Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Automatizacija prometa


  • Please log in to reply
156 replies to this topic

#1 cc

cc
  • Članovi
  • 146 posts
  • Joined 29.05.2008.

Posted 15.04.2017. - 13:43

Kočnice Žv...Crnković

Tehnologija Vuče..Cvitanović

Željeznička Vozila..Šurina

Vagoni...Mardešić

Propis (OŽPP)i..Lovrić  ( Bandićev savjetnik za šport)

Električni dio...Degoricija

Mehanički dio ( mislim da je ovdje bila i žutka)...Brkić

Praksa..Žilić...Lovac na pruge i još jedan ( zaboravih mu ime)

Ostali predmeti poput matematike (Amra), fizike, etike...su lagani da im niti nisam posvećivao pozornost

 

DešBu...ovo smo peglali 2 godine, i vjeruj mi da je od njih naj blaži bio Patrik ( a znate da je i on zayeban), pa sad se vi usporedite sa svoja 3 mjeseca kakve takve škole sa naše 2 godine. ( da ne bude zabune, škola je četverogodišnja ali 3 i 4 razred su bili stručni, dok su 1. i 2. bili istog programa za sve.

Pa kad te Božo ( aka Cvitanović) uvati vrtiti oko tehnologije vuče, pa ti dođe Lovrić pa te malo prorešeta oko avize i predavize ( što me nije dotaklo u mojih 23 g vožnje), pa Crnković stariji počne pipati izravne i neizravne ( direktna i indirektna ) kočnice, pa Degoricija sa svojim shemama i strujnim krugovima, pa Milan Brkić sa svim ostalim pitanjima....OMG

 

Dakle nivo znanja nije niti ne može biti isti školovanje je skraćeno a sve u cilju smanjivanja tržišne cijene sata rada Sv.

 

Kad su počeli interni kursevi unutar hž i zapošljavanja sa sumnjivim školama iz inozemstva ( Bosna i Srbija), onda su se i počele dogadjati neke čudne stvari poput vožnje nepravilnim olosijekom od Črnomerca do Zaprešića, pa previdi laganih vožnji, zaletavanja strojnim lok pod Slovensku KM...., Ogulinski Hreljin...itd.

Prometnik koji ne zna napisati nalog, pregledač koji ne zna da prilikom pucanja gl voda se zavodi automatsko kočenje, dispečer koji ne zna brojeve vlakova ( smjerovi kretanja par nepar).

Sve u svemu katastrofa se sprema već 15-20 g, i sva zanimanja (strukovna) su polako počela gubiti na važnosti. Kad padnu prve žrtve ovakvog školovanja, onda će biti kasno, ali nastavit će se baljezgati na forumu samo pod drugom temom..a to će biti Crna Kronika 

 

Mali Pajo...SPVH ( u početcima) zaista nema veze jer je isti osnovan 1997 a na važnosti je dobio tek dvije tri godine kasnije, a ova sranja su počela malo ranije.

mišljenja sam da današnjeg strojovođu treba što bolje obučiti oko propisa, vožnje i postupanja u izvanrednim situacijama. o sustavima u i izvan lokomotive trebao bi znati tek najosnovnije stvari. jedino što stvarno treba znati su pokazivanja instrumenata na kontrolnoj ploči. danas je sve automatizirano. došla su neka nova vremena 



#2 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,336 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 15.04.2017. - 14:38

mišljenja sam da današnjeg strojovođu treba što bolje obučiti oko propisa, vožnje i postupanja u izvanrednim situacijama. o sustavima u i izvan lokomotive trebao bi znati tek najosnovnije stvari. jedino što stvarno treba znati su pokazivanja instrumenata na kontrolnoj ploči. danas je sve automatizirano. došla su neka nova vremena 

Druga vremena kažeš...
Skokni ti malo sinko do Ljubljane i usput obiđeš ViT...ne trebaš dalje putovati da skužiš da ti je mišljenje šuplje ko crkveno zvono.Tamo ćeš vidjeti i uvjeriti se u prvom licu kako se kvalitetno i temeljito provodi obuka strojovođa te koliki nivo znanja se traži na periodičnim ispitima a da ne govorim o obuci za nova vučna vozila.

