Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Okretište Rotor - Savski gaj


  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 26.04.2017. - 15:44

Prema najavama i nacrtima najavljeni su radovi na rekonstrukciji rotora koji obuhvaca izgradnju dvocijevnog podvoznjaka - tunela na spoju av Dubr. i Jadranska av. tom bi prilikom trebalo biti izgradeno tramvajsko okretiste unutar rotora kao kopija Zapruda a parkirni kolosijek u av Dub. bi se ttebao ukloniti
drazen

#2 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 26.04.2017. - 15:46

Natječaj za gradnju još nije završil.



#3 jz 363

jz 363
  • Članovi
  • 233 posts
  • Joined 26.04.2008.

Posted 26.04.2017. - 23:17

 tom bi prilikom trebalo biti izgradeno tramvajsko okretiste unutar rotora kao kopija Zapruda a parkirni kolosijek u av Dub. bi se ttebao ukloniti

 

Da li je tu još isprva bila planirana okretnica? Jer, koja je zapravo bila (i jeste) funkcija tih parkirnih koloseka, a bez okretnice?



#4 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 00:05

Da li je tu još isprva bila planirana okretnica? Jer, koja je zapravo bila (i jeste) funkcija tih parkirnih koloseka, a bez okretnice?

 
Planirano je okretište, zato su i postavljeni peroni. No i bez toga mogu se koristiti za parkiranje vozila u kvaru (za što se tu i tamo koriste) te ostale mogućnosti.
 
Dakle, natječaj nije završio ali očito postoji rješenje za koje se traži izvođač.
Izdvojio sam dvije stvari za nas bitne, dakle okretište je na prvi pogled kopija Zapruđa (vjerojatno izmjerama nije), i vidi se točno kako bi izgledalo odvojak i početak planirane buduće pruge prema Laništu / Blatu, no ona nije obuhvaćena u ovaj projekt. Inače koliko sam shvatio postojeći peroni ostaju. 
 
Untitled_zpsuikjrfis.png
 
Untitledd_zpsyik5wvll.png

Definiran je i način ugradnje tračnica, dakle standardna shema ZG 3/II sa poboljšanim elasticitetom, na betonskoj podlozi zatvorena tucanikom. Odnosno kao svaka izvedba pruge na zasebnom tijelu.

I naravno o samom okretištu treba razmišljati kao o pričuvnom okretištu za kraćenja, slučaj zastoja, prijevoz bliže Areni s izvanrednim linijama u slučaju potrebe i slično. Ovo okretište nebi trebalo imati nikakvu funkciju u smislu početno/krajnjeg stajališta bilo koje postojeće linije.

U svakom slučaju okretišta su dobra stvar, ovo je logična lokacija ali kao takvo (pogotovo prije izgradnje pruge za Blato) ono nema nikakvu značajnu funkciju i sigurno nije prioritet za izgradnju, no vjerujem da je dobar korak prema izgradnji nove pruge za Blato, barem po logici glava koje upravljaju gradom.

#5 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 27.04.2017. - 06:08

Što ne bješe nekakav plan "privremeno" okretište Savski most prebaciti u rotor?
Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#6 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 07:18

Nisam čul za taj plan, al jednog lepog dana kad bu rekonstrukcija okretišta Savski most došla na red to bi i imalo smisla. Iako, može poslužiti i Prečko.



#7 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,326 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 07:50

Što ne bješe nekakav plan "privremeno" okretište Savski most prebaciti u rotor?


Ja samo znam da sam negdje uspio procitati "privremeno" za Savski most. No sta gdje kako kada. Neznam

#8 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 27.04.2017. - 08:05

Ja samo znam da sam negdje uspio procitati "privremeno" za Savski most. No sta gdje kako kada. Neznam

 

ZET-ova monografija 90/50 (10. listopad 1981)

Na stranici 42/43 (podnapis ispod slike) "Privremeni autobusni terminal "Savski most" ...



