Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Nabava 60 novih TMK2200-K!


  • Please log in to reply
397 replies to this topic

#381 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,227 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationZürich-Höngg

Posted 14.06.2019. - 15:16

Dobro, s jedne strane je sreća da je odustao od potpuno sulude ideje o tramvaju do aerodroma, ali s druge strane - što će onda s tim tramvajima ako ne bude novih pruga? Jer ako bude "S-Bahn", tada će to ipak biti posve drugo vozilo nego što je tramvaj! Jedino ako možda sve skupa izmišlja, pa ako na kraju običan tramvaj nazove drugim imenom.

 

S-Bahn nije naziv vozila vec sustava. Kao S-Bahn moze prometovati teska zeljeznica, a moze i obican tramvaj (primjer S-Bahn St. Gallen linija S21 (Appenzell–St. Gallen–Trogen) , na kojoj prometuju tramvajska vozila Stadler Tango).


aym6c2.jpg23tm7mg.jpg

 

Galerija mojih fotografija: http://www.zeljeznic...00-fotografije/

 

Moj Youtube-kanal: https://www.youtube....39Idty0Ah9-2OSg


#382 Tiho25

Tiho25
  • Članovi
  • 49 posts
  • Joined 20.01.2016.
  • LocationOsijek

Posted 14.06.2019. - 17:17

Ja sam tako nazvao temu jer je opće prihvaćeni stav akademske zajednice (barem stručnih krugova), te velikog broja forumaša da je to tako. Slažem se, tema nebi trebala imati takav naziv kako bi i oni koji su protiv mogli ravnopravno sudjelovati jer naravno imaju to pravo, pa ću naslov teme urediti.
Naprosto mi je bilo prirodno tako napisati kao nešto što se podrazumijeva.
 
Nisam još ni od koga čuo ovdje na forumu da je izrekao kako je nabava 60 tramvaja TMK2300 dobro rješenje. Ivan je tu bio najbliži kad je rekao da se i s time mogu pokrpati kapaciteti, ali jasno je izrazio svoje mišljenje u kontekstu izvlačenja najboljeg iz loše odluke.
 
Slažem se s Ivanom kad kaže da loša odluka o nabavi tipa tramvaja može imati dalekosežne negativne posljedice jer se radi o ulupanoj ogromnoj količini novaca kroz dugo razdoblje.
 

 
Ali to uopće nisu opcije. U tome i leži najveći problem. Dakle sa TMK2300 bi zamijenili bikove i T4+B4, dakle s kapacitetom katice i kakav približno ima 2300 zamjenjuju puno veći kapacitet. A nadomjestak kapaciteta uvođenjem dva tramvaja na liniju koji zamijenjuju jedan veliki je najgora moguća opcija za protočnost i brzinu tramvajskog prometa.

 

Drugi problem, ako bi bacili katice onda bi bacili relativno nove tramvaje, puticima najudobnije od svih bez klime primjerice u ljetnim mjesecima, ostavili bi starije T4+B4 i bikove. Opet suluda odluka.

Uređen naslov teme.

 

TMK 2300 mi nisu nikako, sjeli, jer su mi nekako nepogodni za  Zagreb,  budući da  u ZET-u mogu samo zamijeniti Katice  koje će se još dugo koristiti.  Dobro mogu poslužiti za prodaju u Osijek (gdje mogu zamijeniti T3  i eventualno GT 6) i druge gradove.

 

Pogodniji bi bio nekakav međumodel dužine 25-27 metara, no TMK 2200 nije tako flekibilan da bi ga se moglo napraviti, za razliku od Škiodinih tramvaja. Po meni bi bilo logičnije da se nabavi još TMK 2200 kojim bi se zamjenili T4 i bikovi.



#383 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 14.06.2019. - 19:45

 
S-Bahn nije naziv vozila vec sustava. Kao S-Bahn moze prometovati teska zeljeznica, a moze i obican tramvaj (primjer S-Bahn St. Gallen linija S21 (Appenzell–St. Gallen–Trogen) , na kojoj prometuju tramvajska vozila Stadler Tango).