Zapravo,jednim dijelom si u pravu.Nitko ne traži od strojovođe da do detalja opiše recimo CAN sabirnice na 6112,ali ako ne znaš ali baš ništa o tome,nego samo blejiš u instrumente mudo labudovo ćeš ti znati kako se pomoći u slučaju ispada jednog CAN-a i što ti sve neče raditi u tom slučaju.O lokomotivama starijeg tipa neću ti ništa niti pričati jer ti je to očito strana materija.
Ali..kad smo već kod tog "mišljenja"....kako ćeš reagirati u"izvanrednoj" situaciji labude kad ne kužiš kako sustav funkcionira ????
Npr....noćas mi je jedan "majstor" priuštio iskakanje iz kože defektom jedne 3xx konstatacijom da je lok mrtva.U početku putovanja ??
Prvo smo se neko vrijeme raspravljali o tome da kad već ima zapregu da prespoji kabel grijanja sa zaprežne lok,pa mi tvrdi da tog kabela nema,pa da ako ga ima on ne zna gdje je,pa to je opasno kroz lokomotivu provlačiti tuđi napon pa Markovi konaci.....
Finale je...nepotrebno zabijen vlak,šuster defekt itd.
Zašto šuster defekt ?
Ma samo zato što lega nije skužio kad se već opružio u kabini da je nogom pritisnuo "gljivu" za slučaj opasnosti.Da je nešto malo znao o cijeloj štoriji zvanoj 1141-3xx znao bi da mu nešto blokira za početak pantograf...kud sve ostalo.
Ali on je mislio kao i ti da je dovoljno blejati u instrumente i prouzročiti tim blejanjem par tisuća kuna štete PP-u.
A da te pitam dijete drago...koliko instrumenata postoji u upravljačnici jedne 3xx ?
Ja ću ti reći !
Slovom i brojem...TRI (3).
Dva manometra i brzinomjer.
Dovoljno ?



#3 cc

cc
  • Članovi
  • 146 posts
  • Joined 29.05.2008.

Posted 15.04.2017. - 15:09

Druga vremena kažeš...
Skokni ti malo sinko do Ljubljane i usput obiđeš ViT...ne trebaš dalje putovati da skužiš da ti je mišljenje šuplje ko crkveno zvono.Tamo ćeš vidjeti i uvjeriti se u prvom licu kako se kvalitetno i temeljito provodi obuka strojovođa te koliki nivo znanja se traži na periodičnim ispitima a da ne govorim o obuci za nova vučna vozila.

Zapravo,jednim dijelom si u pravu.Nitko ne traži od strojovođe da do detalja opiše recimo CAN sabirnice na 6112,ali ako ne znaš ali baš ništa o tome,nego samo blejiš u instrumente mudo labudovo ćeš ti znati kako se pomoći u slučaju ispada jednog CAN-a i što ti sve neče raditi u tom slučaju.O lokomotivama starijeg tipa neću ti ništa niti pričati jer ti je to očito strana materija.
Ali..kad smo već kod tog "mišljenja"....kako ćeš reagirati u"izvanrednoj" situaciji labude kad ne kužiš kako sustav funkcionira ????
Npr....noćas mi je jedan "majstor" priuštio iskakanje iz kože defektom jedne 3xx konstatacijom da je lok mrtva.U početku putovanja ??
Prvo smo se neko vrijeme raspravljali o tome da kad već ima zapregu da prespoji kabel grijanja sa zaprežne lok,pa mi tvrdi da tog kabela nema,pa da ako ga ima on ne zna gdje je,pa to je opasno kroz lokomotivu provlačiti tuđi napon pa Markovi konaci.....
Finale je...nepotrebno zabijen vlak,šuster defekt itd.
Zašto šuster defekt ?
Ma samo zato što lega nije skužio kad se već opružio u kabini da je nogom pritisnuo "gljivu" za slučaj opasnosti.Da je nešto malo znao o cijeloj štoriji zvanoj 1141-3xx znao bi da mu nešto blokira za početak pantograf...kud sve ostalo.
Ali on je mislio kao i ti da je dovoljno blejati u instrumente i prouzročiti tim blejanjem par tisuća kuna štete PP-u.
A da te pitam dijete drago...koliko instrumenata postoji u upravljačnici jedne 3xx ?
Ja ću ti reći !
Slovom i brojem...TRI (3).
Dva manometra i brzinomjer.
Dovoljno ?

