Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Budućnost tračničkog prometa u Zagrebu (3.dio)


  • Please log in to reply
707 replies to this topic

#701 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,120 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 17.03.2019. - 20:24

A treći puta javno vješanje? (Ironija), ali malo pretjerano zbog toga što netko krene par minuta ranije ili kasnije?

Očito ne razumiješ kako treba sustav funkcionirati. Postoje stvari koje su temelj kako bi nešto trebalo funkcionirati. Kako parni stroj ne može bez vodene pare, tako javni prijevoz ne može bez voznog reda. Kad se netko toga ne pridržava to je jednako kao da ga nema.

Nisu tu vozači krivi. Kriv je isključivo sustav koji im to dopušta i koji su odgovorni za krivu poduku. Vozači nisu visokoobrazovane kako bi morali razumijeti kako sustav treba funkcionirati u cjelosti ili konkretno zašto ne smiju ranije kretati. Tako su naučili. Vozača bi trebalo kazniti oštro kad bi najprije postojao uređen sustav, potom ispravna i profesionalna edukacija i tek onda kazne ako se to prekrši.

Ps. Javljam se upravo iz Zuricha, iz kafića na Bellevueu i gledam kako sustav predivno funkcinonira. Tramvaji kreću točno na vrijeme i voze duž cijele trase u točnosti od 50sec ranije. Ako ne idu po voznom redu onda kasne do maks minute i pol koliko sam do sad vidio.
Dakle, vozni red je "svetinja".

#702 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,256 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationValens SG (CH)

Posted 17.03.2019. - 21:29

Iako se i 50 sekundi prerano ne tolerira - maksimum je 20 sekundi. Da se netko zalio vozac bi bio pozvan na razgovor.



#703 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,941 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 16.09.2019. - 08:52

Hoće li ovo biti prvi metri pruge od 2000.: Vukovarskom tramvajem do Trešnjevačkog trga

 

Planira se dodatni kolni trak s južne strane ceste, biciklistička staza, ali i proširenje parkirališta kod placa za 35 mjesta.

Prvo će napraviti dodatni kolni trak, proširiti parkiralište uz plac, a onda od Ulice Florijana Andrašeca do Trešnjevačkog trga “potegnuti” prugu. Požure li se s projektom, mogli bi to biti prvi metri pruge nakon 2000. godine, kad je ona stigla do Prečkog, ali zasad Grad tek traži tvrtku koja će napraviti glavni i izvedbeni projekt za rekonstrukciju Vukovarske na spomenutom dijelu.
 
Dva preduvjeta

Riječ je o nekih petstotinjak metara ceste. Ideja je, govore u gradskoj upravi, već napravljena, a sad se moraju riješiti papiri vrijedni oko 300 tisuća kuna, kako bi se dobila građevinska dozvola za radove. Oni će se odvijati u tri faze, pa će se tako u prvoj sagraditi dodatni kolni trak s južne strane Ulice grada Vukovara. Tamo će se smjestiti i novi južni nogostup te biciklistička staza, a izmjestit će se i dio instalacija komunalne infrastrukture. Nakon toga na red dolazi parkiralište kod Trešnjevačkog placa, koje će se proširiti za 35 parkirališnih mjesta. Treća je, pak, faza gradnja novog vodovoda.

 

– U konačnici to podrazumijeva rekonstrukciju prometnice tako da se formira njezin puni profil s tramvajskom prugom u sredini koridora u skladu sa zagrebačkim Generalnim urbanističkim planom – govore u Gradu, u kojem od onih koji će osmisliti projekt realizacije ove ideje traže da dostave građevinski i elektrotehnički projekt, ali i prometni elaborat te plan za privremenu prometnu regulaciju koja će vrijediti za vrijeme radova. Uskladit će se i semafori na potezu Andrašecova – Trešnjevački trg, a zašto se tramvajska pruga planira samo do Andrašecove, a ne, kako bi bilo logično, skroz do Savske da se može spojiti na postojeću, objasnili su nam u Gradskom uredu za promet.

– Ovaj je projekt konkretno vezan uz projekt rekonstrukcije križanja Savske i Vukovarske, ali i produženja Šarengradske. Točnije, uz gradnju podvožnjaka istok-zapad na križanju Savske i Vukovarske te punog profila Šarengradske, kojim bi se povezao Jadranski most s Ulicom Florijana Andrašeca. Kad se ostvare ta dva preduvjeta, onda se mogu planirati i tračnice od Savske do Trešnjevačkog trga – pojasnili su nam u Uredu za promet, u kojem vremenski okvir za “stvaranje preduvjeta” nisu mogli dati. Donekle i razumljivo jer se, primjerice, samo o produžetku Šarengradske govori već gotovo dvadeset godina. Na Trešnjevci, pak, vijest o pruzi do placa, odnosno trga, razveselila je one koji pješače od Savske ili tramvajem idu okolnim putem.

