nešto o stvarima poput odnosa investicije i operativnih troškova busa i žičare, tehničke neadekvatnosti žičare na maloj strmini, koliko bus proizvodi CO2 a koliko porezana šuma sekvestrira, dok je ostatak grada u prometnoj banani, a ne da postanem osobno defenzivan i počnem se žaliti kako me dio foruma mrzi. 



#38 brane

brane
  • Članovi
  • 66 posts
  • Joined 16.07.2006.

Posted 29.04.2017. - 12:54

Te "gluposti" su moja mišljenja i to što se ne slažete s njima ne znači da je to razlog da se može trošiti vrijeme na pisanje tako negativnih, nepotrebnih i glupih postova kao što su zadnja tri. Ivan_T-101, naravno da imam ideje za puno bolje pruge ali naravno da ih neću podijeliti s tobom dok sa mnom razgovaraš na takvom nivou. Dark Lord, stvarno ne kužim u čemu je problem. Nedavno su neki (zna se tko) izvrijeđali moja mišjenja (kao i sad) pa sam se maknuo s foruma na nekih tjedan-tjedan i pol, ali ovo što ti pričaš i tvoj razlog odustajanja je glupost, i nadam se da nisi mislio ozbiljno. I da, btw. kad već govorite da vam se ne sviđaju moji planovi onda recite i zašto, a ne samo "ne sviđa mi se, to je glupost, nemaš pojma" itd.

Nadam se da je sad sve jasno i da više neće dolaziti do ovoga.

 

A da jednostavno opišeš svoje ideje pa da probamo to analizirati i raspraviti?



#39 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 29.04.2017. - 13:29

A da jednostavno opišeš svoje ideje pa da probamo to analizirati i raspraviti?


Raspravu nastavljamo u odgovarajućoj temi, očekuj moj odgovor uskoro: http://www.zeljeznic...-u-zagrebu-3dio

#40 Dixie

Dixie
  • Članovi
  • 733 posts
  • Joined 19.01.2006.

Posted 29.04.2017. - 21:08

... i odlično da se ta pruga nije sagradila - jer bi to bila još jedna sasvim nepotrebna pruga, kroz, slobodno mogu reći, sam rub predgrađa (kao i pruga Savišće-Žitnjak), dok su puno potrebnije neke pruge kroz grad.

 

Logika ti je malo jača strana. Tebi nije palo na pamet da je pruga planirana kroz dio koji nikad nije izgrađen, a ne kroz poljanu? Cijeli taj dio je bio planiran za nova naselja. A o pruzi Savišće-Žitnjak isto pojam nemaš jer je izgrađena zbog industrijske zone (koja više ne postoji) i tisuća ljudi koji su tamo išli na posao (ELKA, Munja, Prvomajska - samo ti je tu radilo 3-4 tisuće ljudi u svakoj smjeni). CMP Savica-Šanci je prije bio daleko aktivniji, nije bio kao napušteno groblje kako danas djeluje. Da, danas ta pruga teško ima neko opravdanje (osim kao spojna točka neke buduće veze prema Petruševcu ili Kvatriću). U vrijeme dok sam ja išao u Ruđer, nisam se jednom vozio na vratima od škole do Getaldićeve i još je tramvaj na Žitnjak dolazio pun.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users