pa ovo bi i trebale biti najosnovnije stvari. valjda.  danas toliko toga ima i svaka generacija lokomotiva ima nešto novo da ulaziti u neke dubine niti je potrebno niti učinkovito u školovanju. ono, trebali bi znati više od profesionalnog vozača kamiona o kamionima, ali ne koliko i pilot civilnog zrakoplova o sustavima i fizici zrakoplova (ako razumiješ)  



#4 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,336 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 15.04.2017. - 15:42

pa ovo bi i trebale biti najosnovnije stvari. valjda.  danas toliko toga ima i svaka generacija lokomotiva ima nešto novo da ulaziti u neke dubine niti je potrebno niti učinkovito u školovanju. ono, trebali bi znati više od profesionalnog vozača kamiona o kamionima, ali ne koliko i pilot civilnog zrakoplova o sustavima i fizici zrakoplova (ako razumiješ)  

Dakle...naravno kao i svaki puta na ovom forumu kad se spomene strojovođa rasprava postane besmislena do apsurda.
Besmisleno je nekome nešto objasniti kad taj netko ima mišljenje o nečemu o čemu je  enciklopedijski upoznat.

Apsurd je da se u jedan koš trpaju vozači kamiona,strojovođe i na kraju piloti.
Glede pilota...malo si se prešao dragi moj neznani čovječe.Poprilično dobro su oni upoznati sa fizikom.Poprilično dobro.Bez znanja fizike njihovo daljnje školovanje je banana.
Ako razumješ.
Apsurd nad apsurdima je da o obuci strojovođa na jednoj strani odlučuju mediokriteti a na drugoj strani o toj tematici se mlati prazna slama na jednom...ajmo reć....forumu koji zapravo služi za uveseljavanje pučanstva.
Učinkovito školovanje znači u prijevodu....biti upoznat sa problematikom.Koliki level znanja imaš toliko si kompetentan.
A ti zagovaraš operaciju koljena kod kirurga koji je s time onako informativno upoznat jer inače radi samo sa operacije debelog crijeva.Simbolično...jer anus i mišljenje imaju svi. 



#5 cc

cc
  • Članovi
  • 146 posts
  • Joined 29.05.2008.

Posted 15.04.2017. - 15:54

Dakle...naravno kao i svaki puta na ovom forumu kad se spomene strojovođa rasprava postane besmislena do apsurda.
Besmisleno je nekome nešto objasniti kad taj netko ima mišljenje o nečemu o čemu je  enciklopedijski upoznat.

Apsurd je da se u jedan koš trpaju vozači kamiona,strojovođe i na kraju piloti.
Glede pilota...malo si se prešao dragi moj neznani čovječe.Poprilično dobro su oni upoznati sa fizikom.Poprilično dobro.Bez znanja fizike njihovo daljnje školovanje je banana.
Ako razumješ.
 

ja razumijem da niste pročitali moj post s razumijevanjem. jer ja upravo i tvrdim da pilot mora imati mnogo veća znanja o fizici i tehnici nego strojovođa. školovanje pilota je mnogo zahtjevnije i mnogo duže (osobito civilnih). ne se ljutiti. nikako ne želim omalovažavati zanimanje strojovođa, ali ne treba od toga raditi neku famu. "ubrzani tečaj" i sl. za takvo odgovoran posao kao što je strojovođa (kako se sugerira u prijašnjim postovima) zvuči grozno