#9 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 27.04.2017. - 08:25

Nisam čul za taj plan, al jednog lepog dana kad bu rekonstrukcija okretišta Savski most došla na red to bi i imalo smisla. Iako, može poslužiti i Prečko.

Nismo se razumjeli...

 

Okretište Savski most je privremene prirode...

Ono će se migrirati nekuda... Izmeđuostalog, iskopao sam post Ivana_T-101 od prije 11 godina :mrgreen:

 


Cijelo okretište Savski most je privremeno tamo, planirano je premještanje terminala na livadu zapadno od Jadranskog mosta, ili na rotor i nešto slično, a okretište je zasad ostalo starinsko, kad valjda propisi i nisu bili baš razrađeni (tako se sa pola stanica izlazilo direktno na kolnik, i još do nedavno na Austrijskoj...).
 
Što se tiče malog razmaka između kolosijeka, takvo je još i okretište na Borongaju. Pretpostavljam da će se to kad-tad srediti...

Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#10 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 10:18

Ja znam da se u zadnje vrijeme samo govorilo o gradnju suvremenog okretišta/terminala na istom mjestu di je i sad.



#11 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 10:46

Na istom mjestu sigurno ne ako se gradi novo jer bi standardi bili navučeni i natiskani, ali može biti proširen tamo gdje su sad sportski tereni uz prugu gdje bi bila i željeznička stanica, dakle između zavoja i mosta. Tamo je i označeno da treba biti infrastruktura u GUP-u.

No mislim, jednog dana ionako treba postati parking jer mislim da bi dugoročno bilo bolje premjestiti terminal u Remetinec jer kao i prije Vrapča, preko Mosta slobode ili nekad Dupca, nije dobro da dvadesetak autobusnih linija ima terminal ispred gusto naseljenog područja umjesto promišljenog tramvajskog produženja, i tramvaj umjesto simplificiranog produženja u Blato gdje nema potrebe za tramvaem za 2.500 st. (a prolazi i vlak i treba još doći i teretna obilaznica) treba dovesti u Remetinec gdje bi se zatvorio drugi tramvajski prsten a ž.s. je već tu (što ne znači da nove ž.s. nisu potrebne i da tramvaj ne treba jednog dalekog dana doći i u Blato).

#12 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 27.04.2017. - 10:56

MIlan če to da bratski rješi jer grad je njegovo igralište asfaltirano je da malo dobije glasove a mega projekt če Miiki poslje izbora 



#13 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 11:02

Opet cjepidlačiš.

 

A u Blatu neće biti nikakve teretne obilaznice, to je svršena priča.



#14 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 27.04.2017. - 11:29

Mozda nebi bilo lose 6-icu produljiti do Sav gaja kad bude okretista. Uvijek mi je na zivce islo to okretiste u Sopotu pa cekanje i presjedanje za dalje.....a 6 je ipak jedna od najvaznijih linija
drazen

#15 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 11:30

Mozda nebi bilo lose 6-icu produljiti do Sav gaja kad bude okretista. Uvijek mi je na zivce islo to okretiste u Sopotu pa cekanje i presjedanje za dalje.....a 6 je ipak jedna od najvaznijih linija

 

A gdje bi čekala? U okretištu?



#16 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 12:38

Opet cjepidlačiš.
 
A u Blatu neće biti nikakve teretne obilaznice, to je svršena priča.

Kako cjepidlačim? Samo pričam o dužoj perspektivi i o tome da toliki broj autobusa preko mosta nije najefikasnije rješenje izasad za tramvaj u Blatu nema potrebe i da je zato Remetinec logični terminal.
A plan za teretnu obilaznicu je i dalje da ide ili uz cestovnu obilaznicu (aktualni u novijoj dokumentaciji) ili nekud uz sveučilišnu bolnicu pa kroz Jankomir iako se taj neko vrijeme nije pojavljivao u dokumentima, i jedno i drugo je uz/kroz Blato.