 

“Trojkom” okolo

– Odlično, neka je naprave. Jedino na ovih petsto metara od Savske do Trešnjevačkog trga Vukovarskom ne prolazi tramvaj. Na istoku, gdje se nastavlja na Gospićku, prolaze tramvaji, a sad će i na zapadu do kraja, kako i treba biti – govori nam Srećko Filić, kojeg smo sreli upravo na tramvajskoj stanici u Savskoj. Čekao je “trojku” da ga odveze do Trešnjevačkog placa, ali okolnim putem, odnosno prvo Savskom pa kroz čitavu Tratinsku. Dobra je ideja tih petstotinjak metara nove pruge, “ubacio” se u razgovor Marko Pivarić, kojeg je zanimalo jedino kad će se te tračnice i realizirati.

 

– Stalno neki projekti i obećanja, a od toga svega na kraju ništa konkretno. Kaj nisu nedavno govorili i o tramvaju do zračne luke? Ja ga još nisam vidio – rekao je Marko Pivarić. Iz Grada, s druge strane, kažu kako za sve treba vremena. – Ne može se ništa preko noći, sad su nam prioritet semafori i njihovo usklađivanje na potezu od Andrašecove do Trešnjevačkog trga, a onda ćemo dalje. U svakom slučaju, napravit ćemo sve što se i planira – kazali su nam u gradskoj upravi.

(Večernji list)


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#704 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,665 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 16.09.2019. - 11:21

(Večernji list)

Oni kao da ne govore o istoj Vukovarskoj ulici kojom gotovo da prolazim svaki dan...
OK, parking za Plac je u vlasništvu grada, također i parking ispred zgrade lijevo i desno od Drenovačke, a onda dolazimo do uskog grla... Crveno zaokruženo nije u vlasništvu grada, a mogu se sporiti sa vlasnicima idućih 30 godina...

zqB7THG.png


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#705 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,063 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.09.2019. - 11:45

Da, te kuće su na koridoru koji predviđa GUP... Ostalo je u vlasništvu Grada i zgrade pokraj smještene kako treba da prođe i tamvaj i cesta s 3+3 trake, no priča je kao i sa spojem Ljubljanica-Horvaćanska, isto smeta 3-5 kuća, svako malo probaljezgaju u novinama da se to lako izgradi i kratko je i super korisno, i eto baš kreće, pa onda opet nikom ništa, i tako 20 godina. Isto nikom ništa ne predstavlja činjenica da bi već i 1 v.r. na 3 manje u špici, ili 30 minuta kraći izlaz na 29 voznih redova na linijama na Horvaćanskoj, investicije otplatili za 5 godina a dalje štedili resurse.

Tipični nemar i iz šupljeg u prazno Bandićeve administracije.

Uostalom da nešto hoće raditi s prugama mogu bez sporova lako napraviti komad Zvonimirova-Vukovarska na Heinzelovoj za 2 mjeseca, pa ne rade.

#706 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,857 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 15.10.2019. - 12:50

Čekaj... znači li to da će se tramvaj onda okretati kod Andrašecove? I kakvog onda smisla ima ta pruga? Znači, ako iz Vukovarske želim tramvajem do Remize, moram izaći na Savskoj, pješačiti stotinjak metara i opet u tramvaj? Onda se još uvijek više isplati okolo trojkom.



#707 DB

DB
  • Članovi
  • 11,646 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 15.10.2019. - 12:54

Čekaj... znači li to da će se tramvaj onda okretati kod Andrašecove? I kakvog onda smisla ima ta pruga? Znači, ako iz Vukovarske želim tramvajem do Remize, moram izaći na Savskoj, pješačiti stotinjak metara i opet u tramvaj? Onda se još uvijek više isplati okolo trojkom.

 

Moram priznat da sam i ja tak nekaj pomislil na prvu ... al mi ta groteska jednostavno ne ulazi u tintaru, pa sam ju do daljnjeg odlučil ignorirat i pravit se da bu prošla sama od sebe.

 

c070.gif



#708 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,063 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.10.2019. - 10:58

Svi recentno ponovno "promišljeni" planovi za infrastrukturu, pa i tramvajsku, zadnjih godina su očajno smiješni, eto, zadnjih godina kao recimo najozbiljnija proširenja tramvaja za koja su počela crtanja planova su trebala imati okretišta koja su prilično neshvatljiva - jedno u Kosnici koja nije ni teritorij Grada Zagreba niti ima ikakvu stratešku važnost niti će imati umjesto na kraju ZG u Petruševcu (prije eventualnog proširenja na ZL, naravno), a drugo na totalno nasumično odabranoj livadi uz Sarajevsku koja je i u GUP-u miješana zona među zgradama umjesto 600 m dalje kod Ranžirnog kolodvora gdje je davno predodređen infrastrukturni kompleks i čak planirana remiza, i ima preočiti potencijal za intermodalni terminal...

 

"Srećom", od tih lakrdija od izmišljanja tople vode preko noći s projektima starim 30+ godina, samo je najskuplji projekt (žičara) dobio najdestruktivniju promjenu i ušao u fazu provedbe.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users