#6 marioZG

marioZG
  • Članovi
  • 145 posts
  • Joined 29.08.2013.
  • LocationZagreb

Posted 15.04.2017. - 17:36

Čisto sumnjam da će itko od mlađih doživiti mirovinu na poslu SV. Tehnologije napreduju, a pogotovo zadnjih godina autonomija vozila. Za 15-20 g kad se usavrši neće biti tog zanimanja, kao i mnogim zanimanjima u budućnosti. Ovi novi su perspektivni što se toga tiče pa niti ne moraju sad puno znati, kad u buduće od toga nece imati nikakve koristi.
Na željeznici treba jos danas početi (kasni se puno) sve automatizirati kako bi sustav bio bolji, sigurniji, učinkovitiji i manje koštao. :)

#7 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,336 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 15.04.2017. - 17:38

ja razumijem da niste pročitali moj post s razumijevanjem. jer ja upravo i tvrdim da pilot mora imati mnogo veća znanja o fizici i tehnici nego strojovođa. školovanje pilota je mnogo zahtjevnije i mnogo duže (osobito civilnih). ne se ljutiti. nikako ne želim omalovažavati zanimanje strojovođa, ali ne treba od toga raditi neku famu. "ubrzani tečaj" i sl. za takvo odgovoran posao kao što je strojovođa (kako se sugerira u prijašnjim postovima) zvuči grozno

Koliko ja vidim....slabo se tu bilo što razumije.Tupi se svoje pa ko živ ko mrtav.
Usporediti nivo obrazovanja strojovođe i pilota je potpuno nepotrebno i ako baš hoćemo....definitvno infantilno.

Ma mojne....školovanje pilota je zahtjevnije...
Ako nemate praktična iskustva ili o lokomotivama ili o avionima,nemamo više o čemu razgovarati.Za avijaciju su mi mnoge stvari zanimljive..možete li mi nečemu naučiti ?
O mom poslu više nemamo o čemu razgovarati.
 



#8 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,336 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 15.04.2017. - 17:42

Čisto sumnjam da će itko od mlađih doživiti mirovinu na poslu SV. Tehnologije napreduju, a pogotovo zadnjih godina autonomija vozila. Za 15-20 g kad se usavrši neće biti tog zanimanja, kao i mnogim zanimanjima u budućnosti. Ovi novi su perspektivni što se toga tiče pa niti ne moraju sad puno znati, kad u buduće od toga nece imati nikakve koristi.
Na željeznici treba jos danas početi (kasni se puno) sve automatizirati kako bi sustav bio bolji, sigurniji, učinkovitiji i manje koštao. :)

Tko živ tko mrtav za 20 godina....
Može li se jednom....barem jednom govoriti u realnom vremenu i okviru mogućnosti ?
Pretpostavki je ionako...već malo previše.
Osim toga....majku mu staru...govorimo o stvarnim i trenutnim problemima ZA KOJE NEMA 20 GODINA VREMENA DA SE RIJEŠE !!!
Niti će tih 20 godina proći bez sranja !!!



#9 garlic

garlic
  • Članovi
  • 1,372 posts
  • Joined 29.05.2005.

Posted 16.04.2017. - 09:17

Čisto sumnjam da će itko od mlađih doživiti mirovinu na poslu SV. Tehnologije napreduju, a pogotovo zadnjih godina autonomija vozila. Za 15-20 g kad se usavrši neće biti tog zanimanja, kao i mnogim zanimanjima u budućnosti. Ovi novi su perspektivni što se toga tiče pa niti ne moraju sad puno znati, kad u buduće od toga nece imati nikakve koristi.
Na željeznici treba jos danas početi (kasni se puno) sve automatizirati kako bi sustav bio bolji, sigurniji, učinkovitiji i manje koštao. :)

 

 