Točno tako, iako je tipični S-Bahn u najčešćem izdanju najsličniji 6111 i 6112-100 koje već ima HŽ.

Radnička nema smisla kao pruga pravog S-Bahna, može postati nekakav premetro-prigradski tramvaj ili možda i urbani tram-train hibrid koji je također ponegdje S-Bahn, ali na to se ne cilja nego na neke gluposti o ekspresnom S-Bahnu ovom trasom koje su čista pogubljenost našeg gradonačelnika, jer ekspresna željeznička trasa centar ZG-VG već postoji, kao i solidna dodatna opcija željeznička obilaznica koja bi u nekom gradu s razvijenim S-Bahnom skoro bez sumnje davno bila iskorištena, natovariti brzu vezu na Radničkoj je skupo i totalno gubljenje urbanog kapaciteta trase a cilj slabije ostvaren nego da ide vlak s Glk.

No mislim da jedva ima smisla komentirati te "planove" jer na kraju krajeva zaista ne postoje, nikakav ni polurazvijen plan ne postoji osim vrlo jednostavne tramvajske pruge koja već ima neki put prema izvodivosti.


Uglavnom, mislim da je pitanje izvedbe ovih tramvaja za "odgovorne" potpuno usputno jer ih ne zanima niti znaju. Ako bude malo pritiska ljudi koji znaju kupit će još 60 komada dužine 32 ako nađu novce, ako ne kupit će 40-50 i eto, za drugo nema volje ni vještine; a ako ne bude toga napravit će nešto loše jer nemaju blagog pojma što je dobro. No detaljna prilagodba postojećoj a kamo li planiranoj infrastrukturi, kajgod :) , nitko valjda ne vjeruje da ti ljudi stvarno imaju tako opsežan uvid i svrhu bilo kojeg koraka za budućnost.

#384 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 14.06.2019. - 19:56

Ja sam tako nazvao temu jer je opće prihvaćeni stav akademske zajednice (barem stručnih krugova), te velikog broja forumaša da je to tako. Slažem se, tema nebi trebala imati takav naziv kako bi i oni koji su protiv mogli ravnopravno sudjelovati jer naravno imaju to pravo, pa ću naslov teme urediti.
Naprosto mi je bilo prirodno tako napisati kao nešto što se podrazumijeva.

 

Hvala ti ! :grin:

 

Da se krivo ne shvatimo ... ne mislim ja sad zagovarati ideju nabavka novih 60 komada NT 23xx, nego mi je jednostavno bilo problematično svaki put u naslovu teme čitati nametnuto mišljenje da su ti tramvaji nepotrebni. I tako već dvije godine ... :grin:

 

Ovaj modificirani naslov teme mi se čini puno prikladnijim.

 

I ne ... ne moraš se bojati da ću sada u ovoj temi odjedamput početi zagovarati nabavku novih 60 komada NT 23xx :mrgreen:



#385 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,782 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 14.06.2019. - 22:13

 

Hvala ti ! :grin:

 

Da se krivo ne shvatimo ... ne mislim ja sad zagovarati ideju nabavka novih 60 komada NT 23xx, nego mi je jednostavno bilo problematično svaki put u naslovu teme čitati nametnuto mišljenje da su ti tramvaji nepotrebni. I tako već dvije godine ... :grin:

 

Ovaj modificirani naslov teme mi se čini puno prikladnijim.

 

I ne ... ne moraš se bojati da ću sada u ovoj temi odjedamput početi zagovarati nabavku novih 60 komada NT 23xx :mrgreen:

Misliš da je 60 premalo :oz:pa ćeš zagovarati veći broj?



#386 Dark Lord

Dark Lord
  • Članovi
  • 698 posts
  • Joined 11.06.2009.

Posted 15.06.2019. - 21:12

Sad neznam kak o tome Seabral misli, ali ja velim da je to premali broj. I naravno sve stare kante treba izbaciti iz prometa. To cak i ja tak gledam, iako volim bikove.



#387 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.06.2019. - 02:41

Da, prosječnu starost spustiti na 5 g.... velika korist od toga. Vrlo dobro argumentirano.