Mozda nebi bilo lose 6-icu produljiti do Sav gaja kad bude okretista. Uvijek mi je na zivce islo to okretiste u Sopotu pa cekanje i presjedanje za dalje.....a 6 je ipak jedna od najvaznijih linija

Bilo bi loše, baš zato jer je 6 jedna od najvažnijih linija, ne razumijem gdje bi tu bila računica s putnicima a i logika s linijama, od Sopota do Savskog Gaja su dvije linije dovoljno a 6 bi se ovdje još više vraćala nazad na zapad, ne sjećam se kad ima velike gužve u postojeće dvije linije. I ne vidim da baš tako jako puno ljudi čeka to presjedanje jer većinom se ionako radi o ljudima koji mogu ići na 7 pa i čekaju 7, na Sopotu iz 6 čeka možda po 5 ljudi, to mije razlog za produženje linije, a kao da je i presjedanje toliki problem.
Ako nešto i treba tu doći to je onda možda rjeđa 8, jaka 6 je i poslije Zapruđa upitna.

#17 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,565 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 13:22

Kako cjepidlačim? Samo pričam o dužoj perspektivi i o tome da toliki broj autobusa preko mosta nije najefikasnije rješenje izasad za tramvaj u Blatu nema potrebe i da je zato Remetinec logični terminal.
A plan za teretnu obilaznicu je i dalje da ide ili uz cestovnu obilaznicu (aktualni u novijoj dokumentaciji) ili nekud uz sveučilišnu bolnicu pa kroz Jankomir iako se taj neko vrijeme nije pojavljivao u dokumentima, i jedno i drugo je uz/kroz Blato.

 

Cjepidlačiš u tome da čim sam ja spomenil da je to "na mjestu" Savskog mosta me ideš ispravljat da to podrazumijeva proširenje terminala, iako ja ničim nisam spomenul da to ne bude tako. Na kraju, koga to imalo zanima, lako može potražiti i naći zadnje planove za obnovu/širenje terminala Savski most. Plan podrazumijeva da terminal zauzme čitavo područje između pruge, Savske i Jadranske avenije. Naravno da postojeći terminal nije adekvatan.

 

Teretna obilaznica preko Jankomira je bila planirana 70-ih i 80-ih, bio je sačuvan koridor za nju. Međutim, nakon toga je maknuta iz planova i njezin koridor je (ili će upravo biti) nepovratno zauzet drugim sadržajima. Tak da zaboravi na taj koridor, nažalost.

 

Nova teretna obilaznica je planirana uz samu obalu odteretnog kanala Sava-Kupa.



#18 Linija 1

Linija 1
  • Članovi
  • 945 posts
  • Joined 11.02.2017.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 13:35

Ne znam čemu gradnja okretišta, 1 stanicu dalje je drugo okretište.

#19 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 27.04.2017. - 13:48

Ne znam čemu gradnja okretišta, 1 stanicu dalje je drugo okretište.

To bi valjda trebala biti zamjena za okretište Savski most.



#20 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.04.2017. - 13:49

@Duh
To sam i rekao, kanal je uz cestovnu obilaznicu nakon križanja pruge tako da je to to, i to je opet uz Blato, a ranija trasa kroz Jankomir nije još nemoguća iako bi bila zahtjevnija no svejedno ovo je u Blatu.

@linija1
No da, i tamo je spoj na linije na Horvaćanskoj na presjedanju sa 7, a u slučaju produženja pruge prema Laništu opet nema potrebe za ovim okretištem. Dakle sve u svemu suvišno.
Da se mene pita ja bih umjesto okretišta ovdje ispod rotora proveo pomoćno cestovno lijevo skretanje s mosta na Av. Dubrovnik jer to je uz vezu ravno Av.Du-J.av. i najopterećeniji pravac, a već je u biti deniveliran bez miješanja na druge ceste dok pješaci ne bi bili prevelika smetnja (a ni eventualni tramvaj prema jugozapadu), ne bi bio jako brz ali došlo bi na slično kao i na čekanju prolaza na rotoru koji bi se dodatno rasteretio i izbjegavao kaos.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users