Ma kakvi, to što kažeš je znanstvena fantastika. Čak i na japanskim željeznicama gdje vlak vozi automatski postoji strojovođa u kabini vlaka/lokomotive koji nekad mora poslužiti neke komande i izdavati glasovne naredbe. Nikad se neće desiti da vlak vozi bez prisutnosti čovjeka. Da bi toga bio svjestan moraš puno znati o željeznici i izvarednim okolnostima koje se mogu dogoditi. Možda bi bez posade mogao voziti neki prigradski vlakić-metro u urbanim zonama. Ali vlak koji izlazi na otvorenu prugu i kreće se velikim brzinama uvijek će imati čovjeka u posadi. Nije vani uvijek lijepo vrijeme, znaš....nekad je na pruzi temperatura -20 a onda je i tehnika podložna zatajivanju. Niti možeš na nekoj željeznici unificirati svo upravljanje i sve lokomotive. Uvijek je to jedan konglomerat raznih vučnih jedinica od kojih svaka ima svoje prednosti i mane. 


garlic

#10 marioZG

marioZG
  • Članovi
  • 145 posts
  • Joined 29.08.2013.
  • LocationZagreb

Posted 17.04.2017. - 20:56

Tko živ tko mrtav za 20 godina....
Može li se jednom....barem jednom govoriti u realnom vremenu i okviru mogućnosti ?
Pretpostavki je ionako...već malo previše.
Osim toga....majku mu staru...govorimo o stvarnim i trenutnim problemima ZA KOJE NEMA 20 GODINA VREMENA DA SE RIJEŠE !!!
Niti će tih 20 godina proći bez sranja !!!

Kad govoriš o realnom vremenu, ne možeš preko noći naučiti nekoga npr. upotrebljavati pravilno priborom za rad polju nego je potrebno učiti što teoriju što praksu dok to ne sjedne kak spada. Za neka zanimanja potrebno je puno godina da se nauči, npr. pilot.
Kako riješiti problem? Meni čak ta večernja škola nije problem, jer da provedbu ispita obavlja neka neovisna (koliko toliko) institucija tipa HAK, vjeruj mi kvaliteta kadra bi bila daleko bolja, jer bi morali učiti dodatno doma a i profesori u školi bi se više trudili. A onda još ta politika na HŽ-u, bljak ... Najbolje dati u koncesiju sve tvrtke na željeznici, nek država financira i dalje pa da vidimo hoće li biti bolje stanje. Čisto sumnjam da može gore kao sada. Dobrog kadra ima itekako, ali nema prilike.



#11 stjepan

stjepan
  • Članovi
  • 746 posts
  • Joined 14.03.2009.

Posted 18.04.2017. - 06:51

Onda dalje. ...

 

Vjerovatno su tako razmišljale i strojovođe parnih lokomotiva kad su im govorili da će jednog dana strojovođa biti gospodin u odijelu, sam na lokomotivi koju će upravljati samo tipkama ili prometnici kad su im govorili da će se signali sami postavljati i skretnice same okrećati...Ta tehnologija se već danas uveliko razvija i u automobilskoj industriji, a na željeznici već postoji, istina strojovođa je još uvijek gore ali i to je pitanje vremena... 



#12 garlic

garlic
  • Članovi
  • 1,372 posts
  • Joined 29.05.2005.

Posted 18.04.2017. - 09:54

 

Vjerovatno su tako razmišljale i strojovođe parnih lokomotiva kad su im govorili da će jednog dana strojovođa biti gospodin u odijelu, sam na lokomotivi koju će upravljati samo tipkama ili prometnici kad su im govorili da će se signali sami postavljati i skretnice same okrećati...Ta tehnologija se već danas uveliko razvija i u automobilskoj industriji, a na željeznici već postoji, istina strojovođa je još uvijek gore ali i to je pitanje vremena... 

 

 

Baš te nisam razumio...što je pisac htio reći....?

 

Ima jedna poslovica a ovako glasi, "Kad bi svi ljudi na svijetu pričali o onome što doista znaju....zavladala bi velika tišina"...