#388 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 10.07.2019. - 10:25

Meni je svejedno koliko star tramvaj me vozi. Ali nije mi svejedno kamo me vozi. A već skoro 20 godina ne vozi me ni na jednu novu lokaciju.



#389 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,538 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 10.07.2019. - 11:47

Meni je svejedno koliko star tramvaj me vozi. Ali nije mi svejedno kamo me vozi. A već skoro 20 godina ne vozi me ni na jednu novu lokaciju.

Uskoro slijedi razdoblje od 10 godina u kojem nije bilo nabavki novih tramvaja i nije bilo proširanja tram mreze... takvog mrtvog razdoblja do sada jos nije bilo, niti u najgorim vremenima.

#390 RobertZET

RobertZET
  • Članovi
  • 366 posts
  • Joined 20.05.2016.
  • LocationZagreb

Posted 10.07.2019. - 15:51

Možemo opet nabaviti neke rabljene ko što smo 90-ih nakon rata genschere pa će biti nečega :-D...

#391 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,031 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 10.07.2019. - 21:33

A dobro, druga serija je bila malo preužurbana jer mislim da se GT-6 i većinu T4 moglo ugodno voziti do sredine ovog desetljeća tako da ne bih nedostatak sljedeće nabavke naveo kao jaki neuspjeh a pogotovo ne tragediju.

Ali stagnacija mreže, i to ne samo zaboravljanje novih pruga nego i izostanak bilo kakvog pokušaja prilagođavanja i evolucije infrastrukture bilo putnicima bilo odvajanja, ubrzavanja i/ili prilagodbe ostatku prometa na postojećoj mreži, bilo samim potrebama tramvaja i vozača dok su IS neprilagođene a i neki terminali premali, stvarno je bijedno kako se baš ništa ne događa.
Nabavke novih vozila su skoro nebitne u usporedbi s tim, dok ima adekvatnih vozila za promet nema razloga da to bude super-prioritet...

#392 RobertZET

RobertZET
  • Članovi
  • 366 posts
  • Joined 20.05.2016.
  • LocationZagreb

Posted 11.07.2019. - 07:00

Evo, kao prilagodbu bih naveo da su na novim tramvajima smanjili max brzinu sa 70 km/h na 50 km/h tako da su ipak nešto napravili :wink: :-D

#393 josip

josip
  • Članovi
  • 5,722 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 11.07.2019. - 11:00

Možemo opet nabaviti neke rabljene ko što smo 90-ih nakon rata genschere pa će biti nečega :grin:...

 

Ili još bolje, napraviti nove Bikove. 



#394 RobertZET

RobertZET
  • Članovi
  • 366 posts
  • Joined 20.05.2016.
  • LocationZagreb

Posted 11.07.2019. - 16:23

 
Ili još bolje, napraviti nove Bikove. 

Preurediti, na krov motornih kola staviti klimu, a na prikolice također staviti klimu i niskopodnu sredinu sa jednom stepenicom za dio iznad postolja kao što imaju "modernizirani" T3 u Pragu. A mogu staviti i veće prozore tako da se kola bolje luftaju ako klima krepa... :-D

#395 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,592 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 11.07.2019. - 19:12

To se je trebalo napraviti kad se je radio 2100... makar njih s klimom izvesti.



#396 josip

josip
  • Članovi
  • 5,722 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 14.07.2019. - 08:12

Preurediti, na krov motornih kola staviti klimu, a na prikolice također staviti klimu i niskopodnu sredinu sa jednom stepenicom za dio iznad postolja kao što imaju "modernizirani" T3 u Pragu. A mogu staviti i veće prozore tako da se kola bolje luftaju ako klima krepa... :grin:

 

Nisi baš shvatio sarkazam... 



#397 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,020 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 14.07.2019. - 13:05

Izvan smo teme.



#398 DB

DB
  • Članovi
  • 11,539 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 22.07.2019. - 08:53

b010.gif

 

Jel može kakav rezime ovog "Rata i mira"? n010.gif






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users