 

Kao i Dashu meni je već dosadilo dalje pričati....ja sam dio tog sistema i poznajem ga iznutra....ljudi su skloni dati mišljenje i stavove uopće ne poznajući problematiku. Ja bih volio da sve vaše razmišljanje i opaske potkrijepite dokazima...tj primjerima. Gdje na svijetu vlak vozi 300 km/h bez strojovođe i kada će se dogoditi da taj vlak vozi potpuno automatizirano i bez posade? Nikad. Ne mogu dalje raspravljati o tome sa facebook generacijom koja nije u stanju napumpati gumu na svojem biciklu....  i tako dalje.. i bliže.

 

Radije slušajte što vam stari i iskusni majstori mogu poručiti i čemu vas mogu naučiti....čujemo se.....


garlic

#13 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Članovi
  • 3,908 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 18.04.2017. - 09:59

Hm. stjepan je malo stariji od facebook generacije i dio je tog sistema i poznaje ga iznutra. :wink:


Željeznički triatlon:
"Zbog otkazivanja vlaka 2307 (Zagreb 20.07 - Križevci 21.08) putnici će biti prevezeni vlakom 2211 (Zagreb 20.41 - Križevci 21.37), autobusom od Križevaca do Bjelovara nakon čega će do Virovitice voziti vlak."

#14 garlic

garlic
  • Članovi
  • 1,372 posts
  • Joined 29.05.2005.

Posted 18.04.2017. - 10:04

Hm. stjepan je malo stariji od facebook generacije i dio je tog sistema i poznaje ga iznutra. :wink:

 

 

Nebitno...svojim komentarima i pisanjem baš mi nije uložio neko povjerenje. ŠTO poznaje? Idemo u detaljniju raspravu? 

 

Zato jer znam da na našoj željeznici postoji mnogo "stručnjaka" i znalaca koji tu željeznicu znaju samo preko svojeg uredskog stola i papira koji im dolazi na taj stol. Ti i takvi ljudi nikada neće moći znati što i kakvi problemi se događaju na TERENU, tj pruzi...


garlic

#15 410 EXP

410 EXP
  • Članovi
  • 2,405 posts
  • Joined 18.05.2007.
  • Locationnegdje

Posted 18.04.2017. - 11:10

Hm. stjepan je malo stariji od facebook generacije i dio je tog sistema i poznaje ga iznutra. :wink:

Pa i tajnica kod direktora je u sustavu, i skretnicar u Strizivojni i čuvar cpr u Sibinju..zar to znači da oni poznaju sustav iznutra a da se tiče zanimanja Strojovodje????
Gluposti, kad ste culi od nas da poznajemo problematiku ostalih zanimanja? Mozda ih relativiziramo ali njihove sve probleme ne znamo! Gosp Stjepan mozda je "insider" i nije fb generacija ali njegovo poznavanje lok i zanimanja Sv,vjerujem je površno. Počeli smo o školovanju koje nije dobro odradjeno, jer kako ocjeniti jednog " kursasa " koji ne zna razliku od Ampermetra i Manometra?
Sve je to smješno.

...samo mokri snovi za pojedine...


#16 stjepan

stjepan
  • Članovi
  • 746 posts
  • Joined 14.03.2009.

Posted 18.04.2017. - 11:37

 

 

Baš te nisam razumio...što je pisac htio reći....?

 

Ima jedna poslovica a ovako glasi, "Kad bi svi ljudi na svijetu pričali o onome što doista znaju....zavladala bi velika tišina"...

 

Kao i Dashu meni je već dosadilo dalje pričati....ja sam dio tog sistema i poznajem ga iznutra....ljudi su skloni dati mišljenje i stavove uopće ne poznajući problematiku. Ja bih volio da sve vaše razmišljanje i opaske potkrijepite dokazima...tj primjerima. Gdje na svijetu vlak vozi 300 km/h bez strojovođe i kada će se dogoditi da taj vlak vozi potpuno automatizirano i bez posade? Nikad. Ne mogu dalje raspravljati o tome sa facebook generacijom koja nije u stanju napumpati gumu na svojem biciklu....  i tako dalje.. i bliže.

 

Radije slušajte što vam stari i iskusni majstori mogu poručiti i čemu vas mogu naučiti....čujemo se.....

 

Ako nešto i ne razumiješ pitaj ...

 

A poslovica zaista ima puno, svejedno pokušaj se držati ove što si je sam naveo...

 

To pozivanje na Dasha hoće reći koliko si zayeban tip ili šta? Koliko se sjećam upravo s njim si nedavno imao konstruktivnu raspravu koja je pokazala tvoj nivo stručnosti ... da ne idem dalje.  Da si "pravi" strojovođa i da voziš prave vlakove znao bi puno toga ali na manevri si izgleda za puno toga prikraćen, pa tako očito pojma nemaš  šta su to €urobalize, ETCS, GSMr, stvari koje su već prisutne ili su u dolasku u Hrvatsku. Toliko o poznavanju problematike.

 

I da nitko ne tvrdi da  već danas voze svi vlakovi bez strojovođe (mada neki voze), a da će voziti i u Hrvatskoj ...  hoće sigurno ...

 

A to "stari i iskusni majstori " jedni ste samo stari...



#17 garlic

garlic
  • Članovi
  • 1,372 posts
  • Joined 29.05.2005.

Posted 18.04.2017. - 12:13

 

Ako nešto i ne razumiješ pitaj ...

 

A poslovica zaista ima puno, svejedno pokušaj se držati ove što si je sam naveo...

 

To pozivanje na Dasha hoće reći koliko si zayeban tip ili šta? Koliko se sjećam upravo s njim si nedavno imao konstruktivnu raspravu koja je pokazala tvoj nivo stručnosti ... da ne idem dalje.  Da si "pravi" strojovođa i da voziš prave vlakove znao bi puno toga ali na manevri si izgleda za puno toga prikraćen, pa tako očito pojma nemaš  šta su to €urobalize, ETCS, GSMr, stvari koje su već prisutne ili su u dolasku u Hrvatsku. Toliko o poznavanju problematike.

 

I da nitko ne tvrdi da  već danas voze svi vlakovi bez strojovođe (mada neki voze), a da će voziti i u Hrvatskoj ...  hoće sigurno ...

 

A to "stari i iskusni majstori " jedni ste samo stari...

 

 

Pa nisi baš napisao tko si i koju funkciju obnašaš? Uvijek imam isti problem jer mene na ovom forumu većina zna i zna koji posao radim. Ali ne zna moje obrazovanje. Prema tome opet ponavljam KOJI SI TI FAKTOR na željeznici uopće? Jel ti željeznicu znaš samo iz priča ili si taj koji je na lokomotivi i neposredno zna kako je to voziti vlak i što se sve može dogoditi u toj vožnji? Eto...ja oprečno vidim stvari...ti si samo neki nusproizvod željeznice...lik koji sluša priče...ode doma poslije svojeg radnog vremena i nema pojma što se na pruzi dogodi u 3.00...

Nemoj se zamarati svjetskim tehnologijama koje se ne mogu primjeniti na našoj štreki. To je samo tvoj poligon da sam sebi dokažeš kako nešto kužiš. Besmisleno je zamarati se sa time jer neće se to dogoditi i zalud vam je taj jal prema strojovođama. Za koje ti i takvi misle da su bespotrebni i nevažni. Uopće mi nije teško shvatiti takvo plitko razmišljanje jer sam tome nispodištavanju strojovođa bio svjedok kad sam se davno zaposlio kao elektromehaničar na ZG RK. I prvo što su me tamo kao mladog radnika naučili da odmah pljunem strojovođu i prema njemu se odnosim sa omalovažavanjem.

 

Relaciju Dash i ja?.....na to nemaš pravo reći niti "a"....nisam sa tobom vodio polemiku nego sa njime....i tu ti je bolje šutiti.


garlic

#18 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,336 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 18.04.2017. - 14:41

Moja malenkost ima problem u ovoj raspravi jer sa jedne strane moram neupućenima objasniti neke probleme vezane uz kompetenciju strojovođe a sa druge strane u radpravi sudjeluju pojedinci koje i osobno poznajem.
S dobrom namjerom moram upozoriti da niti Stjepan nema puni uvid problema naše branše pogotovo u HŽ-u niti je Garlic baš puno falio u svojim objašnjenjima iaoko nema full iskustvo pruge i elektro vuče.
Ova bajanja o 20 godina budućnosti te još malo dobrih želja glede DOS strojovođa nisu baš vrijedni mog vremena.
Svi vi ovdje zatvarate oči pred činjenicom da kriteriji znanja ne prate potrebu nego se dogodilo obratno.Sindikati,rodijaci,fasade na kućama su odradili svoje.Da vidim samo kako će se SŽ postaviti u ovoj priči.I tu je zasmrdjelo do neba.

#19 stjepan

stjepan
  • Članovi
  • 746 posts
  • Joined 14.03.2009.

Posted 18.04.2017. - 16:26

Moja malenkost ima problem u ovoj raspravi jer sa jedne strane moram neupućenima objasniti neke probleme vezane uz kompetenciju strojovođe a sa druge strane u radpravi sudjeluju pojedinci koje i osobno poznajem.
S dobrom namjerom moram upozoriti da niti Stjepan nema puni uvid problema naše branše pogotovo u HŽ-u niti je Garlic baš puno falio u svojim objašnjenjima iaoko nema full iskustvo pruge i elektro vuče.
Ova bajanja o 20 godina budućnosti te još malo dobrih želja glede DOS strojovođa nisu baš vrijedni mog vremena.
Svi vi ovdje zatvarate oči pred činjenicom da kriteriji znanja ne prate potrebu nego se dogodilo obratno.Sindikati,rodijaci,fasade na kućama su odradili svoje.Da vidim samo kako će se SŽ postaviti u ovoj priči.I tu je zasmrdjelo do neba.

 

Ja razumijem da ti Garlica osobno poznaješ te ga stoga i braniš. Tako je i treba. Dok ne dođe ova budućnost o kojoj smo govorili moraš se na njega osloniti, al tvrditi da to nikad neće doći (zato što su šliperi masni) ma daj... Menii ne treba imati uvid u probleme vaše branše niti sam u njih ulazio (dosta mi je problema moje branše). Ovo je forum o željeznicama i svako može svoje mišljenje iznijeti, pa makar bio upokojeni poštar, lingvist ili tajnica kod direktora. 

 

Stvarni problemi pa našom raspravom, ma koliko argumentovana bila,na ovom mjestu  neće  biti riješena, zato vrijeme koje izdvojimo za ove prazne priče je samo osobna stvar svakoga od nas, a ja sam svoje vrijeme za danas potrošio  :kul



#20 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,336 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 18.04.2017. - 16:48

 
Ja razumijem da ti Garlica osobno poznaješ te ga stoga i braniš. Tako je i treba. Dok ne dođe ova budućnost o kojoj smo govorili moraš se na njega osloniti, al tvrditi da to nikad neće doći (zato što su šliperi masni) ma daj... Menii ne treba imati uvid u probleme vaše branše niti sam u njih ulazio (dosta mi je problema moje branše). Ovo je forum o željeznicama i svako može svoje mišljenje iznijeti, pa makar bio upokojeni poštar, lingvist ili tajnica kod direktora. 
 
Stvarni problemi pa našom raspravom, ma koliko argumentovana bila,na ovom mjestu  neće  biti riješena, zato vrijeme koje izdvojimo za ove prazne priče je samo osobna stvar svakoga od nas, a ja sam svoje vrijeme za danas potrošio  :kul


Ma ne branim ja nikoga...žalim ako se osjećaš uvrijeđenim.Nije mi to bila namjera.
Što će biti...kada i kako....o tom potom.
Problema ima i previše,a nitko nema muda ih riješiti.
U jednom se slažemo...previše vremena je potrošeno.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users